Jump to content

Конденз в стоповете


verter

Recommended Posts

Имам влага в стоповете и незнам как да я отстраня. Колата е А6 (4F) 2005. Стоповете са с диоди.

чудех се как може да влезне влага и в двата, при положение че не са счупени или пукнати. Стигнах до извода, че влагата е влезнала отвътре вследствие на изпиране на мокета в багажника.

Странното е, че на гърба си нямат никакви капаци или фасонки. Просто има един кабел с гумено уплътнение, който влиза в стопа и това е!

единствения начин да се смени крушка е да се свали целия стоп, поне така мисля.

Как да махна тази влага?

Ако трябва ще сваля стоповете, но ще ми трябва седмица докато се изпари. Имате ли някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При определени външни условия конденза е нормален и неизбежен. И двата стопа ли са засегати?

Ако няма видими капки, а е само финно "изпотяване" ще изчезне бързо. Ако пък са капчици с размер над 1 мм, най-вероятно самите стопове имат някакви миниатюрни пукнатини в следствие от "натискане" на бронята.

Наблюдавай кога се появява конденза - след мивка, след дъжд, след внезапно застудяване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен така ми беше единия фар, но в последствие се оказа, че не е затворен капака. Може би упътненията нещо са се прецакали при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи силика гел в стоповете, да обереш влагата по-бързо, иначе контактите на крушките може да окислят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се свалят тия проклети стопове?

откъм вътрешната част видях на какво се държат, но от външната незнам. Какво ги държи там?

Открих какво ги държи:

Отвътре - една пластмасова гайка

Отвън - две гумени пъпки, които с много зор влизат в два малки отвора (като мъжко в женско)

Изваждането става по този начин

norisktaillightremoval2zi.jpg

Обаче немога да ги извадя, стоят като залепени. Направих това на снимката с една връзка за обувки, дърпах толкова че колата се раздвижи, обаче непомръдват. Страх ме е, че ще ги счупя. Как са го измислили тези идиоти?

Отзад няма никакъв достъп до стопа. Няма как да стане номера със сешоара и с гела !!!!!

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За демонтаж на всякакви осветителни тела се препоръчва използването на пластмасово клинче - за да не се одраска боята при зверското натискане. Дори и да ги свалиш едва ли ще успееш да разкараш водата от повърхността на стопа - но сам ще се убедиш в това, след като ги държиш в ръката си. Лошото е, че в този студ и влага ще отнеме доста време преди да се изпари от само себе си. Съвета на колагата за силикагел не звучи лошо.

Дано да е заради изпирането на мокета...

Нали е седан красавицата?

Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам колко трудно се изпарява конденза. Самите стопове имат двойно стъкло, между което е влагата. Трябва да сваля стоповете и поне три-четири дни да стоят вкъщи.

Ще ги нагрявам помалко и ще стане. Проблема е да ги сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам колко трудно се изпарява конденза. Самите стопове имат двойно стъкло, между което е влагата. Трябва да сваля стоповете и поне три-четири дни да стоят вкъщи.

Ще ги нагрявам помалко и ще стане. Проблема е да ги сваля.

Шапка ти свалям за търпението!

Иначе свалянето с клин и смело напъване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма къде да го пъхна този клин. Стоповете откъм калника са буквално без фуга. Едвам минава връв!

може би трябва първо да ги нагрея с нещо тия гумени клинчета да се поотпуснат малко, обаче до тях се стига само с напипване.

Изобщо идиотщината по аудитата става пълна със всеки следващ модел.

Що за простотия е да не можеш дори крушка да си смениш?

или и затова до сервиза трябва да се ходи?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо идиотщината по аудитата става пълна със всеки следващ модел.

Що за простотия е да не можеш дори крушка да си смениш?

или и затова до сервиза трябва да се ходи?

А4, А6 и А8 са автомобилите съответно на средните и топ мениджърите и на управителите на фирми. Какъв процент от тях (или шофьорите им) ще седнат да сменят крушки? Естествено, че има и хора като теб - за които автомобилът е много повече от тон и половина ламарина с които се показва обществен статус, но те са единици. Масовата клиентела на тези автомобили нито притежава техническата грамотност необходима за смяна на крушка, а най-вече няма желание да се занимава с търсене на крушки по бензиностанциите и предпочита да "аутсорсва" такива задачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега установих, че стоповете на А4,А6,А8 и Touareg са по този начин.

абе в сервиз за такава работа няма да отида.

тия там ще ме накарат да си купя нови стопове :dogeyes:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, така и си мислех.

Сега се чудя как да излъжа 16 и 17 ?

Дончев, 16 и 17 са гумени пишки, които с много мъка влизат и излизат от тесните си дупки.

15 е пластмасов удължител, който се развива лесно.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, съвсем хипотетично...

Когато свалиш стъклата, какво ще стане, ако ги сложиш на малка мощност в микровълновата :flipoff: ?

Добре, че моите са си от обикновенните :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За микровълновата - ще изчакам в предаването "Brainiac" или "Mythbusters" да проверят първо. :hilezh:

Сушил съм стопове (след като ги измих) на печка с реотани. Става!

нагрявам ги отвъншната страна и ги оставям да "подишат" после пак. Може и за няколко часа да се свърши работа.

само да ги сваля и ще го оправя, но в този кучи студ ме е страх да ги напъвам. Засега незнам какво да правя :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka kat ги гледам, има някаква дяволия... С някаква скоба профилирана отстрани, или с нещо като дорник отсреща им. Ма требе на топло време.

Дет викат колегите- използвай сезона, пийни едно винце. Ще дойде и тяхното време. И няма да посмеят да ти се опънат :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...