FGRC Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Ако си с помпа в резервоара,въздух няма как да има в системата защото тя се обезвъздушава сама.Горивото се подава под налягане към ГНП-то.По скоро помпата в резервоара създава пролеми и не осигурява достатъчно налягане или самата тя засмуква въздух и го праща в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Въобще погледна ли от кога е темата или просто държиш да трупаш мнения? Отделно, доколкото ми е известно, помпа в резервоара няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Колкото и мнения да давам едва ли ще докосна облаците,но не разбирам нервноста ти.Смятам темата за недовършена затова изказвам мнение с което не задължавам никого.Едва ли си е решил проблема с откачането на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Смяташ ли че с мнението ти темата вече е завършена? С откачане на датчика проблема се решава. Ще се радвам да споделиш защо, нищо че колата от темата вече не е собственост на Танкера.В подписа ти пише, че караш ТДИ 110коня. То има ли помпа в резервоара?Не се чувствай длъжен да отговаряш, ако не знаеш отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Когато го писах мнението колата не беше още при мене затова и не бях сигурен за помпата.Не смятам,че с елиминирането на отделни възли се решават проблемите им.Все още не съм запознат с тънкостите при двигателите на Ауди защото се занимавам предимно с други марки,но и това ще стане.Недей да мислиш,че ме плашат въпросите ти,просто ако не знам нещо ще кажа,но повярвай имам и доста познания в дизеловите двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 (Редактирано) Ще се перефразирам.Добре е човек като дава мнение, да е наясно за какво става въпрос. Като се изказва наизуст или понеже така бил чул отнякъде си, има голям шанс да подведе някой. Редактирано 29 Август 2012 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Прочети внимателно поста ми и ще видиш,че не подвеждам никого.Може да се подведе някой,който не знае къде му е двигателя,но се надявам,че такива във форума няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 (Редактирано) Е как не подвеждаш, като го прати да си проверява помпата в резервора, която липсва? Представи си, че колегата не е наясно с този факт? Съответно, ако знаеше че такава липсва, щеше ли да се разпишеш в темата? Излиза че написаното е спам.А и говорих по принцип в предния коментар. Редактирано 29 Август 2012 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Добре приемам,че си прав и спирам,че ме чака работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 проблема отдавна е решен, а и колата от доста отдавна е продадена, така че спора и темата е излишна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Март 2013 Доклад Share Публикувано 10 Март 2013 Стара, ама има археолози!Моля те, кажи как го оправи, защото на 1 приятел има подобно поведение и се чудим какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiahu Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 еее така проблема е решен и тва е апак кат имате зор пишете ем споделете как какво защо и тн.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4o Stan4ev Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Колеги правилно ли съм разбрал за мехурчетата въздух и че от тях се дължи постоянното менене на оборотите? Защото и аз имам същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 мръсотия в ел блока е и оборотите на празен ход се разхождат нагоре на долу.Сваля се чисти се ама си е работа .така за два часа не става. после нови уплътнения настройки на помпата и т.н. Като се мръднат оборотите нагоре или надолу по някога намалят тез магарии,понеже датчика за положение на ротора на соленоида следи друго положение.ама от ден до пладне е таз опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Проблема беше разрешен със смяната на 8 битовото оригинално ЕКУ с 16 Битово. Съжалявам , че чак сега пиша, но изключително рядко влизам във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin92 Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Здравейте. Имам следния проблем от няколко дена. Карам Митсубиши спейс стар дизел 1.9 и колата в движение придърпва и гасне. Светва ми чека и докато не подкача гориво с ръчната помпа този чек не изгасва. Също така колата пали адски трудно и когато стигна баир винаги без изключения веднага изгасва и трябва постоянно да подкачвам ръчно гориво. Минах през много майстори, но проблема все още го имам. Бихте ли дали мнение и съвет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Клуб Мицубиши България - Форум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 огледаха ли фиртъра и клапани и маркучи около него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 на примависта казвам Тандем помпа. Все пак тя отговаря за налягането на горивото , след като то вече е подкачено от помпата в резервоара ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване