RhythmiX Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Добър ден на всички колеги,днес като отворих капака да видя масла и т.н на колата забелязах,че има един разкъсан маркуч,но не знам този маркуч за какво е и реших да попитам тук с надеждата,че някой ще ми помогне.Ето го въпросното маркуче.Колата в градски условия ми дава малко височичък разход,имах един сцепен маркуч за нафтата,смених го,но пак така само взе да пали по-добре.Извънградско си ми го добре с 34 л. 620 км. с пуснат климатроник и бързичко каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 все още не е скъсан.като се скъса и веднага ще разбереш .управлението на турбината е на вакум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 19 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Това свързано с турбината ли е ?Значи да го сменям въпросния маркуч,че от време на време колата губи мощност и сигурно и затова харчи повече,защото я ръчкам като направи този номер.Само маркуча ли се сменя или трябва и други работи да сменям ?Финансите са кът този месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Стана ми интересно щом извън града ти гори 5.5/100км на ръчка ,колко е тва множкото дето ти гори в града? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 19 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 (Редактирано) Около 9,9 и нещо без да го натискам много.А извън града на отиване към морето Бургаската магистрала я взех с 200 през цялото време и навръщане половин час чаках в задръстване и се учудих,че горивото стигна.Още не знам защо в града гори толкова,а извънграда си гори нормално.Със зимни гуми съм,но не мисля,че толкова ще вдигнат разхода.И забелязах,че колата вечер върви много по-добре отколкото през деня,когато е жега,дали не е зареди това,че гумите са зимни асфалта топъл и се лепят,а вечер асфалта е изстинал.Та да си дойдем на маркучето само той ли се сменя или трябва всички маркучи да сменя.За какви пари говорим.П.С. Там където влиза маркучето някакъв клапан ли е какво е ?Че преди малко видях снимка на клапан Н75 и прилича на него. Редактирано 19 Август 2009 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Около 9,9 и нещо без да го натискам много.А извън града на отиване към морето Бургаската магистрала я взех с 200 през цялото време и навръщане половин час чаках в задръстване и се учудих,че горивото стигна.Още не знам защо в града гори толкова,а извънграда си гори нормално.Със зимни гуми съм,но не мисля,че толкова ще вдигнат разхода.И забелязах,че колата вечер върви много по-добре отколкото през деня,когато е жега,дали не е зареди това,че гумите са зимни асфалта топъл и се лепят,а вечер асфалта е изстинал.Не ти върви толко през деня щото от топлия въздух се намалява ефективноста на интеркулера и турбината + че ти е малък мотора и тоя ефект е още по-забележим. Да караш с 200 при 30+ градуса е супер.. да не използавм епитети че все пак не те познавам но си опасен за себе си и околните ако се наложи да спираш екстремно ще установиш че все едно си на ски и ще е голям късмет ако не се размажеш някъде.Смени на първо време маркучето пък после го мисли пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 19 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Не се хваля с тази скорост,просто нямаше много коли на магистралата,а и един от Хасково и някакъв от Стара Загора просто искаха да си поиграем,но моята кола беше с най-слабия мотор и повече от 200-205 не хвана мисля,че това е нормално и няма проблем с вървежа.Прав си за екстремното спиране,не си позволявам на рискови места да развива високи скорости,че и с тези гуми спирането ще е трудно.Утре ще сменя маркучето и да видим как те ще да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 20 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 (Редактирано) Смених маркучето. Каза ми да ида да взема един маркуч за обратно гориво отрязахме парче колкото е нужно и го поставихме. Попитах майстора за разхода той каза недей гледа бензиномера..не може да ти гори повече от 8 в никакъв случай.Аз винаги смятам градския разход като светне лампичката слагам за 30-40 лв. и после пак като светне значи е свършило горивото дето съм сложил и така го смятам. Редактирано 20 Август 2009 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 20 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 (Редактирано) Колеги,ето такъв маркуч взех и го сложиха.Струваше 3 лв.А стария не беше такъв.Това зеленото капаче какво представлява дето е до тръбичката ?Гледам запушва някакъв изход. Редактирано 20 Август 2009 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 (Редактирано) Колега това 200 как го дитна с тая печка на 10години? Смисъл наистина ми е интересно, не те бъзикам. Аз съм с същата и над 190 нема никаква възможност дори и в мечтите ми. А пък и от Ауди и дават 195 макс като нова. Да не си и правил нещо чипове-мипове? А пък и да ги задържиш като ги вдигнеш???? А и за морето щом е било не си бил сам в колата!? Правел съм си хиляди опити, до 170 ускорява доволно, ама след това са мъки и два пъти се наложи да се обръсна докато стигне 190 и дотам?! Мойта е в отлично състояние (като за 10годишна), сичко сменям на време, масло не гори грам, пуши само при изцеждане душманската и пак повече от 190 неще. (по нанадолнище не се брой, на магистрала на равното, и на околовръсното но Видин съм я пробвал досега се е равно). Редактирано 21 Август 2009 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 И моята не пуши грам. Не знам колега на прав път 200 ги поддържах с газ до ламарината даже на един наклон на магистралата чукна 210,но повече неще + това бяхме 3 човека в колата,но те бяха момичета значи все едно сме били 2ма + зимни гуми и даже си виках бах тая кола не върви и 200 ми се сториха малко.