leo Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Ето какво го измислих един ден гледайки едно палче фибран за изолация на стени. Помислих си, че може поне да опитам и то взе, че се получи нещо и останах много доволен. Използвани материали:Лист фибран Макетно ножчеМаркерЛиния или линеалЛепило за стиропорМалко дървено трупчеШкурка 2 номера по-едра (но не много) и по-финнаиии започваме...Предварително се измерва джобчето в барчето до ръчната дължина при основата, дължина на върха на джоба, широчина и дълбочина. След това разстоянието между облегалките на седалките (широчина на цялото барче с ръчната) и вече за височина и дължина на подлакътника на кой колкото му е удобно. Имаите в предвид да предвидите и изпъкналоста на лоста на ръчната спирачка така че да е на едно ниво с върха на основата на подлакътника.Започваме с разкроя на листа (от един правилно разкроен лист стават 2 подлакътника) като го изрязваме по вече измерените от нас размери.Правим основата отделно и горната част отделно. Може да пуснете малко по-големи размери, защото после ще се снеме от материала и да не се окаже, че нещо е по-малко а пък сте мерили точно. Ето това трябва да стане.Това е неговата основаа това горната му частПритискате хубаво изрязаните плоскости и когато залепите елементите на основата и елементите на горната част без да ги лепите горна за долна а само поставени една върху друга трябва да изглежда такатук се вижда лепилото с което съм лепилНа дървеното трупче от едната страна слагаме по-едрата шкурка, а от другата финната.И тук вече оформяме. Въпрос на въображение е как ще го оформине. Аз се спрях на по-простата геомегрия за да улесня тапицирането му.След като вече го оформите и смятате, че сте готови, отивате с двете части и един маркер в колата, слагане основата в джоба и върфу нея избирате как и колко напред да стои горната част. Когато сте сигурни вече че това е вашето положение маркирате с помоща на маркера с няколко точки къде се намира оснората спрямо горната част за да знаете вече къде със сигурност трябва да залепите основата за горната част и ги лепите. Пропуснах само да кажа, че е хубаво най отгоре върху основата да залепите нещо тънко и твърдо за да не се образуват вдлъбнатити от лакътя. Аз използвах тънък шперплат също става и текстолит и други подопни материали. Снимка имах, но немога да я намеря, а вече е късно подлакътника е тапициран и няма как да снимам.След това всичко зависи от тапицера. Само го предупредете, ако лепи да има в предвид, че трябва със специално лепило в противен случай ще прояде фибрана, защото другите лепила са на ацетонова основа и го разяждат. Аз му дадох моето или това което беше останало от него.Ето го готовият подлакътникТова е колеги крайният продукт. Аз лично останах доволен от резултата. Много е удобен и има едно предимство пред другите не се разглобява нищо за да го монтирате и когато ви пречи може просто да го извадите от ждоба и да го свалите.Ето и колко ми струваше всичко:лист фибран - 2.70 лв.лепило за стиропор - 6.80 лв.шкурка 2 едрини - 0.50 лв.тапицер - 20 лв.ОБЩО - 30 лв.Това е от мен дано на някой да съм бил полезен.Поздрави!Извинявам се за двойно пуснатата тема! Втази снимките са всички в другата има една по-малко. Моля другата да се изтрие, ако е възможно. БЛАГОДАРЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Не е лоша идея а и изглежда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Браво интересен подход си избрал и наистина е станал добре, поздравления! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 има проблем с снимките колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Евала за труда, станало е много пригледно, даже ако и седалките бяха кожа... щеше да е муцка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 И на мене ми харесва много.Още по добре щеше да стане,ако беше измислил някакъв начин и да се отваря горе.Но и така е перфектен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 Всеки разполага с въображение вече друг е въпроса тапицера как ще го тапицира и колко ще струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 удобно е много ,но с тея подлакътници треа натегаш ръчната секи месец иначе евала супер е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 Колега какво имаш в предвид с това за натягането на ръчната всеки месец? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 17 Август 2014 Доклад Share Публикувано 17 Август 2014 (Редактирано) Ще ползвам темата на колегата LEO (мерси за идеята колега) за да покажа моят вариант на подлакътник.След доста обикаляне и търсене на такъв за моето В4, попаднах на тази тема и реших и аз да си направя един.Самоче исках да не покрива ръчната (тази ми прищявка ми взе акъла от обикаляне и зяпане на всякакви модели) и затова стана по-тесен от стандартните.Та стана ето това Горната част е от Пасат Б3-тези два елемента седящи под задните колани.взех една и я срязах с точната дължина. Долната част е от познатичт фибран.Тапицирането е временно и е мое дело.Като си претапицирам волана ще дам и подлакътника. Ако някой го интересуват размерите да пише. Редактирано 17 Август 2014 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Добре се е получило дай малко по светли снимки как точно го сглоби стъпка по стъпка и за мен е по добре да не закрива ръчната и двамата сте се справили добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 супер са, но как ги застопорявате на местата им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Август 2014 Доклад Share Публикувано 28 Август 2014 Аз си взех облегалка от Ц4 и монтирах отваряем ОЕМ-ски.Така става най-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Този подлакътник не ляга ли върху ръчната спирачка? Поне от снимките , на мен така ми изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Подлакътника си има основа която влиза плътно в джоба до ръчната. Не пада от там поне при мен. Като вдигна ръчната се вдига и той след това като я сваля е достатъчно да се облегна на него и си застава пак на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Нямат нужда от застопоряване.Долната част е точно колкото джоба до ръчната и се загнездва в него, колкото да не се клати.Като си оставиш ръката отгоре ,тежеста го държи.И аз исках оригинален от Ц4 но не става защото трябваше да сменя цялата седалка а съм с Купе и отзад ще се влиза само от дясно.Тък и претапициране на седалката трябва и общо взето по-добре да си купя оригинален за А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 31 Август 2014 Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Незнам как е при сгъваеми седалки,но при б4 се сменя САМО облегалките.Утре ще снимам как стои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 http://genttogsg.snimka.bg/automobiles/brava.801342.33936771 http://genttogsg.snimka.bg/automobiles/brava.801342.33936773 Напълно функционален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване