cheryman Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Виж тук колега http://www.prospeed.bg/bg/products/4192/0Мерси Колега, проверих но, няма цена за моя модел,писах на фирмата,ама досега "никел"-разбирай без отговор!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Ma верно си се глезите тука Много нежни души сте се събрали на едно място!Кори немали! И кво? Нещо критично ли е тва? Ми ако толкова ви трябват, хората в Проспийд правят метални по поръчка! Ниски им били колите! Ми ниски ше са! нали искате стабилност в завой! Като искате зимата да са високи, ми сложете високи гуми - има мегдан!Аз си унищожих корите на мотора и скоростите още първата година в БГ. Не съм си купувал нови.И моето окачване е 1ВЕ! Не можех да си влеза в подземния гараж без да задере отдолу. Това което направих е просто да си сложа по-широки гуми със същата височина и колата се вдигна с 1см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Става въпрос за 2.5 преди 2004та .Там се спрягат проблеми с охлаждането, прегряване и т.н.Проблемите вероятно са възможни само при не-добро оебезвъздушаване на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 29 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 ..Малко е вероятно да се скрием в тъмни стаички и със зле наточени ножове да седнем да си режем вените.. Възможно, но малко вероятно. При правилното структуриране виждаш колко приятна тема за раздумки можем да си отворим от един квадрат счупена пластмаса. Тази раздумка ми липсва понякога .. като гледам не само на мен. По темата - дори метални фараши няма да решат проблемите с проектирането на автомобила и набиването със снега, което обезсмисля схемата, затова както казах и по-горе - ще троша, ще сменям и пак ще 'лъзгам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) някога някъде четох из някакви немски неща нещо. а то е:без кори от долу се вдига консумацията на колата с накакви проценти (разбирай под 5)има по-лошо охлаждане на скоростите+ намаляване на притискателната сила на котъра към хАсфалтатака че аз като отпраша за немачко слагам коритекато си дойда в бугаристан и сменям маслото (почти винаги след трип из европа съм направил километрите за ново масло)свалям кората, закачам я в гаража на стената, сменям маслото и продължавам без кора из бугарско.за жалост май при по-новите с по 2-3-4 кори закачени и нвряни из калници и брони с по 20 рапиди заниманието е досадно и глупавона моя танк е 2 болта под мотора, 2 рапиди в калника и ае у лево то и моята не е цумует ама ми е кеф да си се глезя и въобразявам че се раздавам по магистралите като пилот-изтребител на волска каруца Редактирано 29 Януари 2010 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 (Редактирано) От няколко дни съм с нови кори и нека споделя грешката, която се е сформирала в мозъка ми - дупките, заради които възникна дискусията са три, а не две както сочеше първоначалната информация. Просто там, където се е намирала третата е била отнесена от набития сняг. Кората заедно с единия ченгел за подкалника и пълен комплект "бурмички" и тапи + отстъките, които ползвам = 315 лв. Бях на Боровец днес, където не мога да кажа, че присъства сериозно количество сняг, но на връщане към родния ми град (Русе) се оказа, че трябва да се префасонирам на полярен изследовател, защото колкото повече наближавах града от София, толкова по-драматична ставаше снежната обстановка. Разпорих няколко ниско навяти преспи, изпреварих няколко снегорина и като цяло се движех значително по-бързо от всички останали бързайки да се видя с важна за мен личност. Нямаше драма за долната част на автомобила ми, но когато влязох в града и кривнах по малките улички познатия хъркащ звук започна. Не съм лягал под колата да видя дали отново съм събрал целия сняг на света, но съдейки по трите пръста сняг на цялата ми задна част на автомобила силно е възможно да има толкова и отдолу. До тук с критиката - quattro-то е брилянтно за каране в зимни условия. Познавам пътя изключително добре и само на пълен лед върнах газта. Пътуването бе повече от приятно по ризка слушайки EuroDance хитове от 92-95 г. Навън вееше, навяваше, валеше сняг, беше чист лед на места, но беше едно истинко зимно пътуване с мотивираща крайна цел. Два завоя преди входа на Русе подадох газ в завои (с изключено ESP) и задната гума стъпа на лед и моментално поех завоя на една страна (непланирано), но с подаване и отнемане на газта го взех с прилично висока скорост за ужас на плюшената панда закопчана превантивно с колан на задната седалка. Обичам го това quattro. Сега остава да намеря същата конфигурация задвижване с 4.2 бензинов V8 отпред и H форма на каналите за пръчката пред климатроника - щастието ще бъде пълно. Редактирано 7 Февруари 2010 от Sir T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 (Редактирано) Влади, като те чета и ми идва да запаля колата и да тръгна към Русе или някъде, където в момента вали сняг.Спри се бре, човече Тази конфигурация, където споменаваш ... ето я нашата кола Редактирано 7 Февруари 2010 от brabusGTI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 (Редактирано) По описанието на скоростите се сещам само за това, но не отговаря на разположението и типа на двигателя Редактирано 7 Февруари 2010 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Влади, като те чета и ми идва да запаля колата и да тръгна към Русе или някъде, където в момента вали сняг.Спри се бре, човече Тази конфигурация, където споменаваш ... ето я нашата колаимаме един сериозен проблем тук - (поне преди да смъкна някое килце) не се събирах много комфортно в този тип седалки. Карах едно RS4 с тях и не са ми много по мярка. Предпочитам класическите Recaro-та. Иначе това е машината. Сива с черни елементи отвън, карбон вътре и черен салон. Bose разбира се ... Има една такава за 70 000лв в момента, но не съм толкова тъп да извадя 70 за сметка на всички останали неща, които правя. За 140 000 лв. има RS6 на 20 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 влади а е46 м3 съпоставимо ли е с рс4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 ммммм .. доста различна машина е ... По-скоро Е90 М3 е съпоставимо с RS4 седан. Ето тук едно, което карах преди време.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Заради такива като теб сложиха легнали полицаи на Бояна За червената машина от видеото само ...но има дефект. Гледах три път клипчето и съм сигурен, че е дефектно това RS4 - не е Авант! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 (Редактирано) И аз днеска подавах газ от боровец към софия, колата обаче не беше познатото ми куатро а E320CDI 7G само на задно , есп-то си го включвах за секи случай при високите скорости преди да стигна до завойчета към пасарел , но въпреки това имаше малко тръпка - засилил съм се по дългата права с към 140-150 ( с някво субаро се закачихме) и намалявам за един сравнително дълъг завой леко кишав на вид ама вече си бяха минусови температурите и влизам в завоя все още на лека спирачка и с към 110 усещам как леко ми олеква волана и съм точно на прага на недозавиването , ако навия повечко волана нищо не става - колата едвам спазва траекторията на завоя , отпуснах плавно спирачката и се опитах да намеря максималното странично сцепление което мога да извлека от гумите без да ги претоварвам с спиране, чукнах по рязко волана докато все още масата беше прехвърлена на предните гуми , бъцнах леко газ и олекналата задница мазно се понесе и се получи нещо като дрифт с 4-те колела демек стигнах сички лимити които можеше да се достигнат на гумите и да се задържа в лентата си на движение, малко по бързо да бях навлязъл и щях да застъпвам маркировката или банкета дори ... интересно ми е аудито при такава скорост как ще се справи с недозавиването, винаги го повлича направо изнесения мотор,като навляза в завой без газ и ако чукна по рязко и агресивно волана - няма никой... ако плавно натоваря волана вече се усеща добре балансирано, вече при подаване на газ в завоя първо недозавива и като повърти малко торсена прехвърля повечко назад и тръгва и с задницата - става за остри нискоскоростни завои ама на високи скорости не знам как ше е. Редактирано 7 Февруари 2010 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 става за остри нискоскоростни завои ама на високи скорости не знам как ше е.без драма .. ако има пауър става и за 120+ на врати на сняг... моята се сърди, но като и хванеш баланса с чукване на волана и подадена газ си се пързаля без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 (Редактирано) За бавните завои чуквам профилактично ръчната и е много приятно , на висока скорост няма как и понякога пробвам скандинавиян флик но само на някой познат и широк път , за извънградско ми е прекалено непредсказуемо поведението и никога не бих рискувал да лекувам недозавиване по подобен начин... ...ти имаше ли нещо общо с Х1 тест драйва на боровец..., че като наизлязоха тия кафявите ... кат хлебарки полазиха по преспите и ми се прииска да поразтрия някое. Редактирано 7 Февруари 2010 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 ...ти имаше ли нещо общо с Х1 тест драйва на боровец..., че като наизлязоха тия кафявите ... кат хлебарки полазиха по преспите и ми се прииска да поразтрия някое.Да кажем, че имах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Даже май мернах Imola-та в движение и веднага за теб се сетих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 преди малко се раздадох на път за и обратно от летището...колата е скопец (няма квадро) 90 коня нискооборотен тъпкач мононижекция ноооо 2-ра скорост на бабата е мнооого дълга и изкарва усмивката винаги на слабоумната ми физиономия.не ме търсете за майсторски изпълнения, чуквания на волана и прочие работи. не ги умеяпри мен веселбата е - газ до ламарината за да отлепя гумите от всякакво сцепление с снего-ледо-асвалта и въртене на волана във всички посоки.от страни изглежда (а и реално е точно така) като идиот загубил управление и влязал в безкрайно махало.добре че съм по бъзлив та не навивам толкова волана че да се завъртя на 360 градусаи за протокола в 04:50 по улиците нямаше коли на които да преча и предизвиквам стрес с глупостите си.деееба и работническите полети на България еър - рейса за селата - официалния превозвач на Бай ви Ганя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 8 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Даже май мернах Imola-та в движение и веднага за теб се сетих.Трябваше да се обозначиш и щяхме да те уредим да покараш Х1 на врати (част от тест драйва). Audi-то беше безобразно мръсно. Беше на х-л Ястребец спряно, после беше пред Янакиев и накрая пред паркинга вдясно на влизане в Боровец, където бяха X1-чките. Тегелирах няколко пъти нагоре-надолу и после тръгнах за Русе. Къде го мярна?Заради такива като теб сложиха легнали полицаи на Бояна hilezh.gifЗа червената машина от видеото само respekt.gif ...но има дефект. Гледах три път клипчето и съм сигурен, че е дефектно това RS4 - не е Авант!Моля, моля .. аз не съм виновен! Правил съм го веднъж и то на въпросното видео! А червената машина определено е дефектна! Много хубава RS4-ката. Малко и е тежичка предницата, но ще го превъзмогна - за возене на дини става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Жената наскоро въведе едно много хубаво словосъчетание, когато тръгвахме на път: "И без "quattro" завои!" Изпълни ми душата с радост... А как е Х1-цата??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 8 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Жената наскоро въведе едно много хубаво словосъчетание, когато тръгвахме на път: "И без "quattro" завои!" Изпълни ми душата с радост... А как е Х1-цата???Моята има друг трактат относно завоите и то доста преди да си купя quattro ... нормално е X1 не е нова за мен - карах я за първи път преди година и от септември до декември миналата година не съм слизал от нея. Готин автомобил. Най-добрият за шофиране в този сегмент by far. Добро задвижване на 4-те колела. Динамична и ориентирана към млади хора. Не много пространство отзад и не много голям багажник, но идеята е да е под X3/X5/X6. Така че това не мога да го отбележа като минус. Единственият проблем е ценовото позициониране на premium brand-овете и то не на конкретния, а на всичките.. Това е. Смятам, че добре напълнен с опции става прекалено скъп. Това е проблем и при Q5 и GLK. Плащаш за емблемата, която води и доста позитиви разбира се, но ценовия фактор не бих го нарекъл - WYSIWYG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 (Редактирано) Днес си спестих огромни разправии благодарение на писанията на Влади Кулев. Както обикновено като него и аз като падне сняг обожовам да лъзгам. Та в пътуването към офиса сутринта, около мивката на г-н Кадиев съм първа кола ESP VERY OFF газ до ламарините, колите зад мен остават на 100-на метра и аз решавам да я лъзна лекинко, последва жесток ъндърстиър и политане към мантинелата ESP-то си стои изключено и не му пука, на мен ми забушува адреналина в главата и същевременно си мисля веднага за ЛЕВ ИНС, за фарове радиатори капаци и прочие. Тогава се сещам за Sir_t, и за неговите писания и уроци. Веднага излизам от паниката, а всичко това става за по малко от няколко стотни от секундата, врътвам волана на обратно подавам пълната газ а съм на 3 предавка, колата вдига заветните за нафтата 4500 оборота и някак си излизам от кашата, сърцето ми бие като се едно съм изпил 9 ред була. Та мога да кажа само, че благодаря на Влади за тия теми. Редактирано 8 Февруари 2010 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 8 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 (Редактирано) ^ Винаги съм насреща! в Русе има зловещо много сняг, но определено не става за каране, а по скоро за прекосяване на определени територии под формата на булеварди. Снощи на Бяла ми казаха, че са затворили пътя към Румъния заради навявания. Предполагам, че нещо подобно се е получило и към Бяла (София). Не е спирало да вали от три дни. В двора ми има толкова много сняг, че единствено джипката може да излезе и мисля да зазимя quattro-то докато се нормализира обстановката. В това време няма смисъл да си мъча машината. Редактирано 8 Февруари 2010 от Sir T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 земи направи един курс за форумаизмисли някаква ценада се запишеме които искамеи да ни водиш некъде да ни учишпоне 5-10 човека ще се запишеме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Аз бих се записал веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts