Jump to content

Лични впечатления за А8


mityo

Recommended Posts

Здравейте, имам следния въпрос, защото нещо не можах да се оправя с търсачката, та дори и препратка към дадена тема ще ми свърши работа.Интересува ме всякаква информация относно А8 4.2 335 коня.Слаби места и т.н. детски болести, лични впечатления, качество на мотора, окачването и такива разни нещица.Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ок, добро е инфото, ама като за нова кола, мене ме интересуват повече лични впечатления на собственици.Говорим за кола 2006 някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информация от бивш собственик става ли?

Колата я купих 2003 год нова и я карах около 100 хил километра.

Извънредни посещения в сервиза: смяна термостат, смяна на кормилните накрайници, смяна на всички бубини на запалването, смяна на електро-мотор в управлението на климатика, смяна масло скоростна кутия(сервизна акция), смяна на четеца на пръстовия отпечатък(сервизна акция), препрограмиране на радара за следене на дистанцията до предната кола(сервизна акция), смяна на мотора за затваряне на багажника(сервизна акция)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах 3.7 а8 2003 година взех я на 180 000км. и я дадох на 245 000км. за тези километри смених термостат(маи им е слабо място) две главини от лявата страна (може и за това да са виновни родните пътища) и една бубина .разликата между 3.7 и 4.2 май е минимална,за мен това не беше болка га умиране, но ти решаваш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно наистина ще дойде проблемен тоя модел, макар че досега, за другата кола с която сравнявам (БМВ Е65 750и) не съм получил отзиви, ама като гледам особенно 1я колега, при чисто нова кола, толкова неща сменени, не е на добре май?Както и да е, още мнения няма ли да ме убедят за тая А8ца!

п.п. гледам сега кара колегата Audi A6 4.2 FSI.ТА въпроса ми е по ли си доволен от нея, сравнено с А8 и дали А6 335 коня мотора е по добър вариант от А8?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. гледам сега кара колегата Audi A6 4.2 FSI.ТА въпроса ми е по ли си доволен от нея, сравнено с А8 и дали А6 335 коня мотора е по добър вариант от А8?

На А6-цата вече 70.000 км нищо не съм сменял освен обичайните неща. Колата не е ходила нито веднъж извънредно в сервиза. А6 с 4.2 мотора върви повече, но возията на А8 е по-комфортна. Ако ще взимаш 4.2 мотор търси този с директното впръскване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Абе возия возия, ама ако ще ходя през 3 дена за ремонти, ебавам ти и возията!

Това ти си го решавай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте...

извинявам се на колегата, че нахълтвам така в темата, но исках и аз да запитам за такава А8-ца нещо..

Може ли да кажете в цифри, какво струва стандартното обслужване на автомобила (говорим за 4.0 TDI или 4.2 TDI)..

Има ли някакви недостатъци 4.0 пред 4.2? До колкото знам 4.2-то е така да се каже новия на 4.0, понеже новите А8 нямат 4.0 двигател, или греша?

И още нещо, виждам, че и двамата колега A8NIKO и carlitobrigante вече са с други автомобили, по нисък клас, та може ли да знам каква е причината? не бяхте ли доволни от А8-ците?

благодаря :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшен мотор - върви страшно много и не харчи чак толкова (за това което може)!Лични впечатления относно проблеми - шибаните ламби дават дефекти и ако е с палене с отпечатък копчето се преебава!Иначе няма такава кола :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте...

извинявам се на колегата, че нахълтвам така в темата, но исках и аз да запитам за такава А8-ца нещо..

Може ли да кажете в цифри, какво струва стандартното обслужване на автомобила (говорим за 4.0 TDI или 4.2 TDI)..

Има ли някакви недостатъци 4.0 пред 4.2? До колкото знам 4.2-то е така да се каже новия на 4.0, понеже новите А8 нямат 4.0 двигател, или греша?

И още нещо, виждам, че и двамата колега A8NIKO и carlitobrigante вече са с други автомобили, по нисък клас, та може ли да знам каква е причината? не бяхте ли доволни от А8-ците?

благодаря :D

Много е добра колата и е здрава. По-горе съм написал какво съм сменял. Дизел не съм имал, но знам че 4.2 TDI е по-препоръчителният мотор и доста дефекти в него са изчистени. Отказах се от А8, защото ми се струва че е кола за по-възрастни /от мен/ хора и не се чуствах в свои води в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тая машина филма е много по лош от при А8-та от тези години

Имал ли си такова или само така мислиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги, може ли да напишете, колко струва стандартната поддръжка на автомобила ?

Знам че е доста относително за всеки отделен случай, но дори и отговор от един човек би дал някаква представа за това какво да очаква бъдещ собственик на такъв автомобил... :rolleyes:, например смяна на масла, филтри и ремъци, Дискове, накладки, тн..

мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4.0 TDI знам че си има доста проблеми - един от най-фрапантните са машинките на смукателите. Те се продават заедно със самия механизъм за "заслоняване" и струват около 1700 лв (на глава). Имат някакъв проблем и от температурата се надуват тия пластмасови хуйни и блокира мехнизма, от там се скапва и моторчето. Понеже това не спира колата от движение (заслонява се само единия ред от смукателите), колата продължава да се кара юнашки и накрая парче от "подпухналите" пластмаси пада в мотора и тряс - съответната глава е за ремонт.

