_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Гарнитура на главата?Като отвиеш капачката и дадеш газ, мехурчета излизат ли в разширителния съд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Гарнитура на главата?Като отвиеш капачката и дадеш газ, мехурчета излизат ли в разширителния съд?Мехурчета не излизат,но течността се надига на горе и ако задържа на обороти и излизаз навън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 празния ход как тие стабилно ли държи обороти а възможно и въздух да има в системата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 празния ход как тие стабилно ли държи обороти а възможно и въздух да има в систематаОборотите са си стабилни,а че има въздух има но немога да разбера от къде влиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Оборотите са си стабилни,а че има въздух има но немога да разбера от къде влизапринципно и при мен излиза така въздух като сменях радиаторите бълбука и после се укротява ако е била гарнитура до сега да е издухала а така отпреди може би 10 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително.При изправна охладителна система налягането е от порядъка на 1.2 до 1.5 атмосфери. При загрял двигател и отваряне на капачката е нормално да избълбука и даже да излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 принципно и при мен излиза така въздух като сменях радиаторите бълбука и после се укротява ако е била гарнитура до сега да е издухала а така отпреди може би 10 годиниГарнитурата е сменяна не мн на скоро преди 6-7 години но колата нито е прегрявана,нито нищо карана е съвсем нормално.При изправна охладителна система налягането е от порядъка на 1.2 до 1.5 атмосфери. При загрял двигател и отваряне на капачката е нормално да избълбука и даже да излезе.съгласен сам но при отваряне на капачката от там излиза адски мн въздух, най мн ме притеснява това че маркучите са мн твърди и ме е страх да не се праснат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Ето преди малко ходих да заредя,паркирам отварям капака и отново маркучите ще се пръснат пътя до бензиностацията е близо 1км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Колата може да не е прегрявана и да имаш подобен проблем.Получава се умора на материала, може да се е появила шупла валуминия на главата и от там..... Сблъсквал съм се 2 пъти с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Термостата как е ? Парното има ли го ,губи ли се и т.н.Според мен си за гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Тя парно по принцип няма в смисъл такъв паднат ли оборотите духа топло 1 мин и след това духа студено но това е ясно че е от радиоаторчето и ще го сменям когато се постопли малко.Иначе термостата е добре,перкатата си се включва при 92-93 градуса,но в тези студове трудно вдига над 82-83 градуса трябва да я оставя на място да работи иначе нейска повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 За съжаление гарнитура ми се чини.Покарай колата да загрее, 4-5км, остави я да истине, отвий свещите и светни в цилиндрите, виж дали някой не се е подмокрил. Начина не е 100%, но поне 70% сигурен, може да няма вода и пак да е заминала гарнитурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 12 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Май найстина ще излезе гарнитура,ще я карам само ако е мн наложително и спешно ще изчакам да се постопли малко и ще я сменя гарнитурата.Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 28 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Май найстина ще излезе гарнитура,ще я карам само ако е мн наложително и спешно ще изчакам да се постопли малко и ще я сменя гарнитурата.Благодаря за съветите смъкнах цялото табло,управих въздухопроводите,смених радиаторчето,управих клапите и това с надеждата,че ще спре да надува маркучите и че ще имам парно,но греда.Парното е перфектно но когато колата има обороти спра ли на място и край духа едва едва топло.Вадих свещите чисти са,без нагар перфектни но тя си надува маркучите и това е.Ходих на майстор и той каза че не било гарнитура но и той нз какво е.Незнам вече какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 преди да сменяш гарнитурата по добре смени един темостат, по ефтиния вариант е. Аз имах б4 с такъв проблем и се оказа термостат въпреки че си пускаше перките на време и си държеше температура в нормите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Не съм сигурен , но ако термостата върти само малкия кръг ? Но пък тогава ще загрява яко , но пък до сега беша студеничко и ако караш на малко растояние... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 29 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 когато я карам на дълго разтояние стой на 87-88 градуса,но когато карам из града си загрява до 90-91 градуса пуска се перката охлажда.Иначе,колата си варви има си мн добра тяга за кубиците си,незнам защо става така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longman Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Да не би водната помпа нещо да не е наред?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata666 Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Колега според мен проблема ти идва от датчик или термостат но ако ти се е скапал датчика и развиваш висока температура логично е да имаш поне жестоко парно а щом си сменил радиаторчето и ти е слабо парното значи остава термостата.Аз бих сменил първо него.Не е лошо първо да го пробваш в една тенджера на котлона-ако не отвори изобщо проблема е ясен но и иначе пак не е гаранция защото не се знае на какви градуси отваря. Ако решиш да го сменяш внимавай при избора има много ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Колега според мен проблема ти идва от датчик или термостат но ако ти се е скапал датчика и развиваш висока температура логично е да имаш поне жестоко парно а щом си сменил радиаторчето и ти е слабо парното значи остава термостата.Аз бих сменил първо него.Не е лошо първо да го пробваш в една тенджера на котлона-ако не отвори изобщо проблема е ясен но и иначе пак не е гаранция защото не се знае на какви градуси отваря. Ако решиш да го сменяш внимавай при избора има много ментета.Оня ден си купих термостат,нямах време да го сменя тогава и днес го смених,но ефект никакъв пак надува маркучите.Сега с новия термостат парното е по добро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Колега не се чуди, доста неща смени.Сваляй главата и задължително на проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Колега не се чуди, доста неща смени.Сваляй главата и задължително на проверка.Имах подобен проблем на Б3-ката ,смених 2 капачки същата работа ,накрая взех на заем капачка от един френд и поблема изчезна.90% от капачките са ментета. Вземи си оригинална капачка!Да не си наблъскал концентрат антифриз ??? Ако е така веднага го разреждай ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 (Редактирано) Интересно защо никой нищо не спомена за капачката на разширителния съд Охладителната система е затворен тип и налягането в нея се регулира единствено от клапана в капачката на разширителния съд.Ако тя е наред няма как да се създаде такова високо налягане!!!!!Колега, Я вземи от някой една капачка и покарай малко да видим как е с нея Редактирано 2 Февруари 2009 от LINO_KKK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително.Интересно защо никой нищо не спомена за капачката на разширителния съд Охладителната система е затворен тип и налягането в нея се регулира единствено от клапана в капачката на разширителния съд.Ако тя е наред няма как да се създаде такова високо налягане!!!!!Колега, Я вземи от някой една капачка и покарай малко да видим как е с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване