Jump to content

Звярът идва


Recommended Posts

Гледах на едно филмче по тв-то преди как го правят това S1 в Prospeed доколкото си спомням казаха, че на виншен вид ще въде 1 към 1 но останалото ще е техен тунинг и доста кс. над нормалното S1. Когато е вече готово щяло да бъде под 900кг. Направи ми впечатление, че в света имало 20-няколко бройки S1 (не помна точната цифра) излизнали от завода на Ауди и всичко останало било реплики като една реплика 1 към 1 варирала около 500 хил. евро. :flehan:

Редактирано от Beor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На живо изглежда много яко. Няколко пъти го заглеждам там в гаража....представям си как лети по завоите :flehan: :flehan: :flehan: и всеки път се сещам за това:

http://vbox7.com/play:0674667c

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време го гледам в сервиза. Интересно ми е как ще се представя, че ше има повер е ясно , говорим за проспиид но как ще се справя шасито с модерните рали машини - евота и прочие. Дано не му пречи лошия баланс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да не му пречи - трудна работа.. ама въпроса е да е в рамките на нормалното :hilezh:

незнам към какви диференциали са се насочили. Първите quattro-та по default са с 3 напълно отворени диференциала с възможност за 100% блокировка на среден и заден.

от беглите ми познания за "ралиджииката" навремето през 80-те се е карала със 100% блокиран среден на макадан. но на писта софия незнам дали е приложимо.. макар че като се замисля по трасето няма нито един остър завой, така че може би няма да пречи да е блокиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БГ Варианта на Ватер Рьол кой ще е?Че като знам как кара онзи оригинала с около 500-600к.с. това с "малко повече" ще неуправляемо!Дано намерят някой , който да използва поне 50% от реалните му възможности!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рьол е немския вариант на нашето момче . Ще му е некомфортно с доста по-бавна от ежедневната му кола, но ще се справи :hilezh:

Ако той няма желание, тук има поне 10 подходящи кандидата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачка заради тоя минзухар ли продаде класиката? :2gunsfiring_v1:

туй и у най-смелите ми мечти не съм го и помислял

БГ Варианта на Ватер Рьол кой ще е?Че като знам как кара онзи оригинала с около 500-600к.с. това с "малко повече" ще неуправляемо!Дано намерят някой , който да използва поне 50% от реалните му възможности!

ами не са ме питали иначе бих го карал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да не му пречи - трудна работа.. ама въпроса е да е в рамките на нормалното :2gunsfiring_v1:

незнам към какви диференциали са се насочили. Първите quattro-та по default са с 3 напълно отворени диференциала с възможност за 100% блокировка на среден и заден.

от беглите ми познания за "ралиджииката" навремето през 80-те се е карала със 100% блокиран среден на макадан. но на писта софия незнам дали е приложимо.. макар че като се замисля по трасето няма нито един остър завой, така че може би няма да пречи да е блокиран.

Абее кви отворени па заключени, тва е про спиид - 2way mechanical LSD - рейсинг спесификейшън.

Иначе верно спииди мен ше трябва да бъде привикан да установи контрол над "звяра" , щотоо иначе нема шанс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие се бъзикате,ама навремето Colin McRae,лека му пръст,скоро се навършиха 2г. от смъртта му,като му бяха давали да покара неговота Импреца,ама с напомпан 200коня нагоре мотор,е така за проба,той беше казал,че е доста трудна за управление и ако трябва да кара в състезания с толкова мощен мотор на същото купе,ще е почти невъзможно да завърши...

Не правя сравнение между Субарото и S1-цата или Рьол и МакРий,но за подобен род състезание си има някакви граници за купе,окачване и най-вече мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то у филмчето за Ауди куаттро никой не казва,че карането на това е лесно :2gunsfiring_v1: А и маймунете от Ауди нивга май не са знаели на кви коне е точно тоз джумбуз по време на състезание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие се бъзикате,ама навремето Colin McRae,лека му пръст,скоро се навършиха 2г. от смъртта му,като му бяха давали да покара неговота Импреца,ама с напомпан 200коня нагоре мотор,е така за проба,той беше казал,че е доста трудна за управление и ако трябва да кара в състезания с толкова мощен мотор на същото купе,ще е почти невъзможно да завърши...

Не правя сравнение между Субарото и S1-цата или Рьол и МакРий,но за подобен род състезание си има някакви граници за купе,окачване и най-вече мотор...

Бе писта софия не е ВРЦ - там са си добре коли с хиляди коньове - виж на бедини - кораб , осмак , турбини - кеф - въртиш волана и газ до доло. Алекс бох също не кара на лек бууст. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...