Jump to content

А6 след 2005


dragogbg

Recommended Posts

Дайте малко инфо за Ауди А6 след 2005год. модели.Как се справя 2.0tdi 140hp добър двигател ли е за лимузината? Дайте възможно всякакво актуално инфо за лимузините на Ауди А6 след 2005год. Благодаря..!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте малко инфо за Ауди А6 след 2005год. модели.Как се справя 2.0tdi 140hp добър двигател ли е за лимузината? Дайте възможно всякакво актуално инфо за лимузините на Ауди А6 след 2005год. Благодаря..!!! :D

Ама дайте инфо бе хора или тук се коментират само таратайки от 90'-те години? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да дадеме, що да не дадеме. Значи за търсеният от теб модел наистина 2.0/140 к.с. п.д. е слабичък мотор. Справя се, но на моменти си се усеща, че е слаб за купето. Ако гониш и някаква икономия, то се огледай в 2.7ТДИ/190 к.с. Ако пък разходът не ти е важен, то тогава 3.0 ТДИ е твоя избор. Уникално динамичен дизел е това и върви винаги с куатро. Автоматикът който се монтира на тоя модел го водят един от на-яките и издръжливи, така че и там няма какво да те притеснява. Питай какво по-конкретно те интересува и ще опитаме да помогнем кой с каквото може! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря лично на daks че прояви разбиране към моят проблем.Казвам проблем тъй-като аз много малко да не кажа почти нищо не знам за автомобилите като цяло.Ако може да ми обясните нещо по-подробно за ходовата част,за капризите по-специално във тези уникални за мен автомобили.Вярвам че Ауди много скоро ще изпревари и Мерцедес след-като вече задмина БМВ.Благодаря Ви приятели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам че Ауди много скоро ще изпревари и Мерцедес след-като вече задмина БМВ.Благодаря Ви приятели!

Ауди отдавна е изпреварила Бенц

само, че туй селските бекове и ГЪЗари не са го осъзнали още

затуй карат супермодели кат ЦЕТки и 124-ки, разбирай / Е класи /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря лично на daks че прояви разбиране към моят проблем.Казвам проблем тъй-като аз много малко да не кажа почти нищо не знам за автомобилите като цяло.Ако може да ми обясните нещо по-подробно за ходовата част,за капризите по-специално във тези уникални за мен автомобили.Вярвам че Ауди много скоро ще изпревари и Мерцедес след-като вече задмина БМВ.Благодаря Ви приятели!

:flipoff:

Колега 2.0 ТДИ не е лош мотор,но е за доста спокойни хора.2.7 ТДИ или 3.0 ТДИ са едни от най-правилните мотори за тази кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди отдавна е изпреварила Бенц

Не е така!Мерцедес все още пражят по-добри бусове и камиони от Ауди :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата в цената е доста сериозна. едни 14к лева идва по скъп 2.7 тди от 2.0 (ръчни скорости) Предполагам че човек стигнал да отдели 70к за нова кола не би трябвало да го притесни тази разлика и логично би избрал 2.7 предполагам :flehan:

Употребяваните също са с голяма разлика 6-9 к

А вече 3.0 тди ( Q )става страшно ...98к - нов и 14к + за употребявани приблизително с еднакви екстри .

Варианта лизинг не е чак толкова лош, 4к евро накуп 20% вноска, (без застраховката и гражданската) и 48 месеца по 250 евро мисля беше ..като за цялата сума от 27к лева ( или еквивалента в евро) идваше ако не се лъжа (за целия 4 годишен период) около 1800 евро отгоре.

Но ...всичко това за употребяван автомобил на 200к + километра, модел 2005 ( този който проучих аз ) си мисля че не си заслужава.

Но за тази кола се иска серозен бизнес ..и доход над 1.5-2к лева месечно.

Иначе ..това което ми направи страхотно впечатление е разхода..6/100 !

ето ТУК, единствената 2.0 тди на цена 27 195 ...с конфигуратора за лизинг може да се придобие бегла представа за филма който евентуално ще седнем да гледаме :flehan:

листа с иззетите лизингови автомобили е ПДФ и се изгегля след като се кликне на банера ...

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2009 единствено 3.0 ТДИ си заслужава. 2.7 ТДИ е хубав двигател, но като говорим за втора ръка кола, то трудно се намира кола с екстри. За 2.0 да не говорим. Като отпадне акциза не си струва 2.7 да се взема. Разликата в цената м/у 2.0 и 3.0 е доста голяма. В момента 3.0 с доста екстри е около 20к евро на около 125к км. 2.0 може да се намери и за 15-16 к евро но не се знае с какви екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две мнения няма :flehan:) парите са били винаги проблема :flehan:

Quattro-то на 3.0 сериозно го оскъпява, предполагам идеята 2.0 ТДИ да няма куатро е висок лукс на достъпна цена. В противен случай, изглежда че няма много смисъл от този мотор ...2.0 тди

едит: поправям си поста, почти нищо общо няма м/у 3.0 и 2.0 :flehan:

сравнение: цък

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В противен случай, изглежда че няма много смисъл от този мотор ...2.0 тди

икономичност и пътувания на дълги разстояния с умерена скорост

това, което на мене не ми допада при 2.0тди е, че е сравнително шумен отвътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за тази кола се иска серозен бизнес ..и доход над 1.5-2к лева месечно.

Искаш да кажеш да ти сотават 1-2к месечно .Щото ако с доходи 1-2к месечно се копуваше тая кола половината форум да я караме :lupe:

Сори че и аз влизам в същата тема ама понеже на бащата търсим същата ,тои се хвърля на 3.0 естествено ,но според мен 2.7 е един доста добър компромис - някои иам ли да даде по-обстоино инфо за него -цилиндри,разход,обслужване вървеж......

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК ясно е, че тези автомобили с който и да е от моторите са добри и е ясно, че като цяло са страхотни, но нека обърнем внимание и на техните капризи, подръжка,проблеми като цяло! Напомням, че разговаряме за А6 модели след 2005год.Благодаря Ви!

Редактирано от dragogbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих отхвърлил 2.0TDi. Относно поддръжка ще е най-евтиния, а по техническите характеристики дават около 10секунди от 0-100, което е нормално, не е бързо но не е и бавно, като добавим факта, че е дизел за каране ще бъде приятен и винаги има възможност да се сложи един чип, които ще промени нещата в положителна насока. Идва проблема с екстрите, за някой може би са постни, за други приемливи, въпроса е да се открие идеалната среда, защото на всички ни е ясно, че 3.0 е най-добрия избор, но човек с ограничени възможности според мен би било добре да се сбогува с някой екстри, които едва ли ще са такава болка за умиране, колата при всички положения ще има климатроник и важните системи за сигурност, някой глезотийки няма да има, но пък и като отидеш в сервиза няма да се хващаш за главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има цяла голяма тема за 2.0 ТДИ и другите мотори.

Цък.

Докато имаше акциз за цената на карано 3.0 се взимаше почти ново 2.0 с много екстри, след половин година нещата няма да стоят по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е толкова до какво да вземе, а до това след това как ще му се отразява новата придобивка на джоба. 3.0 повече кеф, повече екстри и доста скъпа поддръжка + куатрото, което е незаменима част, тя също оскъпява адски една поддръжка на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...