kpematop Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 незнам как ще ти допадне обслужването инак честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
usx Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 карах една и да ти кажа не сажалявам че взех 2.4. сега да не се обидят колегите с 1.8 , просто по ми допадна2.4 и те така Някой истински разбирач беше казал - най-големия кеф идва от атмосферния двигател Честито, а коя версия намер 120 или 12 кВ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosebose Публикувано 6 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 121 kw e. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosebose Публикувано 6 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 като сме се хванали на хорото ще го играеме до краи. Това ми е мнението за обслужването. Аз хоро не играя ама искам не искам обслужване ще направя. щото да си спя спокоино. пък ако е рекъл онзи горе можем да си остареем с колата заедно всичко е до късмет и разум на собственика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 Аз съм с предпочитания към 2.4 V6обаче и 1.8Т си върши работата доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 Колеги мерси за мненията от вчера карам 2.4 . доволен съм до толко до колкото мога да имам впечатлениа за 1 ден. Още веднъж мерсиДа ти е честита колега със здраве да си я караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 Честито колега.Няма да е зле и малко снимки да постнеш,че да и се порадваме на колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosebose Публикувано 8 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Ще пусна колеги нека малко да се порадвам първо дами мине мерака , да и направа обслужването и ще я снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Ама обслужването колко било и колко харчел!?!?!!? Ехооо това е Ауди! Не VW, не Шкода, не Опел и определено не Форд! Който смята, че може да се качи на Ауди, еле пък А6 трябва последната му грижа да е разхода и пр.... Ма пак нашенските разбирания.... Марки като Ауди, БМВ, Волво се карат от хора с пари! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Не знам защо, но 1.8T вдига доста шум в купето. Шестаците на Ауди са изключително тихи, а малкото шум, който издават, е невероятен за ухото 1.8Т е по-сложен от 2.4 заради турбопълненето. Ако можех да си позволя финансово 2.4, бих взел него.А това, че 1.8Т с чип ставал голяма сила - не съм особено съгласен. 180 к.с. му е лимита на тоя мотор. Чиповете за 195 к.с. не са приятни за каране, защото развъртането на мотора става като на дизел, което е отвратително А да не говорим, че чипосването на 1.8Т на автомобили над 3-4г създава странични проблеми, които могат да ти убият няколко месеца в борене, поради некомпетнетността на българските туниГ батки.От друга страна големите батки от форума са казвали на няколко пъти, че 2.4 течал като лейка и горял доста.С една дума, винаги си яко прее*ан, все пак караш премиум марка - премиум се вика заради премиум сумите, които даваш постоянно. Така че, методиката на избор се свежда до това да се качиш на двата мотора и да си купиш този, който ти е най- на сърце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 andre7080 пари за А6ца доста хора могат да извадят еднократно било то с парите от дюшека или заемче, но поддръжката си е бая дебела, само сметни, че маслата са ти към 300лв, ако си пич и искаш да смениш двигателното, скоростното, хидравличното и евентуално на задния диф разбира се. Но смяната на ремъци и ролки дали е 500лв или 1500лв има голяма разлика. Всички 2.4, които съм виждал са течали като лейка, гарнитурите на капаците на валовете текат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 1.8T ми се издигна доста в очите, след като станах собственик на такъв. Преди това го гледах с малко насмешка и недоверие.Немога да кажа лоша дума за него. Здрав, мощен и евтин за поддръжка. Единствено разхода ме изненада, очаквайки по-нисък такъв, подвеждайки се от числата 1.8, но като цяло е приличен.2,4 може и да е добър мотор, но предвид това че е акцизен, мисля че не е правилното решение. Като ще се дават пари за акциз, по добре да е за 2.8.Така няма да има двумислие. Или евтин и приличен мотор, или мощен и скъп.