Jump to content

Audi A4 1.8T Quattro vs. Audi A4 2.6 Quattro


Recommended Posts

Много ме е яд,че С и РС версията на Б5 не са с 1.8 Т ами с В6

Бате на Ве-6 ако сложим турбо се разпадне двигателя особенно ако е на 2 бара кви Ес 4-ки кви бяха тия двигатели, нали така беше :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 302
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз ще дам един глас за 6-так. Разбира се 6-така е за който може да си го позволи.

4-цилиндровите двигатели, като вдигнат повече обороти и започват да дрънчат, все едно ще се разпаднат, докато при 6-ците го няма този момент и точно това му е приятното.

Разбира се това си е само мое мнение и не ангажирам никого с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще дам един глас за 6-так. Разбира се 6-така е за който може да си го позволи.

4-цилиндровите двигатели, като вдигнат повече обороти и започват да дрънчат, все едно ще се разпаднат, докато при 6-ците го няма този момент и точно това му е приятното.

Разбира се това си е само мое мнение и не ангажирам никого с него.

Изтъркаха ми се пръстите да го пиша в тая тема. Дрънчат тея които са махнали катализатора и са сложили я тръба я някое гениално произведение на нЕкой като Лазаров. И при мен сега дръчни, при изправен каталзиатор НЕ ДРЪНЧИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shpeksi, не става въпрос за това дрънчене, а по-скоро за дрънченето от по-рядките работни тактове.

И на чисто нови 4-цилиндрови коли съм се качвал и всички до една се държат по този начин. Не казвам, че са шумни, просто 6-така се усеща по-приятен за ухото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо немога да повярвам... Едните си пишат без да четат, другите само си пишат... Къде се продават пуканки тука :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не, тук всеки кара с по 180 - 200 по магистралите и все на по 5 500 - 6 000 оборота и най - важното качество на колата е да не ти дрънчи двигателя, ххахаа. Аз съм сигурен че повечето хора в софия стоят с по 10 минути на светофар или се влачат с 30 - 40 по задръстванията, къде ги видяхте тези скорости 180 -200 че и високи обороти ххахха, то ти стига веднъж да те спрат с 180 и ще видиш книжка по нова година

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Аз само казвам кое ми харесва повече и ако финансите ми го позволяват какво бих си взел.

Друг е въпрост, че 2.6 бензин не харесвам, но 2.5TDI или 3.0TDI бих предпочел като 6-так сравнено с 1.9TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да си пишем до едно мнение няма да се стигне. Като гледам кво пишете особено за за харча на 2.6 се плаша. Ще ви направя една оферта за около 250 км. моето 2.6Q vs 1.8TQ .Събираме се по 3-4ма от клуба в кола сипваме заедно тунджа, тръгваме от София - Люлин от единия край посока Пловдив (да покараме 25 км истинско градско) качваме се на магистралата, отклоняваме се посока Костенец после към Боровец, там спираме за по кафенце някоя друга снимка си направим с колите сред хубавата природа. Тръгваме към Самоков после Дупница, преди Дупница има една отворена самолетна писта спираме, правим няколко стартчета, продължаваме посока Дупница и се прибираме в София от страната на Перник. Накрая правим някакъв разбор на нещата. Ще взема хубав цифров апарат да си щракаме и клипове да направим. Моето ауди е без катализатори, без чип, с КиН филтър , с 225/45/17

От 1.8ТQ очаквам: без чип и да е задължително с 225/45/17 + всички части да са му налице (седалки, резервна гума и т.н. :steinigung: )

Като се качим по колите по 3-ма или 4-ма в кола ще се разпределим по кг. грубо разбира се няма да носим и кантар.... Всичко това може да се осъществи след 20-ти септември. Цялото това пътуване няма да е състезание София-Боровец-София за време и кой колко е вдигнал а колите ще се движат заедно.

Ще докажем разход, някой друг старт на 2.6q vs 1.8tq

Къде е по бързото и по икономично 1.8TQ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз изразявам лично мнение ...

Да НЯМАМ възможност да карам V6 мотора на Ауди с двете турбини а именно РС4 Б5 ... и за това си взех по-евтиния вариант 1.8Т `мизерния = мизерник` дет казвате.

Но ...

И тия кафемелачки 2.5TDI че и 1.9TDI на Б5 казвам го НЕ ми ги хвалете ... нито за звук нито за вървеж за икономия ДА ...

Вече новата гама мотори 3.0TDI и така нататък да не се впускаме в подробности съгласен съм.

Фен съм на бензина макар и скъп ... и още по скъп да става когато ми е притрябвало да се придвижа до някъде нито съм звънял като мой познати и приятели на ляво на дясно и да питам има ли нафта на 1 лев има ли на незнам къкво си.

За мойте години доволно с помоща на семейството ми и на мене си в момента си карам колата и не се оплаквам ... макар че всеки може да се оплаче ... все пак сме в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е по бързото и по икономично 1.8TQ ?

Ми на хартия ,как къде :rock:

Верно ,че при всички 4 цилингрови мотори на високи обороти все едно ще се разлобят.Ве-6 си е по балансиран мотор и по друг начин се усеща!

И най-големия проблем е че от 10 бр. 1.8Т има най-много 1 дето да върви като хората,на другите Т-то е за антораж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-големия проблем е че от 10 бр. 1.8Т има най-много 1 дето да върви като хората,на другите Т-то е за антораж :rock:

А от 10 бр. 2.6 quattro колко вървят като за 150 к.с ???

Питам без да се заяждам колега dak

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от 10 бр. 2.6 quattro колко вървят като за 150 к.с ???

Питам без да се заяждам колега dak

Със сигурност повече от 1 :rock:

Поне при мен беше така колега.Аз като си търсех кола бях решил да взема 1.8Т ,сума ти каруци карах с тоя мотор и само едно теглеше добре ама имаше много други забележки.Като ми докараха мойто 2.6 сега дето го търкалям все едно на друга кола се качих.Хареса ми как тегли и ве-6 не е като 4 цил. кой каквото ще да ми говори.Аз поне това съм видял и за това пиша. Може и късмета да ми е бил такъв ама факт.

П.П. Друг е въпроса кой какво търси в колата.Аз не се състезавам и това което карам ми е достатъчно като мощност.1.8Т има опции да се чипва ама ако гледам кво става по пътя и 90 км/ч е рискова скорост май!

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност повече от 1 :rock:

Поне при мен беше така колега.Аз като си търсех кола бях решил да взема 1.8Т ,сума ти каруци карах с тоя мотор и само едно теглеше добре ама имаше много други забележки.Като ми докараха мойто 2.6 сега дето го търкалям все едно на друга кола се качих.Хареса ми как тегли и ве-6 не е като 4 цил. кой каквото ще да ми говори.Аз поне това съм видял и за това пиша. Може и късмета да ми е бил такъв ама факт.

За по-големия мотор и по-глемите ресурси дето има съм съгласен и няма да споря.

Но както някой спомена едно добре подържано 1.8Т но като казвам добре имам предвид всичко да става когато му е времето ... сигурен съм че вървежа ще е приличен а и в разумните норми и разхода ще е на ниво.

Ще се радвам ако дойдете насам и се обадите ... да ме повозиш в твоето Ауди да сравня с моето което карам от скоро ще ми бъде интересно стига и на теб да ти е приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на хартия ,как къде :hilezh:

Верно ,че при всички 4 цилингрови мотори на високи обороти все едно ще се разлобят.Ве-6 си е по балансиран мотор и по друг начин се усеща!

И най-големия проблем е че от 10 бр. 1.8Т има най-много 1 дето да върви като хората,на другите Т-то е за антораж :hilezh:

Стига сипал остроумия. Най-вероятно 95% от 1,8TQ във форума са с чип и няма да те бият на вървене, те ще те убият. :flehan:

А останалите 5% сток, просто ще те бият при това с по-нисък разход.

Но пък ти винаги можеш да ги обориш с по-балансиран мотор и по друг начин усещане. Ако нЕкой ти обърне внимание изобщо. :steinigung:

п.п. Разликата е че 1,8Т е за бедни /като повечето дет сме тук/, а 2,6 за бедни сноби. :huh:

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сипал остроумия. Най-вероятно 95% от 1,8TQ във форума са с чип и няма да те бият на вървене, те ще те убият. :steinigung:

А останалите 5% сток, просто ще те бият при това с по-нисък разход.

Но пък ти винаги можеш да ги обориш с по-балансиран мотор и по друг начин усещане. Ако нЕкой ти обърне внимание изобщо. :hilezh:

Колега 1.8Т е с по-голяма динамика така е ... но ...

Знам тука една А6 С4 модел 2.6 quattro Автоматик ... ако ти кажа на какъв зор е карано и на 3х повече зор се кара в момента ... вярно подържа се добре ... съмнявам се че 1.8Т quattro + автоматична трансмисия ще издържи и наполовина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз изразявам лично мнение ...

Да НЯМАМ възможност да карам V6 мотора на Ауди с двете турбини а именно РС4 Б5 ... и за това си взех по-евтиния вариант 1.8Т `мизерния = мизерник` дет казвате.

Но ...

И тия кафемелачки 2.5TDI че и 1.9TDI на Б5 казвам го НЕ ми ги хвалете ... нито за звук нито за вървеж за икономия ДА ...

Вече новата гама мотори 3.0TDI и така нататък да не се впускаме в подробности съгласен съм.

Фен съм на бензина макар и скъп ... и още по скъп да става когато ми е притрябвало да се придвижа до някъде нито съм звънял като мой познати и приятели на ляво на дясно и да питам има ли нафта на 1 лев има ли на незнам къкво си.

За мойте години доволно с помоща на семейството ми и на мене си в момента си карам колата и не се оплаквам ... макар че всеки може да се оплаче ... все пак сме в България.

Не знам...аз в последно мнение се убеждавам, че бензин/дизел все тая,... щом има турбо е екстра. Това с какво гориво караш е без значение, след като има вече всичко, за всякакви вкусове като динамика ,макс. скорост и т.н. Всичко останало е суета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сипал остроумия. Най-вероятно 95% от 1,8TQ във форума са с чип и няма да те бият на вървене, те ще те убият. :lol:

А останалите 5% сток, просто ще те бият при това с по-нисък разход.

Но пък ти винаги можеш да ги обориш с по-балансиран мотор и по друг начин усещане. Ако нЕкой ти обърне внимание изобщо. :D

п.п. Разликата е че 1,8Т е за бедни /като повечето дет сме тук/, а 2,6 за бедни сноби. :lol:

2.6 по става за бедни орица щото на 1.8Т като цъфне Т-то и отиде 2К за ремонти. На 2.6 нема кво толкова да му се троши.

Относно биенето имам други наблюдения от практиката но ми е все тая.Състезанията по пътя водят до грозни гледки черни хроники!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 по става за бедни орица щото на 1.8Т като цъфне Т-то и отиде 2К за ремонти. На 2.6 нема кво толкова да му се троши.

Относно биенето имам други наблюдения от практиката но ми е все тая.Състезанията по пътя водят до грозни гледки черни хроники!!!

Вие това турбо го имате въздушния филтър, че се сменя :bia::hilezh: А и не знам къде са тия 2000 лева за ремонти, 2 турбини ли ще си купуваш. Да разбира се тоя мотор 2.6 няма нито датчици, нито всичко останало което го има всеки мотор. А що не споменеш поддръжката и колко думка тоя мотор? За една година 2 турбини ще избия само от разликата в разхода. По каталог е по бавен, не знам как биеш някой може би на задна :hilezh::flehan: Да не говорим, че едва ли е останал някой сток. Интересно ми е ти за колко пари ще добавиш отгоре 40-50 коня ? Или никога не си карал турбиниран мотор или не знам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме шпекси :rolleyes: .

А и да добавя - понеже до са се льохахте къв звук кво дрънчене имало у ве-шес, тва ОК, обаче в последните няколко поста някой се прокрадна да ми говори че бил по добре балансиран - молииммммммммммм ? Балансирано му е кое на тоя вибратор... редовите шестаци са балансирани - щото там буталата са вързани точно през 120 градуса за коляновия вал демек по равно на три. При ве шес е леш дале.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме шпекси :respekt: .

А и да добавя - понеже до са се льохахте къв звук кво дрънчене имало у ве-шес, тва ОК, обаче в последните няколко поста някой се прокрадна да ми говори че бил по добре балансиран - молииммммммммммм ? Балансирано му е кое на тоя вибратор... редовите шестаци са балансирани - щото там буталата са вързани точно през 120 градуса за коляновия вал демек по равно на три. При ве шес е леш дале.

Толко рабираш и ти от мотори колко и баба ти :bia: По балансиран е от 1.8Т-то и е ВЕ-то е под 90 градуса ама карай.

