mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Ще влезе ли чудовището ? :http://dox.bg/files/dw?a=1f57fd5843 в Б5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 май ,май не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Що да не става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Като гледам е от С8.Насаждането ще ти е най-малкия проблем.Ще се наложи смяна на скорости,спирачки и какво ли още не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 На Б5 коша по принцип е доста тесен и ще е тегава работа. На дължина задължително ще трябва да се отреже хийт шийлда и може и да стане, но на ширина ако е по-широк от вешестака квато и обувалка да се извади няма намъкване. Търси най-добре по чуждите форуми такъв проект, ако няма питай, ще ти отговорят. Тука във форума едва ли някой може със сигурност да ти даде отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Даже и да влезе не можеш го запали, така че не се хаби излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Що да не запали бе нали ще му се присади и инсталацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 9 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Даже и да влезе не можеш го запали, така че не се хаби излишноЗащо пък да неможе да се запали ?ето още 1 снимка http://dox.bg/files/dw?a=9ea21a3841 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Това е ясно, ами имобилайзера. Това ми прилича на S4, а на новите коли имобилайзера е в четири компютъра, на 4-та трябват само около 3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 ами нали това казвам, заедно с мотора се присажда цялата инсталация с компютрите, включително и таблото. Верно, че ел. частта е най-голямата хуйня особено при новите мотори, където имат километри кабели, ама се прави не е невъзможно.Ето един много интересен проект на присаждане на S62 от М5 Е39 в Е30 купе. Трансплантацията почва от 11 стр. Сорс - дрифтинг форума http://drifting-bg.com/forum/viewtopic.php...c&start=150 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 хийт шийлдаъъ.. кое??? файъруола съм искал да напиша... баси ламера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MasterBoy Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 ще влезе като у тях си най-доброто изпълнение тук но и този определено не се шегува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cheryman Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 ще влезе като у тях си най-доброто изпълнение тук но и този определено не се шегува Даа,определено човека е тотално пристрастен,евала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Тоя мотор го гледах в мобилето на някаква смешна сума за комплекта скорости, мотор и инсталация.Факта, че още не е продаден съвсем не е случаен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 абе този дето са го садили е бая по-различен от този който споменава колегата.А и гледам че са ползвали stendalone ECU. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Какво е stendalone ECU. А иначе се продаваше една S5 на части, познат купи седалките и лайстните от карбон за 13 бона. Интересно, идваха ченгета да я оглеждат за VIN -a, Криминална лаборатория, а той нашия човек казва, "само тази не съм я крал " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (Редактирано) Както са казали предците ни.Няма невъзможни неща,стига да имаш въображение и всичко може да стане Редактирано 10 Януари 2010 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (Редактирано) само с въображение не става пич....иска много много кеш....а по темата не знам как може да влезне 8цил мотор в тоя кош освен със зверско преправяне по купето, ама като знам 2,7т мотора как е натъпкан в коша ...... Редактирано 10 Януари 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (Редактирано) То е ясно че 2.7Т мотора по-лесно влиза в коша на (B5) който е бил с мотор V6...А питането ми е много трудно ли влиза пак при (B5) но с V4 мотор? ... Редактирано 10 Януари 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (B5) но с V4 мотор? ...V4 на ЗАЗ или СААБ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Какво е stendalone ECUАфтърмаркет компютър, който поема управлението на цялата кола.А тоя английския проект наистина е уникален. Като се почне от преправянаето на цялото купе в RS реплика, до трансплантацията на мотора - 4.2 V8 от S8 340 коня, код АНС. Стандартно е бил с автоматична кутия, която пича сменя с 6 степенна от S4, предни полуоски от Б5 РС4 и задни от Б5 2.8 куатро. Електрониката е VEMS, без МАФ, с добавен 3 баров МАП (оригинално мотора не е с електронен дросел) и широколентова ламбда, вместо стоковите 2 обикновени. Ограничителя е настроен на 7500 об/мин. Тегло - 1540 кг напълно оборудвана. Плановете са по-натам да се добавят 2 турбини, електрониката има опция да ги управлява.Мога да кажа само респект за двугодишния труд на пича, това се казва маниак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 V4 на ЗАЗ или СААБ?Добре изглежда си загубил смисъла в първото изречение дето съм написал или не си пожелал да разбереш че съм искал да съкратя писането като съм казал V4 - вместо в коша на Ауди А4 модел (B5) с 4-цилиндров мотор.Така вече се надявам да си ме разбрал ... и да я няма тая нотка на подигравка откъм твоя страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 10 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Интересно ква ли сума ще трява за тая далавера ?? Трява да ида до Проспеед да ги питам ако е м/у 10-15к си заслужава (без двигателя)? продавам и стария двг за некой лев и карам РС4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 ако наистина мислиш, че 10-15к си заслужават, намери двигател и ми се обади да го насадим за под 10к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 10 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 ако наистина мислиш, че 10-15к си заслужават, намери двигател и ми се обади да го насадим за под 10к До колкото разбирам няма как да стане , тай като б5 адр няма куатро и го няма канала, а само на предно ще сцепи колата на 2 май само Б6 купе с куатро ще свърши работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване