Fory Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 .....Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.....' К.Иречек, 13.12.1881 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 26 Август 2009 Доклад Share Публикувано 26 Август 2009 По принцип съм голям фен на НАПРАВИСИ САМ,но тук малкото ми здрав разум наделява и ще си призная,че АКО имах парите бих ги дал.Всички професионални пасти които успях да открия са на значително по високи цени от тези в метро,практикер и др.Всички са в големи разфасофки.За добър ефект се иска няколко вида пасти(които ще налучкам,без да знам дали са подходящи или не).Имаме нужда и от няколко тампончета или мечета,незнам как се казват.Които също са различни модели,а аз не знам кой точно ми трябва и отново стрелям на слуки.А това са си пари,цената им е от 8лв до 20лв.Хаиде НЯКАКВА машинка ще намерим от приятел или познат.Преди да започнем процедурата се иска едно качествено измиване,това пак са 5-6лв(в нашия град е такава цената).Подходящо място с електричество и на сянка.Не заради нас а заради колата.Така като сумираме и то пак отиде към 100лв,че и одгоре.Сега ще кажете,да ама ще имам паста и тренинг поне за още 5 пастирания.-Да ама ако объркаме мазилата и почваме да събираме за нова боя.А по темата,колега щом имаш парите деиствай.Положителните страни са повече от отрицателните а и ти няма всеки месец да я пастираш,че да и отънее толкова лака.Ако може,после и някоя снимка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 За мен този резултат си струва 130-160-те лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Определено,имал съм 1 път възможноста да видя какво означава добре пастирана кола - няма нищо общо с "услугата" която ще получите на 95% от автомивките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 всъщтност,защо реши,че колата ти е с оригинален лак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Да се възползвам и аз по темата - за Десо ясно, но в София има ли място където биха се справили добре като него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 След видяните снимки от примера на Freestyler съм впечатлен и аз се вълнувам къде в Сф се предлага тази услуга ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Васко, аз вече съм го казал тук Ето резултата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 (Редактирано) Графика на Десо е пълен до 06.09.09. Уговорихме се тогава да се чуем, за да потвърдя дата за след това. В момента 100-така е на боя на брони. После чакаме...Васко, аз вече съм го казал...Кажи сега и колко ти струваше. Както и колко време имаше ефект от пастирането.След видяните снимки от примера на Freestyler съм впечатлен и аз се вълнувам къде в Сф се предлага тази услуга ?Снимките са на Десо от Габрово.Иначе и аз се вълнувам от отговора на въпроса ти. Редактирано 27 Август 2009 от Freestyler Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 150лв.Колата на снимките е след 500км път до Созопол, т.е. мръсна е.И в момента е също толкова лъскава П.С. но много по- мръсна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 И в момента е също толкова лъскаваЕ да, ама са минали няма и два месеца. Не вярвам ефекта на което и да е пастиране да изкара една зима. Аз не го правя за лустро, а за превенция, ако няма превенция хич и ми не требе... Най-добрата защита на боята, според мен, е "запечатването" на лака след професионално пастиране, покрито с филтър от гъст софийски прах /много е важно прахоляка да е именно софийски) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Беше пастирана на бившата мивка на колегата Агоп- 2 години изкара, сега пак е за паста:А тази я полирах само за 'лустро' ефект' сам пред блока, но и тя ще бъде пастирана: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Сещам се нещо - пастировката изисква ли поддръжка? Нещо като регулярно освежаване през месец два. Защото ето какво ми писа Десо:1/ Не се унищожава лаковото покритие при правилно пастиране със правилната машина. Абразивните съставки са много по безобидни отколкото хората мислят.2/ Пастирането е не само Безвредно а най-полезнота за боята процедура. Имам лично пастирани коли по над 300 пъти. Като казвам пастиране - обахваща всички процесът във всичките разновидности.3/ Процесът няма трайност. Тоест премахнатите драскотини за изчезнали завинаги. По важна е подръжката за продължителният резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Аз лично минавам със силиконова паст колите 2-3 пъти годишно- водата се оттича по- лесно от колата и изглеждат по- лъскави, друга подръжка по- специална от нормално миене по веднъж седмично не прилагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Десо: Наистина понякога ми трябва повече от ден за да стане една кола перфектна. Изисква се доста време да се възвърне младоста на една боя ,която не е обработвана със години..Пастирането е сравнително ново нещо за БГ и затова ни е напълно простено.Най-голям кеф в Щатите ми правеха колите които пастирах по 3-4 дена..Все едно рисуваш картина.Повечето бяха модели 60-70 те години ..Изключително красиви и редки колекционерски коли.Старата генерация лакове са страшно твърди и трябва много време и страхотно внимание над тия коли ..Повечето бяха за най-добрият аукцион в света за колекционерски коли-" Barrett -Jackson" така че преживяването да работиш на кола която на другият ден се продава за половин милион беше уникално. .Нито една нова кола не можеше да се сравни с тия произведения на изкуството..Затова те са ми най-голямата гордост .Коли на 30 години които например никога не са карани в дъжд или са само на 10 хил.км. В една голяма част от колите у нас се опитвам да съчетая пастиране плюс много елементи на възстановяване-реставриране ,което прави работата ми още по -интересна за мен и със колкото повече време разполагам ,толкова по-добър резултат ще имаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Десо:...А сега иди на кварталната автомивка за едно бързо тръкване...... ,как да стане тая работа....И да пуснеш после снимчици "преди/след" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Всъщност, Десо не е нищо особено. Всеки, който чистосърдечно изпитва в работата си "преживяване", "кеф", "гордост" и т.н., би постигнал подобни резултати. Този човек е homo ludens, т.е., не луд педераст, а играещ си човек, игращ с похватите и понятията, без ненужен напън, естествено, както всички истински неща в живота. Не бачка, а се забавлява. В сериозно занимание влага не по-голяма сериозност от онази, която децата влагат в игрите си. А всички знаем, че децата не си играят, за тях всичко е наистина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Този човек е homo ludens, т.е., не луд педераст, а играещ си човек... за следващия фън влиза веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trent Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Доста и аз изчетох от Десо писанията и от хората доволни от него, а пък от снимките направо останах зашеметен, така че по-добре който се колебае да събере някой лев и да бяга при него. Между другото имаше и един колега с Б8 дето скоро го бяха ударили и се оплакваше, та той също беше ходил при него малко преди това, в момента не се сещам как му беше ника... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 я дайте снимкида видиме разлики при неговото полиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 я дайте снимкида видиме разлики при неговото полиранеhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=30545 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 я дайте снимкида видиме разлики при неговото полиранеПича определено работи добре, но се мъча да убедя Васко, че и тук може да му изпипат колата.Виж ми предишното ауди, буквлано не го познах след пастирането: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 (Редактирано) Пича определено работи добре, но се мъча да убедя Васко, че и тук може да му изпипат колата.Виж ми предишното ауди, буквлано не го познах след пастирането:ма тва при агоп?а той май вече не бачка ...как сравняваш ефекта от ЕНИГМА и предишните ефекти от Агоп? Редактирано 27 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Август 2009 Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Новия собственик на мивката на BlackFox(колегата Агоп ) се казваше Жоро, мивката на Шела в Младост също е негова, предполагам все още е така.В Енигма работят перфектно, но по- осезаем ефект усетих на единия Сеат и 80- ката, просто защото те не бяха пребоядисвани преди няколко месеца За мен в Енигма са професионалисти и ме впечатлиха много, а аз определено съм болезнено педантичен, когато става дума за колата ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 27 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2009 Добре... Имах на тавана на колата една зона с размер на монета, в която боята и лакът бяха напукани, вероятно нещо е тупнало отгоре. Днес го оправих, но от стистливост /а и защото съм следморски... /, го пръснахме локално, на петно и... си остана петно Как мислите, при пастирането дали ще прелее по-плавно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts