Jump to content

не завърта стартера


valiopicha

Recommended Posts

днес пак се случи и като сложих пробна лампа на тънкия кабел който отива към стартера като дам на старт идва малко ток лампата свети слабо,значи не подава достатъчно ток за стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е наред "маса"-та м/у двигателя и купето вероятно проблема ще е в самия клеморед на контактния ключ :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новия клеморед е здрав ,вчера го свалих всичко е ок,и колата си пали,ама днес сутринта не завъртя,та си я паля с кабел,подавам ток на стартера и готово,решил съм да сложа бутон,по нагоре прочетох един начин ако може дайте още варианти ,и това реле задължително ли се слага при бутона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом клемореда е здрав, ето ти схема на инсталацията, която е в момента на колата ти от клемореда до стартера.(В червено).

151905471118827772681257506384xWpsGZG9Iu3JaG4kiuvs.JPG

Съвет !!! Послушай колегата и.николов. :hilezh: Много добре замислено и безотказно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо благодаря на колегата YAMBOL.

Вчера сутринта преди да изляза прегледах снимката на таблото с бушоните, която е пуснал. Сетих се че съм виждал тази тенекийка между бушоните. На първия светофар загасих колата по невнимание и при опита ми да запаля се появи проблема. Пуснах една жица и :steinigung: запалих. Вероятно проблема е вътре в таблото защото клемореда съм прескочил с реле. Сега ще докарам захранването от релето до тук и предполагам че проблема ще се реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих си бутон и за сега паля от където си искам,тоест клемореда работи без да ми дава проблеми.а искам да попитан какъв е тоя шунт на таблото реле ли е шот прилича или какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... искам да попитан какъв е тоя шунт на таблото реле ли е шот прилича или какво?

Шунт на таблото = пластинката, оградена в червено на най-горната снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

ЕЕЕЕ не е истина,днес пак не искаше да завърти нито от клемореда нито от бутона,а като дам с кабел ток към стартера на тънкия кабел върти,бутона съм исталирал след клемореда преди шунта.Значи некъде се губи тока към стартера.Не знам кво да правя вече.

Редактирано от valiopicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ не е истина,днес пак не искаше да завърти нито от клемореда нито от бутона,а като дам с кабел ток към стартера на тънкия кабел върти,бутона съм исталирал след клемореда преди шунта.Значи некъде се губи тока към стартера.Не знам кво да правя вече.

Значи е време да обърнеш внимание на кабела който отива от шунта в таблото до шалтера на стартера.

Просто проследи къде оригинално минава кабелчето , с какво сечение е и просто пускаш един нов като

го крепиш с миши опашки към оригиналния. Възможно е при някакъв предишен ремонт просто този кабел

да е ударен и т.н.

Можеш и друго да видиш - развий крепежа на таблото с бушоните и го повдигни . Разгледай внимателно

как е положението с кабелите под шунта (пластината). Можеш да не повдигаш таблото , а да го разгледаш

с осветление и с навряна под волана глава. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е време да обърнеш внимание на кабела който отива от шунта в таблото до шалтера на стартера.

Просто проследи къде оригинално минава кабелчето , с какво сечение е и просто пускаш един нов като

го крепиш с миши опашки към оригиналния. Възможно е при някакъв предишен ремонт просто този кабел

да е ударен и т.н.

Можеш и друго да видиш - развий крепежа на таблото с бушоните и го повдигни . Разгледай внимателно

как е положението с кабелите под шунта (пластината). Можеш да не повдигаш таблото , а да го разгледаш

с осветление и с навряна под волана глава. :mukkies:

да мн си прав това ми дойде на ум и на мен,събота ще го направя и ще пиша,тоест ако не видя проблем с кабелите ще пусна нов,но нещо ме съмнява акумулатора........някъде четох, че може в такива моменти да дава на късо някоя клетка,и отново едно но...........като дам директно + от алтернатора към стартера с външен кабел, върти но ми прави впечатление нещо.Сега се сещам...като ми оправиха стартера, преди 2месеца въртеше с мн по-голями обороти, а сега доста по-бавно върти,даже по-бавно от преди да го оправят...........и май ще отида при тея дето ми го правиха или е акумулатора...........вече не знам кво да поправям първо........но ще потърся възможност да сложа друг акумулатор и ако върти по-бързо.........отивам на нов акумулатур.....какво мислиш има ли резон........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това лято имах същата сага. Приятелката и майка и разбраха какво е да буташ 1 тон :hilezh:. При мен по стартера е сменено всичко, а паленето ми е с бутон, т.е изключвам тези два възела. Проблемът ми се получава само когато колата е загряла добре. Електричари ми казаха, че това може да се дължи на лоши връзки ( кабелни обувки, маса и т.н.). В крайна сметка дадох Аудито на баща ми и те с един майстор навъртяха 50-60 километра и никакви проблеми. Предния ден обаче бяхме оправили стойката на акумулатора, понеже беше пропаднала и явно сме разбутали кабеляците и проблемът е изчезнал. Така и не разбрах, къде точно е била мизерията :). Всъщност, я да не се радвам много, че лятото пак ще дойде и :bia:.

Радвам се, че проблемът при колегата е решен, щото при мен си мислех, че е изчезнал, ама дядовия :lol:. Нямаше нужда да чакам лятото и вчера точно пред приятелката реши, че няма да пали. Новото което забелязах е, че като натисна бутона (отдавна съм и аз с тази екстра :) ) нещо под предния капак бръмчи леко ( освен стартера не виждам какво друго може да е ), в смисъл направо електромотор на празни обороти, но се чува много тихо. Като се пусне бутона след секунда някъде, постепенно спира звука т.е един вид е разтоварен електромотора според мен и се чудя какво става. Добре, че бях на баир и нямах проблеми с подкарването, ама се питам, може ли от лоша връзка например, да няма достатъчно ток, за да зацепи там каквото трябва да и това става само при загряла кола :)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще го мисля през уикенда, че общо взето много рядко го прави този номер и като гледам май на канал ще трябва да се ходи, че е на кофти място стартера :megacool:. Електричарите искат да им я закарам като се прецака, ама тя точно когато трябва неще да прави магарии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще го мисля през уикенда, че общо взето много рядко го прави този номер и като гледам май на канал ще трябва да се ходи, че е на кофти място стартера :rolleyes:. Електричарите искат да им я закарам като се прецака, ама тя точно когато трябва неще да прави магарии.

Колега аз мисля ,че не е бендикса,ако стартера върти на празно се чува доста добре,релетата също мисля бръмчат като нещо не е наред,може да е реле,колите ни са бъкани с релета,ако ти се случи пак трябва да се опиташ да чуеш къде бръмчи.........така мисля аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за насоките. Снощи пак ми врътна номера със запалването. Общо взето бръмченето идва точно под всмукателните колектори ( между карбуратора и двигателя ) и общо взето си е доста тихо. Като седнахме на едно заведенийце с приятелката, колата изстина и си запали нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен въртеше така като електромотор на празен ход но се чуваше по силно,смених бендикса и се оправи вътре в него има едни пластини които не позвпляват на зъбното колело да превърта,когато си заминат бендикса като се зацепи в маховика и превърта вътре в оста си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сега се сетих да драсна информативно, какво стана при мен. Закарах колата на електричарите. Естествено пак не направи мизерията при тях, но като им казах за бръмченето, отсякоха - включвател :lol:. Протичал ток само по едната намотка и не можело да дръпне там, ала бала. Като я взех след няколко часа, първо ми обясниха колко гнусно се свалял стартера и после ми дадоха да мириша стария включвател ли е, шалтер ли е, де да знам. Аз бях със запушен нос и ги питах на какво трябва да мирише, те ми казаха "на включвател тръгнал да си ходи", най-вероятно на изгоряло :flehan:. Така де, в крайна сметка ми взеха 35 лева за шалтера и 25 лева за труда, като са сменили и втулките също. От тогава не съм имал проблем с паленето, но като се стопли ще видим.

Редактирано от Dakata_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Сега се сетих да драсна информативно, какво стана при мен. Закарах колата на електричарите. Естествено пак не направи мизерията при тях, но като им казах за бръмченето, отсякоха - включвател :lol:. Протичал ток само по едната намотка и не можело да дръпне там, ала бала. Като я взех след няколко часа, първо ми обясниха колко гнусно се свалял стартера и после ми дадоха да мириша стария включвател ли е, шалтер ли е, де да знам. Аз бях със запушен нос и ги питах на какво трябва да мирише, те ми казаха "на включвател тръгнал да си ходи", най-вероятно на изгоряло :angry:. Така де, в крайна сметка ми взеха 35 лева за шалтера и 25 лева за труда, като са сменили и втулките също. От тогава не съм имал проблем с паленето, но като се стопли ще видим.

След няколко месеца си продължавам мисълта. Времето се стопли и ........ :D . Пак имаше фитнес изпълнения. Понеже бащата е с плаващо работно време, взе колата и ходи при електричарите, които са сложили друг шалтер, от някакъв стартер там ( Моя беше на няколко месеца ). Докара ми колата и аз вече доволен, отидох след работа да си платя телефоните и за пръв път си позволих да спра на равно място, понеже до сега като съм сам и няма кой да бута, винаги търсех стратегически местенца с наклон. Платих една сметчица ( 4 дена в Турция ми излязоха през ГЪ... заради роуминга :D ) седнах в колата и ...... :D . Туку що бях дал и едни пари за ремонта и вече ми идваше меко казано да се гръмна. Айде пак при електричарите и се почна... В крайна сметка пуснахме директен кабел от клемата на акумулатора до бутона за палене и от него до плюса на стартера, като крайната диагноза се оказа - калпави връзки и загуба на тока по трасето. Сега вече 2-ри ден си паля където искам и е се кефя, че мога да спирам на равни места :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...