Jump to content

Audi A4 1.8T Quattro vs. Audi A4 2.6 Quattro


Recommended Posts

Здравейте,

Дълго време мислих каква кола да си купя и реших, че ще е Audi A4.

Е добре но, изникват няколко въпроса. :hilezh:Audi A4 1.8T Quattro или Audi A4 2.6 Quattro? Коя от двете върви по-добре, гори по-малко, коя е с по-скъпа/евтина поддръжка?

Quattro-то ми е ясно, че ще гори повече и евентуално по-скъпа поддръжка, но като цяло заслужава ли си да търся колата с Quattro? Намират се доста по-трудно, а и парите са повече. ;)

В момента цените наистина паднаха доста и колата може да се намери за 4500-5000лв, но предполагам ще излязат доста неща за сменяне. Кои и на каква цена са частите, които евентуално трябва да сменя при покупка на този автомобил като изключим консумативите?

Знам, че въпросите са ми много, но знам също, че има хора, които разбират доста в този форум и предполагам няма да е проблем да ударят едно рамо. :lol:

Благодаря ви предварително за помощта!

Редактирано от strballer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 302
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Земи си 2.7 bi-turbo!!!А са сериозно ми много зависи каде караш ако ше е извънградско повече - 2.6 предимството на 6-така на магистралата е огромно!Ако не 1.8Т е перфе за градско!И двете ще ти дават 11-12 при нормално каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потърси в темите, има доста изписано по въпроса. Дори имаше такава тема вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи си 2.7 bi-turbo!!!А са сериозно ми много зависи каде караш ако ше е извънградско повече - 2.6 предимството на 6-така на магистралата е огромно!Ако не 1.8Т е перфе за градско!И двете ще ти дават 11-12 при нормално каране!

Светни ни какво е предимството на магистралата ?

strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светни ни какво е предимството на магистралата ?

strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.

Един глас за 1.8Турбо 20Клапана+Куатро мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.

+1 за Турбо мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светни ни какво е предимството на магистралата ?

strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.

Колега,ти карал ли си А4 2.6 някога.На магистралата 2.6 започва да се чува в купето към 5000 оборота :bia: и като динамика и максимална скорост може да те изненада приятно!

по икономичен-да ,по бърз-спорно да се каже (от 10 коли на пазара с 1.8Т вървят както трябва най-много 2 от тях) ,по евтин за поддръжка - турбината стува колкото още един 2.6 (кое му е евтиното ?),и е много лесен за "чипване" - 2.6 е още по лесен за чипване и чипа е по евтин :hilezh:

Аз избрах 2.6 и не съжалявам!

1.8Т също е мн. добър но на мен не ми допадна :hilezh:

П.П. Сега ми предстои покупка на Б6 вероятно ще търся с 1.8Т защото на това купе V6 е акцизен :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светни ни какво е предимството на магистралата ?

strballer: Турбинирания е по нов, по бърз, по икономичен,по евтин за поддръжка и е много лесен за "чипване". Не знам как може въобще да стои тази дилема пред теб.

Ми попитай 2 бяла и черна 320-ски (Беенве клъб Булгерия) и един турбиниран Авант (за съжаление не клубно) в Неделя на Витиня около 16.30 часа.Точното описание на това което им се случи е тотално отчайващо разпиляване. :D

Следващия мотор може би ще е с турбо, но задължително V6 :D

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ти карал ли си А4 2.6 някога.На магистралата 2.6 започва да се чува в купето към 5000 оборота :D и като динамика и максимална скорост може да те изненада приятно!

по икономичен-да ,по бърз-спорно да се каже (от 10 коли на пазара с 1.8Т вървят както трябва най-много 2 от тях) ,по евтин за поддръжка - турбината стува колкото още един 2.6 (кое му е евтиното ?),и е много лесен за "чипване" - 2.6 е още по лесен за чипване и чипа е по евтин :D

Аз избрах 2.6 и не съжалявам!

1.8Т също е мн. добър но на мен не ми допадна :D

П.П. Сега ми предстои покупка на Б6 вероятно ще търся с 1.8Т защото на това купе V6 е акцизен :D

Не един от най добрите ми приятели има 2.6 на б4. Карал съм го и не може да се сравнява с турбинирания мотор. Еле па сега след като съм сложил чип. Това за чуването зависи дали имате катализатор. И на мен почна да ми се чува след като се преебах да отида до Лазаров да ми махне катализатора. Сега ще се наложи да си купя. Но имам приятел с 1.8т аеб с изправен катализатор и при него дори на 190 няма никакъв шум. Аджеба примерно на 4000 оборота на 5 на километра си ? Турбината е 1000 лева ако въобще се наложи да се сменя. Разлика в самото чипване на моторите няма просто резулатата и мнооого различен. Дали и 10 коня отгоре ще докараш на атмосферка ? При мен е някъде около 200 коня сега, чипа не е от България и всичко ми излезна 150 лева барабар с цокъла. Колко по евтино е при атмосферките ? Или вие само знаете цените на СУмиста и другаде не гледате ? Раздвам, че си избрал 2.6 но това не означава, че си направил правилен избор.

Ми попитай 2 бяла и черна 320-ски (Беенве клъб Булгерия) и един турбиниран Авант (за съжаление не клубно) в Неделя на Витиня около 16.30 часа.Точното описание на това което им се случи е тотално отчайващо разпиляване. hilezh.gif

Следващия мотор може би ще е с турбо, но задължително V6 respekt.gif

На кое точно му викаш 320 с-ка, намери ми го тук. ? И за кой турбиниран мотор на ауди става дума ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не един от най добрите ми приятели има 2.6 на б4. Карал съм го и не може да се сравнява с турбинирания мотор. Еле па сега след като съм сложил чип. Това за чуването зависи дали имате катализатор. И на мен почна да ми се чува след като се преебах да отида до Лазаров да ми махне катализатора. Сега ще се наложи да си купя. Но имам приятел с 1.8т аеб с изправен катализатор и при него дори на 190 няма никакъв шум. Аджеба примерно на 4000 оборота на 5 на километра си ? Турбината е 1000 лева ако въобще се наложи да се сменя. Разлика в самото чипване на моторите няма просто резулатата и мнооого различен. Дали и 10 коня отгоре ще докараш на атмосферка ? При мен е някъде около 200 коня сега, чипа не е от България и всичко ми излезна 150 лева барабар с цокъла. Колко по евтино е при атмосферките ? Или вие само знаете цените на СУмиста и другаде не гледате ? Раздвам, че си избрал 2.6 но това не означава, че си направил правилен избор.

На кое точно му викаш 320 с-ка, намери ми го тук. ? И за кой турбиниран мотор на ауди става дума ?

На оня 150 коньовия шеС цилиндров редови мъртвец на БМВ и на Ауди 150коньовия 1.8пръц

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две години карах 2.6, а сега вече година се возя на 1.8Т и колкото и невероятно да се струва на някои ще кажа че за мен по-приятния мотор е 2.6!! Единствената му слабост е разхода му градско който е 18л/100км. Ако обаче 1.8Т го карате сериозно, т.е. не бабешката разхода му също надминава 15л. с включен климатик лятото в София. Тези разходи са на газ и за двата автомобила като шестака е с автоматични скорости. За извънградско и на магистрала големия печеливш разбира се е 2.6 и както колгите са посочили основния недостатък на 1.8Т е неприятния шум във високите обороти!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две години карах 2.6, а сега вече година се возя на 1.8Т и колкото и невероятно да се струва на някои ще кажа че за мен по-приятния мотор е 2.6!! Единствената му слабост е разхода му градско който е 18л/100км. Ако обаче 1.8Т го карате сериозно, т.е. не бабешката разхода му също надминава 15л. с включен климатик лятото в София. Тези разходи са на газ и за двата автомобила като шестака е с автоматични скорости. За извънградско и на магистрала големия печеливш разбира се е 2.6 и както колгите са посочили основния недостатък на 1.8Т е неприятния шум във високите обороти!!

А ти сигурен ли си колко ти е изправно 1.8Т-то<_<

Щото наистина от 10 1.8Т едно върви както трябва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото чесане на езици започна <_< Всички каращи 2.6 да застанат виновно в ъгъла с вдигнати ръце, защото са безумци, а собстениците на 1.8Т да започват да се мислят за пилоти на летящи чинии с отрицателен разход на гориво. Изхода от спора е ясен ще се получи едно голямо НИЩО :hilezh: Спорен ден на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве обясни ми как ги изкара тия 200 коня ве?И то от АЕБ-че 150 коня?Че то батките от АБТ,Йотингер и т.н фирми вадят не повече от 190... ти от некъв псевдо мапер извади 200?На дино мери ли я?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве обясни ми как ги изкара тия 200 коня ве?И то от АЕБ-че 150 коня?Че то батките от АБТ,Йотингер и т.н фирми вадят не повече от 190... ти от некъв псевдо мапер извади 200?На дино мери ли я?

Не съм. Тоя чип който предлагат е холд налягане 1.0 бар. Моето е повече. Колко е точно еба ли му майката. Но за какво да се меря на дино като всяко дава различен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм. Тоя чип който предлагат е холд налягане 1.0 бар. Моето е повече. Колко е точно еба ли му майката. Но за какво да се меря на дино като всяко дава различен резултат.

Несериозно изказване. Измери я на два стенда и вземи средно аритметичната стойност. Далеч под 200 е със сигурност. <_<

П.П. Моя 2.6 дава около 14 в София на газ. Как трябва да се кара, за да дава 18, че и повече? Според мен нещо има проблем при колегата. На мен като ми беше развален термодатчика ми даваше подобен разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несериозно изказване. Измери я на два стенда и вземи средно аритметичната стойност. Далеч под 200 е със сигурност. :hilezh:

П.П. Моя 2.6 дава около 14 в София на газ. Как трябва да се кара, за да дава 18, че и повече? Според мен нещо има проблем при колегата. На мен като ми беше развален термодатчика ми даваше подобен разход.

Яко смислено е да си давам парите за глупости. Освен с ВЛади си мерих колата с една шкода рс 200 коня, дават и 7.3 до 100. Бавно я приближавам до 200, но не мога да кажа че съм по бърз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко смислено е да си давам парите за глупости. Освен с ВЛади си мерих колата с една шкода рс 200 коня, дават и 7.3 до 100. Бавно я приближавам до 200, но не мога да кажа че съм по бърз.

С кой Влади си мери колата?Вертера ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта на темата не беше да се изпокарате всички. :lol:

Както и да е, благодаря ви за отговорите, но мисля, че вече се насочих към двигател, който ще бъде 1.8T. Не гоня нито бързина по магистралите - най-малкото, което е, че нашите не го позволяват, нито пък ме притесняват шумове над 5000 оборота, тей като колата няма да се кара постоянно на тях :) затова просто не виждам смисъл от по-големият разход на 2.6 литровия мотор. (Ако наистина е така.)

Може ли да ми препоръчате какво трябва да гледам при покупката на автомобила с 1.8T двигател и quattro? Решил съм задължително преди да я купя да приказвам с продавача и да я заведем на преглед на стенд, но все пак някакви препоръки?

П.С : Още един въпрос - какво мислите за дизеловите двигатели за A4 (преди 97-98г., тоест не новите дизелови) ?

Редактирано от strballer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта на темата не беше да се изпокарате всички. :jump:

Както и да е, благодаря ви за отговорите, но мисля, че вече се насочих към двигател, който ще бъде 1.8T. Не гоня нито бързина по магистралите - най-малкото, което е, че нашите не го позволяват, нито пък ме притесняват шумове над 5000 оборота, тей като колата няма да се кара постоянно на тях :wall: затова просто не виждам смисъл от по-големият разход на 2.6 литровия мотор. (Ако наистина е така.)

Може ли да ми препоръчате какво трябва да гледам при покупката на автомобила с 1.8T двигател и quattro? Решил съм задължително преди да я купя да приказвам с продавача и да я заведем на преглед на стенд, но все пак някакви препоръки?

П.С : Още един въпрос - какво мислите за дизеловите двигатели за A4 (преди 97-98г., тоест не новите дизелови) ?

Слушай ся батка, тва с размахването на пръста не е много добре - много от колегите са докачливи души :)

Ние не се караме, просто тва е един от любимите ни спорове - кокошката или яйцето, кат гледам вкара и ТДИ-тата у темата сега вече си слагам две паржоли на тигана,отварям студена бира и гледай кво се вика супербюджетен сериал :lol:

бас ловя че до един час ще влезе и бате Влади (Вертер) у темата с три кила графики,ей обичам си го тоя форум :lol: Да сте живи и здрави :):)

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...