Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Имам 8х18 като на SKY в началото на темата за 4F. Другите са 8.5х18 като на VERTER зимните.

Снимки в момента нямам, но мога да ти направя ако имаш интерес.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумера на парктроника ми изгоря вчера...Някой знае ли как се маха задната кора на седан? Зумерчето май е отдолу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които продава или тези които има на колата?

8.5 много широка ще ми дойде ...

Тези, които продава. Другите са му от Allroad.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем. Смяна на клапани на климатика в Порще запад - 450 лв

Благодаря за инфото, лощото е че съм в Прага, а тука чехите дерат кожи.

В Порше-Смихов е: Здравей-500 евра, абе шибаняци, като видят че е и със CD номера, направо ме разцепват.

П.П.: ама ще трябва да го правя, че лятото чука на вратата :birthday:.

Благодаря отново.А и: Първи впечатления от новите обувки: 255/40/19- Супер са дайте завоииииииииииииииииииииииииии....

Някой може и да критикува, че размера малко лъже в километража, ама така си решиххххх, че българските и румънските пътища много харесват височина от 35 или 30 :bia:.

Лека вечер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове днеска ядох дървото. За първи път ми се случва и се чудя как е възможно. Счупи ми се главата на секретните болтове. Болтовете са оригинални на ауди. Счупи се на на последната гума и се вкарах в един филм не е работа. Успяхме да развием болта някакси, обаче сега нямам ключ и не мога никаква джанта да махна. Има ли възможност да се поръча нов комплект със същата комбинация? Предполагам има някакви комбинации, които ги продават.

Иначе съм доволен, че си смених сам задните накладки без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. си счупил ключа? Или само един болт?

Когато купувах болтове миналата година ми казаха, да си пазя едно номерче в кутийката, така че ако стане нещо с ключа да могат да ми дадат лесно друг. Но казаха също, че възможните комбинации са 15-20, така че и без номерчето може да се намери ключ. Така че като отидеш на място би трябвало да могат да ти дадат нов ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбинациите са много повече, два стикера ти дават за номера на секрета. 90лв са нови секрети.

Браво за накладките, инструмент ли си си купил за навиване на буталото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за накладките, инструмент ли си си купил за навиване на буталото?

Инструментът се казва VagCom :bia: С него прибираш назад моторчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Писах, но поста ми се е затрил някъде. Да имам 2 стикерчета в кутията на болтовте и предполагам по нея ще ми поръчат нов комплект със същата комбинация. Счупи ми се секрета на болта на последната гума като го развивах. Бях с 3 летни 18-ки и 1 зимна 16-ка. Няма мърдане. Та общо 5 часа се борихме с тоя болт. Развихме го, но сега нямам секрет да развия другите. Та това утре ще го проверим.

Накладките се сменят много лесно, но си трябва скоба. Имах скоба универсална за вадене на ротори от статори. Та с тая скоба набутах буталцето навътре. След това ги затворих от ВАГ КОМ и им пуснах тест. Лесна работа дет се вика, само да имаш ВАГ КОМ.

Като сменях предните гуми забелязах неравномерно износване на накладките. Външната имаше повече хляб от вътрешната. Незнам къде е датчика, но смятам като си взема нов секретен ключ да ги сменя и тях.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за накладки: купих си дискове и накладки от Германия и в момента съм изминал 43 000 км и още не ми свети лампата за смяна. Карам по един и същи начин и доста натоварвам спирачната система. До сега не съм минавал повече от 33-35000 км с едни накладки. Нов модел накладки ли има? При вас как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен незнам как е, но с накладките които я взех съм минал около 21000 км. Това за предните говоря. Преди това незнам кога са сменяни. Предполагам , че са минали едно 10к км преди това. Карлито, дисковете кога ги сменяш? Мойте имат малък ръб и незнам дали да ги сменям и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са по-твърди, ще търкат дисковете вместо да се износват. А и спират по-трудно.

Според мен много твърди накладки не са добра сделка, въпреки че се сменят по-рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карлито, дисковете кога ги сменяш?

Сменям ги на вторите накладки. Ако не знаеш кои са вторите си има инструмент, който мери дебелината на диска. Ако са под допустимата норма се сменят.

Ако са по-твърди, ще търкат дисковете вместо да се износват. А и спират по-трудно.

Твърди? Накладки купени от Ауди в Мюнхен може ли да са твърди? Спират си много добре и въобще не са износили диска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cucurko: освен да прибереш моторчето, трябва да навиеш буталцето преди да сложиш новите накладки, представи си спирачен апарат от дърто ауди + моторче за ръчната. Моторчето натиска вътрешната накладка от долния край като пускаш ръчната, като спираш нормално, спирачната течност бута буталцето, моторчето си седи за красота в този момент. Аз карам с REMSA и съм много доволен, но скоро идва покупката на спирачни дискове като гледам.

Някой ходи ли да гледа новата 6ца в Порше Запад? Мене ми изглежда пораснала B8-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, но буталцето не трябва да се навива, ами просто да се избута назад, за което не е необходим специалният инструмент, който едновременно бута и навива, ами както в случая на sky каквото намериш(или си направиш за 2 минути) под ръка.

=Alex= едно време беше разправял, че когато отишъл в Ауди Германия му предложили един куп различни видове накладки и, че май тези, които купуваш от България нямат много общо с хубавите от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навивах отзад, за да прибера буталцето, може на по-новите модели да не е така ама при мен е.

Дори двата апарата бяха с различни бутала, добре, че имаше комплект накрайници за навиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за накладките може и да е вярно. Задните са ми от Германия купувани. За предните незнам какво да правя. Ако ги купя от Германия пак сам ще трябва да си ги сменям.

Буталцето на задните не съм го навивал, а само го избутах назад. По самото буталце имаше една лента по края като грапавина. Предполагам е да можеш да сложиш нещо и с въртеливи движения да го прибереш. По принцип едно бутало се прибира по лесно с въртеливи движения от колкото с бутане само назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...