didoya Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Проверява се с разглабяне като за смяна на съединител.Ама каот свършат другите възможни причини е редно и до там да се прибегне. При мен така се развиха нещата - смених куп ненужни неща и накрая не остана нищо и майсторите ме питаха - "Само маховика остана да е, да отваряме ли на твоя отговорност"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Та вибрираме си ние с мойто Ауди... Тъй като преди 2-3 месеца не успях да намеря решение на проблема с вибрациите, бях решил просто да го игнорирам, да си карам колата и толкоз... Да, обаче това се оказа по-трудно, отколкото си мислех. Особено с идването на зимата. Оказа се, че ниските температури много задълбочават проблема - ако е под 10 C, колата се тресе, та си *** мамата... Усеща се не само във волана, а и в седалките, дори и по таблото. След като двигателят поработи около час, вибрациите почтиии изчезват. Забележете обаче - не е достатъчно да достигне нормална работна температура, трябва му още поне половин час. Ха сега де...Ето обобщено описание на проблема: Вибрациите се появиха някъде Септември миналата година. На празен ход, равномерни, с висока честота. Иначе двигателят си работи екстра - никакви прекъсвания, никакви колебания в оборотите След почистване на дросел и смяна на тампони на двигателя, никакъв резултат. Свещи и бобини са сменяни Май 2009; без демпферен маховик съм Увеличих оборотите на празен ход от 760 на 830 (максимално допустимата от компютъра стойност) и вибрациите изчезнаха След около месец, като стана по-студено, пак се появиха, с нова сила. Колкото по-студено е, толкова по-зле е положението, особено първите 30ина минути след стартПоразрових се из интернет и в един американски Ауди форум намерих описан ама АБСОЛЮТНО същия проблем: тук и тук. Последните постове и в двата топика са мои, ама така като гледам едва ли ще получа отговор. Очевидно не съм луд, такъв проблем си съществува, ама нещо май не се знае решението. Вторият топик е много смешен - от някакви руснаци, които накрая казват "Please help us...I spend 3500$ for 2 months and no results" ... Макар че смешно, смешно, колко да е смешно... Реално погледнато, не е болка за умиране - в смисъл, Аудито си върви екстра. Ама някак си... отнема много от удоволствието, от това да си се радваш на колата. Все пак, щом сме си купили Ауди, значи търсим нещо повече от каква да е кола, която да ни кара от точка А до точка Б. Ама всъщност какво ли се обяснявам - мисля, че много добре разбирате за какво говоря. Та сега съм решил да се разделя с някаква сума пари... Според мен е ясно, че проблемът е в работата на двигателя, а не в shock absorption (тампони и т.н.). Главният ми аргумент е начинът, по който влияе външната температура. В крайна сметка, цялата работа опира до приток на въздух, и/или приток на бензин. Почваме едно по едно дебитомери, дросели, дюзи... да видим докъде ще стигнем.Ако имате някакви други идеи, моля, казвайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 (Редактирано) Колега ,аз имах подобни проблеми след смяна на ангренажа,но на дизел и се оказа,че синхронизацията на валовете не беше в норма и едната дюза не беше регулирана както трябва.Принципно може и от проблемна дюза да го прави.А по-нагоре си писал,че си без демпферен маховик,та какво ще рече това? Редактирано 22 Януари 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Бих искал да използвам темата и да питам как могат да се вдигнат оборотите с Ваг -ком?И моите са около 760-780 при загрял двигател, ще ми се да ги вдигна до около 800.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Колега ,аз имах подобни проблеми след смяна на ангренажа,но на дизел и се оказа,че синхронизацията на валовете не беше в норма и едната дюза не беше регулирана както трябва.Принципно може и от проблемна дюза да го прави.А по-нагоре си писал,че си без демпферен маховик,та какво ще рече това?Благодаря, колега! Макар че, както знаем, нещата са доста различни при дизел и бензин, ще гледаме дюзите непременно.А относно маховика, тъпо се изразих, то всеки маховик е "демпферен", като се има предвид, че "daempfen" значи "омекотявам, заглушавам". Просто исках да кажа, че едва ли проблемът е от там, имайки предвид, че при мен маховикът е просто едно парче желязо, за разлика от дизела, където има нужда от повече... "омекотяване", и е доста по-сложно устроен. Освен това, хич не ми се връзва да е от маховика и да се оправя като температурата на въздуха е по-висока...Бих искал да използвам темата и да питам как могат да се вдигнат оборотите с Ваг -ком?И моите са около 760-780 при загрял двигател, ще ми се да ги вдигна до около 800.Благодаря!Колега, ако не ме лъже паметта: 1 Engine -> 10 Adaptation -> Block 1 или Block 2 (не си спомням точно) -> Има едно число, около 128-129 ще е при теб, направи го на 130-131 и следи оборотите... Максималната стойност е 133, което отговаря на 830 оборота...Коя година е твоята кола? И имал ли си някога моят проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 (Редактирано) Според мен проблема е по горивоподаването-задължително вижте дюзите ,а и някъде имаше писано за някакво моторче или клапанче което връщало бензина,та и то правело подобни мизерии...А те съветвам да отидеш до Мишо от Враня.Той много ги лови тия проблеми Редактирано 22 Януари 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Колега, ако не ме лъже паметта: 1 Engine -> 10 Adaptation -> Block 1 или Block 2 (не си спомням точно) -> Има едно число, около 128-129 ще е при теб, направи го на 130-131 и следи оборотите... Максималната стойност е 133, което отговаря на 830 оборота...Коя година е твоята кола? И имал ли си някога моят проблем?2002 година е колата.Двигателя е 150 кс, не 163.И не не съм го имал този проблем, само това с оборотите.Но от всичко, което пишеш си мисля, че тампоните, чиято задача е да НЕ предават вибрациите на двигателя по купето не работят както трябва. Дори може да са и тези на скоростната кутия.По силата на логиката, като пишеш че при големия студ вибрациите се засилват, а 30 минути след като загрее колата (съответно тампоните омекнат) вибрациите намаляват или изчезват, пак се замислям за тампони.Не знам при теб има ли преден тампон на двигателя, говоря точно отпред, посредством, който двигателя е 'хванат' за предната греда. На две коли съм виждал точно от този тампон да се предават адски вибрации в купето, по волана и т.н.Дано си оправиш колата, че е много неприятно това.П.П.Мерси за инфото за адаптацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 ...Колега, ако не ме лъже паметта: 1 Engine -> 10 Adaptation -> Block 1 или Block 2 (не си спомням точно) -> Има едно число, около 128-129 ще е при теб, направи го на 130-131 и следи оборотите... Максималната стойност е 133, което отговаря на 830 оборота......колега, това което си описал има само "временен" ефект в/у оборотите - до следващото гасене/палене.иначе от Сф ли си? обади се да видим точно за какво говориш и да проверим/пробваме някой други неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 (Редактирано) колега, това което си описал има само "временен" ефект в/у оборотите - до следващото гасене/палене.Като натиснеш Save и остават така и след гасене. Редактирано 22 Януари 2010 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 24 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Като натиснеш Save и остават така и след гасене.Да, точно така, ама имаше само временен ефект, за съжаление.Ама няма да я оставя така тая работа де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 2 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Значи... със сигурност има пряка зависимост между външната температура и тъпите вибрации. Сега, като са минусови температурите, е супер зле. В неделя следобед, като беше 5-6 C над нулата, проблемът го нямаше.Оня ден смених и последния тампон на двигателя - никакъв ефект.Според Мишо е маховик... Ама как се връзва проблем с маховика и тази работа с температурата, не мога да си обясня. Нещо ми се изчерпаха идеите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Killuminati Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Колега, не съм много компетентен по въпроса, НО имам един скорошен случай, подобен на твоя (дори същия), само че с ГОЛФ 4 GTI 1.8T.Утре ще попитам човекът, който изпита същия проблем на главата си и ще постна как го е решил, може да ти дойде някоя неочаквана идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Щом Мишо казва ,че е маховика,значи е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 3 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Щом Мишо казва ,че е маховика,значи е така.Да, склонен съм да му вярвам, но ми се иска преди това да изчерпя всички други възможности (той самият не беше 100% сигурен...)Колега, не съм много компетентен по въпроса, НО имам един скорошен случай, подобен на твоя (дори същия), само че с ГОЛФ 4 GTI 1.8T.Утре ще попитам човекът, който изпита същия проблем на главата си и ще постна как го е решил, може да ти дойде някоя неочаквана идея Много ще съм благодарен, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Закарай колата в някой топъл гараж да престои един два дена и пробвай тогава.Да омекнат тампоните от топлото и ще се види, дали е от тях.Ако не си си купил най-качествени тампони от суда се вкоравяват още повече и доволно си предават вибрациите на мотора към купето.А смени ли тампоните на скоростната кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Killuminati Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Колега, днес се свързах с моя приятел с подобен проблем(РЕШЕН) на твоя и ето цитирания отговор:"проблема се реши като смених маховика и съединителя в комплект. По принцип маховика е демферен - двоен с пружина, за да отделя съединителя по-плавно. Добре е да се смени с обикновен единичен, например Валео. Аз сложих такъв. По-евтин е, по-здрав (няма пружина, която да се разхлаби и да предизвика вибрации) и съединителя отделя по-бързо" Ако има нещо, което ще ти свърши работа, ще съм доволен, че съм помогнал. Ако пък не- поне опитах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 лошото е че общото м/у Голф 4 и А4 е колкото е общото м/у жираф и кон - и двете имат по 4 копита и дотам мотора на голфа са го турили "неправилно" и от там всичко по съединител/скорости е различно. доколкото знам за надлъжен мотор VALEO все още не предлага conversion кит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Feanor Публикувано 4 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 лошото е че общото м/у Голф 4 и А4 е колкото е общото м/у жираф и кон - и двете имат по 4 копита и дотам мотора на голфа са го турили "неправилно" и от там всичко по съединител/скорости е различно. доколкото знам за надлъжен мотор VALEO все още не предлага conversion кит.Мдаа, и аз тъй прочетох - при А4 няма как да се смени dual mass flywheel с "обикновен" маховик... Явно който иска да не му вибрира А4-ката, трябва да се раздели с 1500-1600 лева. Колега, днес се свързах с моя приятел с подобен проблем(РЕШЕН) на твоя и ето цитирания отговор:"проблема се реши като смених маховика и съединителя в комплект. По принцип маховика е демферен - двоен с пружина, за да отделя съединителя по-плавно. Добре е да се смени с обикновен единичен, например Валео. Аз сложих такъв. По-евтин е, по-здрав (няма пружина, която да се разхлаби и да предизвика вибрации) и съединителя отделя по-бързо" Ако има нещо, което ще ти свърши работа, ще съм доволен, че съм помогнал. Ако пък не- поне опитах Колега Killuminati, благодаря все пак, инфото беше много полезно, защото е още един аргумент в полза на маховика... Колкото и да не ми се искаше. Ще пиша днес по някое време ЛС да питам за още някои подробности, ако е удобно, разбира се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 (Редактирано) А и хора,които са слагали обикновен на Голф казват,че има шум в скоростите след това..Колега М , има ли усилени такива демпферни маховици за А 4 ?мисля че ти слага някакъв специален .. Редактирано 4 Февруари 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 не няма "усилен" демпферен. Аз съм с алуминиев, не-демпферен fidanza - развърта се по-бързичко май, но недостатъка е че след 2-ра не му харесват по-малко от 2100-2200 оборота. Просто го няма запаса от енергия със стандартния, дето е повече от 2 пъти по-тежък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 (Редактирано) Щом и Мишо не е сигурен на 100% може и да не е маховика колега..Сега като се замислих ти си писал,че лятото като е включен климатика и вибрации няма,а това за мен е почти сигурно,че не е маховика. При включване на климатика оборотите не се променят,променя се единствено коефициента на впръскване. Това би довело до още "по-твърда" работа на двигателя при същите обороти и съответно още по-големи вибрации,а проблема според мен може да е или от някой инжектор или нещо по цилиндъра,но по скоро залагам на инжектор,защото като не е натоварен мотора и компа гледа да коригира горивоподаването и от там да се получава хорото.Вижте също и ролката на алтернатора и тази на коляновия вал...Мисля,че във форума на Рено бях срещал подобна тема с вибрация и проблема накрая след всичко сменено се оказа проблемен инжектор. Дано съм ти дал малко насока ..Успех Редактирано 4 Февруари 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Killuminati Публикувано 4 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 Мдаа, и аз тъй прочетох - при А4 няма как да се смени dual mass flywheel с "обикновен" маховик... Явно който иска да не му вибрира А4-ката, трябва да се раздели с 1500-1600 лева. Колега Killuminati, благодаря все пак, инфото беше много полезно, защото е още един аргумент в полза на маховика... Колкото и да не ми се искаше. Ще пиша днес по някое време ЛС да питам за още някои подробности, ако е удобно, разбира се...Разбира се, че е удобно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 7 Май 2011 Доклад Share Публикувано 7 Май 2011 Видях,че е стара темата но в търсене на решение за моя проблем ... Автора на темата ако е отсранил проблема моля да сподели от какво е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaf4e Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 Колеги за да не отварям нова тема ще споделя и моя подобен проблем тук!!! Колата е а4 Б6 1,9тди AWX и претриса само на 5 предавка при първоначално ускорение, след като я натоваря отпусна педала и го натисна пак вече ги няма вибрациите!!! Дайте мозък от къде иде тоя дерт!! Поздрави!!!!П.С. тампоните са сменени не е от тях!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Здравейте, При мен проблема е че след смяна на тампоните комплект се появиха повече вибрации. Първо смених десен и скорости, след 5000к. преден и ляв. Странното е че след смяна на левия тампон вибрациите се засилиха и се усещат по воля на, купето,седалките. Върнах се в сервиза и сложих стария ляв тампон на двигателя, който буквално се беше разпаднал и вибрациите изчезнаха. Новият тампон беше swag, смених го с lemforder и нещата станаха една идея по добре но пак има много вибрации, което е много странно. Със стрия разполовен тампон да изчезват. Ако е маховик не били трябвало със скъсан тампон да е по зле положението от към вибрации. Колата е А4 Б6 1.9 tdi 131hp 2004г Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване