Jump to content

Ауди Б4 1.9 TDi


diesto

Recommended Posts

Мен ми се вижда , че ти поизтича някъде ... и не можеш да го хванеш заради корите ...

Аз на моята б4-ка съм карал с 5W40 и не ми го гореше !!! Сега вече сложих 10w40 при последната смяна на маслото , но и преди не съм имал проблеми.

Казвам го, защото от доста дълго време съм имал теч на гарнитурата, че докъто прелее на кората , за да почне да ми прави локвичка отдолу и работата отече и стигна до масло почти на минимум и доливане сега и ... лошата новина за смяна на гарнитура и пиленета и филми тай че махни кората и виж какво става ...

То ако тай гори масло все едно трабант караш ...

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз корите ги махнах преди да сменя гумичките на клапаните,и гледах за течове но..уви,колата седя така едно денонощие.после измих корите и ги монтирах сменихме гумичките но явно го гори,след като покарам и като спра и сляза от колата ,мирише си на прясно изгорено масълце:hilezh:.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ловеч ли я ремонтираш колата ?

Ако да при кой майстор ходиш ... имай предвид, че повечето тука не са особено големи майстори и до скоро са правили лади и жигули и са изкарали по един курс ... и сега вече се величаят до небесата и носа им с говняна клечка не можеш да го стигнеш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз я обслужвам само при един човек и ако има за смяна нещо той ми го прави и съм доволен,истината е че си прав,повечето са пишман майстори,искам да си дам парите но да има на кой компетентен и решаващ проблемите на една кола,майстор...вече съм с минерално масло,писна ми да давам пари,сложих ALPIN 15W40...ще видим дали него ще го гори,...вече ме навежда мисълта за турбо...защото колата все още е тромава и няма разлика във вървенето след всички интервенции...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на сегменти. Махни главата и виж какво е положението. Самите сегменти не са мнооого скъпи(само 100лв). Ако е турбо разхода на масло трябва да е по-малък(майсторите твърдят, че е мах 1/10000км).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

оказа се турбина...,прекарва доста масло през колекторите,и го изгаря накрая и в ауспуха,перките на турбото са нарушени,и развърта доооста късно,за това дава и голям разход на гориво..ще слагам 2ра ръка от някъде,иначе не виждам какво вече може да е,за да не тръгне тая кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е-е-е колега с такъв мерак я обслужваше тази кола, дано след смяна на турбото се оправи положението, защото от това което говорихме, останах с впечатлението, че наистина си я харесваш и ти е на сърце :wall:

Ето колега това е верния отговор.Синтетика или полусинтетика се слага или на коли които са под 100к км или на коли които се карат по спортно.

На нашите по обикновени и дърти кошници минерално.

Тея глупости не ги споменавай никъде, за да не ти се смеят хората :lol:

При теб може да слагаш минерално, но да ти кажа ли какво става с турбината в зимните месеци с гъсто масло :o

Тва за 100 000 км вероятно ти го е казал кварталния майстор! Аз имам CLK и е на 203 000 в момента и карам с 0W40, включително лятото в зверските жеги, а крака ми е дооооооооста тежък! Защо не го гори? Ако един двигател е наред, километрите нямат никакво значение ...

А 15W40 не е масло, а по-скоро грес :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е-е-е колега с такъв мерак я обслужваше тази кола, дано след смяна на турбото се оправи положението, защото от това което говорихме, останах с впечатлението, че наистина си я харесваш и ти е на сърце :hilezh:

Тея глупости не ги споменавай никъде, за да не ти се смеят хората :)

При теб може да слагаш минерално, но да ти кажа ли какво става с турбината в зимните месеци с гъсто масло :hilezh:

Тва за 100 000 км вероятно ти го е казал кварталния майстор! Аз имам CLK и е на 203 000 в момента и карам с 0W40, включително лятото в зверските жеги, а крака ми е дооооооооста тежък! Защо не го гори? Ако един двигател е наред, километрите нямат никакво значение ...

А 15W40 не е масло, а по-скоро грес :)

Ае за първи път ще се съглася с твое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в четвъртък пътувам за София,някъде по околовръстното,преди разклона за Бул.България,....някакво сервизче,имало стенд,на който ще я окачат и ще я тестват в какво състояние е моята турбина,дали ремонт ще има,дали да търся друго турбо....???моето е с номер : 028145703D Garret

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,както го описваш,това сервизче да не излезе небезизвестният Бош сервиз Супердизел.По спомени,пада се от "външната" страна на Околовръстното.За много хора с дизели е последна инстанция,би трябвало да ти свършат работа.Успех,все си мисля,че наближава момента,от който колицата само радости ще ти носи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех,все си мисля,че наближава момента,от който колицата само радости ще ти носи.

от твоите уста,в божиите уши..,дето се казва:steinigung:...не знам как ще го намеря това сервизче,дано не се лутам много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,това е сервиз"Реал турбо",мисля че така се казваше.Намира се точно на завоя като слизаш от околовръстното към бул."България",ако идваш от изток,от Симеоново де.Но не знам нищо за него,ако питаш за майсторлъка им.Ако има някой запознат,да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е,не запомних точно заглавието.А може и да говорим за различни сервизи.Ходил съм веднъж с един приятел,запомнил съм,че беше непосредствено в началото на разширение на Околовръстното и от външната му страна,малко нагоре се качваш.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремонта в Real Turbo ми струваше 490 левчета!Наранени перки на топлата и студената част на турбинката...сега е измита,лъсната,и ако сега не тръгне тоя Авант...край!Самообесвам се и изчезвам безкрайно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, стискам палци всичко вече да е наред ... Тази твойта кола златна стана .... те може би хорат за за това казват, че стар дизел не се взима, ама сърцето не трае щом хареса нещо ...

Сега поне знаеш, че колата е нова :) и ще караш дълго и безгрижно с нея по улиците и пътищата ...

Успех и дай да я видим тая Б4-ка стига я кри само :)

И ако караш още с по гъсто масло си върн или на 10 или на 5 :hilezh: Както ти казах аз толкова време си карах колата на 5w40 ... и не съм имал никъкви проблми ... нито губеше, нито гореше ...

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е...,не става и не става,колеги....и след ремонт на турбото,това нещо..не иска и не иска да върви,все едно влача танк....и пак смърди на масло отзад,гори ли го кво ли го прави не знам...,един лев няма да дам повече,нямам късмет и това е! This is the End!Повече не се занимавам,нямам думи....по ядосан не съм бил отдавна! :hilezh: :hilezh: ;):hilezh::steinigung: :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!

Оновен ремонт май остана ? И без да те дразня ... или да те провокирам ... май-май едно ауди а4 тди си купи вече ... :flipoff::hilezh:

Редактирано от Михаил Радославов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако спре да гори масло си я карам и това е,утре ще слагам 10W40 ,взех си и табло с оборотомер най после и вече няма какво да сменям и да правя....колкото върви,толкова,не знам само дали това че не върви добре,няма да ми се отрази на разхода на гориво...засичал съм я ...6.5/100 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е че ти с тоя разход си железарка ...

но ако не си ходил долу при Галин, те съветвам да отидеш и при него, много разбира и аз лично съм много доволен от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не бих отишъл никога при него!!!Ходил съм,преди имахме Голф 4..не ми помогна,прави ми се на тежък.,после ходихме за на жената А3-ойката,пак се прави на Жан Тод,и не бих отишъл отново!Има един полицай дето разбира,на жена ми брат и е доволен от него,помогна му за Б4-ката,ще го посетя и аз..и така.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха е ти сега ... то ако не се прави на "тежък" няма да е майстор.

аз отивам при него като предварително в домашни условия си стягам нервите здраво, за да го изтрая 10 минути докъто ми обяснява неща от въздуха и после му оставям колата да я оправи :hilezh:

аз лично от него съм доволен и за това ти го препоръчвам като вариант ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...