AleksS Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 (Редактирано) Такаааа бях в провинцията и днес сутринта реших да се прибирам към София.След студената нощ запалих колата и за 10-20 сек изтече цялото масло,отворих капака и видях,че стойката за масления филтър се е спукала(забелязах,че е свързана с охлаждането) ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ МОГА ДА Я НАМЕРЯ ДА КАЗВА мерси предварително <ауди 100 авант ц4,1992,2.0,115к. Редактирано 4 Януари 2009 от AleksS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 снимай я тази стойка(охлаждането), колегата victordhrobo има APU двигател на части... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 4 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Ами бих я снимал,но колата е в провинцията,а аз се прибрах в София за да го купя това нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 (Редактирано) такава педерастия ли ти е охлаждането? Редактирано 4 Януари 2009 от xenonsystem Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 4 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 не е същото по модел,но иначе точно това се спука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 ти с антифриз ли беше? замервал ли си го на колко замръзва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Такова ли е при теб http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A10Q/1992/119/49/1232106/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 5 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Ами да това трябва да е ето показвам точно къде се пукна по ръба Редактирано 5 Януари 2009 от AleksS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 сигурен ли си, че се е спукал алуминият. При мен преди години тъкмо бях купил колата и по същия начин ми изтече маслото. Само че се случи в София. Като я закар в сервиза се окозо , че се е скъсало гумено 0 уплътнение. Провери по вероятно това да е станало и при теб, едвали е пукнат корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 5 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Ако говориш за оплътнението на самия филтър-здраво е,аз имах 1 литър масло в багажника,сипах го изчистих стойката и всичко около нея,което беше в масло и накарах сина ми да го запали.Още при самото завъртане на ключа горе от цепнатината изхвърли масло(т.е. алуминия се е спукал ) и предполагам,че това е тругнало още от преди 4 дена когато беше -15 градуса и охлаждането е било замръзнало(трябва да има около 2 литра антифриз + чиста вода от лятото ) Редактирано 5 Януари 2009 от AleksS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 еее, добре, че си спукал това, а не блока или главата...не карай без достатъчно количество антифриз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 5 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 еми вече ще си взема поука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Corporal Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Колега, и при мене стана същото нещо, само дето за "късмет" стана в София. Предполагам и ти си с AAD двигател, като мен! Утре ще търся пътна помощ и ще ходя на сервиз. Ако искаш ще ти пиша за резултата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 5 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) много съжалявам,но ще ти бъда благодарен ако споделиш и кажи ако намериш тази стойка иии да и моя двигател е AAD Редактирано 5 Януари 2009 от AleksS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Corporal Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Такаааа, най-после си взех колата! Оказа се че смаслото е текло заради гарнитурата. Гледам че са сменили о о-пръстена, предполагам че от него е текло. Не е бил спукан топлообменника. Преполагам че и при теб проблема е такъв. Ако ти беше замръзнал антифриза сигурно щеше да разбереш. Щеше да замръзне и в радиатора. Поне според мен е така.Иначе се оказа че нов топлообменник струва 270 лв.Надявам се да си оправиш колата скоро и проблема да е по-малкия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Хайде и аз да се присъединя към вас. Днес и на мен ми изтече маслото - тече като чешма. Свалих го този топлообменник и устанвих, че О-пръстена е станал на пластмаса(не този на филтъра - има един подобен между самия топлообменник и другата част, която се хваща за блока). Надявам се от там да ми се реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Както писах по горе, най-честата причина е да се скъса уплътнението. Първо търсите причината именно там, а след това евентуално за спукан корпус. Успех на всички за решаването на този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Corporal Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 При мен беше точно този о-пръстен, за който пише колегата nedelcho_iliev. Симптомите са същите - течеше като чешма. Надявам се че и при колегата AleksS е само гарнитурата, иначе се влиза в едни разходи...И от мен успех на всички колеги с решаването на проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleksS Публикувано 8 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 И такаа за моя най-голяма радост също беше о-пръстена,сменен е и всичко си е както преди мерси на всички за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 когато маслото е студено, има по-голямо налягане и затова тогава ти е избил О пръстена. Също ми се е случвало да ми се развива масления филтър, но не на алди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Пичове, радвам се, че сте се оправили. Знаех, че е от въпросния О-пръстен, но не исках да пророкувам.Един съвет: купувайте си качествени филтри и следете дали пръстена майстора го намазва с масло преди монтажа на филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 когато маслото е студено, има по-голямо налягане и затова тогава ти е избил О пръстена. Също ми се е случвало да ми се развива масления филтър, но не на алдиПростете за въпроса ма какво общо има маслото,филтъра и охлаждането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Простете за въпроса ма какво общо има маслото,филтъра и охлаждането?Общото е конзолата, върху която е завит масления филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Общото е конзолата, върху която е завит масления филтър.Помпа за масления филтър която се охлажда ли загрява ли от антифриза, за първи път чувам такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 много автомобили и мотоциклети имат охлаждане на маслото от антифриза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts