Jump to content

Проблем!


bubo

Recommended Posts

Здравейте,вчера забелязах нещо обезпокойтелно в колицата ми.Колата е Ауди 1.9 TDI 95г. 1Z мотора.Проблема е следния пътувайки по магистралата между 140-150 км/ч колата сякаш попада в дупка имам чуството че турбото спира да рабати изведнъж изгубва ускорение трябва да сложа 4 и да подам докрай газта за почуствам пак че има някаква мощност.В колта бяхме четири човека по стотина кг.Особенно се чустваше разбира се по баирите.но тав ми е второто такова ауди но преди май не съм имал такъв проблем.

Някакви идеи по въпроса? За което съм ви благодарен предварително.

Редактирано от bubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти кво искаш от тоя мотор :steinigung: Той на младини с тия 90 кс е дигал 180 при идеални условия ти си го натоварил на макс и очакваш да върви много слабичък е за повече , от това най много ако ръчкаш да се наредиш с турбото пред някой сервиз :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,вчера забелязах нещо обезпокойтелно в колицата ми.Колата е Ауди 1.9 TDI 95г. 1Z мотора.Проблема е следния пътувайки по магистралата между 140-150 км/ч колата сякаш попада в дупка имам чуството че турбото спира да рабати изведнъж изгубва ускорение трябва да сложа 4 и да подам докрай газта за почуствам пак че има някаква мощност.В колта бяхме четири човека по стотина кг.Особенно се чустваше разбира се по баирите.но тав ми е второто такова ауди но преди май не съм имал такъв проблем.

Някакви идеи по въпроса? За което съм ви благодарен предварително.

Имаш свръх налягане на турбото и ти влиза в авариен режим, и за да не гръмне турбото ти изключва педала на гъзта, така си е написано в софтуера... Колата ти може да вдигне много повече, но трябва да се намери проблема... Клапан Н75, вакуми и клапана на самата турбина...

Успех

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото ти щом си с 1Z не е с променлива геометрия, закачи я на ваг-ком, сигурно имаш записана грешка и провери всички вакуумни маркучета покрай турбината и има едно което влиза в компютъра. И само за информация - не ти изключва педала газта, нито на гЪзта. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мненията но мисля че годинните не са проблем за мотора и все таки си мисля че дани е прав ще търся комютър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам :rolleyes: се че се намесвам в темата на колегата но ако може да попитам... колата не върви и на мен ми казаха че имам свръхналягане в турбината и че се е задръстила.За АФН двг. става дума. Дали има шанс да се отпуши при едно каране извънградско? Или да я оставя да ми я почистят. Защото аз карам само градско и за 1 год. 1 път съм излизал извънградско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе със сигурност няма да и навреди като я изкараш някъде и повъртиш 1 час на 3000 оборота ;-)

Даже ако искаш ще ти дам и на моята да направиш тази процедура ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Той на младини с тия 90 кс е дигал 180 при идеални условия ти си го натоварил на макс и очакваш да върви много слабичък е за повече

шурека ми има такова ауди 1.9 TDI 1Z мотора и се изумявам как върви тая кола,вдига си 200-210 км без проблем,чип няма,откъде е тая душа не знам,а като знам и как се кара,нон стоп и отзад само изпушва,душманско каране!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

И 195 са и много според мен, доколкото си спомням моята преди чипосването вдигаше 190 по километраж.

Ако я мернем с ГПС сигурно ще са 175. След чипването не съм я пробвал на Vmax.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега, гледам няма нови мнение по темата, явно си го решил, ако не, ще ти кажа при мен какво се оказа имах идентичен проблем - по байрите стигаше до 3000 оборота и до там - турбото умираше, имах чувството че карам Жигули :blackey: странното беше, че в един момент се "отпушваше" до следващия момент....значи оказа се Wastegate-a - клапана, който седи над турбината, в него влиза вакуумно маркуче от Н75 (който де факто го управлява), и управлява чрез лостче клапана вътре в топлия охлюв на турбината, значи вътре в wastegate-a има мембрана, която като се скъса и стават мизерийте....нов е около 300 лв, аз си намерих за 140 лв втора ръка и колата излетя :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Здравейте,вчера забелязах нещо обезпокойтелно в колицата ми.Колата е Ауди 1.9 TDI 95г. 1Z мотора.Проблема е следния пътувайки по магистралата между 140-150 км/ч колата сякаш попада в дупка имам чуството че турбото спира да рабати изведнъж изгубва ускорение трябва да сложа 4 и да подам докрай газта за почуствам пак че има някаква мощност.В колта бяхме четири човека по стотина кг.Особенно се чустваше разбира се по баирите.но тав ми е второто такова ауди но преди май не съм имал такъв проблем.

Някакви идеи по въпроса? За което съм ви благодарен предварително.

[/quo

Най-добре иди в някой сервис на уди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...