И все си мисля, че човек който купува А8 (особенно с 8 цилиндров мотор) трябва да е подплатен много сериозно финансово. Това не е "бюджетна" кола както и да я погледнеш - спирачните апарати са и многобутални (скъпи накладки), 16-ки гуми не може да и обуеш (заради спирачките). Все ви мисля че едни 1200 - 1500 лв. на месец средно (включая застраховките, консумативите и горивото) ще си отиват ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък знам друго:

Ако си тръгнал да си купуваш Ауди А8 и се притесняваш за горивото и поддръжката, значи тази кола не е за тебе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, прав си.

И все пак няма лошо човек да е наясно какво ще му струва да поддържа една кола, била тя и А8. Предполагам, не всеки който е карал/кара А8 е милионер и не прави планове за разходите си :hilezh:, но така като гледам едно 15 хил. лева на година ще си отиват, което не е малка сума.

Благодаря за инфо-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ гуми, масла, акумулатори и т.н. при лош късмет -15 бона. При попътен вятър и немного км. за година 5 ще стигнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

колега, ако ти е още на сърце А8 4,2ТДИ пиши ще ти отговоря.Имам такава -карам я от нова -2006 над 120 000 км.

Разбирачите не ги слушай, те просто ще ти завиждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, ако ти е още на сърце А8 4,2ТДИ пиши ще ти отговоря.Имам такава -карам я от нова -2006 над 120 000 км.

Разбирачите не ги слушай, те просто ще ти завиждат.

Аз направий едно кръгче на такава и останах потресен :stupid: Уникална машина :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си карам S8 4,2 от три години и далеч не съм милионер. Тя е малко дърта моята кола,но съм си доста доволен от нея. Е,може и да не е много обективна точно моята преценка,понеже на мен не ми се налага да ходя по майстори и сервизи и с частите нямам проблем,пък и не въртя много километри,но все пак си мисля,че всичко опира до това има ли значение за теб каква точно кола караш и колко наистина ти харесва даден автомобил. Понякога си струва да се направят някои ''жертви" в името на удоволствието(според мен,естествено) :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ауди А8 не е кола, за която трябва да задаваш въпроси от рода на "Колко струва поддръжката?", "Колко харчи?" и други подобни глупости. Да притежаваш подобна изключителна вещ / използвам тези думи, защото е повече от автомобил / е скъпо удоволствие. Моят е А8 4.2 бензин / 2005г. / и го притежавам от година и половина. Като изключим дежурните разходи по обслужването му след покупката, не съм сменял нищо по него. Но тази картина е малко измамна, доколкото не го използвам ежедневно, а 1-2 пъти седмично / максимум / и съм навъртял не повече от 15.000 километра. Освен това, доколкото зная произведените през 2003-2004г. модели страдат от някои детски болести, които в последствие са били изчистени. Така поне съм чувал, но е възможно да не е вярно, не зная. В останалото време безогледно експлоатирам една Шкода Октавия 1,9 ТДИ / 1999г. /, на която съм навъртял 100.000 км. за три години без да влизам в сервиз за ремонти,а само за филтри, масла, накладки. Точно този модел "Шкода" и с този двигател е уникално здрав и непретенциозен автомобил. Ако някой иска да не харчи много за поддръжка и експлоатация, а в същото време да използва ежедневно автомобил ........... Октавията е един от най-адекватните избори. А Ауди А8 е автомобил за сетивата. За доставяне на удоволствие. А удоволствията струват скъпо. Защото един живот е живян смислено, само ако човек си е доставял удоволствия. А осмицата е прекия път към върховното удовлетворение. Когато шофирам тази кола, се кефя така, както никога досега. Даже секса не ми доставя такъв кеф, както Ауди А8. А аз обичам секса, все пак. Сядайки зад волана на "Шкода"-та, се чувствам емоционално изпразнен. Просто, това е кола, с която да стигнеш от точка А до точка Б. И нищо повече. А Ауди А8 е съвсем друга история.

Моят съвет към бъдещите купувачи на осмица е да не се колебаят, ако този автомобил е обсебил съзнанието им и самата му визия доставя удоволствия на кандидат - купувача. Веднъж се живее, така,че е добре да се поглезим. Въпреки това, не е лошо и поне малко практично да се разсъждава. Първо, макар и тази кола вече да е по джоба на мнозина / модели 2003-2004 /, нейната покупка не трябва да е за сметка на всички налични средства на купувача. Ако купуваш такава кола е добре към евентуално 15-те хиляди евро, които ще платиш за нея, да имаш и поне половината на тази сума за евентуални бъдещи разходи. Доста глупаво е все пак, да изтеглиш потребителски кредит и да набиеш всички мангизи в такъв автомобил, а при влизане в сервиз да се чудиш какво да правиш. И моята субективна преценка е в полза на бензинови мотори,а не дизел. Но това е субективно мнение, все пак.

P.S. Да притежаваш Ауди А8 със сигурност е причина и за главоболия / и то по-често в сравнение с други марки /, но това е съвсем естествено. Хубавите неща винаги имат своята висока цена. Ако не си готов да я платиш, просто няма да им се насладиш.

Редактирано от ascherney
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...