Jump to content

Въздух в горивната система


TaHkePa

Recommended Posts

Ако си с помпа в резервоара,въздух няма как да има в системата защото тя се обезвъздушава сама.Горивото се подава под налягане към ГНП-то.По скоро помпата в резервоара създава пролеми и не осигурява достатъчно налягане или самата тя засмуква въздух и го праща в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще погледна ли от кога е темата или просто държиш да трупаш мнения? Отделно, доколкото ми е известно, помпа в резервоара няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и мнения да давам едва ли ще докосна облаците,но не разбирам нервноста ти.Смятам темата за недовършена затова изказвам мнение с което не задължавам никого.Едва ли си е решил проблема с откачането на датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяташ ли че с мнението ти темата вече е завършена?

С откачане на датчика проблема се решава. Ще се радвам да споделиш защо, нищо че колата от темата вече не е собственост на Танкера.

В подписа ти пише, че караш ТДИ 110коня. То има ли помпа в резервоара?

Не се чувствай длъжен да отговаряш, ако не знаеш отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го писах мнението колата не беше още при мене затова и не бях сигурен за помпата.Не смятам,че с елиминирането на отделни възли се решават проблемите им.Все още не съм запознат с тънкостите при двигателите на Ауди защото се занимавам предимно с други марки,но и това ще стане.Недей да мислиш,че ме плашат въпросите ти,просто ако не знам нещо ще кажа,но повярвай имам и доста познания в дизеловите двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се перефразирам.

Добре е човек като дава мнение, да е наясно за какво става въпрос. Като се изказва наизуст или понеже така бил чул отнякъде си, има голям шанс да подведе някой.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети внимателно поста ми и ще видиш,че не подвеждам никого.Може да се подведе някой,който не знае къде му е двигателя,но се надявам,че такива във форума няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как не подвеждаш, като го прати да си проверява помпата в резервора, която липсва? Представи си, че колегата не е наясно с този факт? Съответно, ако знаеше че такава липсва, щеше ли да се разпишеш в темата? Излиза че написаното е спам.

А и говорих по принцип в предния коментар.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема отдавна е решен, а и колата от доста отдавна е продадена, така че спора и темата е излишна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Стара, ама има археолози!

Моля те, кажи как го оправи, защото на 1 приятел има подобно поведение и се чудим какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Колеги правилно ли съм разбрал за мехурчетата въздух и че от тях се дължи постоянното менене на оборотите? Защото и аз имам същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

мръсотия в ел блока е и оборотите на празен ход се разхождат нагоре на долу.Сваля се чисти се ама си е работа .така за два часа не става. после нови уплътнения настройки на помпата и т.н. Като се мръднат оборотите нагоре или надолу по някога намалят тез магарии,понеже датчика за положение на ротора на соленоида следи друго положение.ама от ден до пладне е таз опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Проблема беше разрешен със смяната на 8 битовото оригинално ЕКУ с 16 Битово. Съжалявам , че чак сега пиша, но изключително рядко влизам във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте. Имам следния проблем от няколко дена. Карам Митсубиши спейс стар дизел 1.9 и колата в движение придърпва и гасне. Светва ми чека и докато не подкача гориво с ръчната помпа този чек не изгасва. Също така колата пали адски трудно и когато стигна баир винаги без изключения веднага изгасва и трябва постоянно да подкачвам ръчно гориво. Минах през много майстори, но проблема все още го имам. Бихте ли дали мнение и съвет?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на примависта казвам  Тандем помпа. Все пак тя отговаря за налягането на горивото , след като то вече е подкачено от помпата в резервоара ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...