Jump to content

Съвет за Газова на Б4 АБТ


Recommended Posts

Разход на газ 14-15л. на 100 км.(градско,така да се каже).Този,ABT,мотор е като триглава ламя.Щом запаля,сама си тръгва към газстанцията.Ще се разделяме,май,в най-скоро време.287 км.-40л. газ. :hilezh:

Прав си махай я тая ламя, купи си една фиеста 1,1 и си реши проблемите. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си махай я тая ламя, купи си една фиеста 1,1 и си реши проблемите. :flipoff:

Вече съм взел мерки,табелки на двата странични прозореца вършат работа по-добре от мобиле и карс бг взети заедно.До няколко дни се развеждам,без

никакви скрупули. :rotcol:

Не ме разбирайте погрешно-обичам марката,яд ме е че мотора е недомислен,гори много,а вървежа е под всякаква критика.Би трябвало да не върви ама и да не гори,другата ще е с повече мощност,поне да знам за какво гори толкова.

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между АБК и АБТ разликата е само в инжекциона/смесообразуването/, ако си с обикновенно АГУ на АБК вървежа е същия като с обикновенно АГУ на АБТ.

ПП. Преди карах АБТ на метан, вървеше превъзходно, единствено не трябва да падаш под 2000 об./мин. За разхода няма да говоря, че едва ли ще ми повярва някой. :flipoff:

Тук си в грешка колега, разликата между АБТ и АБК не е само смесообразуването!! Степента на сгъстяване при АБК е по-висока (челата на буталата са различни)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
мом4ета аз карам ауди б3 на газ ве4е 4 додини преди това карах опел капка със съ6тата газова уредба не ми гори сега с аудито като на вас разхода ми е 6.7 извън града а в града ми гори не пове4е от 11 аз слагам газови уредби и 6те ви кажа какъв е проблема.Единия проблем идва ако си вземе6 испарител на която и да е марка тои се води по киловати ако вземе6 по малък гори като за световно в сервиза кадето ги слагат тях не ги интересува колко киловата ти е колата тях ги интересува да си махнат нали4ната стоко която имат та това на пурво място.мНа 2ро място е това 4е ако зарежда6 на една газстанция и съотно6ението на пропана спрямо бутана за6тото те си имат съотно6ение ако не знаете е разли4но от това което трябва да бъде колате не просто гори много а все едно не сои заредил ни6то ако зареди6 20 литра газ в бутилката ти няма пове4е от 12 литра за6тото на литри на колонката са толкова ама на килограми не.3 като искате да си сменяте платната на испарителите моля ви правете си го сами не е толкова трудно повярваите ми елементарно е.

Би ли обяснил по-подробно,как се монтира плочката за газта(отвор,диаметър и т.н.) и тоя бакелит(или там някаква си пластмасова плочка),слага ли се някъде или изобщо се маха.Става въпрос за АБТ мотор(mono).Питах в темата за плочките,но никой нe ми отговори.Изпарителят ми е Renzo Landi.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил по-подробно,как се монтира плочката за газта(отвор,диаметър и т.н.) и тоя бакелит(или там някаква си пластмасова плочка),слага ли се някъде или изобщо се маха.Става въпрос за АБТ мотор(mono).Питах в темата за плочките,но никой нe ми отговори.Изпарителят ми е Renzo Landi.Благодаря предварително.

Какъв ти е смесителя?БГ или италиански,дай инфо за да ти помогна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти е смесителя?БГ или италиански,дай инфо за да ти помогна :unsure:

Не знам какъв е,мисля че е български,отвора му е 38мм.Не е ли по-добре да се сложи някой,който да стои горе във филтъра.Понеже преди това имах Опел,пак моно(Бош) и на него смесителя му беше горе във филтъра.Гледал съм на 1.8(В3) карборатор,пак 90коня,плочката е във филтъра и разхода е почти,като на бензин.Тази кола лично съм си я карал от Германия и разхода ми беше около 7-бензин,сега ми гори 11-13 газ(извън града).Сложих тук в Б-я газово и влязох в мноооого сериен филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, същата работа и при мен.....аз съм с АБК....ама е куца с газ-та, че и на бензин....хем е от Италия с АГУ- БРЦ....иначе ядове няма. Ама в София градското ми е 14-15 л., а извънградско.....8-9 л. с 90-110 км.....Също имах Б3 карбуратор.....ебати самолета беше 90 к.с. NE....пак с АГУ...хем с около 1-2 л. по-икономично беше, хем вървежа му е почти същия...така, че дето и да ходиш дори всичко да ти е изправно, мааааалко може да живне вървежа при теб от предварение на центровката....забрави за други чалъми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя на бензин въобще не иска да върви,трябва много газ да и давам,при потегляне от място.А ако мога да я докарам да ми гори 8-9 извън града,градски разход няма търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е,мисля че е български,отвора му е 38мм.Не е ли по-добре да се сложи някой,който да стои горе във филтъра.Понеже преди това имах Опел,пак моно(Бош) и на него смесителя му беше горе във филтъра.Гледал съм на 1.8(В3) карборатор,пак 90коня,плочката е във филтъра и разхода е почти,като на бензин.Тази кола лично съм си я карал от Германия и разхода ми беше около 7-бензин,сега ми гори 11-13 газ(извън града).Сложих тук в Б-я газово и влязох в мноооого сериен филм.

Равна плочка с два щуцера е БГ и трябва да сложиш бакелитовата плочка отгоре.Италианския е като фуния и там се маха тази бакелитова плочка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равна плочка с два щуцера е БГ и трябва да сложиш бакелитовата плочка отгоре.Италианския е като фуния и там се маха тази бакелитова плочка.

Плочката ми НЕ е равна и е с ЕДИН щуцер,в средата е като фуния(погледната в страни НЕ е равна),но мисля че е българска,Разградска ако не се лъжа , и мисля че доста добре е направена.Значи бакелита трябва да го махна!!??А за диаметъра на отвора нещо да кажеш,какъв трябва да е?

И последно,ако се сложи(някаква)горе във филтъра няма ли да е по-добре?

Редактирано от go6eto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Днес свалях и мерих дросела и плочката ми. Отвора при дросела е 38мм а плочката за газ е 40мм. С тази конфигурация по-малко от 15-16 в града и 10 извън града не съм правил ,а съм спокоен шофер. Кажете кой с каква плочка и колко гори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора какви са тия разходи на тия АВТ - та аз не мога да разбера как така никой не го свали под 15 на 100 ... Моето на смесено каране и обикновено на кратки дистанции се кара , 8 км. или 15 примерно и си ми дава смесено около 10/100 газ . Паля я на бензин , обаче , като отида на колонката и вадя някой друг километър , които съм минал на бензин и тогава смятам разхода . Ясно ми е , че ако я карам само в задръстванията в София ще ми дава 12 - 13 примерно но пак не е 15 - 16 литра на сто . Съвсем не съм от спокойните шофери и сменям на нормално каране на 2500 - 3000 оборота , но често стигат и до 4 - 5000 на моменти и повече :) Също така АВТ си е куцо магаре и няма как да го карам на 5 - та с 60 км/ч , щом ми падне малко скоростта и минавам на по - долна предавка , понеже ако е под 2000 оборота направо умира . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,но пак не каэа с каква смесителна плочка си,колко мм е?Ще те помоля ако знаеш каква е да споделиш а ако не знаеш да видиш и да ми кажеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Здравей колега, вчера си отворих инжекцията, за да видя и моята плочка. От 7 години карам колата и не ми се е налагало там да отварям и не бях си виждал плочката. Измерих я, моята е 35 мм. Гледах един каталог там пише че трябва да е 38. Ще я махам и аз ще си направя плочка, тази е дърводелска работа. Предполагам и при тебе и при другите колеги е същата работа. При тази кола нещата са по сложни, защото корпуса на дюзата влиза в отвора на плочката, така че 35 мм не е чистия отвор който трябва да се смята. В действителност е по-малък. Може би ще я направя пак 35 мм, но със съвсем друга форма. Тази като я гледам бая бърка работата. Не се учудвам изобщо защо всеки се оплаква че АБТ-то не върви и харчи много. При такава дървена работа не може да е друго. Като направя моята, ще пиша, до десетина дена сигурно ще намеря време.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве мерих моята плочка , дюзата е отгоре и пречи , но до колкото успях да измеря е 38 - 39 мм. , предполагам , че е 38 понеже това е стандарт , при мен плочката е между дроселовата клапа и дюзата , дюзата си седи над плочката . Плочката ми е с два извода за маркучи , понеже съм виждал и само един маркуч да влиза при моното на някой коли . При мен от изпарителя тръгва един по - дебел маркуч , после в него влиза тройника с двете врътки за регулиране и от там излизат два маркуча и влизат в плочката , от двете и страни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същото е и при мен но незнам колко е отвора,с БРЦ съм и в града е около13, а извън даже 7 го засичах миналата седмица ,мисла че за тоя гюм е добре, :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същото е и при мен но незнам колко е отвора,с БРЦ съм и в града е около13, а извън даже 7 го засичах миналата седмица ,мисла че за тоя гюм е добре, :hilezh:  :hilezh:

Интересно ще е да споделиш и твоята плочка колко е,ако не е проблем да развиеш няколко болта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ако не забрава ще я видя но обещавам, даже не ме карай сега слезна до гаража и да я премеря :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото можах до я премеря без да стигам точно до нея е между 33 и 36 мм някъде там но не повече или  по точно колкото е отвора но моноинжекцията там дето е клапата за горивата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...