Jump to content

Колко коня може да извадим от А4 1.8T


Recommended Posts

От няколко дни не ми дава мира една идея :rolleyes:

Та ... на много хора се налага да сменят турбото в един момент, но така или иначе като се взима ново, защо да не е някое по-добро.

Знам че на 300+ коня се сменят много неща (инжектори, интеркулер, бензинова помна ... и много други сигурно),

Но въпроса ми е ако се смени само турбото например с нещо такова: garrett за 1к лв + изпускателни колектори и westgate май трябва

тогава може ли да се позтигне нещо от сорта на 230-250 коня, само с турбо, без смяна на инжектори, интеркулир т.е. с по-малко пари ;)

и колко пари ще са нужните неща.

Сори ако е тъпичик въпроса ми аз мн не разбирам от тия неща, но ми е интересно :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, само с турбо не става, иска и .... :P Та това по-голямо турбо с по-голямо налягане от де ще взима бензинец за горене? То тоя мотор не върви с въздух. Та ще ти трябва и едно чипче поне, за гориво и запалване. Нека, обаче да видим какво ще кажат разбирачите, щот аз тва го прочетох в едни други теми, тук в същия радел :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава може ли да се позтигне нещо от сорта на 230-250 коня, само с турбо, без смяна на инжектори, интеркулир т.е. с по-малко пари :P

и колко пари ще са нужните неща.

Сори ако е тъпичик въпроса ми аз мн не разбирам от тия неща, но ми е интересно :P

Сега се замислям, колко са глупави хората. Чипове разни, генерации, филтри, глупости.

А то само с едно турбо за 1К лева (може и втора употреба за 200лв да се намери) могат да карат коли по 250коня и да вдигат по 200-300км/ч.

Тъпичък ти е въпросът за този подфорум и за 2009-а година. Ако наистина ти е интересно, има изписано с тонове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия коне ще ти трябва бензинова помпа ... дюзи ... ремап ... съединител, генерация ... и разни други дребни неща ... като свещи ... най-вероятно промяна малко на турбо пътя в началото след турбото ... зависи от новия колектор и как ще идва турбото. Ама ти като искаш 230-250 коня ... що не вземеш една К04-ка ... ще спестиш пари от колектор ... и ще инвестираш в кулер и турбо пътища. А бе общо взето недей да се занимаваш ... трябват си пари. :bia: Само генерацията на мен ми струваше 600лв с 3 проходни гърнета за да е малко по-тихичка....

Редактирано от MaXo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и бутала... По-яко О-рингване и т.н.... Иначе в бокса през месец-два

Едит: Като се замисля, главата няма да издържи сериозен напън, все пак е с по 5 клапана на цилиндър... така че повече от 225 коня не е хубаво да се форсира този мотор. Казвам го заради ТТ-то, щото толкоз вадят Ауди от 1.8 мотор. Не знам дали има разлика в клапаните.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах, защото във всички теми които гледах се говори за тунинг над 300коня, беше ми интересно за по-малко какво трябва да се направи.

...

Едит: Като се замисля, главата няма да издържи сериозен напън, все пак е с по 5 клапана на цилиндър... така че повече от 225 коня не е хубаво да се форсира този мотор. Казвам го заради ТТ-то, щото толкоз вадят Ауди от 1.8 мотор. Не знам дали има разлика в клапаните.

Добре, и 225 коня си е нещо пак :unsure:

С к04, за 200-220 коня, може ли да се постигне с по-малко модификации, т.е. пак ли трябва кулер и турбо пътища както каза MaXo, друго какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах, защото във всички теми които гледах се говори за тунинг над 300коня, беше ми интересно за по-малко какво трябва да се направи.

Добре, и 225 коня си е нещо пак :flipoff:

С к04, за 200-220 коня, може ли да се постигне с по-малко модификации, т.е. пак ли трябва кулер и турбо пътища както каза MaXo, друго какво?

Нещо не разбрах тия 225 коня как и защо влезнаха в темата ... това, че ТТ има с 225 коня ... не значи, че всичко над тези коне е фатално за тоя мотор хехе. А бе може и без кулер аре ... ако ще е целта просто да ги достигнеш тия коне ... ще стане и без кулер. :flipoff: Ама лятото недей да раздаваш много храбро газ ... и така без мнооо да си в час на кви смеси си и прочие. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и бутала... По-яко О-рингване и т.н.... Иначе в бокса през месец-два

Едит: Като се замисля, главата няма да издържи сериозен напън, все пак е с по 5 клапана на цилиндър... така че повече от 225 коня не е хубаво да се форсира този мотор. Казвам го заради ТТ-то, щото толкоз вадят Ауди от 1.8 мотор. Не знам дали има разлика в клапаните.

Кво оригване бе ? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже виждам, че те мързи да си намериш информация (намерение за тунинг съм 100% сигурен, че нямаш) ето една извадка от подобна тема:

...........

"Започни с това каква турбина смяташ да ползваш , ако не мислиш да сменяш стандартното К03 , се задоволи с интеркулер и

3" изходяща тръба ...

3" траба може да е направиш сам от Инконел , един фланец , една гувкава връзка , общо взето е доста проста ...

може и да си поръчаш готова но цените вървят около 300$ ... което според мен е доста за едно парче желязо ...

Иначе ще спомогне за малко по-бърз споол уп на турбото .. общо взето има някакъв положителен ефект +

това звукът става доста по добър , ако се съчетае и с 3" труба до отзад направо ще се влюбиш ..

Ето снимка на пустата тръба ...

[линкът е счупен]

За интеркулер бих казал едно Spearco с шипинга ще дойде около 300-400$ зависимост от модела ,

тръбите ръчно от тънкостенен Инконел .. Готови китове вървят около 1000$ ...и нагоре ..

След това слагаш един по добър клапан (diverter)(blow off) или както го знаеш ... марки дал господ цени също ...

След това едно къстъм програмиране и мисля че може да се надупи до около 200-210 к.с. на вала ..

Ако искаш да сменяш турбината вариантите са много , колкото броя на фирмите които ги правят ...

Общо взето като започнеш от около 2000$ за 250-260 к.с. които използват стандартната фуел система.

След това упграйдваш нея и отиваш до около 300 ..

Този сетъп за който говоря ползва Garrett GT28R ... max му е около 280-290 к.с. на колелата ..

общо взето е доста добър за всекидневно каране..

След това идва GT28RS kita който може да извади и 350 на колелата , но се предпочита смяна на бутала и мотовилки ...

ако е стар мотора примерно AGU той има 20мм отвор на буталата за разлика от новите с 19мм и е с по здрави интерналс и

мойе само бутала около 800$ (JE Pistons)

Общо взето за един пълен комплект говоря за Турбо , интеркулер , колектор, доунпайп , софтуер и т.н. може да варира от 3000$

до към 7000$.... поне това което мене ме е интересувало като сетъпи ..

Не говоря за надупените Европейски цени от по 12000 Евро ...

Друг вариант е да смениш турбото с К03Спорт да кажем което е болт он ... около 230 к.с. ... К04 около 240 к.с.

К04-023 от ТТ 225к.с. което се дупи до 260-270 но е по скъпо от ГТ28РС на Гарет така че според мен си заслужава

ако го намериш втора ръка или нещо подобно ...

Разгледай www.atpturbo.com за хардуерните упграйди ..Още по темата като се сетя кво да пиша ...

P.S. Това за мене отдолу е ТHE BEST KITA ... с ГТ28Р ще дойде с около 400 $ по евтино а този е 2,399$ ...

с ГТ28Р с около 50 к.с по малко но с по-дбър респонс и по малко ЛАГ ..

Гт28Р хитва на около 4000 , ГТ28РС на около 4600-4700 ..фуул боост имам предвид около 1,5 до 1,8 бара зависи от софта ..

The Hardware Kit features the following components:

-Precision Cast High Flow Turbo Manifold with GT28RS flange pattern.

-Garrett Dual Ball Bearing GT28RS Turbocharger assembly.

-Internal wastegate assembly with high psi base spring actuator.

-3.00” V-band Discharge Module.

-3.00” Stainless V-band downpipe assembly.

-3" MAF Housing in Polished Aluminum and silicone connectors.

-Custom CNC machined oil inlet/outlet fittings with oil control.

-Steel braided oil feed and return line assemblies.

-Custom CNC machined coolant fittings with AN style discharge/return.

-Steel braided, pre-assembled coolant line assemblies with - All hardware and comprehensive installation diagram.

"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майко мила :bia: и ако си с куатро, напрао ше къртиш мивките :hilezh:

майтап нема. слагаш и една лапенка на предното стъкло (с огледален надпис на нея) - "бегайте че излитам"

иии си ти :D

п.с. м/у другото наистина много интересна информация !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето в такива моменти трябва вучо ти да е главен manager в МТМ ....защото ако не е, прочитайки поста на robobug, всякакви намерения и мечти за upgrade се изпаряват на момента :dance::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата са доста прости всъщност. Четеш, после питаш (ама не във форума), пак четеш... вадиш едни пари и започваш. После още едни пари..... и още ...... и .....

с 1К лева е трудно дори да си купят подходящите гуми.....

Накрая постигната РЕАЛНА мощност от 200+ коня е много трудно и скъпо да бъде сложена на пътя.

Аз освен силовия тунинг, съм променял съединител, скорости, заден диференциал, спирачки ... и съм много далеч от перфектната за каране кола. Само окачването е над 1500лв (евтин вариант)

Технически, горе-долу MaXo го е синтезирал в 4-5 реда. Изводът " А бе общо взето недей да се занимаваш ... трябват си пари.:blink:" бих допълнил и със свободно време, нерви, силно препоръчително и технически познания и умения, още по-силно препоръчително - втора кола и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те тия отдавна са с некви супер чипове и наказват разни бмв-та, поршета и други балъци

а некои са и с некви изънземни газови уредби, с които колите им вървят "даже и по-добре отколкото на бензин" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смятам че робобъг се поизхвърли малко, изброил е куп ненужни или много скъпи работи - бутала не трябват и не е нужно кулера да е сперко за 2 бона, ми може да мине с китайски за 200 например. Турбопътища за 1000 долара , ти полуде ли ве батка :flehan: ? Мене горе долу толкова ми е целия тунинг по колата ми с който съм изкарал 270 коня от сток 169. Така че не си мислете че евтиния тунинг е мираж, аз съм твърдо ЗА .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ояма, ако прочетеш внимателно, ще видиш, че мнението ми е цитат от друга такава тема - в този форум:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2925...hl=audidownpipe

Автор е RS-MAD (при него предвид по-големите налягания и разположението на мотора, турбо пътищата може и да са 1000$ ;)).

Цитатът е в илюстрация на това, че автора на тази тема го мързи да прочете нещо, пък камо ли да прави тунинг (за него тунинга май е вид ремонт).

Не се познаваме, но съдейки по мненията ти май добре познаваш процеса на силовия тунинг. Ясно ти е че понякога при щастлива случайност с много малко пари може да се постигне голям ефект. Но това по-скоро е изключение, отколкото правило. Има много етапи, които може да направиш със страшно много, малко или без пари.

(примери: колектор струва от 0(стоковия) до 1200евро - в максдрайв, управление - стоков компютър с чип (200-300лв) до 2-3-4К лева и нагоре за отделна електроника и мапване на дино, накладки от 40-50лв до 400-500лв, масло от 8лв наливно до 40лв/л за мотул 300в, буст контролер от 0 до 1000лв, изобщо N-сотин лева си летят тук/там за най-малката "дреболия") Ама като направиш всичко "без пари" накрая ще получиш и съответния "тунинг - ремонт".

ПП Мнението на РС-МАД е от 2004-та година!!!

ППП Може би, хората които са правили нещо по-сериозно по колите си трябва да напишат една "статия" за тунинга по 1.8Т (за 2.2Т едва ли има нужда ....) за да са предварително наясно хората какво и с колко пари може да го постигнат, а не да се пишат глупости. (Върховно е да четеш, как автора иска 250кс, Спийди му обяснява, че главата е слаба 'щот е с по 5 клапана и автора тогава се сгъласява на 225кс.... :bia: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и бутала... По-яко О-рингване и т.н.... Иначе в бокса през месец-два

Едит: Като се замисля, главата няма да издържи сериозен напън, все пак е с по 5 клапана на цилиндър... така че повече от 225 коня не е хубаво да се форсира този мотор. Казвам го заради ТТ-то, щото толкоз вадят Ауди от 1.8 мотор. Не знам дали има разлика в клапаните.

Не я бях видял тази велика мисъл :bia: Колега същия този 1.8 20в турбо двигател се монтира и на новото скироко,но там конските сили на 350 ;) Как зо сметна тва за тетето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я бях видял тази велика мисъл :nixweiss: Колега същия този 1.8 20в турбо двигател се монтира и на новото скироко,но там конските сили на 350 :bia: Как зо сметна тва за тетето :bia:

Апък широкото на хеед ауто е 550 коня , ама измерени на четирите колела (демек към 700 на мотора) , ама по важното е че тт-то е 220 демек инжинерите от иглощад разбират повече от нас. :angry:

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш само с едно качествено ремапване да постигнеш 200-210кс - задължително интеркулер и генерация !!!

Но смениш ли турбото с по-голямо доста път ще имаш да извървиш докато я направиш 300+

Затова моят съвет е да си намериш някой който да ти ремапне пц-то и да съживиш колицата - иначе хората ти казаха турбо - бутала -биели - инжектори -бензинова помпа (евентуално) - вал - съединител - купер - водни пътища - генерация и т.н.

Много разходи много нещо за кеф само B)

П.П. -Ако съм пропуснал нещо извинявайте !!!!!! B)

Редактирано от Franky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си пропуснал ... ама написа доста излишни работи за 300+ ... кви водни пътища? :stupid: Бутала, биели и вал също не са му нужни за прескачане на 300те коня... Спрете да пишете и да обърквате хората ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...