Вие това турбо го имате въздушния филтър, че се сменя hilezh.gif hilezh.gif А и не знам къде са тия 2000 лева за ремонти, 2 турбини ли ще си купуваш. Да разбира се тоя мотор 2.6 няма нито датчици, нито всичко останало което го има всеки мотор. А що не споменеш поддръжката и колко думка тоя мотор? За една година 2 турбини ще избия само от разликата в разхода. По каталог е по бавен, не знам как биеш някой може би на задна hilezh.gif hilezh.gif Да не говорим, че едва ли е останал някой сток. Интересно ми е ти за колко пари ще добавиш отгоре 40-50 коня ? Или никога не си карал турбиниран мотор или не знам steinigung.gif

Ми то си е като филтърче ама с по голем пробег :bia: А като сменяш турбото нещо маслени магистрали да има и други работи ? Разликата в ускорето от 0 до 100 е 5 десети което на практика не се усеща и много лесно може да въде наваксано! 1.8Т на Б5ци съм карал достатъчно и останах разочарован за тва си взех 2.6.Може на такива да съм попадал.

Относно разхода виж ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толко рабираш и ти от мотори колко и баба ти :respekt: По балансиран е от 1.8Т-то и е ВЕ-то е под 90 градуса ама карай.

Ми то си е като филтърче ама с по голем пробег :bia: А като сменяш турбото нещо маслени магистрали да има и други работи ? Разликата в ускорето от 0 до 100 е 5 десети което на практика не се усеща и много лесно може да въде наваксано! 1.8Т на Б5ци съм карал достатъчно и останах разочарован за тва си взех 2.6.Може на такива да съм попадал.

Относно разхода виж ТУК

Хич не се усеща да :bia::hilezh: Само като ги задминаваш се усеща. :flehan: За разхода и аз ако някога я карам с 60 сигурно ще ми даде и 5 ама това никога няма да стане. Що не видиш по каталог каква е разликата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толко рабираш и ти от мотори колко и баба ти :respekt: По балансиран е от 1.8Т-то и е ВЕ-то е под 90 градуса ама карай.

Нищо не ти разбрах, повече разбирам от тебе от мотори вее. Защо ли веее ? Защото не се преебах да си зема веее шес веее :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се усеща да :respekt::bia: Само като ги задминаваш се усеща. :bia: За разхода и аз ако някога я карам с 60 сигурно ще ми даде и 5 ама това никога няма да стане. Що не видиш по каталог каква е разликата?

Стига с тия каталози бе колега,мани така.Имам един френд с 1.8ТQ и 2 пъти съм го наказвал и той сам си каз като му давах мойта ,че дърпа повече на 2-ра 3-та и т.н. Тия 1.8Т дето ги гледах и карах беха по зле от 2.6 на ускорение.Имаше едно дето ме впечатли ама като стигна 160 на 5та почна да умира. Разхода съм го засекъл предимно на извънградско със средна скорост 100 ама ти виждаш май само тва дето ти изнася.С теб нема да се разберем.Щом отричаш предимствата на V6 значи не се докосвал до него.

Вземи покарай запазено Б5 с 2.6 и пак ще си говорим :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия каталози бе колега,мани така.Имам един френд с 1.8ТQ и 2 пъти съм го наказвал и той сам си каз като му давах мойта ,че дърпа повече на 2-ра 3-та и т.н. Тия 1.8Т дето ги гледах и карах беха по зле от 2.6 на ускорение.Имаше едно дето ме впечатли ама като стигна 160 на 5та почна да умира. Разхода съм го засекъл предимно на извънградско със средна скорост 100 ама ти виждаш май само тва дето ти изнася.С теб нема да се разберем.Щом отричаш предимствата на V6 значи не се докосвал до него.

Вземи покарай запазено Б5 с 2.6 и пак ще си говорим :respekt:

И ти ли си с куатро като твоя приятел дето по малко му дърпа ? Не знам какво е това 1.8т дето на 160 умира и то на А4. Това средна скоросто ако не е по борда е много измамно, но аз не споря за нисък разход тъй като никога няма да карам бавно. Не отричам предимствата на V6, отричам предимствата на тоя малоумен мотор. Как може от 2.6 да изкарат само 150 коня, те по това време дори дизелите са с повече ебати. Да беше мад 200 коня и аз щях да го предпочета. Ама с тая атмосферка си закотвен на 150 коня и това. За 1.8т само с софт който е 150-500 лева зависи откъде го вземеш си 40-50 коня отгоре. За същото с тоя мотор трябва бая повече. А 150 коня не стигат като се натоварите и климатик и ала бала. Просто е безмислен. Като 2.4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...