Павел Василев Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 колеги имам един проблем с спирачките карам А3 1,9 ТДИ появи се наскоро като запаля педала на спирачката потъва мн бавно.А като карам с по висока скорост при леко натискане на педала на спирачката започва да ми тресе предницата а като я натисна рязко си спира нормално . А като съм спрял на наколон и държа на педала на спирачката тои леко потъва колата не помръдва но ме притеснява. Дали е от сервото или от вакуум помпата . Колата по принци си спира но това спедала и тресенето на предницата ме дразнят не мога да карам така.ABS също си работи нормално . ако можете помогнете със съвет и евентуално с цени за серво и вакуум помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 с какъв дизел я караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 спирачната помпа е почнала да байпасира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 Личното ми наблюдение е че на повечето коли с АБС при запален мотор педала леко потъва, но въпреки това спирачките са безупречни. За тресенето при по плавно спиране(намаляне на скороста) вероятно са криви спирачните дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павел Василев Публикувано 26 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Личното ми наблюдение е че на повечето коли с АБС при запален мотор педала леко потъва, но въпреки това спирачките са безупречни. За тресенето при по плавно спиране(намаляне на скороста) вероятно са криви спирачните дискове.дисковете са ми нови .Споделих с познати и те казват че всичко идва спирачната система тоест първо изпращта спирачна течност на предните цилиндарчета и след това отзата съдя и по това че почна да ми цапа повече предните джанти с феродо от задните а преди беше равномерно. Затова се опитвам да намеря някакво решение а и като я купих го нямаше това с тресенето на предницата просто беше перфектноспирачната помпа е почнала да байпасиратоест даи повече информация и евентуално решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 дисковете са ми нови .Споделих с познати и те казват че всичко идва спирачната система тоест първо изпращта спирачна течност на предните цилиндарчета и след това отзата съдя и по това че почна да ми цапа повече предните джанти с феродо от задните а преди беше равномерно. Затова се опитвам да намеря някакво решение а и като я купих го нямаше това с тресенето на предницата просто беше перфектнотоест даи повече информация и евентуално решениеВъпреки че са ти нови дисковете е възможно при монтажа или при смяна на гуми да е чукнат диска и се появява неравност която почти не се вижда от пръв поглед но причинява това тресене при леко натискане на спирачката.Казвам го от опит.От два опита даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 В Бургас има един дето прави всякакви гумички та тоя въпросния оправя помпите срещу 10тина лв. а иначе смяна с нова тва е решението цената около 60лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павел Василев Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 В Бургас има един дето прави всякакви гумички та тоя въпросния оправя помпите срещу 10тина лв. а иначе смяна с нова тва е решението цената около 60лв.а дали е възможно да е пробит някъде маркуча от вакум помпата и да не създава добър вакум в сервото и от там да идва проблема просто да изпуска по малко въздухили от клапанчето което е по средата на маркуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 а дали е възможно да е пробит някъде маркуча от вакум помпата и да не създава добър вакум в сервото и от там да идва проблема просто да изпуска по малко въздухили от клапанчето което е по средата на маркучаОстави че е възможно, но е и по-вероятно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Остави че е възможно, но е и по-вероятно...Когато няма вакуум във сервото педала се втвърдява а не потъва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Когато няма вакуум във сервото педала се втвърдява а не потъва.И аз тъй казвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userito Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 Не знам до колко ще ти помогне, но при мен общо взето усетих, че педала ми се втвърдява от време на време повече от нормалното! След точно 3 дена на магистралата в едно леко задръстване (газ - спирачки) колата загуби мощност и не можеше да ускорява направо си спря! Напънах я малко на 1ва до аварийната лента и като слязох преден десен и заден ляв диск светеха мн красиво червено! В последствие се оказа, че едната от гумичките на спирачната помпа се е накъсала на парченца и е запушила едната от тръбите (има 2 когато си с ABS) и съответно колелата са блокирали! ПП: На магистралата извадих бушона на ABS-a и след 30 мин помпане на педала накладките пуснаха диска и да не ти казвам колко забавно беше прибирането до нас (30км) на ръчна зада не земе пак да блокират спирачките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Павел Василев Публикувано 6 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 вчера четих някъде че този проблем може да идва от някое блокирало цилиндърче и днес реших да проверя и се оказа че преден ляв диск е по топъл от останалите дали е възможно всичко да идва отам и ако напръскам с WD цилиндърчето има шанс да се оправят нещата .в края на седмицата ще сменям наклади дали има смисъл да пръскам с WD цилиндрите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userito Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Не те разбирам за какво цилиндърче говориш, но съм сигурен, че ако проблеми от този род по спирачките се оправяха с WD40 майсторите щяха да са измрели от глад... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Може да ти задържа някой от апаратите. При мен раздвижваха задните и се пооправиха, но единият ми диск грее малко повече, но е от задържане, което е съвсем леко. При теб можев да е повече. Може и сервото да не ти е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 А вакум помпата е тфа нещо дет седи на главата нали?Тя ремонтира ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 Чел съм из форума, че имало някакви ремонтни комплекти за VW transporter. Те имат като АЕЛ, но не е с тези коне. Освен това вкуум помпата била същата като на предния дизел, който се е слагал на Ауди 100 - някъв 2,4 без електроники. Сигурно го има и за транспортер този мотор от 1990-1992. Трябвали 2 комплекта за помпата. Това по спомени. За повече инфо търси.И аз имам грижа с вакуума на сервото, но май е по системата, защото освен, че ми е твърд педала, вакуума на сервото изчезва след 30мин. Но не знам как да намеря къде е проблема. Може и да е самото серво или клапана на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 Днеска се ядосах и махнах кората да гледам всичко обстойно.Изглежда помпата ми е сменявана,но дебелия маркуч,който излиза от нея и отива към сервото има ебати цепката Петък го сменям и дано всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 Кой има цепка, гумения дето е 5-6см или пластмасовия до сервото?Гуменият май беше 12мм, аз го смених, защото и моят беше нацепен, но не помогна. Явно другаде ми изпуска.Но ти ако имаш такава цепка, трябва почти да нямаш серво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 11 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2009 Кой има цепка, гумения дето е 5-6см или пластмасовия до сервото?Гуменият май беше 12мм, аз го смених, защото и моят беше нацепен, но не помогна. Явно другаде ми изпуска.Но ти ако имаш такава цепка, трябва почти да нямаш серво.гумения един такъв дебел и къс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Точно него смених, но нямаше подобрение. Въпреки, че беше напукан, явно не е изпускал. Поне лесно се сменя. Вземи си и скоби да смениш, че са еднократни сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване