Jump to content

КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ


AleksS

Recommended Posts

Такаааа бях в провинцията и днес сутринта реших да се прибирам към София.След студената нощ запалих колата и за 10-20 сек изтече цялото масло,отворих капака и видях,че стойката за масления филтър се е спукала(забелязах,че е свързана с охлаждането) ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ МОГА ДА Я НАМЕРЯ ДА КАЗВА мерси предварително <ауди 100 авант ц4,1992,2.0,115к.

Редактирано от AleksS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такава педерастия ли ти е охлаждането?

leak002.jpg

Редактирано от xenonsystem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си, че се е спукал алуминият. При мен преди години тъкмо бях купил колата и по същия начин ми изтече маслото. Само че се случи в София. Като я закар в сервиза се окозо , че се е скъсало гумено 0 уплътнение. Провери по вероятно това да е станало и при теб, едвали е пукнат корпуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за оплътнението на самия филтър-здраво е,аз имах 1 литър масло в багажника,сипах го изчистих стойката и всичко около нея,което беше в масло и накарах сина ми да го запали.Още при самото завъртане на ключа горе от цепнатината изхвърли масло(т.е. алуминия се е спукал :hilezh: ) и предполагам,че това е тругнало още от преди 4 дена когато беше -15 градуса и охлаждането е било замръзнало(трябва да има около 2 литра антифриз + чиста вода от лятото :steinigung: )

Редактирано от AleksS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее, добре, че си спукал това, а не блока или главата...не карай без достатъчно количество антифриз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и при мене стана същото нещо, само дето за "късмет" стана в София. Предполагам и ти си с AAD двигател, като мен! Утре ще търся пътна помощ и ще ходя на сервиз. Ако искаш ще ти пиша за резултата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съжалявам,но ще ти бъда благодарен ако споделиш и кажи ако намериш тази стойка иии да и моя двигател е AAD

Редактирано от AleksS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, най-после си взех колата! Оказа се че смаслото е текло заради гарнитурата. Гледам че са сменили о о-пръстена, предполагам че от него е текло. Не е бил спукан топлообменника. Преполагам че и при теб проблема е такъв. Ако ти беше замръзнал антифриза сигурно щеше да разбереш. Щеше да замръзне и в радиатора. Поне според мен е така.

Иначе се оказа че нов топлообменник струва 270 лв.

Надявам се да си оправиш колата скоро и проблема да е по-малкия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се присъединя към вас. Днес и на мен ми изтече маслото - тече като чешма. Свалих го този топлообменник и устанвих, че О-пръстена е станал на пластмаса(не този на филтъра - има един подобен между самия топлообменник и другата част, която се хваща за блока). Надявам се от там да ми се реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по горе, най-честата причина е да се скъса уплътнението. Първо търсите причината именно там, а след това евентуално за спукан корпус. Успех на всички за решаването на този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше точно този о-пръстен, за който пише колегата nedelcho_iliev. Симптомите са същите - течеше като чешма. Надявам се че и при колегата AleksS е само гарнитурата, иначе се влиза в едни разходи...

И от мен успех на всички колеги с решаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И такаа за моя най-голяма радост също беше о-пръстена,сменен е и всичко си е както преди :hilezh::hilezh::hilezh: мерси на всички за съветите :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато маслото е студено, има по-голямо налягане и затова тогава ти е избил О пръстена. Също ми се е случвало да ми се развива масления филтър, но не на алди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, радвам се, че сте се оправили. Знаех, че е от въпросния О-пръстен, но не исках да пророкувам.

Един съвет: купувайте си качествени филтри и следете дали пръстена майстора го намазва с масло преди монтажа на филтъра. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато маслото е студено, има по-голямо налягане и затова тогава ти е избил О пръстена. Също ми се е случвало да ми се развива масления филтър, но не на алди

Простете за въпроса ма какво общо има маслото,филтъра и охлаждането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете за въпроса ма какво общо има маслото,филтъра и охлаждането?

Общото е конзолата, върху която е завит масления филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото е конзолата, върху която е завит масления филтър.

Помпа за масления филтър която се охлажда ли загрява ли от антифриза, за първи път чувам такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...