iordan0ff Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 Айде оня ден ми се наложи се кача на магистралата и понадух колицата до 140 не посмях повече. Иначе си имам и ограничител на газта ама не съм я издувал до ограничителя. Я кажете сега хората с RU (75hp е те са останали 50 коня и няколко магарета ма това е друг въпрос). Колко сте вдигали с този мотор. Ясно е, че неможеме кат батките с по 100 коня и отгоре да дигаме по 200 ама поне 160-180 скърпвали ли сте. Абе кажете си колко сте вдигали. Щото гледах някъде незнам къде беше, че 160 е била максималната мощност на този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 1.8 СФ на б2-та съм лепил 190 макс ама там челното съпротивление е като на Г класа1.8 ПМ б3-то макс 200 по километраж и има още хляб ама нема окачване(ако сме със заводското разбира се) и с 14-ки джантиТвойта до към 180 по километраж трябва да ги докара ама няма смисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 нещо не съм съгласен с колегата за Б2-то ма ше си замълча... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 нещо не съм съгласен с колегата за Б2-то ма ше си замълча...твойта е купе аз говорим за седан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 а иначе по темата аз съм с RU, максимум 160 съм дигал на магистрала. Но като цяло не си права експерименти с колата се пак не е първа младост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 (Редактирано) Моята я тествах малко след като я взех. Вдигна 195 по километраж на магистралата. Това на газ. Останах приятно изненадан - просто не вярвах да вдигне повече от 160. Като изключим тая случка си я карам според разрешеното, почти не вдигам над 100 извънграда и така. Както казва един колега "с тия коли 18+ с повече от 130-140 си е самоубийство".Обаче тия коли са сравнително пъргави като за 75-те си коня. Освен това са и много икономични. Редактирано 27 Септември 2009 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 така си е спор няма и като разход и като данъци и всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 , че 160 е била максималната мощност на този мотор. - искаш да кажеш скоростс РУ то на колега от форума (вече е за скрап ако не е при Емо) преди година за експеримента 190естествено по километраж на бензин е била винаги колата момчето си я докара на 87 хиляди километра от немско пак по километраж разбира се на собствен ход и колата на дълго си вървеше като моя ПМ на газостанал съм с добри впечатления от този мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 (Редактирано) По каталог е 174 км.Последно 185 вдигна на газ(моментно),по километраж което реално трябва да е както по каталог.Иначе ако всичко по мотора е в кондиция много добре си върви колицата,не е чак толкова спрела както си мислят повечето батки. Лично аз скорости до 130 на магистралата са ми напълно достатъчни,разбира се трябва и да ги подържа,а за РУ-то това не е проблем. Редактирано 27 Септември 2009 от mp5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 На газ по надолнище 170км,на прав участък 150 на 4-та,след 130 трудно дига по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen_sl Публикувано 27 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2009 .. понадух колицата до 140 не посмях повече. ................... че неможеме кат батките с по 100 коня и отгоре да дигаме по 200 ама поне 160-180 с....................140 - малко са. В смисъл нормална скорост е това за между селските(според мен), а на магистралата +И може 200 км/ч( по километраж ). Над 5 500 са оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 мойта съм я скопил на газ.130 макс. на равен път.На бензин съм дигал 170 на магистралата за около 3-4 минути.Поддържа си ги без проблем.Обаче вътре в купето шума е доста силен и дразнещ при тази скорост.Нормално си я карам 110-120. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 мойта съм я скопил на газ.130 макс. на равен път.На бензин съм дигал 170 на магистралата за около 3-4 минути.Поддържа си ги без проблем.Обаче вътре в купето шума е доста силен и дразнещ при тази скорост.Нормално си я карам 110-120.130 макс какъв разход ти дава след тази жертва със динамиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idvam78 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Много бавно я докарах до 165 км по километраж на газ, но ми направиха впечатления две неща: застрашително взе да загрява и оборотомера беше някде около 5000 об. /няма начин на пета да напълни до червено 6200/Иначе да се говори за пъргавина и макс. скорост на нашите RU-та е смешно. Предимството ни е в добрия въртящ момент на ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 130 макс какъв разход ти дава след тази жертва със динамиката 7,5 до 8 при скорост до 120 км в час.При 130 отива на 9.Но много рядко поддържам тази скорост.Говорим за извънградско.В града със задръстванията и светофарите-11-11,5.Докато на бензин в последно време отиде на 14-15 градско,обяснявам си го с факта,че рядко я карам на бензин.Извънградско под 8 не е падала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 28 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 140 - малко са. В смисъл нормална скорост е това за между селските(според мен), а на магистралата +И може 200 км/ч( по километраж ). Над 5 500 са оборотите.Еми незнам малко ли е или много просто колата можеше още, но реших, че прекалявам все пак както казах има и ограничител на педала, който предполагам е до 160км/ч. Но за 20+ годишна кола е добре. Оборотите незнам къде бяха ама някъде 4-4500 ги имаше . В смисъл и до червеното да я мъча няма да го стигне пък и не съм кой знай какъв състезател просто се поинтересувах. Защото някви тъка с едни пежа 75 коня дет едвам не са се разглубили развиват едни мега скорости от родът на 200 който не им вярвам най най. Откъде да знае човек все пак купето на пежо 106 е малко но пък чак 200 ме съмнява. Просто Б3 купето седан е по-голямо от пежо 106 а по-двигатели са с едни коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ck0 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 (Редактирано) така си е спор няма и като разход и като данъци и всичкоЗа данъци съм съгласен че са без пари ... ама разхода малко ме съмнява защото моята едно 12/100 градско си ги изяжда без проблем ... то все едно карам танк та гори толкова ... ! П.С Нормален ли е този разход ... то вярно че колата е стара ама пък чак 12/100 ..П.С 2 Няма невъзможни неща ... Редактирано 28 Септември 2009 от k0ck0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 195 на газ по километраж,в леко спускане..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 (Редактирано) моята едно 12/100 градско си ги изяжда без проблем ... то все едно карам танк та гори толкова ... !Зависи от града. Ако е голям град със задръствания, а у. А и гледам на профила ти пише, че караш със 17-ки. Ако наистина е така може разхода да ти е висок заради тях. Все пак колата излиза от завода с гуми 175/65/R14 и тези предполагам по-широки гуми могат да я затормозват, а и ако са по-високи джантите може брояча на километри да не отчита съвсен вярно, а от там тези 12 литра да не са точно на 100км.Само правя предположения Редактирано 28 Септември 2009 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ck0 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 Зависи от града. Ако е голям град със задръствания, а у. А и гледам на профила ти пише, че караш със 17-ки. Ако наистина е така може разхода да ти е висок заради тях. Все пак колата излиза от завода с гуми 175/65/R14 и тези предполагам по-широки гуми могат да я затормозват, а и ако са по-високи джантите може брояча на километри да не отчита съвсен вярно, а от там тези 12 литра да не са точно на 100км.Само правя предположения Ами не на 16ка съм с гума 195/45 която като я наложа до зимната 14ка 175/70 и се оказва ,че 14ката е малко по висока (на тегло пак са що годе еднакви...) ... разликата в скоростомера е минимална ... Градът е Пазарджик ... няма задръствания ... П.С Извинявам се на колегата който е пуснал темата , че спамя в нея , но просто не исках да пускам нова тема ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 За що-годе читаво RU 160 не са проблем може да ги подържа, е хич не е комфортно, но на двигателя си му е добре. Максимално съм вдигал на газ 190км/ч, отне ми 10-тина минути ама успях , а че си е живо самоубийство нема да спорим, при идеално окачване и хубави нови нископрофилни гуми имах усещаето че почвам да набирам височина. И наистина хич не е икономичен този мотор, направо чудо - върви малко , но не харчи малко! Иначе е приятен защото си достига максималните мощност и въртящ момент при доста ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 28 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2009 140 Nm/2500 rpm то кажи речи като дизел 75 hp/4500 rpm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 аз съм си доволен.За двигател с пробег 500 000 и нагоре какво да очаквам повече.Масло бута не повече от половинка(от смяна до смяна-10 000).К,во мога да кажа.С една дума-благодарна кола.И надеждна.Ама тия дни ще и поразвия крана на газта и ще я поизпържа малко на магистралата да я видя к,во може на газ.Сигурен съм,че няма да ми се разсърди и да почне да ми прави парчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Russian Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 На бившето ми RU съм правил 180 км/ч на бензин и 170 км/ч на газ по километраж, но като знам какви отклонения ми дава километражът на Б4-ката не бих го приел за меродавно. По-добре е да кажат хора, които са засичали скоростта си с GPS...... Ама бяха хубави времената без камери по пътищата..... КАТ и магистрала бяха две взаимоизключващи се понятия..... Размечтах се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 180 км. на газ.Преди час я пробвах на магистралата посока Девня.Държи се стабилно,няма проблеми.Обаче оборотомера сякаш лъже.Показва 6000 об.,при тази скорост,което според мен не е възможно.При максимално възможни 4500 об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване