Jump to content

Нормално ли е това?


monz

Recommended Posts

И на мен на предишното ми Ауди като ми смениха ремъка застана леко навън с 1мм само стърчеше. Питах друг монтьор, каз, че се случва и не е проблем. А ремъка ми беше хубав, а ролката СКФ. Карах я 10 000 км така и накрая излезе ремъка в движение и стана една.......

Майтап бе, не мръдна, поне докато я продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си карайте колите и не се вживявайте много много :hilezh: Виждал съм така стърчащи ремъци на десетки коли и не са имали никаква грижа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Скъса се! 10300 км. :hilezh: Остави ме на Е-79 след Долна Диканя в посока Благоевград, както си карах с около 120 на 5та. Всъщност ремъкът не изглежда скъсан, но е разхлабен чувствително. Само може да се предполага дали се е скъсал, или е изронил зъбци или Бог-знае-какво. Въобще не иска да върти на стартер - т.е. стартера върти, чува се някакъв звук изпод мотора, но ремъка не движи. Също така имаше и малка (с диаметър около 20 см.) локвичка масло изпод левия калник, точно пред лявата предна гума - не знам каква връзка има това. Май се оказа голяааам БОКЛУК тоз ОПТИБЕЛТ ( OPTIBELT )!!! Сервизът в който беше сменен е Ники - Мотор Спорт в гр. София, кв. Витоша. Утре ще я отворят и ще видим кво е (о)станало. ;)

Та колеги обръщам се към вас с 2 молби:

1. МОЛЯ ВИ, КУПУВАЙТЕ САМО ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ!!!

2. Така или иначе трябваше да се отваря главата за смяна на гумички на клапаните, та сега ще се сменят и клапани и сегменти и там всичко, което трябва. :lol: Мене обаче тая локвичка под левия калник доста ме притесни! Някой има ли идея от къде може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

искрено ти съчувствам за случката и проблемите.

На мен и на сегашното Ауди ми сменяха ремъка преди 3000 км и стои с 1мм навън. И този майстор каза, че било нормално да се случи и не било проблем.

Аз като чета ми се струва, че при теб проблемът не е от това, че е стоял навън ремъка, а нещо е отпуснала ролката сигурно. Не помня с кой мотор си, но ако е АЕЛ да не би да ти се е разхлабило събното колело, което е на коляновия вал.

Това масло отстрани освен от където са ремъците да е излязло, ама е странно. Може пък друго да е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е превъртял ремъка, ти си 16V и вероятно си ударил клапани в бутала <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани че е ударил клапани в бутала, шпонката на коляновия вал е счупена, централната гайка е сцепена и самият вал е излязъл напред с около 3 мм. Още не се знае дали е здрав. Балосие мамата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето скоро по Дискавъри ще пуснат филмче за подправени части и за това ,как такива ментета са стигнали(-Забележете!!!!!) до ЕърФорс 1,т.е. до президентския самолет на

Това беше по Нешънъл Джеографик, маме, гледали сме го 30 пъти последните 4 месеца. :)

По темата - колеги, това НЕ Е НОРМАЛНО.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак такава драмата - 8 всмукателни клапана, гарнитура на главата и зъбно колело на коляновия вал (което не е било затегнато правилно и се е развило и оттам е станала мизерията). Ремъкът OPTIBELT е здрав и за 10000 км. няма никакви видими следи от износване освен изтритите буквички. Обтяжната ролка също е здрава. Главата е за шлайфане, нагарът е доста. Поне ще понамали разхода на масло сега.

Сервизът НИКИ - МОТОР СПОРТ бяха дали гаранция за смяната на консумативите и сега се отметнаха от думата си. Освен, че си оставиха ръцете с ремонта с цялата си наглост ми искаха 2.50 лв. на километър да репатрират автомобила до сервиза им. Естествено им показах среден пръст.

Използвам случая да потвърдя, че ремъкът, който взех от Кокича е напълно ЗДРАВ И НЕПОКЪТНАТ (не че ще го върна обратно в колата де :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с изместването напред на коляновия вал? Има ли такова нещо?

Питам, защото аз имам притеснения за моя колянов вал и ако е мръднал, това е причина да иде и ремъка напред.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с изместването напред на коляновия вал? Има ли такова нещо?

Питам, защото аз имам притеснения за моя колянов вал и ако е мръднал, това е причина да иде и ремъка напред.

не се притеснявай,няма начин да е "мръднал".

Ако пък го е направил........,това трябва да се види обезателно,ще е уникално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам, че ми е интересно.

Майстора дето я е правил, и съвестно те е успокоявал че всичко е ОК ще поеме ли някаква отговорност ? :flehan:

Имам предвид ако имаш фактури или нещо доказващо какво е пипал, а не само устна уговорка.

Редактирано от zimbabve
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не ми се занимава да търся някакви права - нервите, които ще изхабя са ми 100 пъти по ценни, достатъчно ми е успокоението, че колегите, които прочетат темата, ще запомнят този сервиз и никога няма да рискуват живота и здравето на себе си и близките си, доверявайки му се. Още по-малко пък да им дадат пари на тия некадърници. Баси като си помисля, че можеше да се случи при изпреварване тръпки ме побиват. Е както и да е, живи и здрави сме. Становището на специалиста, който ремонтира колата в момента, е че няма по-сериозни поражения от тези, които описах. Действително ролката на ремъка за компресора на климатика (тази на блока) беше леко изместена напред. За съжаление нямах възможността да видя лично главата отворена. Утре ще имам повече подробности. Лека нощ и благодаря за коментарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че и горната зъбчатка на ангренажния ремък е счупена както и 2 свещи + 2 водача на 2ри и 3ти цилиндър. Шайбата, която е била развита е била причината да изглежда, че самият вал е бил излязъл. Оттам е плюло и масло според мене. Абе изобщо тва АЦЕ много здраво се оказа, като се замисля, че е могло да умре завинаги...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си обясня как може да се повреди и горното зъбно колело, още по-малко пък свещите.

А за АЕЛ ме предупреждаваха, че може да стане тая работа с развиването на зъбното колело. Но то и на други било проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горното се е повредило евентуално от стружка, която е изхвърчала от долното, по нататък ще приложа снимки, а свещите как са се счупили и за мен е загадка, предполагам че от клапан, то май няма какво друго да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горното се е повредило евентуално от стружка, която е изхвърчала от долното, по нататък ще приложа снимки, а свещите как са се счупили и за мен е загадка, предполагам че от клапан, то май няма какво друго да е...

За кое зъбно колело на коляновия вал говориш, колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

027109111H това е горното, което също се оказа повредено.

Нямам номера на долното, но то май е само едно това което е закачено за вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...