natla Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Здравейте, мислех че термостата ми е развален и реших да пусна климатроника градусите на 51 канал там колата след 10 минути загрява до 90 градуса и си остава там но стрелката на таблото не помръдва сега зимата.През лятото на градско ми заковаваше на 90 а на извън градско падаше на 70 градуса.Не е от термостата може ли да е някакъв датчик разбрах че имало датчик за температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Със сигурност е от термостата. Можеш да го провериш сутрин след като запалиш колата и хванеш с ръка дебелия маркуч излизащ от блока на двигателя и влизащ в долната част на радиатора. Ако малко след запалване усетиш че се загрява, значи термостата е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franchesko Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 От термостата е, и аз мислех като теб че не е , но след 2 месеца чудене реших да го сменя и сега стрелката заспива на 90, 51 и на при мен беше на 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
natla Публикувано 15 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Благодаря за мненията. При условие ,че за две, три минути вече почва да ми духа топло от парното и 51 канал ми показва покачване на температурата, а стрелката на таблото не отчита нищо не трябвали да си мисля, че датчика за температурата на водата е заминал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
natla Публикувано 15 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 > Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 >Колега смени си термостата и нещата ще си дойдат на мястото!!!Хората по горе ти казаха!1-во Не си прочел в упътването за сервизния режим на климатроника ,че ако има някакъв проблем със зададеният датчик,самия канал на климатроника може да показва зададената стойност а не реланата температура в момента : например като на таблото показва 70 и на климатроника да показва толкова.2-ро Видя ли че има един канал за температурен датчик на охладителната течност, при който дава грешка 11.... нещо си беше не си спомням ,което значи че е постоянно отворен.Точно за това става дума.ТЕРМОСТАТ.(постоянно отворен > течността се върти постоянно в големия кръг,термостата не затваря и колата неможе да загрее.Гарантирам ти аз лично не на 100% ами на 1100% че това е термостат.Моето Audi е на няма и месец ,като го взех при мен беше същото на таблото неможе да мине на повече от 70 а на климатроника на 51с показва 90.Така че тичай за термостат ,примерно в Ауто+ оригинален ,който го дават по PorscheBG в кутийка на Skoda е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 На пук на всички препоръки, аз сложих неоригинален BEER за 25 лв. и също нямам никакви проблеми със загряването и поддържането на температура от 90 гр. Купих го от "Ауто хелп"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 аз пък мога със сигурност да кажа от личен опит че,симптомите на развален термостат и развален температурен датчик са почти едни и същи.Сменял съм ги и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 15 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2009 Да , но ако просто пипнеш с ръка маркуча след термостата при студен двигател веднага ще разбереш дали работи или не ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 16 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2009 Да , но ако просто пипнеш с ръка маркуча след термостата при студен двигател веднага ще разбереш дали работи или не !е тва е най сигурното!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
franchesko Публикувано 16 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2009 Колега аз също като те не мислех че е термостат, 5 месеца си карам така,цяла зима на 70м,лятото на 80 и бях решил че е нормално, накрая си купих термостат BEHR от ауто+ за 18.30лв , смениха ми го за 15лв и работата заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 16 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2009 Същият проблем имах и се оказа термостата, затова и аз подкрепям другите колеги които казват за термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 Със сигурност е от термостата. Можеш да го провериш сутрин след като запалиш колата и хванеш с ръка дебелия маркуч излизащ от блока на двигателя и влизащ в долната част на радиатора. Ако малко след запалване усетиш че се загрява, значи термостата е заминал.да питам:смених термостат(оригинален от Порше 68лв),сега температурата на място след 12 мин. започва да се отделя от 60 градуса и се повишава (на таблото) на 15-тата мин. до 88-89градуса и там заспива,независимо градско или извънградско!от самото палене пипам и маркучите-горния дебел загрява след известно време,а долния дебел чак на 35 мин.(на място работи колата!).не са ли множко чак 35 минути?и ...един глупав въпрос:как е посоката на движение: 1. двигател>долен дебел маркуч>радиатор>горен дебел маркуч>двигател , или 2.двигател>горен дебел маркуч>радиатор>долен дебел маркуч>двигателп.с.не съм гледал на климатроника кво отчита никога...а е хубаво май...не че е меродавно винаги... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 Аз пък залагам на температурнен датчик.При мен се оправи варианта 70 извън й 90 градско, след смяната на въпросния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 12 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2009 Аз пък залагам на температурнен датчик.При мен се оправи варианта 70 извън й 90 градско, след смяната на въпросния По какво е разбирал температурния датчик, че си на извънградско? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 12 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2009 (Редактирано) По какво е разбирал температурния датчик, че си на извънградско? По това, че в интервала 76-105 (ако не се лъжа такъв беше) градуса температура на антифриза , показанието на таблото е 90 градуса. В градски условия, както се досещаме двигателя е под по-голямо натоварване, съответно и температурата на антифриза (респ. на двигателя) е по-висока- може да достигне до 100гр. (в зависимост от темп. граници на термостата). Извънградско обаче нещата стоят по различен начин- 5 и гаааз Тогава "мотора" се охлажда допълнително и от въздушната струя,т.е може и въобще да не стигне до това да отвори термостата (особено пък зимата). Така при един неработещ правилно температурен датчик кво се получава, ако темп. на "мотора" да речем е 76градуса?!? -Показва точно толкова и на таблото или дори по-малко Това си го измислих току що, но май има логика,а? Редактирано 12 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 По това, че в интервала 76-105 (ако не се лъжа такъв беше) градуса температура на антифриза , показанието на таблото е 90 градуса. В градски условия, както се досещаме двигателя е под по-голямо натоварване, съответно и температурата на антифриза (респ. на двигателя) е по-висока- може да достигне до 100гр. (в зависимост от темп. граници на термостата). Извънградско обаче нещата стоят по различен начин- 5 и гаааз Тогава "мотора" се охлажда допълнително и от въздушната струя,т.е може и въобще да не стигне до това да отвори термостата (особено пък зимата). Така при един неработещ правилно температурен датчик кво се получава, ако темп. на "мотора" да речем е 76градуса?!? -Показва точно толкова и на таблото или дори по-малко Това си го измислих току що, но май има логика,а?При един правилно работещ термостат температурата на течността е 85-90гр. - не 76-100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 ......и аз подкрепям колегите .Имах същия проблем и го реших със смяна на термостат.Сега стрелката стои като нарисувана на 90 гр. независимо градско или извънградско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 (Редактирано) При един правилно работещ термостат температурата на течността е 85-90гр. - не 76-100Колега явно четеш между редовете Опита ми беше да ти обясня, че при температура на антифриза в интервала 76-105градуса на уреда на таблото показва точно 90, ако е изправно всичко !!! Явно обаче съм уцелил греда. Незнам къде видя въобще да споменавам ТЕРМОСТАТ. А, че проблема на колегата може да е и в термостата (да си провери маркучите и да каже какво се случва, за да не се вайкаме тука ) няма спор, но пак казвам аз съм за синия темп. датчик, който е на фланеца хванат към главата. Струва 20-25лв., сменя се за 5мин. и се пробва. Ако не е от него, тогава се отива за термостат и се почва търсене на майстор.Смяната му ще струва доста повечко пари. Колегата не губи кой знае колко при една проба, освен евентуално оправяне на проблема Редактирано 13 Февруари 2009 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Колега явно четеш между редовете Опита ми беше да ти обясня, че при температура на антифриза в интервала 76-105градуса на уреда на таблото показва точно 90, ако е изправно всичко !!! Явно обаче съм уцелил греда. Незнам къде видя въобще да споменавам ТЕРМОСТАТ. А, че проблема на колегата може да е и в термостата (да си провери маркучите и да каже какво се случва, за да не се вайкаме тука ) няма спор, но пак казвам аз съм за синия темп. датчик, който е на фланеца хванат към главата. Струва 20-25лв., сменя се за 5мин. и се пробва. Ако не е от него, тогава се отива за термостат и се почва търсене на майстор.Смяната му ще струва доста повечко пари. Колегата не губи кой знае колко при една проба, освен евентуално оправяне на проблема tox извини ме, но не разбирам някои от изреченията ти:"Така при един неработещ правилно температурен датчик кво се получава, ако темп. на "мотора" да речем е 76градуса?!? -Показва точно толкова и на таблото или дори по-малко ""при температура на антифриза в интервала 76-105градуса на уреда на таблото показва точно 90, ако е изправно всичко !!!"Според мен при правилно работеща охладителна система/радиатор,вентилатори,термостат/, температурата на течността на влязал в режим двигател не трябва да варира в такива големи граници, а трябва да е 85-90гр.А на температурния датчик работата му е не да показва 90гр., а истинската температура на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 tox извини ме, но не разбирам някои от изреченията ти:....................Според мен при правилно работеща охладителна система/радиатор,вентилатори,термостат/, температурата на течността на влязал в режим двигател не трябва да варира в такива големи граници, а трябва да е 85-90гр.А на температурния датчик работата му е не да показва 90гр., а истинската температура на системата.Ами честно казано не съм сигурен, че зимата като се пуснеш на магистралата със 120-130 на пета, а навън е -4градуса, че температурата на двигателя ще варира 85-90гр.А всъщност, може аз да съм хванал грешния път в живота и да си праа некви филми Аре' некое трето лице да се намеси де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosab Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 колеги , вие сте добре- смених дат4ици и термостати и ефекта е един и същ-в движение добре -90, на място близо 100 и се пуска перката и вече почвам да се 4удя какво да сменям, а забравих да спомена когато показва 100-климатроника ми изписва 4е температурата е 75 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts