Jump to content

голямо нялягане


_Joro_

Recommended Posts

Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа :stupid: Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура на главата?

Като отвиеш капачката и дадеш газ, мехурчета излизат ли в разширителния съд?

Мехурчета не излизат,но течността се надига на горе и ако задържа на обороти и излизаз навън :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

празния ход как тие стабилно ли държи обороти а възможно и въздух да има в системата

Оборотите са си стабилни,а че има въздух има но немога да разбера от къде влиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите са си стабилни,а че има въздух има но немога да разбера от къде влиза
принципно и при мен излиза така въздух като сменях радиаторите бълбука и после се укротява ако е била гарнитура до сега да е издухала а така отпреди може би 10 години
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа :) Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително.

При изправна охладителна система налягането е от порядъка на 1.2 до 1.5 атмосфери. При загрял двигател и отваряне на капачката е нормално да избълбука и даже да излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно и при мен излиза така въздух като сменях радиаторите бълбука и после се укротява ако е била гарнитура до сега да е издухала а така отпреди може би 10 години
Гарнитурата е сменяна не мн на скоро преди 6-7 години но колата нито е прегрявана,нито нищо карана е съвсем нормално.
При изправна охладителна система налягането е от порядъка на 1.2 до 1.5 атмосфери. При загрял двигател и отваряне на капачката е нормално да избълбука и даже да излезе.
съгласен сам но при отваряне на капачката от там излиза адски мн въздух, най мн ме притеснява това че маркучите са мн твърди и ме е страх да не се праснат :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето преди малко ходих да заредя,паркирам отварям капака и отново маркучите ще се пръснат пътя до бензиностацията е близо 1км :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата може да не е прегрявана и да имаш подобен проблем.

Получава се умора на материала, може да се е появила шупла в

алуминия на главата и от там..... Сблъсквал съм се 2 пъти с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя парно по принцип няма в смисъл такъв паднат ли оборотите духа топло 1 мин и след това духа студено но това е ясно че е от радиоаторчето и ще го сменям когато се постопли малко.Иначе термостата е добре,перкатата си се включва при 92-93 градуса,но в тези студове трудно вдига над 82-83 градуса трябва да я оставя на място да работи иначе нейска повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление гарнитура ми се чини.

Покарай колата да загрее, 4-5км, остави я да истине, отвий свещите и светни в цилиндрите, виж дали някой не се е подмокрил. Начина не е 100%, но поне 70% сигурен, може да няма вода и пак да е заминала гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май найстина ще излезе гарнитура,ще я карам само ако е мн наложително и спешно ще изчакам да се постопли малко и ще я сменя гарнитурата.Благодаря за съветите :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Май найстина ще излезе гарнитура,ще я карам само ако е мн наложително и спешно ще изчакам да се постопли малко и ще я сменя гарнитурата.Благодаря за съветите :gmorning:

смъкнах цялото табло,управих въздухопроводите,смених радиаторчето,управих клапите и това с надеждата,че ще спре да надува маркучите и че ще имам парно,но греда.Парното е перфектно но когато колата има обороти спра ли на място и край духа едва едва топло.Вадих свещите чисти са,без нагар перфектни но тя си надува маркучите и това е.Ходих на майстор и той каза че не било гарнитура но и той нз какво е.Незнам вече какво да правя :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да сменяш гарнитурата по добре смени един темостат, по ефтиния вариант е. Аз имах б4 с такъв проблем и се оказа термостат въпреки че си пускаше перките на време и си държеше температура в нормите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен , но ако термостата върти само малкия кръг ? Но пък тогава ще загрява яко , но пък до сега беша студеничко и ако караш на малко растояние...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато я карам на дълго разтояние стой на 87-88 градуса,но когато карам из града си загрява до 90-91 градуса пуска се перката охлажда.Иначе,колата си варви има си мн добра тяга за кубиците си,незнам защо става така :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен проблема ти идва от датчик или термостат но ако ти се е скапал датчика и развиваш висока температура логично е да имаш поне жестоко парно а щом си сменил радиаторчето и ти е слабо парното значи остава термостата.Аз бих сменил първо него.Не е лошо първо да го пробваш в една тенджера на котлона-ако не отвори изобщо проблема е ясен но и иначе пак не е гаранция защото не се знае на какви градуси отваря. Ако решиш да го сменяш внимавай при избора има много ментета.

post-34351-1233263001_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен проблема ти идва от датчик или термостат но ако ти се е скапал датчика и развиваш висока температура логично е да имаш поне жестоко парно а щом си сменил радиаторчето и ти е слабо парното значи остава термостата.Аз бих сменил първо него.Не е лошо първо да го пробваш в една тенджера на котлона-ако не отвори изобщо проблема е ясен но и иначе пак не е гаранция защото не се знае на какви градуси отваря. Ако решиш да го сменяш внимавай при избора има много ментета.

Оня ден си купих термостат,нямах време да го сменя тогава и днес го смених,но ефект никакъв пак надува маркучите.Сега с новия термостат парното е по добро :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се чуди, доста неща смени.

Сваляй главата и задължително на проверка.

Имах подобен проблем на Б3-ката ,смених 2 капачки същата работа ,накрая взех на заем капачка от един френд и поблема изчезна.90% от капачките са ментета. Вземи си оригинална капачка!

Да не си наблъскал концентрат антифриз ??? Ако е така веднага го разреждай !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо никой нищо не спомена за капачката на разширителния съд ;)

Охладителната система е затворен тип и налягането в нея се регулира единствено от клапана в капачката на разширителния съд.

Ако тя е наред няма как да се създаде такова високо налягане!!!!!

Колега, Я вземи от някой една капачка и покарай малко да видим как е с нея

:hilezh::hilezh::hilezh:

Редактирано от LINO_KKK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колеги имам едно питане относно охладителната система на ауди 80 б3 1.6 бензинка.Значи след каране като отворя капака и пипна маркуча който идва от радиатора имам чувството че ще се пръсне,и след като отворя капачката за антифриза нали се обезодушава затварям карам пак и сащата работа :hilezh: Немога да разбера от какво става така,днес сменихме капачката на резервуарчето за течността и никакав ефект.Ако някой може да помогне.Благодаря предваеително.
Интересно защо никой нищо не спомена за капачката на разширителния съд :blackey:

Охладителната система е затворен тип и налягането в нея се регулира единствено от клапана в капачката на разширителния съд.

Ако тя е наред няма как да се създаде такова високо налягане!!!!!

Колега, Я вземи от някой една капачка и покарай малко да видим как е с нея

:blackey::hilezh::flehan:

:hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...