С чиповете игрите стават двойни, затова не ги коментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Днес направихме дръпка с xenonsystem(до някъде 100км), 1.8Т дръпна пред мен (2.4) на няколко десетки метра, но трябва да се земе предвид че ние бяхме 2ма в колата + 100кг метанова бутилка, и колата е автомат. Мисля че като тяга са еднакви двата мотора. Относно течовете на главите които се чуват, мога само да кажа че ако не се стискате за пари за гарнитура и няма да имате теч Този мотор ако ще му плащате акциз не ви трябва, вземате 2.8, нековия акциз е само към 500 лв повече. (4500 срещу 5000 лв) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 човек + автомат + бутилката са били решаващи.иначе съм се возил в 2.4 и имам добри спомени. Много исках такъв мотор след 2.6, ама тоя акциз ме отказа навремето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 (Редактирано) andre7080 пари за А6ца доста хора могат да извадят еднократно било то с парите от дюшека или заемче, но поддръжката си е бая дебела, само сметни, че маслата са ти към 300лв, ако си пич и искаш да смениш двигателното, скоростното, хидравличното и евентуално на задния диф разбира се. Но смяната на ремъци и ролки дали е 500лв или 1500лв има голяма разлика. Всички 2.4, които съм виждал са течали като лейка, гарнитурите на капаците на валовете текат.Ами такива хора не са за Ауди А6! Простичко... Там е разковничето. Щом човек е предценил, че може да кара премиум марка и премиум клас на тази марка тези 1000лв повече или по-малко би трябвало да са смешен и незначителен разход. Да не говорим пък 2-3лв разлика на 100км разход, или пък каско, или пък данъци... Разбираш ли, това е абсурдно да караш Ауди и в същото време да мислиш за такива неща. Ако е човек с не кой знае какви финансови възможности и му трябва кола да се закарва от т.А до т.Б ок, ама щом скачаме на Ауди А6?!?!!? Това е страшното в бг, хората се мятат на такива бангии, а те са много над възможностите им... На всеки му се иска, ама........ Редактирано 8 Февруари 2009 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 А това, че 1.8Т с чип ставал голяма сила - не съм особено съгласен. 180 к.с. му е лимита на тоя мотор. Чиповете за 195 к.с. не са приятни за каране, защото развъртането на мотора става като на дизел, което е отвратително Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никаквиАко Ванката не иска, може да ме позвозиш мен искам да ми е гадно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 Ако Ванката не иска, може да ме позвозиш мен искам да ми е гадно За теб винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 добре е, че степента на сгъстяване е висока на 1.8Т - 9,5 и в ниските също има тяга. Иначе като се качиш на турбо кола със степен на сгъстяване 8 до 3000 оборота няма никой. Мойта А6ца спокойно може да се кара до 2000-2200 оборота и не се влачиш по пътя. Минус е, че след 3200-3300 оборота (120-130км/ч) на магистрала, почва да бучи мотора, мисля, че идва от изпускателния колектор бученето, но като сложат камери навсякъде повече от 120 няма да се дига, тъйче не ме ебе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 12 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2009 Предлагам като си идвам в Пловдив да те кача на 1.8Т с 200+к.с. и 310нм и ще видиш кое е отвратително.Да не споменавам че вече 50хил.км съм така и проблеми никаквиМоята А4-ка даде на диното 196hp и 312Nm. Мислиш ли, че ме впечатли с тези числа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 твойта много силна кола бе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 някак си не ми се връзва А6 и бучене ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 ами бучи да ти кажа, при мене са по-къси скоростите и на 120км/ч съм на 3200 оборота, докато шпекси е на по-ниски обороти и е по-поносимо при него...мойта е щар по щар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2009 Моята А4-ка даде на диното 196hp и 312Nm. Мислиш ли, че ме впечатли с тези числа? Тия динота са ЖИВ ТАШАК... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 30 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2011 (Редактирано) С риск да бъда нарицан от някой от модераторите ще упна тази тема, защото и аз съм пред тази дилема в момента. Стана ми интересно в наши дни този мотор (2.4) как се справя . Наистина ли е такава лейка и лакомия както го описват по горе. Малко инфо за този двигател в днешни дни ще ми е от полза, а предполагам 2 години след началото на темата са се натрупали доста впечатления. Редактирано 30 Юни 2011 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване