Hugsy Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 Привет колеги. Предстой ми смяна на Ангренажен ремък и ролките при него. Също така и на горивен филтър. Бихте ли ми препоръчали сервиз в близост до Люлин. Каква сума горе долу да си приготвя за тази интервенция ? Имам и още 1 въпрос, но за да не правя отделна тема ще питам тук... антифриза розов ли трябва да ми е, че моя е зелен, а като и сменях маслото майстора каза, че само розовите са качествени. Колата е Ауди А4 1.6 1996г. кода на двигателя е ADP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen99 Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 за 1.9тди излиза малко под 1000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 (Редактирано) По спомени, смяната на моите консумативи беше около 500 лева (преди 3 години, а и не си спомням вече точно...)Колегите от София ще те насочат за майстор.Коко 100 С 4 може да ти даде хубави цени на частите. Антифриза определено е зелен! Има разлика с червения, не мисля, че той е подходящ за теб!И един съвет от мен, ако не си сменял водна помпа, и имаш парите-смени я сега!Не ме питай, откъде знам Също и термостата, температурния датчик и капачката на съда за антифриза.Не са скъпи (освен помпата), но могат да ти спестят доста главоболия.И за нова спирачна течност може да се замислиш...(смяна най-късно на 2 години). Редактирано 9 Декември 2009 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 Червения антифриз се ползва при двигатели с алуминиев блок - за да не ръждясва. При мен е червен, но за твоя двигател не съм сигурен с какъв блок е.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 На А4 се слага червен антифриз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milencho Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 mladen99 1.9 тди 1000 лв ? 3 ролки + 3 ремъка + труд 450 лв , и водна помпа 70 90 , горивен филтер 30-35 , кам 600 може но 1000 поне на мен ми са виждат много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 (Редактирано) Червения антифриз се ползва при двигатели с алуминиев блок - за да не ръждясва. При мен е червен, но за твоя двигател не съм сигурен с какъв блок е.ПоздравиСъгласен! Щом ти е бил зелен антифриза, със зелен го сменяй!Но това са неща, които що-годе свестните магазини (и свестните майстори!) ги проверяват по буквите на двигателя със съответните програми.Питай и ще ти кажат, какъв е твоят.Аз съм със същият двигател и зелен антифриз. Редактирано 10 Декември 2009 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 15 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Колеги имам следният въпрос. Днес си смених антифриза, беше зелен сега вече е розов. Като го смени майстора беше много светло розов, сега 3 часа по късно след каране антифриза потъмня и вече не е светъл. От какво може да е ? Някакъв проблем ? Или просто са се смесили остатъците от тъмно зеленият стар антифриз и новия розов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Промихте ли системата преди смяната след източването на стария?Възможно е да има остатъци но ако розовия или червения цвят се е запазил не мисля че ще имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 15 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 (Редактирано) Промихте ли системата преди смяната след източването на стария?Възможно е да има остатъци но ако розовия или червения цвят се е запазил не мисля че ще имаш проблем.Ами откачи 1 маркуч и почна да духа с уста в казанчето и то се източи. После сипа новият антифриз, потече си и от него и това беше. Сега е тъмно червен някакъв и се чудя дали няма масло в него... Редактирано 15 Декември 2009 от Hugsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 (Редактирано) Е то така не се прави обслужване-смяна на антифриза в системата ...Откача се най ниската точка ... която е при радиатора мисля ... след което дори и радиатора се източва ... промива се с вода системата като цяло ... слагаш всичко на ново и наливаш Антифрийз Г12 + `Дестилирана вода` или само Вода,обезвъздушаваш системата и ако няма течове и други повреди всичко ще заспи ... Редактирано 15 Декември 2009 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 (Редактирано) Антифриза за тия аудита трябва да е червен - той е синтетичен, не тия глупости дето ги дрънка някой, е бил за алуминиеви блокове и че от зеления ръждясва блока. За ауди антифриза трябва да е червен, но ако си със зелен не го сменяй, трябва да се измие мн добре навсякъде където е бил зеления, защото ще се пресече ако сипеш розол, нямаш проблем карай си така. обслужването (пълно) е около 600лвИ ако става на въпрос, виж си хидравличната течност, трябва да е минерална - зелена, не червена, на казането има номер започваше с G 002... това е номера на течността струва към 30лв литър и е не само за ауди, а и за VW, Seat, Audi, Shkoda Редактирано 19 Декември 2009 от cecko_tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 (Редактирано) "Колега" тогава минералните моторни и други видове масла може би се добиват от минерална вода и мини, а?А за антифризните основи, ако не се лъжа едните са на основата на етилен гликол, а другите на пропилен гликол Редактирано 19 Декември 2009 от cecko_tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Червения антифриз съдържа етилен гликол, който е двувалентен алкохол разновидност на етиловия алкохол /спирта/точно това и аз казвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Антифриза за тия аудита трябва да е червен - той е синтетичен, не тия глупости дето ги дрънка някой, е бил за алуминиеви блокове и че от зеления ръждясва блока. За ауди антифриза трябва да е червен, но ако си със зелен не го сменяй, трябва да се измие мн добре навсякъде където е бил зеления, защото ще се пресече ако сипеш розол, ....И като се пресече какво ще стане? Ще вземе да замръзва ли? Не знам за зелеите но има от сините антифризи които стават за алуминиеви системи. На лики Моли например . Аз смених синия с червен и не съм правил кой знае какви промивки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 Тогава сипи няколко масла с различен вискозитен на различни марки, какво толкова ще стане. Защо трябва да сме цигани не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Какво общо има маслото с антифриза? Питах от любопитство, защото и преди съм го чувал това за пресичането на антифриза, но аз лично съм ги смесвал двата в малки количества и не виждам никаква промяна. По тая причина и като си сменях антифриза от син на червен не съм правил промивки и не виждам някакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Немога да ти кажа, но знам за зелен и червен, че се пресичат, не съм виждал пресечен и нз, аз съм купил колата със зеления и с него си карам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 за 1.9тди излиза малко под 1000лв.На 1.8 АДР обслужването ми излезе 950 с труда и смяна на масло в Сливен в официален сервиз. В София ми искаха 1100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 1 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2010 Нищо няма да стане. Пробвал съм.Тогава са излишни различните видове вискозитети на маслата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pancho1982 Публикувано 15 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2010 Какво общо има маслото с антифриза? Питах от любопитство, защото и преди съм го чувал това за пресичането на антифриза, но аз лично съм ги смесвал двата в малки количества и не виждам никаква промяна. По тая причина и като си сменях антифриза от син на червен не съм правил промивки и не виждам някакъв проблем.Колега,доколкото съм запознат,с това смесване на зелен с червен е позволено,но да долееш до 10% от другата течност,тогава няма да има проблем и няма да се присече!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване