Jump to content

Проблем с Audi 80 1.8s NE


Dimitur

Recommended Posts

Здравейте колеги.Колата е 80-ка 1991г.1.8s NE мотор.Карбуратор.Не е на Газ.Проблема е следния.Като я паля и е студена ПРЕКЪСВА и иска да я държа над 1000 оборота защото гасне... :bia: и над 1000 оборота прекъсва/все едно се дави/и мирише малко на бензин.Като загрее няма никакъв проблем/не миришена бензин/.Да обобщя:Пали от 1-я път.Загрява нормално.Достига нормална температура.Не прекъсва.Не глъхне.Ускорява нормално 2000-3000-4000-4500 оборота.Всичко е О.К. :bia: Така или иначе ще ходя на майстор да се разбере от какво е/предполагам карбуратор/,но ми е интересно дали някой е имал подобен проблем.Благодаря ви и успешна 2010 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнам

Сместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, оправяй колата и си карай със здраве. Този модел е ЖИВ САМОЛЕТ. Имах такава кола...сега съм с Б4 АБК....не е нещо много повече като параметри. Да е жив и здрав Б-3 карбуратор-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема какво прави този електро клапан на схемата който сработвал при 1700 1800 оборота :flehan: имам го на ПМ и се трещя от година поне за какво е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема какво прави този електро клапан на схемата който сработвал при 1700 1800 оборота :dance: имам го на ПМ и се трещя от година поне за какво е ?

Това е електропневмоклапан - управлява подаването/спирането на вакуум към една мембрана ,която чрез лостов

механизъм задържа леко отворен дросела на първа камера до 1800 об. Самия клапан се управлява от едно

електронно блокче /№68/ , което следи оборотите на мотора. Под 1800 об. блокчето подава минус към клапана ,

който сработва и спира вакуума към мембраната , а тя отпуска чрез лостчето си дросела в положение "празен ход"

на мотора. Целта на цялата тая гимнастика доколкото знам е по добри усровия за превключване на скоростите и

още някакви екологични цели .

При РМ-а не съм запознат в тънкости как е точно . :)

Редактирано от и.николов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнам

Сместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искаже

Обърнал си ги колега, поправката ти е правилна, долният винт е за гориво-въздушната смес!

Като се обърне капака на карба наобратно поплавъка трябва да е горе-долу успореден на капака(около 1см е растоянието м/у капака и поплавъка) или когато е в нормално положение при празна камера да има ъгъл 45градуса м/у капака и поплавъка.

Винта за сместа ако всичко е наред се завива до крайно положение и се развива 2,5-3 оборота (после по слух ако има нещо се коригира).Дано съм бил полезен и аз :)

Колеги имайте в предвид ,че всички компоненти в карбуратора зависят един от друг, сиреч:

Ако нивото се промени ,променя се и сместа и обратно, ъгъл на предварение също е много важен.

Само да спомена не съм разбирач ,но не говоря и наизуст ,споделям "патилки" .Ако някой има някое въпросче и мисли ,че мога да помогна ще помоля на лични,рядко следя темите.

Успех на всички в борбата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги помагаите колата ми работи на 2-ва цилиндара ии никои не може да ми каже защо смених кабели свещи капачка палец и нищо колата е 80 б3 1.8s моля пишете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги помагаите колата ми работи на 2-ва цилиндара ии никои не може да ми каже защо смених кабели свещи капачка палец и нищо колата е 80 б3 1.8s моля пишете

Колега като вариант - замерете компресията на цилиндрите и ако се окаже че в тия двата липсва или

е много ниска компресията , сваляйте главата и ще стане ясно как ,какво и защо.

Възможно е да има голям пласт нагар по клапаните и да не уплътняват добре , или ако не работят

два съседни цилиндъра да има пробив на гарнитурата между тях.

Има и други по гадни варианти - напукани или прогорели бутала ,дано не е това.

П.П. Да не си късал ангренажен ремък и да е срещнала клапани . ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи компресията е замерена има компресия на цилиндрите.И маи само тва остана да отворим главата.Незнам много е неспокоен двигатела на 900 оборота подскача като луд и ми дигнаха оборотите на 1200 поне малко да се успокои. Като и подадеш газ на место и се чува едно се едно рухтене от кам инжекцията. Неззнам ще пробвам и последен вариат ако не стане нищо ще я заменям с друго ауди вапреки така сам свикнала с нея и ще ми е мачно да се разделя с нея.Благодаря и чакам още отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

QUOTE (bingoo @ Jan 12 2010, 19:27) А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнам

Сместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искаже

Обърнал си ги колега, поправката ти е правилна, долният винт е за гориво-въздушната смес!

Като се обърне капака на карба наобратно поплавъка трябва да е горе-долу успореден на капака(около 1см е растоянието м/у капака и поплавъка) или когато е в нормално положение при празна камера да има ъгъл 45градуса м/у капака и поплавъка.

Винта за сместа ако всичко е наред се завива до крайно положение и се развива 2,5-3 оборота (после по слух ако има нещо се коригира).Дано съм бил полезен и аз bia.gif

Колеги имайте в предвид ,че всички компоненти в карбуратора зависят един от друг, сиреч:

Ако нивото се промени ,променя се и сместа и обратно, ъгъл на предварение също е много важен.

Само да спомена не съм разбирач ,но не говоря и наизуст ,споделям "патилки" .Ако някой има някое въпросче и мисли ,че мога да помогна ще помоля на лични,рядко следя темите.

Успех на всички в борбата! respekt.gif

здр колеги ас писах и в други теми но няма6е кои знае кав ефект та бихтелими казали кои карб става освен кеихин 1 на NE без да сменям колектори и други не6та и дали става карб с автомати4ен смука4 4еми писна дасе занимавам с моя дависе ячко с бензин заради точ скапан поплавак моля пи6ете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подоб ре закараикол ата на маисторда види закакво ставадума, карбураторътехубавнего,!.,"" заменяй, отремонтираиигои си караии колатаааа4е ина4еможе ваф филм да севкарашуспехтиже лая с аудит о! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като стана въпрос за карбуратори, имам Кейхин ама 1 или 2 не знам. ОТ 1.8s NE е свален. Карам вече 4 години с ладов и то основно на газ, и за това не го ползвам. Проблема му е ,че поплавъкът е протрит пълнеше се с бензин и се давеше. Лепих го няколко пъти и се отказах. Та, ако някой търси такъв да свирка, само ми събира прах в мазата.

Даже ще му го дам с оригиналната плочка за газовото (Холандско) ама за марка не се сещам.

Редактирано от knopp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте колеги,за да не пускам нова тема понеже проблемът ми е пряко свързан с тази,направо на въпроса.

Колата е абсолютно същата като на колегата пуснал темата(1,8s NE-мотор карбуратор кейхин 1).

Проблема е със електроклапана който управлява вакума за празен ход.Спря да работи.Свалих го пуснах му ток работи,което означава че нещото което го управлява не работи ама не знам къде се намира.

Колегата И.Николов споменава за някакво блокче с номер 68 ама къде седи тая пущина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бушоните проверих няма такова нещо,сега ще залягам под волана.То тогава ще да е някакво по специално реле един вид може би.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата кола и са ми казвали,че в краката под кората от ляво имало някакво реле за ниските обороти,дали е вярно не знам...ако искаш хвърли един поглед и там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...