petroff Публикувано 15 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Здравейте,Понеже имам катализатор и сложих АГУ преди 3 месеца, имам следните питания:* трябва ли да го махам този катализатор и с какво да го заменя?* да го махам целия или само сърцевината (четох за подобни варианти)* трябва ли да пробивам гърнетата против задържане на кондензи? по какъв начин става това (има ли значение къде се пробива, с каква големина да е дупката и др.)?Става въпрос за AUDI 80, B3, 1988, 1.8, двигател RU, автоматик. Газовата е Lovato10х!petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 15 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Не претендирам да съм специалист но... откъде ти хрумна да махаш катализатора? Според мен не би трабвало да има значение.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 15 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Не претендирам да съм специалист но... откъде ти хрумна да махаш катализатора? Според мен не би трабвало да има значение....много хора казват, че се запушвал след време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 15 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Ми като се запуши го мисли за смяна.... защо ще правиш излишни упражнения? Сега създава ли ти проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krum Публикувано 15 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Ако ти е запушен-а то е много вероятно-отиди на некой майстор да ти го махне и да сложи тръба на негоеото място.Не би трябвало да имаш проблеми.А за дупченето-нищо не дупчи.Гърнетата сами ще се продупчат от газта-при всички ни е така.Пълни до горе и газзззз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 15 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Според това което на мен са ми казвали това от което трябва да се притесняваш е разпадане на катализатора, което би довело до запушване на средното и задното гърне, заради което ще ти се наложи да ги смениш, това че си на газ мисля че няма значение за катализатора, но това което ми казаха когато махах моя и го замених за резонаторно гърне беше че стандартно издържа 50 000 км, от там нататък си действа като обикновенно гърне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 15 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2005 Ми като се запуши го мисли за смяна.... защо ще правиш излишни упражнения? Сега създава ли ти проблеми?Ми предпочитам да не ме остави на пътя. Чувал съм за подобни случаи. А ако го сменя с обикновена тръба съм чувал, че прогаря много бързо от високата температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 16 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2005 (Редактирано) не съм от най разбиращите но наистина според мен не е добра идея да го сменяш с тръба порати три причини:1. както сам каза температурата е много висока2. нивото на шума ще ти се вдигне доста според мен (аз лично не разбирам какво се харесва в това колата ти да звучи като някакъв камион, че хората слагат спортни гърнета от илиенци за 20лв от които освен да ме заболява главата друг ефект няма (лично мнение))3. Предполагам че средното гърне ще си замине, тъй като то би трябвало да е предвидено да работи при по малък и по слаб поток изгорели газове. (а при липса на катализатор/резонаторно гърне предполагам и доста неизгорели)Моя съвет е ако ще го махаш поне сложи резонаторно, струва м/у 40 и 50 лв + 10лв да ти го заварят Редактирано 16 Септември 2005 от i_kotev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 16 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2005 Колегата i_kotev е прав, и още нещо. Слагай резонансно гърне заради ламбда сондата, че ако е тръба, газовете ще я унищожат за отрицателно време...... както и ако резонансното гърне не ти е добро и ламбдата не е настроена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 16 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2005 Моя мотор е абсолютно същия и имам газ също Ловато повече от 3 години.Катализатора не съм го бутал изобщо.А и тоя двигател няма ламда сонда.Просто си е чист карбуратор и няма грам електроника.При мен даже и смукача е ръчен.Така ,че бъди спокоен и си карай с катализатора.И без това след 2007 ще ти мерят уж както трябва изгорелите газове така ,че не го махай.Е ако усещаш ,че колата не върви от него го махни ,ама поне при мен такива проблеми няма.А и гърнетата излязоха здрави.Изгниха им единствено планки чрез които се хващат за купето ама ги заварих преди няколко месеца и още са ок.А на газ тоя мотор не прави никакви цигании само дето ако караш само на газ спира да върви както трябва на бензин ама при тая цена на бензина едва ли ще тръгнеш да караш на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petroff Публикувано 17 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2005 Значи да не му се втелясвам много на катализатора.Може би ще помисля да го махам ако започне да се запушва. Разбрах, че началото на запушването се усещало когато започне да мирише на развалени яйца.От друга страна, преди 2 седмици карах за пръв път на газ по магистралата и доста трудно стигнах до 130. Не знам дали това е знак, че се запушва катализатора или просто такива са възможностите на този двигател на газ - все пак е 1,8 и 75 кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 17 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2005 Може би не ти е центрована както трябва газовата уредба.И моята беше така ама си я нагласех сам.Колко ти гори?Моята до към 150 набира прилично после вече я зори ама на равно и дълго стига до към 180.Ако набива муцуна като я настъпиш значи и е малко газта и само развий малко крана дето е на маркуча преди карбуратора.Само внимавай колко ще го развиеш ,че почва да гори като за световно.Моята при нормално каране средно около 120 гори 9 на 100 а на градско 10-11 зависи колко е студено навън.Ако те интересува още нещо питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 17 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2005 (Редактирано) Значи да не му се втелясвам много на катализатора.Може би ще помисля да го махам ако започне да се запушва. Разбрах, че началото на запушването се усещало когато започне да мирише на развалени яйца.От друга страна, преди 2 седмици карах за пръв път на газ по магистралата и доста трудно стигнах до 130. Не знам дали това е знак, че се запушва катализатора или просто такива са възможностите на този двигател на газ - все пак е 1,8 и 75 кс.←Може да бъркам нещо, но 1.8 двигател и 75 к.с. има ли? Не са ли 1.6 или к.с. 90Простете за невежеството ама ама се чудя Редактирано 17 Септември 2005 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 17 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2005 Има има.1,8 RU е чист карбуратор и е точно 75 кончета.А 90 е моноинжекцията ама незнам нейното означение. 1,6 на В3 е 71 или 73 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_kotev Публикувано 17 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2005 Има има.1,8 RU е чист карбуратор и е точно 75 кончета.А 90 е моноинжекцията ама незнам нейното означение. 1,6 на В3 е 71 или 73 коня.←колицата от подписа има 1.6 51kw/56kw до колкото ми е известно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepe Публикувано 19 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2005 Значи да не му се втелясвам много на катализатора.Може би ще помисля да го махам ако започне да се запушва. ←Това е верния път ....Имам 4 години и 55 хил.км на газ ,а преди 3 месеца незнам защо реших ,че колата не върви и отидох да подменя катализатора с резонаторно гърне. Помислих си , че мойте 55 хил.км + тези на италианеца = на смяна на катализатора.Резултата е -45лв. и по-малък разход с 0,5л(което не е ефекта който търсех). Сега когато не е такъв пек на вън и климата не работи колата отново фърчи Та мойто мнение е да не го мислиш катализатора докато не ти се загуби мощността .Успех и безаварийно разхождане на газовата уредба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_coupe Публикувано 23 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2005 Здравейте,Понеже имам катализатор и сложих АГУ преди 3 месеца, имам следните питания:* трябва ли да го махам този катализатор и с какво да го заменя?* да го махам целия или само сърцевината (четох за подобни варианти)* трябва ли да пробивам гърнетата против задържане на кондензи? по какъв начин става това (има ли значение къде се пробива, с каква големина да е дупката и др.)?Става въпрос за AUDI 80, B3, 1988, 1.8, двигател RU, автоматик. Газовата е Lovato10х!petroff← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2005 Има има.1,8 RU е чист карбуратор и е точно 75 кончета. т къде докара тоя разход свиркай къде се намира майстора ти че последно време на бензин градско под 13 не пада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 26 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2005 Леле 13/100 бензин ужас!Тя моята газ нее горила толкова.Уредбата ми я слагаха във Велико Търново а после с един приятел я донастройвахме и съм доволен.Просто незнам как може да ти гори толкова много и то бензин.Провери си колата дане би нещо да нее наред.И нещо извън темата вчера ходих до Свищов и там газта е 0.90лв само а тук на 40 км от там е цели 0.97лв и немога да си го обясня как става това нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts