barelylegal Публикувано 8 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Де** тия разберачи....с-с-с-с-с я некой от ``разбирачите`` да ми обесни как работи ДВГ ако мое чи аз неразбирам разбирашшш ли??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Сещам се още едно слабо место на 1.8Т, много са му финни водните съединенения, няколко пъти съм пукал троници и мъркучи и съм оливал с Г12 антифриз по пътя Единия тройник, който спуках беше този под разширителния съд, като едната страна на троиника отиваше към турбото (нали има и водно), другия тройник беше този към главата. Първия го нямаше никъде, та се наложи една седмица да го чакам и през това време карах с къстъм мейд троиник метален.Като го обслужиш задължително смени термостат! и водна помпа, двата обтега също, гасрнитура на капака на клапаните. Мотора си иска внимание аз по моя оставих към -+1000лв. за първоначално обслужване, а и повечето са масларки, в смисъл такъв, че имат течове от тук там при мен нямаше дори едно болтче да е пожълтяло от корозия просто всичко беше обработено с масло от едната маслени линия, трансмсията и счупен морков на щеката (от там също беше фърляло) Ама за сметка на това вървеше, това съм го забелязал като закономерност, колкото повече масло има по и около мотора толкова повече върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikomv Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Това е проблем на повечето "по-стари" автомобили и то с турбо Иначе е вярно че като се "поразхлаби"малко мотора върви повечеи в крайна сметка всичко е късмет и А за БМВ съм на мнение че само лимузините им са "автомобили" но и при тях минат ли 7-8 г. и всичко по тях което от пластмаса е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Това е проблем на повечето "по-стари" автомобили и то с турбо Иначе е вярно че като се "поразхлаби"малко мотора върви повечеи в крайна сметка всичко е късмет и А за БМВ съм на мнение че само лимузините им са "автомобили" но и при тях минат ли 7-8 г. и всичко по тях което от пластмаса е за смяна Ммм напротив колега, аз сум на мнение че при големия лукс лидера е мерцедес, БМВ е лидер при по малките седани - 3-ката бие ц класата и а4 по цялостно усещане за малка премиум кола според мен. А ауди/фв е специалист по комбита , 4х4 , и градските хе4беци голф а3... вси4ко което е малко и с мотора 1.8т е номер 1 , дори и въпросното тт., кофти е че са с предно ама.. БМВтата имат малко скапани джигатели но са маистори на задното - ме4тата ми е 3-та серия с 1.8т мотор. Редактирано 8 Ноември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sherman Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Добър избор, дано си попаднал на читав екземпляр, а повечето разбирачи, не ги слушай като гледам туй' оранжевото е толкова мъжкооооо колега, че 'женското' ТТ бледнее пред него А ти ква кола караш бе, мъжки??? Искаш ли да се качиш в оранжевата "женска" кола и да се напикаеш като един истински мъж???Баш тая оранжевата кола изкара 400 коня на колелата на Проспийдското дино началото на тая седмица...след седмица ще има ново мерене.....та нема значение...ще я дам тая кола да я кара жена ми, а аз ще си вземе некое Ауди...да се чувствам мъж...ахаха...200SХ била женса кола...това е една от много малкото останали коли, в които жена не се качва отляво...що ли...щото не моееееееее, глупациии...то ти да се качиш в тая кола и при пъртвото даване на газ ще се се омоташ зверски....нема да знаеш кво става...едно е да караш умреляк на предно или 4х4 друго е неуправляеми 400 коня на задно...не се прави на много обореотен...поне си признай, че въобще не знаеш ква е тая оранжевата кола...това вече бух го разбрал Редактирано 8 Ноември 2009 от Sherman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 .. БМВтата имат малко скапани джигатели но са маистори на задното - ме4тата ми е 3-та серия с 1.8т мотор. Е как па реши че са със скапани двигатели кво им е на 2.5 , 2.8, 3.0 335I 40 45 50 i кое е еквивалент при олимпиадите като здравина и издръжливост .Кво недостатък е че някои от тях са без турбо Че по-хубаво от вървяща кола без турбо според мен няма никога една турбинирана кола няма да е толкова чувствителна и пъргава като тези без турбинки ако ще и 1000 кс да я направиш пак ще увисва като и свърши"въздуха" на турбинките или докато надуят като хората . Не случайно и актуалните модели на М3 и М5 са без Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 barelylegal,честито за придобивката. Незнам какво точно си взел,но ТТ-то е готина кола. Въпроса е ,че задължително трябва да е 225к.с и quattro,че спортна кола с предно е грозна картинка.Защо не си купи новото ТТ,доколкото разговарях с тебе можеше да си го позволиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) .........много добре казано, браво.2.5 , 2.8, 3.0 335I 40 45 50 i кое е еквивалент при олимпиадите2,0Т, 3,0Т, 4,2, 5,2т хайде бягай сега да играеш. а за 1,8 т при малолитражките могат само да мечтаят баварците. тия турбо мотори и 4х4 системи са толкова лоши, че БМВ усетиха това и почнаха да ги монтират и те.Честито на колегата за ТТ за мен си е доста хубава ергенска кола със неостаряващ дизайн и за съжаление голфово управление. Така че моя съвет е по леко с десния крак. Редактирано 8 Ноември 2009 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Ми яко скапани са , мноо ясно. Пържо са акцизни , слаби са като коне , хар4ат аски много, демек не може6 да има6 300 коня с мотор които се намира под път и над път за илядо и пестин лева и хар4и 10 на 100 както мойе6 с 1.8т . Второ като механка са калпави , никасил ми изплува като пържа мисъл, като втора си4ките са 6-таци което си пожли4а типи4ните недостатъци на конфигурацията - прегряване цепене на глави, ло6о разпределение на масата и про4ие... Редактирано 8 Ноември 2009 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Както доста се е коментирало във форума,няма други освен Баваришемоторенверкен , които да правят мотори с 200+ коне,които вървят като 150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) .... Редактирано 8 Ноември 2009 от justboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toti Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 А ти ква кола караш бе, мъжки??? Искаш ли да се качиш в оранжевата "женска" кола и да се напикаеш като един истински мъж???Баш тая оранжевата кола изкара 400 коня на колелата на Проспийдското дино началото на тая седмица...след седмица ще има ново мерене.....та нема значение...ще я дам тая кола да я кара жена ми, а аз ще си вземе некое Ауди...да се чувствам мъж...ахаха...200SХ била женса кола...това е една от много малкото останали коли, в които жена не се качва отляво...що ли...щото не моееееееее, глупациии...то ти да се качиш в тая кола и при пъртвото даване на газ ще се се омоташ зверски....нема да знаеш кво става...едно е да караш умреляк на предно или 4х4 друго е неуправляеми 400 коня на задно...не се прави на много обореотен...поне си признай, че въобще не знаеш ква е тая оранжевата кола...това вече бух го разбралХората дават луди пари за разработки, за да може мощта на двигателите да се впрегне по правилен начин и да може да се контролира, а ти се хвалиш с неуправляеми 400 коня. Еми, щом те радва да имаш нещо много мощно, което само да ръмжи, ОК. Недей да държиш подобен тон ако обичаш. Абсолютни неща няма на този свят и оранжевата кола не е нещо специално и богопомазано, за да трябва да й се прекланяме или пък на собственика й.Още един път ще попитам: По-добре ли е да се размажеш с 400 коня, защото са неконтролируеми и не можеш да вземеш завоя или зимата да не можеш да отидеш до магазина в снега? Не ми отговаряй, знам какво ще кажеш.Също така няма да е зле да се научиш да пишеш поне малко по-грамотно. Добре е да се използват препинателни знаци, главни букви и т.н. Айде, мъжки със здраве да си караш оранжевата кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 ....Вместо да пускаш изказвания на лични го напиши в темата.Аз ще кажа няколко неща :1.Това е Ауди форум,хвали си скапаните "мотори" във вашия форум.2.Темата е за ТТ и е засегнат 1.8Т,а не баварски дараци.3.Нямам лимузина, а авант,който не е 1800кг, а 1400 с мен4.карай си на задно и си пускай мненията другадеПоздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snejanka Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Еми ако всичко е наред не на тая а на следващата среща ша черпяЧакаме И тест-драйв, но със запалени фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sherman Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Хората дават луди пари за разработки, за да може мощта на двигателите да се впрегне по правилен начин и да може да се контролира, а ти се хвалиш с неуправляеми 400 коня. Еми, щом те радва да имаш нещо много мощно, което само да ръмжи, ОК. Недей да държиш подобен тон ако обичаш. Абсолютни неща няма на този свят и оранжевата кола не е нещо специално и богопомазано, за да трябва да й се прекланяме или пък на собственика й.Още един път ще попитам: По-добре ли е да се размажеш с 400 коня, защото са неконтролируеми и не можеш да вземеш завоя или зимата да не можеш да отидеш до магазина в снега? Не ми отговаряй, знам какво ще кажеш.Също така няма да е зле да се научиш да пишеш поне малко по-грамотно. Добре е да се използват препинателни знаци, главни букви и т.н. Айде, мъжки със здраве да си караш оранжевата кола...А ти как реши, че не мога да взема завой и че и аз не съм дал луди пари за окачване и гуми? В момента за задното ми сцепление се грижат полусликове 295/30R18...ти за мойто сцепление не бери грижа. Що да не държа такъв тон...някакъв си решава да ме набърка в малоумния ви спор коя кола е най-женска и решава да се направи на много хитър и да каже, че това е моята....ахахахаА ти некъв хейтър ли си...ще си карам колата както си искам...както мога да се размажеш ти със 150 коня, така и аз с 400...само дето аз ще се размажа с усмивка....пак ще ти кажа да не береш грижа за мене...аз зимата има какво да си карам и да си ходя до магазина и малко по-далече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Вместо да пускаш изказвания на лични го напиши в темата.Аз ще кажа няколко неща :1.Това е Ауди форум,хвали си скапаните "мотори" във вашия форум.2.Темата е за ТТ и е засегнат 1.8Т,а не баварски дараци.3.Нямам лимузина, а авант,който не е 1800кг, а 1400 с мен4.карай си на задно и си пускай мненията другадеПоздрави.Точно защото не исках и тая тема да се превърне в поредния спор, реших да ти пиша на Лично, баварските дараци си ги намисате вие и после плюете, че само за тях се говорило.Друго имах в предвид със съобщението, което ти пратих, ако не ме беше блокирал щеше да разбереш.Живи и здрави...Дано човека е попаднал на най-читавото ТТ, което може да се намери, да си го кара дълго и безпроблемно.На останалите безаварийно зимно шофиране П.С Няма ли да пада тоя сняг... П.С 2 Тая тема не е ли за ключ от доста време? Редактирано 9 Ноември 2009 от justboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Хората правят доста неадекватни изказвания в този форум, не знам на какво се дължи но явно е така като дълги години са имали допир единствено до жигула 1.3 и наскоро са се качили на Б3 1.6 карбуратор 67 коня и автоматично по добра кола просто е невъзможно да има - вървежа ги кара да слизат с разтреперани ръчички всеки път и абсолютния таван на фантазията им за коли е някой ден да имат 2.6 12 клапана инджекционен впръск , но разума ги кара да не взимат необмислени решения тъй като не се знае толкова много мощност дали може теоретически да бъде овладяна от простосмъртен. За 2.8 и дума да не става, акцизно леле малее, щом държавата е преценила че толкова голяма сила е опасна за обществото значи прави си сметка колко неконторолируемо е тва. Сигурно специалистите от технотест са провели тестове и са преценили че такава мощност е невъзможна според техническите журнали и специализираната документация предоставена им от мототехника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Здравей,Аз също не искам да се превръща в спор. Това с блокирането незнам какво точно е станало,но ще видя.Ако пък това в подписа ти е вярно ...само ,защото Е 38 е последното истинско БМВ за мен,особено пък фейса на моделаПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 barelylegal,честито за придобивката. Незнам какво точно си взел,но ТТ-то е готина кола. Въпроса е ,че задължително трябва да е 225к.с и quattro,че спортна кола с предно е грозна картинка.Защо не си купи новото ТТ,доколкото разговарях с тебе можеше да си го позволиш?Чакай де в вторник ще е моя!Колата даже е и по-добре от 225... Друг път ще обеснявам... А новото ми някакси трябваше да е TTS а то идва бая дебело... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Успех колега и да постнеш снимки като я вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Колега, късмет с колата! Само защо пак се включиха в темата неизживяните спортисти с "огромните" коне под капака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Чакай де в вторник ще е моя!Колата даже е и по-добре от 225... Друг път ще обеснявам... А новото ми някакси трябваше да е TTS а то идва бая дебело... Що бе на 2.0Т ,какво му е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Що бе на 2.0Т ,какво му е ?Мнеее много дефекти чух пък и това което намерих си е кукличка !Хората правят доста неадекватни изказвания в този форум, не знам на какво се дължи но явно е така като дълги години са имали допир единствено до жигула 1.3 и наскоро са се качили на Б3 1.6 карбуратор 67 коня и автоматично по добра кола просто е невъзможно да има - вървежа ги кара да слизат с разтреперани ръчички всеки път и абсолютния таван на фантазията им за коли е някой ден да имат 2.6 12 клапана инджекционен впръск , но разума ги кара да не взимат необмислени решения тъй като не се знае толкова много мощност дали може теоретически да бъде овладяна от простосмъртен. За 2.8 и дума да не става, акцизно леле малее, щом държавата е преценила че толкова голяма сила е опасна за обществото значи прави си сметка колко неконторолируемо е тва. Сигурно специалистите от технотест са провели тестове и са преценили че такава мощност е невъзможна според техническите журнали и специализираната документация предоставена им от мототехника.Пич земи ела на една среща да ни разкажеш на сите за кви мотори с по илядо каня стаа въпрос!Баси аз явно вобще не разбирам щом 2.8 на а4 е малко.... бааа***** Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danish Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 То и TTS също е с двигател 2.0 Т. Колега barelylegal, да не забравиш да качиш снимки, като я вземеш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 То и TTS също е с двигател 2.0 Т. Колега barelylegal, да не забравиш да качиш снимки, като я вземеш! Е да ама колата вобще не е същата....За снимки нз...По-скоро ще ви държа в напрешение до следващата среща!А който толкова иска да я види ще звънне да почерпя по бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване