Jump to content

стартиране на автоматик


Recommended Posts

и така: пускам тази тема в следствие на коментари кое как се стратира.

за ръчните скорости - ок, там повечето неща са изговорени.

интересно е обаче за техниките при автоматика.

ясно е по презюмпция, че с автоматик по - трудно се стартира.

затова ми е интересно да чуя и разни други чалъми или тарикатщини за по - добър старт на автомобил с автоматична скоростна кутия.

от място.

темата няма за цел разни рацерски подвизи, нито да надъхва за изпълнения и безразсъдни стартове

идеята е да се сподели опит и разбира се практически техники

затова моля, който има комплекси за избиване, който е голям рацер по душа, или най - вече "уличен изпълнител" да бъде по - умерен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си яко надъхан слагаш на S набиваш спирачка и газ едновременно отпускаш спирачката и оставаш другите да се чудят къде ти е акъла ;) Чат пат го правя тоя трик ама с типтроника( стептроник) държа на 1 (първа) газ и се изтрелва колата няма никакво буксуване загребва доста добре свършва 1-2ра и така. Не е лошо да се махне ASR-ра или DSC- то в моя случаи че души колата и скапва старта.

Но пък си мисля че подобна техника не е особено ефективна при коли с предно предаване те старт по принцип си нямат пък камо ли ако ги назлобиш така със задното една идея по-добро сцепление има на старт ама пак ще бега повече от необходимото и не е задължително напред :) особено ако е с некви сликоподобни терлици с дот 98-ма. 4х4 е най-добре на старт но пък товари доста след 100-те то верно и зависи къв миксер има под предния капак :)

...тоя номер разказва играта на кутията така че ако не ви се прави ремонтче за 2-3 х го пропуснете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си яко надъхан слагаш на S набиваш спирачка и газ едновременно отпускаш спирачката и оставаш другите да се чудят къде ти е акъла ;) Чат пат го правя тоя трик ама с типтроника( стептроник) държа на 1 (първа) газ и се изтрелва колата няма никакво буксуване загребва доста добре свършва 1-2ра и така. Не е лошо да се махне ASR-ра или DSC- то в моя случаи че души колата и скапва старта.

Но пък си мисля че подобна техника не е особено ефективна при коли с предно предаване те старт по принцип си нямат пък камо ли ако ги назлобиш така със задното една идея по-добро сцепление има на старт ама пак ще бега повече от необходимото и не е задължително напред ;) особено ако е с некви сликоподобни терлици с дот 98-ма. 4х4 е най-добре на старт но пък товари доста след 100-те то верно и зависи къв миксер има под предния капак :)

...тоя номер разказва играта на кутията така че ако не ви се прави ремонтче за 2-3 х го пропуснете ;)

С новия автомат на Бенве /2007 нагоре,не с антики кат твойто :) /не става тоя номер,а и не само с на бенве.Просто електрониката ти ограничава оборотите зада тръгнеш оптимално без загуби в пушеци и като се отпуснеш на газта колата си тръгва как си смята компютъра,а не както ти се иска на теб,независимо дали си държал спирачката или не.На ръчен режим също няма голям смисъл,щото в спортен режим автомата ги сменя бая по-бързо и уцелва доста по-добре подходящите обороти за смяна .Между другото точно тоя новия автомат на Бенве бая ме накара да се разколебая в предимствата на ръчната скоростна кутия за бързина,ми то тва чудо ги сменя без никакво замисляне и прекъсване ,все едно ти чете мислите направо,не е като по старите автомати,кикдаун,мислене чудене и чак тогава реакция и ускорения,а си реагира директно.Просто за мен в момента,колкото и да ми е неприятно да го призная

това е най добре направения автомат,като бързина и интуитивност на реакцията с уговорката,че не съм карал мултитроника на наШта фирма ;)

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно не се пали толкова ;) в противен случай щеше да знаеш че и в залечната 2001г от БМВ са знаели как да ограничават оборотте и стигат до около 2000 х тоест тръгваш от максимален въртящ момент а пушеци дори и при старото хд няма да видиш :)

Колкото до новите особено на БМВ кутията е доста по-бърза и най-добрата която и АЗ съм ползвал а за мултитроника не си пропуснал много да не говорим че вълнуващи мотори с тоя автомат нема :stupid:(отварям скоба мнението на човек които се занимава с автоматични кутии за мултито е "няма такъв боклук от първите до последните") А и ми е чудно как от Ауди при положение, че за някой модели ползват един и същ производител с баварците успяват да си настроят скоростните кутий бая по-калпаво. Ако не се лъжа такъв е случая с а6 2004-2007.. спрямо е60

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроника че е кьопав всички са чували...ама последния писък на инжинерната мисъл не е ли DSG-то??? И някой тествал ли го е да сподели каква е хавата там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи нищо не си разбрал тогава от DSG-то,много е приятно да натиснеш спирачката,даваш S режим,изключваш ESP-то,подаваш газ и в един прекрасен момент обортомера ти показва 3250prm-пускаш спирачката и газ до ламарина,а после си говорете за BMW;A6 и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за мултитроника не си пропуснал много да не говорим че вълнуващи мотори с тоя автомат нема

Тоя пък! Я се скрии някаде, антисектант с антисектантите... 2.7 ТДИ и 2.0 ТФСИ не са слаби мотори, апък за цялостната динамика на съответните машини можеш да се ориентираш като параметри от нета, щом не си се качвал в автомобил с мултитроник... в което съм сигурен... неможе да си такъв разбирач и да не си оценил "скоростната кутия" мултитроник по достойнство!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи нищо не си разбрал тогава от DSG-то,много е приятно да натиснеш спирачката,даваш S режим,изключваш ESP-то,подаваш газ и в един прекрасен момент обортомера ти показва 3250prm-пускаш спирачката и газ до ламарина,а после си говорете за BMW;A6 и т.н.

То хубаво,ма DSG /direct shift gearbox или нещо такова му беше пълното наименование/доколкото знам си е механична скоростна кутия с два съединителя и с възможност за работа в автоматичен режим,а в случая колегата май има предвид класически автоматични скоростни кутии -хидротрансформатор.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя пък! Я се скрии някаде, антисектант с антисектантите... 2.7 ТДИ и 2.0 ТФСИ не са слаби мотори, апък за цялостната динамика на съответните машини можеш да се ориентираш като параметри от нета, щом не си се качвал в автомобил с мултитроник... в което съм сигурен... неможе да си такъв разбирач и да не си оценил "скоростната кутия" мултитроник по достойнство!!!!!!!!!!

Аз по достоинство ще я оценя като я свалят на парчета в сервиза :flipoff: Има различни стилове на каране а точно на 2.7 ТДи като го земеш на 3-4 години и 200х км ще има а честито и тн.Или си поверва че като сложиха още ламелки мултито държи :flipoff:

Кво да ги гледам и двете са почти спрели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А и ми е чудно как от Ауди при положение, че за някой модели ползват един и същ производител с баварците успяват да си настроят скоростните кутий бая по-калпаво. Ако не се лъжа такъв е случая с а6 2004-2007.. спрямо е60

Баце, ти упорито, като сектант си ги приказваш тези работи и око не ти мига. Значи типтроника на ауди в режим Д е направен вероятно за пестене. Но в S режим колата е коренно различна. Просто да ти прошепна че А6 3,0тди разцепва 530хд /218к/ на каквото си избереш. Това да кажеш че типтроника на ауди е бавен е нелепо ве пич. Единствено при разхода бНв-то е с доста по-нисък. Не знам каква е разликата в теглата, но е факт. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne se zanimavaite s avtomatik nqma po golqma belq ot tova

А ти що караш Форд и пишеш на маймуница?

П.П. Има една приказка - Форд и циганин в къщата не!!

Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne se zanimavaite s avtomatik nqma po golqma belq ot tova

Личи ти че не си много умен. :lol:

п.п. Верно ли колите форТ са измислени за да не е Опел най-шибаната кола. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но в S режим колата е коренно различна. Просто да ти прошепна че А6 3,0тди разцепва 530хд /218к/ на каквото си избереш.

да ти прошепна,4е на бмв xd мотора е 231кс и е много спорно това разцепване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, ти упорито, като сектант си ги приказваш тези работи и око не ти мига. Значи типтроника на ауди в режим Д е направен вероятно за пестене. Но в S режим колата е коренно различна. Просто да ти прошепна че А6 3,0тди разцепва 530хд /218к/ на каквото си избереш. Това да кажеш че типтроника на ауди е бавен е нелепо ве пич. Единствено при разхода бНв-то е с доста по-нисък. Не знам каква е разликата в теглата, но е факт. :lol:

Пък аз да ти прошепна че 218кс ХД нема :mellow:

колкото до режима на типроника естествено че трябва да има разлика даже ми прави впечатление конкретно за а6 че разликата е по-отчетлива, смяната с лопатките пък си е пълна досада и въпреки всичко другия отбор се справил по-добре.

Разцепването го остави на други не е за а6 :lol: Знам че си доволен от колата си и даже си я направил да върви добре но си в грешка с тва сравнение. И ако трябва да има хронология на ауди мотора е с година и нещо по-нов и след всяка версия на БМВ излиза тази на аудю 218-224, 231-233 235-0 245-240 като целенасочен опит на Ауди да се конкурира в този важен клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък аз да ти прошепна че 218кс ХД нема :lol:

колкото до режима на типроника естествено че трябва да има разлика даже ми прави впечатление конкретно за а6 че разликата е по-отчетлива, смяната с лопатките пък си е пълна досада и въпреки всичко другия отбор се справил по-добре.

Разцепването го остави на други не е за а6 B) Знам че си доволен от колата си и даже си я направил да върви добре но си в грешка с тва сравнение. И ако трябва да има хронология на ауди мотора е с година и нещо по-нов и след всяка версия на БМВ излиза тази на аудю 218-224, 231-233 235-0 245-240 като целенасочен опит на Ауди да се конкурира в този важен клас.

Значи може и погрешно да съм разбрал за хд-то /бих казал че става още по-зле за бНв-то/, но специално това дет ти прошепвам с 530д-то /218к/ е изпробвано. Ма не пред компа. :lol:

Единствено може да се окажеш прав за 233-235,235 версиите. Просто не знам как се представя бНв-то там /на книга как е не му обръщам много внимание ;) / , но при ауди видима разлика няма между 225 и 233к версии. А хронологиите както всички знаем са относително нещо. И това е абсолютно нормално. :mellow:

А за разцепването сигурно си прав, ма ако не е бНв 530д /218к/. :lol:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ги гледам и двете са почти спрели

Абе 2.0 тфси има същото ускорение(0,4s разлика) до 100 като 3.2 фси .... незнам кое му е спрялото ама карай....(за А4 стаа дума)

Редактирано от LaForce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе конкретно по темата за автоматика и стартирането... Като искам да тръгна бързо пускам спирачката и натискам газта..... колата си прави секундите до 100 всеки път... Иначе съм чувал за тази система с газ и спирачка (неща да си тормозя и колата ненужно и затва не съм пробвал) и ми се струва смислена, защото ако вкараш колата в максималния въртящ момент (и "събудиш" турбината предварително) би трябвало да се ускоряваш по-бързо... Остава проблема със сцеплението (ако не си с 4х4), но той е същия и при ръчните кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форт не караи цигани в кащите ви ако изкате и дано да се шчупят автоматиците ви да жидим тогажа кви газета сте хасхаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам че човек имащ правото да кара кола може да е толкова неграмотен......

Може просто да е скаран с клавиатурата :huh:

По темата: Не знам, но S6 4.2i си стартира "приятно" и без да натискаш спирачка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за колегите по-горе които споменаха DSG.....чесно казано и аз не съм особено впечатлен .... какво толкова я хвалят тази кутия ?

Общо взето чак се чувствам неудобно че само аз не харесвам DSG и мултитроник...... за мене и 2те са абсолютни боклуци , да не говорим че доста четох по чуждите сайтове колко DSG-та в частност на VW Touran са изпляскали и ремонта им е колкото на мултитроника...

Преди дни тествах и новият лансър на мицубиши ужким с най-перфектната CVT автоматична кутия - ЕБАХТИ дървото , по-зле е даже и от мултитроник.......

Аз имам следната теория всеки който казва че мултитроника е хубав най-вероятно кара такъв и очаква ремонта за 5000лв та какво друго му остава освен да се успокоява.....

ПС : да не излезе че не съм привърженик на автоматиците като цяло - напротив аз съм им най-върлият фен просто не ми харесват тия безтепенни лайна които до 100км сменят към 120 предавки без да разбереш..... (дилърката на мицубиши каза че при тяхното ЦВТ до 100км са 126 предавки) :huh:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам че човек имащ правото да кара кола може да е толкова неграмотен......

Ако беше само неграмотен щеше да е по-лесно. Той не е само неграмотен... :huh:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...