Колата я взех от преди 4 месеца и съм минал към 7000км. маслото ми е 10W40 Castrol + "уш" най-хубавите ремъци и ролки на GATES ли какво беше.Сега когато ми се падне път към София ще я чипосам да видя дали ще има голяма разлика.Колега за макс. скоростта пробвай да я изцедиш на 4-та колкото се може,аз ги правя 170 км./ч.Когато не я цедя на 4-та неще да хване 200,а между 190-200,а иначе даже леко подминава.Сериозно ли това им е максимума на тези коли ? На мен сами разправяли,че с 1z двигателя си правели 210 без проблем..аз затова си мислех,че моята кола нещо не иска да върви.Иначе много яко ускорява на 4-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Максимума фабри4но е 195 за afn. Ина4е аз наи-добро ускорение имам на 5та между 100 и 150. Там е направо варховна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 (Редактирано) Знам,че е така,но не знам може пак километража да не ми е наред знае ли човек.Аз просто казвам по километраж колко показваше.Не ги разбирам тия производители,защо при максимална скорост от 195 км./ч. се поставя километраж до 260 км./ч.При всички коли винаги е в повече.При мен 5-та не е толкова мощна колкото 4-та. Редактирано 21 Август 2009 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 При мен 5-та не е толкова мощна колкото 4-та. хм,при мен също... ,странно....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 5-та ускорява много плавно,а 4-та като я изцедиш си е като дзер сравнение с пета до 160-170 км/ч. горе долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Поставят километражи до 260 защото слагат 1 километраж на вси4ки А4 независимо от двигателя, демек с тоя километраж покриват от 1.6 до 2.6 си4ко. А да вярно 4е може да не ти е верен километража, но все пак да поддаржа реални 180-190 за пове4е от 10-15мин си е мъка за такав стар двигател. Но явно си уцелил страхотен екземпляр, 4естито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Дано да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 Моята още като я взех съм я пробвал и вдигаше над 190. С верния размер гуми ли си?След чипосването така и не съм я прбвал колко ще вдигне. Отдавна ми станаха безинтересни тези неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 23 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 Със зимни гуми съм,но не помня точно какъв размер бяха.Предполагам,че съм източил максимума от колата не вярвам да върви повече от това.С чип как се държи заслужава ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 Тоя маркуч, където си го сложил не е за обратно гориво - тоя който ти го е продал, те е метнал.За обратното гориво е точно като старият ти маркуч - гумен с оплетка отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 23 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 (Редактирано) Еми ходих в един магазин за авточасти и казах да ми дадат маркуч за обратно гориво и ми дадоха този.Не знам дали е от значение облепването отвън,а отвътре дали е същия?или греша ?П.С. Като смених маркуча колата започна да гори по-малко,не знам дали е било от маркуча или от стила ми на каране. Редактирано 23 Август 2009 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troyaneca Публикувано 24 Август 2009 Доклад Share Публикувано 24 Август 2009 Колега като влезеш в пачка си смени всички маркучи по вакума но не с тоя а от стария с оплетка , а отностно тоя маркуч доколкото си спомням отива в клапан N18 а отностно зелената тапа при някои коли е така а при други отива вакум-маркуч м/у маркучите на парното..................Ина4е аз наи-добро ускорение имам на 5та между 100 и 150. Там е направо варховна.А стига бре ти с каква котия си бре ? Не знаех че колите се ускоряват най-добре на 5 а на 6 к'во прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 24 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2009 Колега,благодаря за предложението.Какви пари излиза горе долу да се сменят всички маркучи ?И сега нали не е проблем,че съм с този маркуч?От както смених маркуча колата взе да ми гори значително по-малко,възможно ли е да е горяла повече зареди предишния нацепен маркуч ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 25 Август 2009 Доклад Share Публикувано 25 Август 2009 А стига бре ти с каква котия си бре ? Не знаех че колите се ускоряват най-добре на 5 а на 6 к'во прави Ами с стандартната кутия съм просто ускорението е най-добро когато съм на пета между 100 и 150км/ч. Като да уточня, става въпрос за доускорение (въпреки че то се подразбира де). На извънградско карам като автоматик, на пета включвам на 80, и единствено ако падна под 80 някъде свалям на 4та (с 5 скорости съм). Нямам никакви грижи и проблеми с изпреварванията, никога не натискам до ламарина, достатъчно е до половина да вкарам газта и започва да набира доста пъргаво 110, 120, 130, 140.. 150.....160 и после баааая мъка до 180-190 и там край. Това е хубавото на турбо дизела, че няма нужда да ръчкаш като изоглавен от 5та 4та и т.н. секи път като ти трябва ускорение над 90км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 25 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2009 Еми ти точно зареди това хващаш едвам,едвам 180-190 км./ч.Извънграда и аз така карам ако не е много натоварено движението,ако има натоварено движение и пляскам на 4-та разбирай,като тръгвам да изпреварвам 2 тира или 2-3 коли,защото на 4-та г/д два пъти по-бързо ускорява отколкото на 5-та.Пробвай и ще видиш.Принципно и аз като теб карам,но когато някой ми се наежи го наказвам на 4-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване