homs12 Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 Здравеите колеги.Имам съмнения че парното на моита кола е запушено защото като работи в по ниски обороти и духа хладко като я вкарам в 2800 3000 оборота и почва да духа горещо.Моля някои ако е имал подобен проблем да сподели как гое решил, ако може решението дае без смяна на радяторчето.Как даго отпуша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 (Редактирано) Погледни датчика на температурата колко показва като духа горещо и като духа студено, над 50-60гр духа топъл въздух Редактирано 2 Октомври 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 2 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 Погледни датчика на температурата колко показва като духа горещо и като духа студено, над 50-60гр духа топъл въздухПри 90 градуса в ниски обороти духа хладко като дигна оборотите към 2500 3000 започва да духа горещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 За почистване на охладителната система и радиаторчето на парното погледни тук! Един глас за запушено радиаторче, на първо време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 За почистване на охладителната система и радиаторчето на парното погледни тук! Един глас за запушено радиаторче, на първо време...+ поизносена водна помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AS.SA Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 за сажъление колега решението на проблема е ето такъв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 3 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Мерси на всички за съветите но това последното неми харесва като варянт изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Мерси на всички за съветите но това последното неми харесва като варянт изобщо Няма нищо страшно ,повечето вече са го минавали упражнението , а тъкмо ще погледнеши клапите как са . Но не пречи преди това една промивка под налягане на радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen_sl Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 (Редактирано) за сажъление колега решението на проблема е ето такъв...Предварително се извинявам, но не мога да намеря темата със снимковия материал за свалянето на таблото на В3 Помощ.Всъщност вече го свалих, заради моторчетата на клапитена "климатриника" Диа"р"иа, ама въздуховода покрай радиаторчето нещо...Благодаря предварително и още веднъж, сори за намесата в темата на колегата.Намерих я. То трябвало и да се гледа и търси по-внимателно, ама.... Редактирано 3 Октомври 2009 от milen_sl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 5 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2009 При мен беше по същия начин.Доста се измъчих цяла зима без парно.Духа едвам едвам топло но не е както трябва.Докато не ми се строши едната тръба на радиаторчето на парното.Тръгнах да го сменям и установих че клапите ми са с липсващ дунапрен.На казанчето му нямаще нищо освен тръбата.Облепих клапите и се родих.Така и така ще го свалиш,огледай клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 10 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2009 Здравеите днес се хванах да промия инсталацията с един препарат които един колега от форума беше пуснал на една снимка и се оказах в кофти филм. След като покарах с него както бе описано на препарата с угорчение установих чее промил и водната помпа та сега трябва дая сменям.Явно сие била тръгнала горката и протече.Доста гадост истече от промивката но парно пак няма клапите са наред.Можели заради това че помпата е била по тръгнала в ниските обороти да не върти добре водата и за това дасе е....ва парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinil Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 и мене ме друса същия проблем и се 4удя кво да праяпри тебе има ли развитие смени ли помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 При мен беше по същия начин.Доста се измъчих цяла зима без парно.Духа едвам едвам топло но не е както трябва.Докато не ми се строши едната тръба на радиаторчето на парното.Тръгнах да го сменям и установих че клапите ми са с липсващ дунапрен.На казанчето му нямаще нищо освен тръбата.Облепих клапите и се родих.Така и така ще го свалиш,огледай клапите. И аз така , счупи ми са едната тръба на радяторчето на парното , пластасата беше направо изгнила.Интересно ми е защо са пластмасови , и на новото радяторче е пак пластмаса и ма беше страх да стегна маркуча към него да не счупа новата пластмаса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 Счупила се е пластмасата, защото е била много стара и вече кристализирала и ....нормално. Стягай на усет, а не със всичка сила и до отказ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 13 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2009 Смених радяторчето на парното и сега няма грешка.Филма е на ужасите но си заслужава дасе вкара човек в него сега огин фурга яка жега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2009 за сажъление колега решението на проблема е ето такъв...Снимката е на кола с климатик, нали... Там е мааалко по-гадно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AS.SA Публикувано 14 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2009 така е колега колата е с климатик и видях бая зор докато го пъхна защото не разкачах климатика. а снимката е от второто разглабяне но тогава не го разкачах а на места си презалепих клапите, защото първия път като ги направих и се бяха разлепили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Stoilov Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 (Редактирано) Zdraveite imam 100-ca 92g kombi problemat mi e v parnoto(klimatronika) raboti postoqnno i duha slabo displeqt raboti no ne se uvelichava stepenta na duhane . Kakvo moga da napravq blagodarq predvafitelno Писането на кирилица е задължително! Редактирано 17 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ето като за начало:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65122 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 и аз вчера видях къде ми се губи антифриза лек теч от радиаторчето на парното-голем хОй със сваляне на табло....радиаторчетата на феби стават ли ?някой ако е монтирал такова да сподели отзиви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване