Jump to content

Блокирала централна клапа на климатроника


kinjal

Recommended Posts

Свали я и я почисти - намира се под пластмасовата кора отвън, точно до моторчето за чистачките. За съжаление първо ще трябва да свалиш моторчето за чистачките за да има място да излезе. Изчистваш колекторчето на ел. двигателчето (обикновено там е проблема) и слагаш технически вазелин или бяла грес (тънка) на зъбните колелца в приводния механизъм. Има тема с линк със снимки как се изчиства. Успех :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали я и я почисти - намира се под пластмасовата кора отвън, точно до моторчето за чистачките. За съжаление първо ще трябва да свалиш моторчето за чистачките за да има място да излезе. Изчистваш колекторчето на ел. двигателчето (обикновено там е проблема) и слагаш технически вазелин или бяла грес (тънка) на зъбните колелца в приводния механизъм. Има тема с линк със снимки как се изчиства. Успех :unsure:

Колега,пуснах темата преди да се ориентирам с търсачката.Изчетох всички твои мнения по въпроса :unsure: ...Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха на мене ми е блокирала клапата на размразителя /дето обръща въздуха от стъклото към краката/като гледам схемите на братушките от линка: http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%A0%D0%B5...%D0%BB%D1%8F_A6 все повече нарзрява идеята да хода да си намера едно по здраво въже и да се окача някъде. Смяната на радиаторчето на парното на В3-ката не ме довърши но това... мъкааа.....

Дали ще се намери някой майстор да я направи тая акробатика или да хода за въже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни по-добре на снимките каква е процедурата.До колкото разбирам става въпрос за около час труд с не особена сложност...Моята клапа взе че сработи но смарангяса ли се пак и я мятам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха на мене ми е блокирала клапата на размразителя /дето обръща въздуха от стъклото към краката/като гледам схемите на братушките от линка: http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%A0%D0%B5...%D0%BB%D1%8F_A6 все повече нарзрява идеята да хода да си намера едно по здраво въже и да се окача някъде. Смяната на радиаторчето на парното на В3-ката не ме довърши но това... мъкааа.....

Дали ще се намери някой майстор да я направи тая акробатика или да хода за въже...

Колега, при С4 се сменя по- лесно радияторчето и изобщо цялата кутия на парното със все клапи ,се вади навън от към двигателя, таблото не се маха, не се плаши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно - голяма одисея си е. Естествено ако веднъж си го правил е доста по-лесно, но си е голяма играчка :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе одисея си е , но сравнено със същата манипулация при А4 ,А6-С5, си е направо лесно. Имам чуството, че ако трябва да вадя всичко пак ще стане за норматив. Нормално е да изглежда супер сложно за някой който не го е правил, като си спомня аз как гледах на проблема. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само чакам да постопли и да задържи хубаво време и смятам да направя основна профилактика...че с тея грешки 8.5.....11,5....13,5.... :arrow:

не че нямам парно /след съветите на Вальо-VBI успях да закърпя положението за зимата/

но в момента не е време за човъркане по 10-12 год. пластмаса

...и в интерес на истината-голяма врътня е, но само изглежда сложно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре влизам във филма с централната клапа,откъде да я почвам? ;)

Малко бира или повечко и един чувал пожелания за конструктора на колата и някой близки роднини. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре влизам във филма с централната клапа,откъде да я почвам? unsure.gif

Колега чакам със затаен дъх да споделиш как си се справил. Дано успееш да запазиш нещо човешко в себе след процедурата - та да споделиш своя опит и с нас бедните, които са тръгнали по същия път.

Господ да те пази!

Успех!

И не се поддавай на лукавия, който ти предлага да използваш чукове, тесли и триони за да преодолееш това изпитание, което ти е приготвила съдбата...

ПП/

Направи снимки както на процедурата така и на тебе преди и след края и!

Всичко в кръга на майтапа :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех :lol: и не се плаши не е толкова трудно. Важно е добре да почистиш колекторите на моторчето (можеш да ползваш много фина шкурка) и да почистиш м/у самите ламели на колектора. Най-лесно се махат боклуците между ламелите с клечка за зъби. Обикновено проблема е в зацапан колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих изцяло климатроника на колата която имам за части(учебната :unsure: )на мнение съм че варианта за профилактика на централната клапа е чрез сваляне на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

днес и аз я свърших тая работа/по-точно вчера следобед я почнах и днес я довърших/

сега всичко е шести номер-работи :flehan:

...но наистина ще трябва да се ходи до сервиз с VAG-COM за базови настройки

за тези които смятат да се хващат на тва хоро-ремонт на клапите-трябват много здрави нерви :respekt:

...а като отворите самото електромоторче,барайте внимателно,щото аз побългарявах едни медни пластинки под четките/отрязах от кабелна обувка/ :respekt:

и май забравих да спомена,че когато почти бях събрал всичко на място в купето,изтървах един болт зад централната конзола :respekt: -е..л съм го-да си стои там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...