speedracer Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Здравейте колеги, карам Audi А4 2001г. 1,9 тди 115к.с. автомат-типтроник. Като тръгвам от място и и смачкам гаста, имам чувството че се получава нещо като буксуване на съединител, при което колата трагва но не да варти гуми, а нормално и след като превключи на втора тогава вече се изнася. Попитах един майстор и той ми обясни че това било нещо като защита на скоросната кутия. Като сам говорил с приятели които имат такъв вид коли, някой ми казва моята е така, друг не е така и незнам това дали е нормално. Майстора ми обясни също, че имало два вида такива кутии и едните го имали това нещо, а другите не. И вече не знам на кого да вярвам. Някой от вас ако има някаква информация нека да ми драсни някой ред. Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 (Редактирано) ами ако не си чувал за антиблокиращ диференциал,сега чуй,това е система против приплъзване,автоматиците много рядко въртят гуми и не са препоръчителни а за сняг да не говорим. Редактирано 7 Януари 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedracer Публикувано 7 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Да ти кажа честно не съм чувал за антиблокиращ диференциал и нищо не ми говори, а междо другото колата на снега си е перфектна в тези дни никаде не ме е изложила. Аз също си мислих, че като е автоматик няма да върви но уви нямам проблеми. Има ESP и то не и позволява да си вдига оборотите. Ако можеш ми дай малко повече информация за този антиблокиращ диференциал. Тогава това прибоксуване като на съединител нормално ли е или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 ами ако не си чувал за антиблокиращ диференциал,сега чуй,това е система против приплъзване,автоматиците много рядко въртят гуми и не са препоръчителни а за сняг да не говорим.Като му хванеш тънките моменти, всеки път можеш да въртиш гуми. Всичко е игра с педала на газта.Само не разбрах за какво не са препоръчителни автоматиците?... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedracer Публикувано 7 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Абе хора аз не искам да въртя гуми, просто питам това нещо което ми го прави колата нормално ли е или не? А затова, че си има тактика да си завърти колелата си е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Само не разбрах за какво не са препоръчителни автоматиците?...за незапознати не били препоръчителни .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedracer Публикувано 7 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Май никой няма да ми даде полезна информация... :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 вси4ко си е нормално нямаш грижи, нямаш съединител съответно няма как да буксуватова което усещаш е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 7 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 И според мен си е нормално. Не го мисли, карай и не барай! При автоматиците това е желязно правило. Докато си работи, не пипай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedracer Публикувано 7 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2009 Значи нямам проблем, благодаря ви много Приятели за мненията ви по вапроса ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Да ти кажа честно не съм чувал за антиблокиращ диференциал и нищо не ми говори, а междо другото колата на снега си е перфектна в тези дни никаде не ме е изложила. Аз също си мислих, че като е автоматик няма да върви но уви нямам проблеми. Има ESP и то не и позволява да си вдига оборотите. Ако можеш ми дай малко повече информация за този антиблокиращ диференциал. Тогава това прибоксуване като на съединител нормално ли е или не?ами става въпрсо за системата която си написал ESP ,обаче аз като работих в автосервиз преди 10 години прочетох във вестник автотруд за новото А4,което имало антоблокиращ диференциал и оттогава това ми е останало в главата,значи толкова са били запознати като са го написали вместо да обяснят за системата,която не и позволява да си вдига оборотите,извинявам се че се изказах непотготвен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 8 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2009 Май никой няма да ми даде полезна информация... Най-добре е да покара колата някой, който има кола с автоматик. Ти също е добре да покараш друга кола с автоматик и да усетиш ако има разлика.Винаги при тръгване, двигателя трябва да развие по-високи обороти. Тръгва различно в зависимост колко си натиснал педала на газта.Наистина има моменти, в които върти а не върви, но лесно им се хваща цаката. Моята се изнася още на първа...Ако си от Варна може да се видим на по някое кръгче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване