Jump to content

Проблем с предно дясно колело


Иво

Recommended Posts

Когато се кара с около 100-120км/ч и се взима ляв завой плавен, подавайли леко газ предно дясно започна да ми стърже и трепери ужасно все едно ще се разпадне. Оказа се, че и предишният собственикго имал този проблем от година и го прави точно при описаните обстоятелства. Какво може да е? Иначе при нормална скорост, всякакви маневри и т.н. всичко е нормално. Днес ми пристърга така и се разтресе за първи път и си изкарах акълищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други идеи? Ако е лагер нямаше ли да си вие постоянно?
Смени си носача-сигурно е износен е тампона на носача с който се държи на магарето-при мен го прави на 145 км/ч,но ще го сменям на пролет...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си носача-сигурно е износен е тампона на носача с който се държи на магарето-при мен го прави на 145 км/ч,но ще го сменям на пролет...

В Аутохит ми казаха, че на втулките някои му викали тампон, в крайна сметка за едно и също нещо ли говорим? Ако са само тези втулки те са по 5ле. предни и 10лв. задни, нищо работа... Но дали е това продължавам да си се питам аз :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутохит ми казаха, че на втулките някои му викали тампон, в крайна сметка за едно и също нещо ли говорим? Ако са само тези втулки те са по 5ле. предни и 10лв. задни, нищо работа... Но дали е това продължавам да си се питам аз :huh:
Носача се закрепва към колата посредством таппон,който е здраво набит и с метална вулканизирана втулка през която минава болт М24 и се затяга към долната рама под двигателя(магарето)и когато износи втулката като плътност на прилягане отвътре на тампона в последствие този луфт се предава и на външния диаметър на тампона иняма друго решение освен нов носач-80лв неоригинален и 160 лв оригинален +40лв за труд -това е...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми прилича на полуоска или на лагер на главина - в завой се натоварва повече и в зависимост от износването му може да издава този звук :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вдигни гумата на крик и я хвани с едната ръка отгоре, с другата отдолу и клати с ръцете си напред -назад и разбери дали има луфт,ако има значи е лагер,пробвай после да хванеш гумата отдвете страни и пак провери дали има луфт,ако има може да и накрайник на кормилната щанга,като пуснеш волана като се движи колата,бяга ли нанякъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем се обърках :flipoff:

Или е външно каре или лагер на главина. Аз мисля, че по-скоро е лагер на главина, който е почнал да сдава багажа и при натоварване (в завой) почва да издава този стържещ звук. Все пак не е лошо да се провери и от монтьор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е външно каре или лагер на главина. Аз мисля, че по-скоро е лагер на главина, който е почнал да сдава багажа и при натоварване (в завой) почва да издава този стържещ звук. Все пак не е лошо да се провери и от монтьор.

Аз мисля че е от това преди имах същия проблем при каквато и да е скорост първо само надясно като завивах стържеше на омряло после почна постоянно и сменихме лагера и се оправи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...