Jump to content

A6 2.4 VS 1.8 T (+) (-)


kosebose

Recommended Posts

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

карах една и да ти кажа не сажалявам че взех 2.4. сега да не се обидят колегите с 1.8 , просто по ми допадна2.4 и те така :)

Някой истински разбирач беше казал - най-големия кеф идва от атмосферния двигател :)

Честито, а коя версия намер 120 или 12 кВ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сме се хванали на хорото ще го играеме до краи. Това ми е мнението за обслужването. Аз хоро не играя ама искам не искам обслужване ще направя. щото да си спя спокоино. пък ако е рекъл онзи горе можем да си остареем с колата заедно :unsure: всичко е до късмет и разум на собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за мненията от вчера карам 2.4 . доволен съм до толко до колкото мога да имам впечатлениа за 1 ден. Още веднъж мерси

Да ти е честита колега със здраве да си я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама обслужването колко било и колко харчел!?!?!!? Ехооо това е Ауди! Не VW, не Шкода, не Опел и определено не Форд! Който смята, че може да се качи на Ауди, еле пък А6 трябва последната му грижа да е разхода и пр.... Ма пак нашенските разбирания.... Марки като Ауди, БМВ, Волво се карат от хора с пари! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо, но 1.8T вдига доста шум в купето. Шестаците на Ауди са изключително тихи, а малкото шум, който издават, е невероятен за ухото :hilezh:

1.8Т е по-сложен от 2.4 заради турбопълненето. Ако можех да си позволя финансово 2.4, бих взел него.

А това, че 1.8Т с чип ставал голяма сила - не съм особено съгласен. 180 к.с. му е лимита на тоя мотор. Чиповете за 195 к.с. не са приятни за каране, защото развъртането на мотора става като на дизел, което е отвратително :hilezh:

А да не говорим, че чипосването на 1.8Т на автомобили над 3-4г създава странични проблеми, които могат да ти убият няколко месеца в борене, поради некомпетнетността на българските туниГ батки.

От друга страна големите батки от форума са казвали на няколко пъти, че 2.4 течал като лейка и горял доста.

С една дума, винаги си яко прее*ан, все пак караш премиум марка - премиум се вика заради премиум сумите, които даваш постоянно. Така че, методиката на избор се свежда до това да се качиш на двата мотора и да си купиш този, който ти е най- на сърце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

andre7080 пари за А6ца доста хора могат да извадят еднократно било то с парите от дюшека или заемче, но поддръжката си е бая дебела, само сметни, че маслата са ти към 300лв, ако си пич и искаш да смениш двигателното, скоростното, хидравличното и евентуално на задния диф разбира се. Но смяната на ремъци и ролки дали е 500лв или 1500лв има голяма разлика. Всички 2.4, които съм виждал са течали като лейка, гарнитурите на капаците на валовете текат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T ми се издигна доста в очите, след като станах собственик на такъв. Преди това го гледах с малко насмешка и недоверие.

Немога да кажа лоша дума за него. Здрав, мощен и евтин за поддръжка. Единствено разхода ме изненада, очаквайки по-нисък такъв, подвеждайки се от числата 1.8, но като цяло е приличен.

2,4 може и да е добър мотор, но предвид това че е акцизен, мисля че не е правилното решение. Като ще се дават пари за акциз, по добре да е за 2.8.

Така няма да има двумислие. Или евтин и приличен мотор, или мощен и скъп.

С чиповете игрите стават двойни, затова не ги коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме дръпка с xenonsystem(до някъде 100км), 1.8Т дръпна пред мен (2.4) на няколко десетки метра, но трябва да се земе предвид че ние бяхме 2ма в колата + 100кг метанова бутилка, и колата е автомат. Мисля че като тяга са еднакви двата мотора.

Относно течовете на главите които се чуват, мога само да кажа че ако не се стискате за пари за гарнитура и няма да имате теч :hilezh:

Този мотор ако ще му плащате акциз не ви трябва, вземате 2.8, нековия акциз е само към 500 лв повече. (4500 срещу 5000 лв)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек + автомат + бутилката са били решаващи.

иначе съм се возил в 2.4 и имам добри спомени. Много исках такъв мотор след 2.6, ама тоя акциз ме отказа навремето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

andre7080 пари за А6ца доста хора могат да извадят еднократно било то с парите от дюшека или заемче, но поддръжката си е бая дебела, само сметни, че маслата са ти към 300лв, ако си пич и искаш да смениш двигателното, скоростното, хидравличното и евентуално на задния диф разбира се. Но смяната на ремъци и ролки дали е 500лв или 1500лв има голяма разлика. Всички 2.4, които съм виждал са течали като лейка, гарнитурите на капаците на валовете текат.

Ами такива хора не са за Ауди А6! Простичко... Там е разковничето. Щом човек е предценил, че може да кара премиум марка и премиум клас на тази марка тези 1000лв повече или по-малко би трябвало да са смешен и незначителен разход. Да не говорим пък 2-3лв разлика на 100км разход, или пък каско, или пък данъци... Разбираш ли, това е абсурдно да караш Ауди и в същото време да мислиш за такива неща. Ако е човек с не кой знае какви финансови възможности и му трябва кола да се закарва от т.А до т.Б ок, ама щом скачаме на Ауди А6?!?!!? Това е страшното в бг, хората се мятат на такива бангии, а те са много над възможностите им... На всеки му се иска, ама........

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това, че 1.8Т с чип ставал голяма сила - не съм особено съгласен. 180 к.с. му е лимита на тоя мотор. Чиповете за 195 к.с. не са приятни за каране, защото развъртането на мотора става като на дизел, което е отвратително :bia:

Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никакви

Ако Ванката не иска, може да ме позвозиш мен :bia:

искам да ми е гадно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е, че степента на сгъстяване е висока на 1.8Т - 9,5 и в ниските също има тяга. Иначе като се качиш на турбо кола със степен на сгъстяване 8 до 3000 оборота няма никой. Мойта А6ца спокойно може да се кара до 2000-2200 оборота и не се влачиш по пътя. Минус е, че след 3200-3300 оборота (120-130км/ч) на магистрала, почва да бучи мотора, мисля, че идва от изпускателния колектор бученето, но като сложат камери навсякъде повече от 120 няма да се дига, тъйче не ме ебе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никакви

Моята А4-ка даде на диното 196hp и 312Nm. Мислиш ли, че ме впечатли с тези числа? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами бучи да ти кажа, при мене са по-къси скоростите и на 120км/ч съм на 3200 оборота, докато шпекси е на по-ниски обороти и е по-поносимо при него...

мойта е щар по щар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

С риск да бъда нарицан от някой от модераторите ще упна тази тема, защото и аз съм пред тази дилема в момента. Стана ми интересно в наши дни този мотор (2.4) как се справя . Наистина ли е такава лейка и лакомия както го описват по горе.

Малко инфо за този двигател в днешни дни ще ми е от полза, а предполагам 2 години след началото на темата са се натрупали доста впечатления.

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...