Dimitur Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 Здравейте колеги.Колата е 80-ка 1991г.1.8s NE мотор.Карбуратор.Не е на Газ.Проблема е следния.Като я паля и е студена ПРЕКЪСВА и иска да я държа над 1000 оборота защото гасне... и над 1000 оборота прекъсва/все едно се дави/и мирише малко на бензин.Като загрее няма никакъв проблем/не миришена бензин/.Да обобщя:Пали от 1-я път.Загрява нормално.Достига нормална температура.Не прекъсва.Не глъхне.Ускорява нормално 2000-3000-4000-4500 оборота.Всичко е О.К. Така или иначе ще ходя на майстор да се разбере от какво е/предполагам карбуратор/,но ми е интересно дали някой е имал подобен проблем.Благодаря ви и успешна 2010 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 7 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2010 от карб. е просто трябва да се регулира виж платното на ускорителната ромпа и гумичките на месинговия винт за нивото на поплавъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 Колега,мисля че с едно хубаво почистване,продухване и хубав реглаж ще си решиш проблема.А и си виж нивото на горивото как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнамСместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 ще черпя за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristyan Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 (Редактирано) Колега и аз събота ще я правя ,че не е добре.Каквото мога ще ви кажа. Редактирано 13 Януари 2010 от Hristyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 Колега, оправяй колата и си карай със здраве. Този модел е ЖИВ САМОЛЕТ. Имах такава кола...сега съм с Б4 АБК....не е нещо много повече като параметри. Да е жив и здрав Б-3 карбуратор-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 За да не пускам нова тема какво прави този електро клапан на схемата който сработвал при 1700 1800 оборота имам го на ПМ и се трещя от година поне за какво е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2010 (Редактирано) За да не пускам нова тема какво прави този електро клапан на схемата който сработвал при 1700 1800 оборота имам го на ПМ и се трещя от година поне за какво е ?Това е електропневмоклапан - управлява подаването/спирането на вакуум към една мембрана ,която чрез лостовмеханизъм задържа леко отворен дросела на първа камера до 1800 об. Самия клапан се управлява от едноелектронно блокче /№68/ , което следи оборотите на мотора. Под 1800 об. блокчето подава минус към клапана , който сработва и спира вакуума към мембраната , а тя отпуска чрез лостчето си дросела в положение "празен ход"на мотора. Целта на цялата тая гимнастика доколкото знам е по добри усровия за превключване на скоростите и още някакви екологични цели . При РМ-а не съм запознат в тънкости как е точно . Редактирано 16 Януари 2010 от и.николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 точно така както го е описал колегата Николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Колеги правихте ли регулажи дайте инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнамСместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искажеОбърнал си ги колега, поправката ти е правилна, долният винт е за гориво-въздушната смес!Като се обърне капака на карба наобратно поплавъка трябва да е горе-долу успореден на капака(около 1см е растоянието м/у капака и поплавъка) или когато е в нормално положение при празна камера да има ъгъл 45градуса м/у капака и поплавъка.Винта за сместа ако всичко е наред се завива до крайно положение и се развива 2,5-3 оборота (после по слух ако има нещо се коригира).Дано съм бил полезен и аз Колеги имайте в предвид ,че всички компоненти в карбуратора зависят един от друг, сиреч:Ако нивото се промени ,променя се и сместа и обратно, ъгъл на предварение също е много важен.Само да спомена не съм разбирач ,но не говоря и наизуст ,споделям "патилки" .Ако някой има някое въпросче и мисли ,че мога да помогна ще помоля на лични,рядко следя темите.Успех на всички в борбата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bubi Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 колеги помагаите колата ми работи на 2-ва цилиндара ии никои не може да ми каже защо смених кабели свещи капачка палец и нищо колата е 80 б3 1.8s моля пишете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Пробвай с нова бубина.Аз имах подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bubi Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Ако е бубината няма изобщо да пали.Други мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Да не си объркал местата на кабелите? 1 3 4 2. Делкото върти по часовниковата стрелка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 колеги помагаите колата ми работи на 2-ва цилиндара ии никои не може да ми каже защо смених кабели свещи капачка палец и нищо колата е 80 б3 1.8s моля пишетеКолега като вариант - замерете компресията на цилиндрите и ако се окаже че в тия двата липсва или е много ниска компресията , сваляйте главата и ще стане ясно как ,какво и защо.Възможно е да има голям пласт нагар по клапаните и да не уплътняват добре , или ако не работятдва съседни цилиндъра да има пробив на гарнитурата между тях.Има и други по гадни варианти - напукани или прогорели бутала ,дано не е това.П.П. Да не си късал ангренажен ремък и да е срещнала клапани . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bubi Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Значи компресията е замерена има компресия на цилиндрите.И маи само тва остана да отворим главата.Незнам много е неспокоен двигатела на 900 оборота подскача като луд и ми дигнаха оборотите на 1200 поне малко да се успокои. Като и подадеш газ на место и се чува едно се едно рухтене от кам инжекцията. Неззнам ще пробвам и последен вариат ако не стане нищо ще я заменям с друго ауди вапреки така сам свикнала с нея и ще ми е мачно да се разделя с нея.Благодаря и чакам още отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
isoo80 Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 QUOTE (bingoo @ Jan 12 2010, 19:27) А нивото се определя от месинговия винт там където влиза маркуча с бензина, но колко трябва да е не ме питай че незнамСместа се определя от долния винт които съм ти показал /мисля че обозначенията съм ги обърнал/ идеалната смес е 15 части въздух 1 част бензин но незнам на къде се върти на ляво или на дясно нека някои дето знае да се искажеОбърнал си ги колега, поправката ти е правилна, долният винт е за гориво-въздушната смес!Като се обърне капака на карба наобратно поплавъка трябва да е горе-долу успореден на капака(около 1см е растоянието м/у капака и поплавъка) или когато е в нормално положение при празна камера да има ъгъл 45градуса м/у капака и поплавъка.Винта за сместа ако всичко е наред се завива до крайно положение и се развива 2,5-3 оборота (после по слух ако има нещо се коригира).Дано съм бил полезен и аз Колеги имайте в предвид ,че всички компоненти в карбуратора зависят един от друг, сиреч:Ако нивото се промени ,променя се и сместа и обратно, ъгъл на предварение също е много важен.Само да спомена не съм разбирач ,но не говоря и наизуст ,споделям "патилки" .Ако някой има някое въпросче и мисли ,че мога да помогна ще помоля на лични,рядко следя темите.Успех на всички в борбата! здр колеги ас писах и в други теми но няма6е кои знае кав ефект та бихтелими казали кои карб става освен кеихин 1 на NE без да сменям колектори и други не6та и дали става карб с автомати4ен смука4 4еми писна дасе занимавам с моя дависе ячко с бензин заради точ скапан поплавак моля пи6ете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 подоб ре закараикол ата на маисторда види закакво ставадума, карбураторътехубавнего,!.,"" заменяй, отремонтираиигои си караии колатаааа4е ина4еможе ваф филм да севкарашуспехтиже лая с аудит о! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 (Редактирано) Колеги, като стана въпрос за карбуратори, имам Кейхин ама 1 или 2 не знам. ОТ 1.8s NE е свален. Карам вече 4 години с ладов и то основно на газ, и за това не го ползвам. Проблема му е ,че поплавъкът е протрит пълнеше се с бензин и се давеше. Лепих го няколко пъти и се отказах. Та, ако някой търси такъв да свирка, само ми събира прах в мазата.Даже ще му го дам с оригиналната плочка за газовото (Холандско) ама за марка не се сещам. Редактирано 7 Ноември 2011 от knopp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piton78 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Здравейте колеги,за да не пускам нова тема понеже проблемът ми е пряко свързан с тази,направо на въпроса. Колата е абсолютно същата като на колегата пуснал темата(1,8s NE-мотор карбуратор кейхин 1). Проблема е със електроклапана който управлява вакума за празен ход.Спря да работи.Свалих го пуснах му ток работи,което означава че нещото което го управлява не работи ама не знам къде се намира. Колегата И.Николов споменава за някакво блокче с номер 68 ама къде седи тая пущина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Провери ли при бушоните и при кората под волана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piton78 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 (Редактирано) При бушоните проверих няма такова нещо,сега ще залягам под волана.То тогава ще да е някакво по специално реле един вид може би. Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Имам същата кола и са ми казвали,че в краката под кората от ляво имало някакво реле за ниските обороти,дали е вярно не знам...ако искаш хвърли един поглед и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване