Jump to content

стартиране на автоматик


Recommended Posts

С новия автомат на Бенве /2007 нагоре,не с антики кат твойто :huh: /не става тоя номер,а и не само с на бенве.Просто електрониката ти ограничава оборотите зада тръгнеш оптимално без загуби в пушеци и като се отпуснеш на газта колата си тръгва как си смята компютъра,а не както ти се иска на теб,независимо дали си държал спирачката или не.

Ама много вярно. При мен опиташ ли се да го направиш тоя "трик", компа не ти дава да вдигнеш повече от 2500 оборота. При студен старт също ти ограничава свободното и безсмислено форсиране на място. Явно са го яли вече с много гаранционни "дефекти" и са спънали рацерите коварно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, но ми се струва че интересен начин да счупиш ск. кутия, освен досега упоменатите е да изфорсираш колата на нулева и рЕзко да включиш на D. :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това не вярвам да ти го позволи електрониката. :P

Но съм сигурен, че много "пътни хулигани" го пробват. :huh:

Е няма ся "Gemini 4" да фалират я...и те са хора. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много вярно. При мен опиташ ли се да го направиш тоя "трик", компа не ти дава да вдигнеш повече от 2500 оборота. При студен старт също ти ограничава свободното и безсмислено форсиране на място. Явно са го яли вече с много гаранционни "дефекти" и са спънали рацерите коварно. :bia:

Аз не съм сигурен, че тоя "трик" е орязан само от компа. И най-обикновеният автоматик с хидротрансформатор си има "stall speed", демек определени максимални обороти, които могат да се развиват, без да се движи колата. Обикновено тези обороти не са особено високи. И по-високи от тези обороти не можеш да развиеш на място.

http://www.bankspower.com/techarticles/sho...ing-Stall-Speed

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с последното мнение, моя опит с 5000-ката е че на N можеш да си развиеш каквито искаш обороти, този трик със спирачката го знам ама никога няма да си почупя кутията залудо. Но относно stall speed-a мисля че вжи когато си на P тогава неможеш да развиеш повече от 2500-3000 оборота поне на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много вярно. При мен опиташ ли се да го направиш тоя "трик", компа не ти дава да вдигнеш повече от 2500 оборота. При студен старт също ти ограничава свободното и безсмислено форсиране на място. Явно са го яли вече с много гаранционни "дефекти" и са спънали рацерите коварно. :bia:

Че е безмислено е повече от ясно ефекта е малък а дефектът би бил доста неприятен ремонт на кутията ако ти стане навик :bia:

Освен това въпросната "stall speed" предполагам е свързана с с максималния въртящ момент на двигателя ? и тук идва интересния момент каква е и дали всъшност има разлика в оборотите м\у бензин и дизел при този начин на стартиране ???!

За моя дизел стои макс до 2000 и май май повече не ще пък и не ми е зор но бензинов автоматик не съм пробвал по тоя начин и е любопитно ако някои има идея :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... да натиснеш спирачката,даваш S режим,изключваш ESP-то,подаваш газ и в един прекрасен момент обортомера ти показва 3250prm-пускаш спирачката и газ до ламарина...

Точно такава е схемата, но е възможно да се направи само при S-tronic /DSG/ и налично ESP, което трябва да се изключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И предполагам не се дематериализират по този начин лопатките на хидротрнасформатора......ама хич

Хич, ти няма да го държиш половин час на високите обороти - заставаш на старта, натискаш двата педала за секунда и пускаш спирачката. 100% от шофьорите си мислят че е големата трагедия и ми е любимото като ми застане бентли или незнам си кво на светофара - колкото и 4х4 системи да има , докат он си премести крака да даде газ и докато сички компютри се сетят да тръгнат и мене вече ме няма. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе, ама туй бентлито сигура го боли фарчето за некви свеТлофари

а и идеята ми беше не да правя гонки с автомата

просто да видя приблизително реални времена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз да си попитам пък....

Винаги ми е било мнооого ама изключително интересно какво ще стане ако докато карам да кажем с 60-70 ръгна на "R" дали кутията ще искочи или има няква компютъра фатка която не би позволила подобно своевоелие :lupe:

Интересно ми е ама ме е шубе да пробвам :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твоя въпрос. Напиши в чичко Гугъл MythBusters+нещо свързано с автоматици и се забавлявай. Имаше епизод в който тестваха точно това какво става като на такава кола и ръгнеш задна, доколкото си спомням май нищо вътре има някаква защита но това по спомени може и да греша във всеки случай с еднократен опит не успяха да счупят кутия.

И още нещо в добавка ровейки се в материали по скандала с Ауди 5000 отпреди 20 и кусур години попаднах на едно клипче където експерт показваше че е невъзможно да се случи това в което бяха обвинили Ауди, и за демонстрация бяха докарали някакъв сериозен пикап с 5+литра двигател човека включи на директна натисна спирачката и му скъса трътката от газ, колата не помръдна и сантиметър.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз да си попитам пък....

Винаги ми е било мнооого ама изключително интересно какво ще стане ако докато карам да кажем с 60-70 ръгна на "R" дали кутията ще искочи или има няква компютъра фатка която не би позволила подобно своевоелие :)

Интересно ми е ама ме е шубе да пробвам :)

в един друг форум един колега беше ходил на тест драйв на някъв нов модел. явно и него го е човъркала тая мисъл и каза че докъто е карал е попитал "екскурзоводката" какво ще стане ако от 6-та вкара 1-ва ( скоростите са от тези на волана,нз как им викат :rolleyes: ) и тя казала ... не знам :) и той решил да пробва ... ефекта ... НИЩО :) компютъра не му позволява... същото опитал само че в обратен ред... да тръгне на 6-та ... нищо компа си включва пак първа и потегляш :) предполагам със задната ефекта ще е същия :) но тук говорим за тазгодишен модел автомобил и за по-старите нз дали ще така :) щот все пак ... кво лоста ли ще ти върне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоста при автоматиците всъшност дори старите не управлява по този директен начин както при ръчните, той е селектор а оттам си има едни изпълнителни механизми (хидравлични) които се грижат за останалото така че не е трудно да се направи блокировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...