Jump to content

Смяна на компоненти за А4


Hugsy

Recommended Posts

Привет колеги. Предстой ми смяна на Ангренажен ремък и ролките при него. Също така и на горивен филтър. Бихте ли ми препоръчали сервиз в близост до Люлин. Каква сума горе долу да си приготвя за тази интервенция ? Имам и още 1 въпрос, но за да не правя отделна тема ще питам тук... антифриза розов ли трябва да ми е, че моя е зелен, а като и сменях маслото майстора каза, че само розовите са качествени. Колата е Ауди А4 1.6 1996г. кода на двигателя е ADP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени, смяната на моите консумативи беше около 500 лева

(преди 3 години, а и не си спомням вече точно...)

Колегите от София ще те насочат за майстор.

Коко 100 С 4 може да ти даде хубави цени на частите.

Антифриза определено е зелен! Има разлика с червения, не мисля, че той е подходящ за теб!

И един съвет от мен, ако не си сменял водна помпа, и имаш парите-смени я сега!

Не ме питай, откъде знам :rolleyes:

Също и термостата, температурния датчик и капачката на съда за антифриза.

Не са скъпи (освен помпата), но могат да ти спестят доста главоболия.

И за нова спирачна течност може да се замислиш...

(смяна най-късно на 2 години).

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения антифриз се ползва при двигатели с алуминиев блок - за да не ръждясва. При мен е червен, но за твоя двигател не съм сигурен с какъв блок е.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mladen99 1.9 тди 1000 лв ? 3 ролки + 3 ремъка + труд 450 лв , и водна помпа 70 90 , горивен филтер 30-35 , кам 600 може но 1000 поне на мен ми са виждат много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения антифриз се ползва при двигатели с алуминиев блок - за да не ръждясва. При мен е червен, но за твоя двигател не съм сигурен с какъв блок е.

Поздрави

Съгласен! Щом ти е бил зелен антифриза, със зелен го сменяй!

Но това са неща, които що-годе свестните магазини (и свестните майстори!)

ги проверяват по буквите на двигателя със съответните програми.

Питай и ще ти кажат, какъв е твоят.

Аз съм със същият двигател и зелен антифриз.

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следният въпрос. Днес си смених антифриза, беше зелен сега вече е розов. Като го смени майстора беше много светло розов, сега 3 часа по късно след каране антифриза потъмня и вече не е светъл. От какво може да е ? Някакъв проблем ? Или просто са се смесили остатъците от тъмно зеленият стар антифриз и новия розов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промихте ли системата преди смяната след източването на стария?

Възможно е да има остатъци но ако розовия или червения цвят се е запазил не мисля че ще имаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промихте ли системата преди смяната след източването на стария?

Възможно е да има остатъци но ако розовия или червения цвят се е запазил не мисля че ще имаш проблем.

Ами откачи 1 маркуч и почна да духа с уста в казанчето и то се източи. После сипа новият антифриз, потече си и от него и това беше. Сега е тъмно червен някакъв и се чудя дали няма масло в него...

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то така не се прави обслужване-смяна на антифриза в системата ...

Откача се най ниската точка ... която е при радиатора мисля :) ... след което дори и радиатора се източва ... промива се с вода системата като цяло ... слагаш всичко на ново и наливаш Антифрийз Г12 + `Дестилирана вода` или само Вода,обезвъздушаваш системата и ако няма течове и други повреди всичко ще заспи ...

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза за тия аудита трябва да е червен - той е синтетичен, не тия глупости дето ги дрънка някой, е бил за алуминиеви блокове и че от зеления ръждясва блока. За ауди антифриза трябва да е червен, но ако си със зелен не го сменяй, трябва да се измие мн добре навсякъде където е бил зеления, защото ще се пресече ако сипеш розол, нямаш проблем карай си така. обслужването (пълно) е около 600лв

И ако става на въпрос, виж си хидравличната течност, трябва да е минерална - зелена, не червена, на казането има номер започваше с G 002... това е номера на течността струва към 30лв литър и е не само за ауди, а и за VW, Seat, Audi, Shkoda

Редактирано от cecko_tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колега" тогава минералните моторни и други видове масла може би се добиват от минерална вода и мини, а?

А за антифризните основи, ако не се лъжа едните са на основата на етилен гликол, а другите на пропилен гликол

Редактирано от cecko_tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения антифриз съдържа етилен гликол, който е двувалентен алкохол разновидност на етиловия алкохол /спирта/

точно това и аз казвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза за тия аудита трябва да е червен - той е синтетичен, не тия глупости дето ги дрънка някой, е бил за алуминиеви блокове и че от зеления ръждясва блока. За ауди антифриза трябва да е червен, но ако си със зелен не го сменяй, трябва да се измие мн добре навсякъде където е бил зеления, защото ще се пресече ако сипеш розол, ....

И като се пресече какво ще стане? Ще вземе да замръзва ли? :rolleyes:

Не знам за зелеите но има от сините антифризи които стават за алуминиеви системи. На лики Моли например :hilezh:. Аз смених синия с червен и не съм правил кой знае какви промивки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава сипи няколко масла с различен вискозитен на различни марки, какво толкова ще стане. Защо трябва да сме цигани не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има маслото с антифриза? Питах от любопитство, защото и преди съм го чувал това за пресичането на антифриза, но аз лично съм ги смесвал двата в малки количества и не виждам никаква промяна. По тая причина и като си сменях антифриза от син на червен не съм правил промивки и не виждам някакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да ти кажа, но знам за зелен и червен, че се пресичат, не съм виждал пресечен и нз, аз съм купил колата със зеления и с него си карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 1.9тди излиза малко под 1000лв.

На 1.8 АДР обслужването ми излезе 950 с труда и смяна на масло в Сливен в официален сервиз. В София ми искаха 1100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане. Пробвал съм.

Тогава са излишни различните видове вискозитети на маслата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Какво общо има маслото с антифриза? Питах от любопитство, защото и преди съм го чувал това за пресичането на антифриза, но аз лично съм ги смесвал двата в малки количества и не виждам никаква промяна. По тая причина и като си сменях антифриза от син на червен не съм правил промивки и не виждам някакъв проблем.

Колега,доколкото съм запознат,с това смесване на зелен с червен е позволено,но да долееш до 10% от другата течност,тогава няма да има проблем и няма да се присече!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...