Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ВСИЧКИ БМВ ФЕНОВЕ ЧЕТЯЩИ КАТО ГОСТИ.АУДИТО Е НАЙ-БАВНАТА И СПРЕЛА КОЛА.Събирам за така мечтаната е36 вече :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ВСИЧКИ БМВ ФЕНОВЕ ЧЕТЯЩИ КАТО ГОСТИ.АУДИТО Е НАЙ-БАВНАТА И СПРЕЛА КОЛА.Събирам за така мечтаната е36 вече :hilezh:

Що така да не те е наказала некоя. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей само тия БМв-та са Ти в главата що не помелиш някой марцедес"конска" глава да видиш къв си бърз :flehan::hilezh:

Не споменаваш коя година е тоя звяр 316 :flehan: но ако е е30-36 на ускорение ще го биеш на макс може и да паднеш ако се постараеш ако е46 падаш

Аудито го бие го по всички параграфи ако му е ОК мотора

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б3,Б4 ....... Пич къде ги видя тези 200кг разлика. Та те са едно към едно..... 1009кг са въпросните аудита

:hilezh::flehan:;)

Аве тия вЕрно ли са толко заухави или само се правят за да става веселба в темата?!? Отказвам да приема, че има чак такива дебили. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм знаел, че там ситуацията вери сириъз, но тоя ме окопа до глезените.

Душичка караща Е39 TDS......... ;):lol::lol: Немам по-любима секта от тия. Факт!

аз искам да допълня, че моето 90-коньово яйце, както е в момента с един куп неща за правене, на газ по магистралат подминава 210, поне по показание на километража, реално е не повече от 190, ма важното е кво пише :flipoff: последния опулен поглед беше от един с аутлендър, след 160 се сети да настъпва, ама кел файда...

който поиска, да заповяда до Варна, с удоволствие вечерта като е по-разтоварена магистралата, ще му покажа....

п.п. с нормално NG тоя тдс в какъвто и да е модел няма ГРАМ шанс, един приятел има е34 тдс с чип :bia: ебем ти и чипа, и всичкото един път го надумани на 200 и изплю някъв маркуч, цялото се омазало в масло и запушило, оттогава 120 макс, да не вземе да се строши пак :bia:

преди няколко седмици на идване от бургас едно е30 318 с тройния стоп - би трябвало 115 коня да е, след 160 просто нямаше какво да стори, че да не го изпреваря, и мина в средната лента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой приятели с Е30-ки 1.8 като ги возех само на Б2-та отказваха дръпки и сичко.Насочваха ме към един друг с ИС-ка.Но са факт стартовете ми ИС-те и резултата.Кат си дойдем другия месец ше има пак :flipoff:

В БМВ форума преди беше готино.Сега е скучно и некви 18 годишни дришлйовци с селска прическа и Е36-та си мислат,че са мега бегачки.С на НИКИ 001 Аудито разочаровах една 20-ка и пича ме гони да ме пита ква е тая торба части дет го е разминала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

predi 2 dena se gonih s edno 320 sravnotelno novo 98-99g az sam sas 1.8 audi coupe ne moje da mi vidi nomera nqma vreme za gubene i posle vika mi to ima nasre6tno dvijenie ;)

napravih go barliv po ednolentov pat s nasre6tno dvijenie i tuk tam ima mesta za izprevarvane na nakolko mesta i ra4na darpah ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ибахти ПМ и 2.5 ТДС предизвика......

и мен, че и с чип

http://www.clip4e.com/play_audi_kuatro.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

predi 2 dena se gonih s edno 320 sravnotelno novo 98-99g az sam sas 1.8 audi coupe ne moje da mi vidi nomera nqma vreme za gubene i posle vika mi to ima nasre6tno dvijenie :steinigung:

napravih go barliv po ednolentov pat s nasre6tno dvijenie i tuk tam ima mesta za izprevarvane na nakolko mesta i ra4na darpah <_<

Чуквам бас, че си селянин от югозападнала България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой приятели с Е30-ки 1.8 като ги возех само на Б2-та отказваха дръпки и сичко.Насочваха ме към един друг с ИС-ка.Но са факт стартовете ми ИС-те и резултата.Кат си дойдем другия месец ше има пак :hilezh:

В БМВ форума преди беше готино.Сега е скучно и некви 18 годишни дришлйовци с селска прическа и Е36-та си мислат,че са мега бегачки.С на НИКИ 001 Аудито разочаровах една 20-ка и пича ме гони да ме пита ква е тая торба части дет го е разминала

Колега може ли и аз да се пробвам,просто ми е интересно къв ще е резултата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може ли и аз да се пробвам,просто ми е интересно къв ще е резултата :respekt:

аз нали не съм виждал БМВ и нз кво е Е30 320 ИС с китния прякор "Малката М-ка" :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нали не съм виждал БМВ и нз кво е Е30 320 ИС с китния прякор "Малката М-ка" :hilezh:

Кви коне е тая малка "M"-ка? Васко преди ми беше давал данни за тва ма съм забравил. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

192 сякаш. Искат да играят на сигурно момчетата - 100+ коня разлика, за да е ясно че ще бият. :hilezh:

7.5/0-100 при тегло 1200 и малко. :huh: Тва само великата фирма от Мюнхен може да го сътвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може ли и аз да се пробвам,просто ми е интересно къв ще е резултата :huh:

Мен пък ми станА интересно с мен ако се пуснеш, къв ще е резултата, искаш ли? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5/0-100 при тегло 1200 и малко. :hilezh: Тва само великата фирма от Мюнхен може да го сътвори.

Споко, са ше долети некой пропелер, дето ще обясни как тва са 1-2 секунди допълнително удоволствие. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

320is всъщност си е редуциран М-ков мотор за продажба в Италия. Същата работа като NM и 7А. Разликите са май само в коляновия вал. Кутийте на някой от моделите са си същите като на М-3 2.3 200 к.с. и еволюшън версията 2.5 230-240 к.с. Всъщност доста интересен автомобил. Ако наистина караш такъв бих искал да го погледна ако може!?

баци Васко Нм-а си е за Италиано иначе 7А си е доста често срещан мотор у Немско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

320 is също е т.нар "експортен" двигател. NM се прави и за Франция и ........ забравих още една неква държавица имаше. Просто тогава законодателството на въпросните страни е било такова и швабите са го заобиколили по този начин.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баща ми кара 80 1.8S и дори на гас тия нямат шанс само 318is и 320 моггат горе долу да драпнат, ь 318tds умират на светофара най-безславно

брат 318ис и 320 особенно пък с тоя шестак наистина МОЖЕ и да имат шанс ама се съмнявам :bia:

predi 2 dena se gonih s edno 320 sravnotelno novo 98-99g az sam sas 1.8 audi coupe ne moje da mi vidi nomera nqma vreme za gubene i posle vika mi to ima nasre6tno dvijenie :lol:

napravih go barliv po ednolentov pat s nasre6tno dvijenie i tuk tam ima mesta za izprevarvane na nakolko mesta i ra4na darpah :D

абе легенда земи пиши поне на български ръчна разпрааа :(

ачката а ти брат до кога ще съсипваш убавата кола ,тя верно че е за каране ама не и вади душицата с онея вануси с по 60 70 коня отгоре с цел да ги убедиш в нещо което само ние си знаем иначе евала за ентусиазма с нащо моно 90кончета от преди 20 години срещу 318ис пък камоли 320 не виждам никакъв сми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме бъзна с идеята ти за лада ралиджийка и са гледам как е кредита да зеем за 1000 и малко лева една 90-ка 5-ак ;) Оттам ми требват яки отверки и ключове и квот не требе ше се маха.Тогава може и да успокоим колицата :hilezh: Ако ли не тя ше бъде ралиджийка.Нема си я пазим за ония свет кат половината тука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...