martinich Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 S1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Това трябва да се види!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Това трябва да се види изглежда жестоко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 (Редактирано) Гледах на едно филмче по тв-то преди как го правят това S1 в Prospeed доколкото си спомням казаха, че на виншен вид ще въде 1 към 1 но останалото ще е техен тунинг и доста кс. над нормалното S1. Когато е вече готово щяло да бъде под 900кг. Направи ми впечатление, че в света имало 20-няколко бройки S1 (не помна точната цифра) излизнали от завода на Ауди и всичко останало било реплики като една реплика 1 към 1 варирала около 500 хил. евро. Редактирано 24 Септември 2009 от Beor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Най-вероятно тоест надявам се сега на рали софия ще го покажат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 (Редактирано) На живо изглежда много яко. Няколко пъти го заглеждам там в гаража....представям си как лети по завоите :flehan: и всеки път се сещам за това:http://vbox7.com/play:0674667c Редактирано 25 Септември 2009 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Ачка заради тоя минзухар ли продаде класиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 това ще е мега изрод, ако пък и го пуснат на ралито ще е ебади кефа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 От доста време го гледам в сервиза. Интересно ми е как ще се представя, че ше има повер е ясно , говорим за проспиид но как ще се справя шасито с модерните рали машини - евота и прочие. Дано не му пречи лошия баланс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 абе да не му пречи - трудна работа.. ама въпроса е да е в рамките на нормалното незнам към какви диференциали са се насочили. Първите quattro-та по default са с 3 напълно отворени диференциала с възможност за 100% блокировка на среден и заден.от беглите ми познания за "ралиджииката" навремето през 80-те се е карала със 100% блокиран среден на макадан. но на писта софия незнам дали е приложимо.. макар че като се замисля по трасето няма нито един остър завой, така че може би няма да пречи да е блокиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 БГ Варианта на Ватер Рьол кой ще е?Че като знам как кара онзи оригинала с около 500-600к.с. това с "малко повече" ще неуправляемо!Дано намерят някой , който да използва поне 50% от реалните му възможности! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EzRoLiT Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Рьол е немския вариант на нашето момче . Ще му е некомфортно с доста по-бавна от ежедневната му кола, но ще се справи Ако той няма желание, тук има поне 10 подходящи кандидата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Ачка заради тоя минзухар ли продаде класиката? туй и у най-смелите ми мечти не съм го и помислялБГ Варианта на Ватер Рьол кой ще е?Че като знам как кара онзи оригинала с около 500-600к.с. това с "малко повече" ще неуправляемо!Дано намерят някой , който да използва поне 50% от реалните му възможности!ами не са ме питали иначе бих го карал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 абе да не му пречи - трудна работа.. ама въпроса е да е в рамките на нормалното незнам към какви диференциали са се насочили. Първите quattro-та по default са с 3 напълно отворени диференциала с възможност за 100% блокировка на среден и заден.от беглите ми познания за "ралиджииката" навремето през 80-те се е карала със 100% блокиран среден на макадан. но на писта софия незнам дали е приложимо.. макар че като се замисля по трасето няма нито един остър завой, така че може би няма да пречи да е блокиран.Абее кви отворени па заключени, тва е про спиид - 2way mechanical LSD - рейсинг спесификейшън. Иначе верно спииди мен ше трябва да бъде привикан да установи контрол над "звяра" , щотоо иначе нема шанс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Вие се бъзикате,ама навремето Colin McRae,лека му пръст,скоро се навършиха 2г. от смъртта му,като му бяха давали да покара неговота Импреца,ама с напомпан 200коня нагоре мотор,е така за проба,той беше казал,че е доста трудна за управление и ако трябва да кара в състезания с толкова мощен мотор на същото купе,ще е почти невъзможно да завърши...Не правя сравнение между Субарото и S1-цата или Рьол и МакРий,но за подобен род състезание си има някакви граници за купе,окачване и най-вече мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 то у филмчето за Ауди куаттро никой не казва,че карането на това е лесно А и маймунете от Ауди нивга май не са знаели на кви коне е точно тоз джумбуз по време на състезание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Вие се бъзикате,ама навремето Colin McRae,лека му пръст,скоро се навършиха 2г. от смъртта му,като му бяха давали да покара неговота Импреца,ама с напомпан 200коня нагоре мотор,е така за проба,той беше казал,че е доста трудна за управление и ако трябва да кара в състезания с толкова мощен мотор на същото купе,ще е почти невъзможно да завърши...Не правя сравнение между Субарото и S1-цата или Рьол и МакРий,но за подобен род състезание си има някакви граници за купе,окачване и най-вече мотор...Бе писта софия не е ВРЦ - там са си добре коли с хиляди коньове - виж на бедини - кораб , осмак , турбини - кеф - въртиш волана и газ до доло. Алекс бох също не кара на лек бууст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ganev87 Публикувано 1 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2009 НЕВЕРОЯТЕН ПРОЕКТ НАИСТИНА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 1 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2009 Няма да коментирам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 в Англия се продава една за 3000 паунда...и мен много ме кефят, вечни коли!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване