Jump to content

Q5 или XC60


Recommended Posts

Колега, надявам се вече да не си ударил подписа по договора за покупка.

Покрай многото изписани глупости и перфектни истини не е споменато най-важното!: Аудито се продава много лесно Second Hand при разумно посочена цена, а Волвото е страшно трудно продаваемо и оттам ще се набуташ яко.

Много добре ти е посочено какво приключение може да бъде доставката на резервна част за Волво.

Преди 10 години можех да взема за смешна цена Волво 850 на 3.5 г от Белгия, но моментално бях разубеден от спецовете, въпреки ,че дизеловия мотор беше на Ауди. :) Колата беше перфектна със суперекстри и последваща 6 м. гаранция валидна тогава при Промобил. Белгийците специално звъняха до България за да гарантират, че нашенците няма за се издънят.

Кокич, така е, но пък на старо Волвото си е вече обезценено, при това е доста надеждна колица :)

А за ново - от Мото Пфое сигурно ще я изкупят ако продължи да кара волво след това :blink:

Иначе наистина съм за Ауди, но ако е голяма разликата в цената - волвото си е оферта

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Олимпиадата е просто уникално красива, идва с изпитани мотори, докато Вулвото е пенсионерско, повече от S-Цласа даже и както Кокича правилно отбеляза е непродаваемо, просто щото пенсионерите на тази възраст дето имат пари за премиум марка, каквато Вулвото претендира че е, биха си позволили направо нова такава :hilezh: ... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за непродаваемите Волво коли +джипки ходете го кажете на едни мои познати с автокъща, които за последната година продадоха 11 такива, и то след 2001-2002. Средните цени бяха 15000-30000 лв., а някои от колите са продали на 2-рия ден след пускане на обява в Мобиле-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за непродаваемите Волво коли +джипки ходете го кажете на едни мои познати с автокъща, които за последната година продадоха 11 такива, и то след 2001-2002. Средните цени бяха 15000-30000 лв., а някои от колите са продали на 2-рия ден след пускане на обява в Мобиле-то.

Аз ти вярвам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава да се дава толкоз пари за тези джипчета. Тук за много по-малко пари се взима Шкода Йети и си ти.

Редактирано от sokola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се влюбил в Шкода Суперб Комби.... :hilezh:

Обаче със сигурност шкодите не са поцинковани, както и доста от нещата са спестени... докато Волвото и Аудито са друга бира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано Йетито е последния автомобил, който шкода изкарват и са вкарани доста от новостите, отделно изглежда по кaт за мъж за разлика от заобления Q5 i Volvo. Ако човек пренебрегне по-скъпите материали то шкодата е първи избор. Отделно се представя много добре на тестовете, отвя Тигуанчето. Кат нищо може да отвеe е Q5 ако не се гледа имиджа и материялите в купето.

Редактирано от sokola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе четох че Йетито било с доста прилично ниво на качеството на материалите вътре... не съм я виждал на живо, ама има малко стила на Мини, както и изглежда доста практична дори и за работа :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично и се качих и останах доста изненадан от доброто оборудване и материали, с 1-ниво по високо от сегашните шкоди, направо за тези пари си е 6-ца от тотото. Отделно на офролд бие Тигуана.

Редактирано от sokola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тия сликове. Аз като карам в кал със зимните гуми и на тавана ми се качва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това quattro ще дойде голяма работа http://vbox7.com/play:8076a987 :hilezh:

това е повече по темата http://vbox7.com/play:8650ed5b

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии, поне 95% от тези които дадоха съвети на колегата, не са и помирисвали изгорелите газове от Кю5 и ХЦ60, чак се впускаха в словоизлеяния, кое било СУВ, кое не било и как били дамски, Г класи се намесиха, мутренски блянове преплетени със снобарщина и високомерие и т.н.

Преимуществата на Кю5 (според мен разбира се):

1) Ауди

2) Много добри дизели (липста на дизелов двигател ме спря да го купя)

3) Куатро

4) Малко по-добър интериор, много малко.

Преимуществата на ХЦ60:

1) Доста ама доста добри технологии, спирането сама е супер голям + (в моя случай, когато е тествах лично не можех да повярвам че е толкова ефективна)

2) Малко повече място вътре

3) Малко по-добър дезайн отвън, по скоро елементи, въпрос на вкус

4) Сравнен с 3,2 на Ауди 3,2 на Волво имаше по-малко конски сили но пък почти еднаква тяга 243 срещу 236 ft. / lb. Но пък вариянта на 3 литровия турбо мотор на Волво промени доста нещата с 281кс и 295 ft. / lb

Волвото беше по-скъпо от Ауди, което в България е обратното (по обясними причини)

Карайки и двете ми се струваше, че нещо липсва...и така.

Честито на печелившите и дано колегата да има инимални контакти с Мото-Пфое.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен XC60 не е направена като хората. Говоря вътре интериора. Ама човека, вече си е направил избора и незнам за какво обсъждаме още тука. XC60 е доста по муден от който и да е VAG двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво му е дамското на Q-то, да не е с епилирани гуми, вдлъбнат на вътре ауспух и розови странични огледала?

Ако може маж метър и деведесе, 100 кила да се свре на шофьорското място, не виждам какво му е дамското.

Да се сравняват офроуд възможностите на кросоувърите е като да се сравняват максималната скорост на мотокари :lol:

То идеята на тоя клас е да изглежда като джип, а да върви като кола и ако те завали дъждец като си на пикник,

да може да издрапаш от поляната. Или пък на Нова година 20-30 сантима сняг да не те уплашат, а да можеш да се прибереш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то и обикновено ауди куатро ще се справи. Както и 4матик мерцедесче :lol:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото приложение на целия тоя сегмент е следното - да прилича като джип за да не се комплексира жената като го кара и да си мисли че другите ще я засичат по малко понеже се пак кара джип - да си ебе мамицата яката работа. И защото такъв е тренда са сред жените (но не и мъжете) Никаква друга полза нямаш от високия център на тежестта - нито е проходимо повече от едно ауди куатро или субару легаси , нито вози добре, нито е по удобно или просторно вътре, да не говориме на асвалтови добри пътища колко е зле като поведение (където шофираме 99.9999999% от времето)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малките джипчета са за жената да кара децата до детската понеже е по безопасно,

да използва багажника за покупки от супермаркета и общо взето т'ва е. До там.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паркетен лъв е добре ама да имаш кешовица да я треснеш у масата отведнъж и да имаш и още... ако си мижитурка не става. Ше ти обясня защо - ако си пълен калъф и мъж под чехъл ше си земеш паркетен хъ5 - 3 градуса е наклонът на улицата пред блока която доста често е влажна и понякога има мокри листа и предполагаемо е възможно понякога да има дори малко сняг преди да го изчистят рано сутринта - и поради тези полеви условия жената настоява за стабилна 4х4 машна със много системи за сигурност, стабилност, скучност и безопасност на стабилността - 150 хиляди лева ше ги изплащаш като балък 18 години както и да е кефа цена незнам си кво. Но в миг както го купиш моментално си 50 бона назад , след една година си сто бона назад и на всичкото отгоре - ИЗУЕЗНА ФЕЙСУИФТО и ти си се преебал пак щото си вече демоде с тоя кораб миналогодишен , който харчи , не върви грам , вече се е разтропал щото е с пласмасови носачи с шарнири от сирене, и с електрифицирани копчета на дръжката на датчика на филтъра на меките частици който се е запушил и е дал грешка и колата се самозаключва гаси и пуска сервизен режим на половината квартал. А понеже е минала една година, гаранцията е изтекла и ремонта струва 804543 хиляди лева с доставка от 8 месеца от аржентина. А ти още 10 години имаш да я изплащаш и секи път ше ти се чупи нещо електрифицирано с 75 датчика (половината с екологична насоченост , които отчетат ли нарушение в озоновия слой и изгарят компютъра на колата...) И как няма да го изгорят - като в колата има шесдесет километра проводници и към два-три километра калай. Също така гумите ти са некви двайс двойки дето са скъпи (въпреки тва колата не може да земе завой без да се прекатури) , спирачките ти са от новото галярдо щото е модерно , и са доста солени за подмяна също, ако решиш да ги побългариш с дискове от лада нива 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят, каското ти е като годишна вноска за апартамент и въобще къв е смисъла като вече не си модерен след новия фейслифт. Трябват ти още ТОЛКОВА пари за да разкараш гробника и да си купиш нов още по сложен и екологичен но модерен. (Мълийййй сметай кво ше му е на бедния бедняк дето ти е купил луксозника с изтекъл срок на годност....)

Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога.

Уникален коментар

БРАВО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не разбирам кое им е женското на въпросните джипове. Това, че са направени малко по-компактни според мен е защото са пригодени за града. Това са градски джипчета, а не дамски. Правете разликата!

П.П. Още ме е яд, че не си взех Q5. С едни 20-ки петолъчки, стъклен покрив и един S-line щеше да е брутално ефектно и красиво, проходимо, оптимално-практично градско удобство.

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...