blaster Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 колеги имам уникалната идея да почна да тунинговам на макс 1Z с цел да покажа надмощието на нафтата над бензина евентуално ако не продам колата ще почна да я правя скоро време искам да питам възможно ли е да сложа 20винтила глава на тди мотор дори да се наложи да ми правят буталата по поръчка ще издаржили бензиновата глава на налягането и други тънкости ако има такива искам да покажа на какво е способно едно тди ако се изцеди на макс а по подходящ мотор от моя няма за целта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 хахахах тоЗ филм се казва мисията невъзможна ,както смяната на главата,така и превъзходството на дизел над бензин ,карай си колицата спокойно и се радвай на икономията ,няма нужда да доказваш нищо на никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 30 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 хахахах тоЗ филм се казва мисията невъзможна ,както смяната на главата,така и превъзходството на дизел над бензин ,карай си колицата спокойно и се радвай на икономията ,няма нужда да доказваш нищо на никой попринцип невъзможни неща няма в днешно време всичко се постига с много труд и пари блока 1z е идентичен с този на 1.8 20V turbo така че след като мога като прехвърля всичко от бензиновия на дизеловия блок да си направя 1.8 20V turbo защо да не мога да направя хибридна зглобка 1.9tdi 20V ??? просто се интересувам дали главата ще издаржи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 какво да издържа като няма нищо общо.в бензиновата глава има камера-с какво ще я запълниш .къде ще сложиш дюзите,а свещите на дизела?явно никога не си виждал отворен двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 :hilezh: Тази тема ме изкърти. Рулира направо ... Що не си вземеш едно 1,8Т и да се пооспокоиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 (Редактирано) какво да издържа като няма нищо общо.в бензиновата глава има камера-с какво ще я запълниш .къде ще сложиш дюзите,а свещите на дизела?Карай бе той е над тия неща попринцип невъзможни неща няма в днешно време всичко се постига с много труд и пари блока 1z е идентичен с този на 1.8 20V turbo така че след като мога като прехвърля всичко от бензиновия на дизеловия блок да си направя 1.8 20V turbo защо да не мога да направя хибридна зглобка 1.9tdi 20V ??? просто се интересувам дали главата ще издаржиДерзай колега не ги слушай колегите дето те подиграват направи си 20 вентиловият дидзелов ЗВЯР пък да ги видим после тия дето ти се смеят като ги разминеш като спрели Редактирано 30 Януари 2009 от SUMISTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 31 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 какво да издържа като няма нищо общо.в бензиновата глава има камера-с какво ще я запълниш .къде ще сложиш дюзите,а свещите на дизела?явно никога не си виждал отворен двигател е мойта е равна но като шлайфам бензиновата глава достатъчно хем ще премахна горивната камера хем ще си осигуря компресия за да може да работи на дизел идеята ми е дали самия материял от който е изработена главата ще издържи а от там на татък ще го измисля може да направя главата с пред камери и с бутала от стария тд мотор на който горивната камера му е в главата мотора ми с откачен ограничител на оборотите си се цепи до 6000 ама искам поне 7-8000 и с една доволно голяма турбина и разпръсквачи и олекотени вал и маховик мисля че мога да постигна добри резултати друг е въпроса колко ще издържи но когато го почна ще го мисля сега само проучвам въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 (Редактирано) е мойта е равна но като шлайфам бензиновата глава достатъчно хем ще премахна горивната камера хем ще си осигуря компресия за да може да работи на дизел идеята ми е дали самия материял от който е изработена главата ще издържи а от там на татък ще го измисля може да направя главата с пред камери и с бутала от стария тд мотор на който горивната камера му е в главата мотора ми с откачен ограничител на оборотите си се цепи до 6000 ама искам поне 7-8000 и с една доволно голяма турбина и разпръсквачи и олекотени вал и маховик мисля че мога да постигна добри резултати друг е въпроса колко ще издържи но когато го почна ще го мисля сега само проучвам въпросаБате, ти си унукален... Когато успеш да осъществиш този твой сън, се обади в големите автомобилни компаний да им продадеш патента за високо оборотен дизел... Ти май изобщо не знаеш принципите на дизеловият мотор...Нищо лично, успех... Редактирано 31 Януари 2009 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Баси изобретателите се навъдиха тука....един иска от TDI да прави чист дизел, че да е по-евтинко....друг ще монтира 20 клапана от бензинова кола на 1Z.....ма как ще ги върти и управлява /освен другите по-горе посочени пречки/ хич и не помисля....смех голем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 А според мен само завиждате на ентусиазмна и знанията на колегата засрамете се малко ако не можете да му помогнете поне не му пречете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 почетох доста по чуждестранните форуми за 1z e малко трудно заради дългия ход на двигателя и горивните камери в буталата най успешен става тунинга на малкия мотор 1.6 тд като му монтираш,глава, дюзи,колектори,помпа и турбина от 1.9тд хода на буталата е по къс при 1.6тд и това позволява достигане на по високи обороти и спокоино се цепи до 6500 и на даиното показва около 300 коня ама аз искам повече щото купето ми е тежко и ще мисля вариянт за 500hp+ американците правят дизеловите си пикапи по 1000 та и повече коня защо и аз да не си напрявя яко мощен дизел аз и сега като монтирам по-голяма турбина и разпръсквачи бия сток 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 бия сток 1.8ТМойта е чиста стоковица мога да ти я предоставя за тестовете ще ми е интересно да видя какво ще се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Мойта е чиста стоковица мога да ти я предоставя за тестовете ще ми е интересно да видя какво ще се получи ама дизел или бензин баща ми имаше страто ауди 100 87 година 2.3 мноо вървеше от него се запалих по марката ауди иначе нп само да има къде да се бачка аз съм свободен през повечето време в което съм в софия като нищо моа направя някаф изтребител за занимавката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 2 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 само да ви кажа това съм го пробвал на мойта сменяте търбото с гарет Т3 от ЛТ и слагате и разпръсквачи от същото и колата става лудница голфовете ги яде за закуска хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 ама дизел или бензин баща ми имаше страто ауди 100 87 година 2.3 мноо вървеше от него се запалих по марката ауди иначе нп само да има къде да се бачка аз съм свободен през повечето време в което съм в софия като нищо моа направя някаф изтребител за занимавкатакогато решиш да го правиш ми се обади.Ще ти предоставя място където да го правиш.0877414309 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The^Maniac Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 1.9ТДИ 500+ коня .... хммм и това, ако не е изобретението на века. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 1.9ТДИ 500+ коня .... хммм и това, ако не е изобретението на века.Ти бате си трай, щото може да го светнеш още повече, и ще трябва после да дели с теб откритието си... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blaster Публикувано 19 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 вече приключих с тунинга но май трябваше да направя нещо със спирачките също колата ми никога повече няма да тръгне R.I.P Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 Съжалявам колега, нали всички сте живи, ще си купиш друга... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване