Jump to content

Безграничната любов към едно А4...


Raino

Recommended Posts

На маслото от Порше/Сакар пише "Made in Germany". Или поне на трите туби, които съм купувал досега. Имайки предвид колко други страни производителки, включително и Китай пише по другите части от официалните представители се надявам, че е вярно :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да и аз потвърждавам казаното от Райно за Мишо :steinigung: ,просто човека няма тайни по тия мотори.Вече само при него си поддържам колата и смея да твърдя ,че е най-добрия -знае къде да гледа и винаги има решение ,а и като човек е много готин и точен и винаги ще ти каже как може най-добре да се оправи проблема,а не като повечето майстори, (а повярвайте ми аз доста смених,поне 7-8 покрай тези вибрацийки-дай да сменим това,пък ще видим)..Не му правя реклама,защото съм обиколил почти всички форумни светила и големи сервизи и мога да кажа ,че Мишо погледна сериозно и се зае с проблема,който не е бил кой знае какъв,а си е трябвало да знаеш къде да гледаш... :)

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На маслото от Порше/Сакар пише "Made in Germany". Или поне на трите туби, които съм купувал досега. Имайки предвид колко други страни производителки, включително и Китай пише по другите части от официалните представители се надявам, че е вярно :steinigung:

Аз съм сменял 4ри пъти маслото на А4ката и 4ри на А2ката и на всичките Made in Germany пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като заваляха лични съобщения за телефона на Мишо,с негово позволение го пускам тук - 0884723037 ,само не му звънете събота и неделя и след 18ч. в делничните дни.Занимавам се ОСНОВНО с диагностика и леки ремонти.Ходова част не ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да питам колегата Райно относно това което каза:''Според Vag Com-a, колата ми имаше за синхронизиране нещо свързано с ангренажния ремък,което периодично трябва да се прави''

ако може да ме светнеш за какво иде реч ? :hilezh: Предстои ми смяна на ремъка и затова питам.

мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за синхронизацията между двата вала,която след смяната на ремъците се донастройва от колелото на разпределителния вал и мисля,че при всеки дизелов ВАГ двигател с различни номера на мотора е и с различни стойности.Например на мойта AWX е -1.6 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за синхронизацията между двата вала,която след смяната на ремъците се донастройва от колелото на разпределителния вал и мисля,че при всеки дизелов ВАГ двигател с различни номера на мотора е и с различни стойности.Например на мойта AWX е -1.6 :bia:

Точно го обясни,аз откога се мъча :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в една друга тема пак ги писа това ъгълче на разминаване мецду коляновия и разпределителния вал -1.6 градуса. Откъде черпиш тая информация? Къде е написано? Дай да попрочета, че и моя е AWX и ме интересува живо. Защо д ане е без разминаване и да е точно 0-ла например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в една друга тема пак ги писа това ъгълче на разминаване мецду коляновия и разпределителния вал -1.6 градуса. Откъде черпиш тая информация? Къде е написано? Дай да попрочета, че и моя е AWX и ме интересува живо. Защо д ане е без разминаване и да е точно 0-ла например?

на Ваг Ком-а в кода където се гледаше това има гранци на стойностите.Не е нужно да помните числа,просто трябва да е в диапазона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз това му казах на момччето е другата тема! Че, според мен да е в диапазона , стига. Но той твърди, че трябва да е точно -1.6, защото Мишо бил така казал. Може и вярно да е, но ме интересува откъде се черпи информация колко да е. Защото моя е -1.1 и почвам да се чудя дали да не го врътна, та да е по норматив. Но все пак първо искам да го видя написано!

ПП. А границите са големи -3 до +3!

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси пак за бързия отговор. :hilezh: Ще го имам в предвид, защото искам вс. да е перфектно,че смяната на ремъка ми е да не казвам... вие знаете :bia: (чак се разплаквам ;) ;) ) ...като се замисля.

Даже мисля да си купя частите от германия само да ги сложа тук. Ще е добър вариант, но и естествено по-скъпия. Ще му мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Ivanu6ka,тези неща не ги пише по нета предполагам,а аз го разбрах случайно,защото влезнах в голям спор с поредния голям майстор и той звъня на някакъв от Порше,та от там го запомних това за синхронизацията на моя мотор ,а и Мишо толкова ми я беше направил вече.То не е казано,че трябва точно толкова да бъде ,просто зависи самия мотор как е, а това го дават по техн.данни. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би -1.6 градуса е идеалната стойност, а моторът си работи при -3 до +3 :hilezh:

При мен е +1.6(освен ако не съм видял добре, утре ще проверя пак) на AXR, така че може би ще му звънна един телефон :bia:

Иначе мойта за 10 000км. може би изгори към 200мл нямам идея какво масло. Ще видим сега с това, което аз си сипах ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мойта за 13000 от мах. на пръчката падна малко под средата й :hilezh:с Kастрола който взех от Германия като купувах колата,а сега съм пак с Kастрол от колегата ACE и също не ми е мръднало от максимума за около 4000км.

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,разход на масло ще споделите ли ?

Ми за 10к километра 5 литровата туба ми е таман, за да съм малко под максимума през цялото време :hilezh:.....и като си говорим за масло някой дали има идея каква е точно разликата между 505.00 и 505.01....интересувам се какво е различното при маслото за PD спрямо 505.00....ясно е че е нещо малко ма все пак.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение повъпроса с центровката е, че колкото е по-близо до 0-по-добре. Но за колата не е проблем да е в границите -3 до +3. Защото е с процесорно изчисляване кога да е впръскването. процесора взима този ъгъл,който е измерен между двата вала и пресмята точно кога е ГМТ и кода да "сипе мазута" :hilezh:. Аз сам си сменях ангренажа и имах следния прблем-ремъка ми е презацепен с 1 зъб при предишна смяна в оторизиран Ауди сервиз в чужденеция и като поставих всичко по белезите колата не палеше. Излезе ми грешка, че датчика е извън обхвата(-3 до +3). Т.е ако центровката е малко избягала колата си казва сама и не пали. Завъртях въпросното колело с продълговатите отвори на едната страна до край и ъгъла стана -1.1(това е макс при мен заради презацепения ангренаж, не го оправях, защото бях посглобил колата вече). на борда показва -1.1 , но под него има на следващия канал ъгъл на впръскване, който е 1 гр, т.е впръскването става точно 0.1 преди ГМТ. Ако показва -2.5 според мен впръскването пак ще си се коригира така, че да е точно в ГМТ. Все пак ще ми е интересно ако някой знае нещо написано по въпроса. Това мойто си е чиста теория написана след моя личен опит. Масло съм й сипал 5W30 Fina(белгийско, 505.01) и за 8000 км "изяде" около 300-400 гр. От 4 л. ми беше останало 400 гр и от онези дни го досипах, защото беше почти на мин. и сега е на макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало 505.01 да има по-висока механична издръжливост, т.е. да не се разкъсва масленият слой върху кобилиците на вала, който задейства помпа-дюза елементите, тъй като там натоварванията са много високи. По данни от чужди форуми въпреки използването на 505.01 пак можело да настъпи износване на този вал, но тук вече влизаме при легендите.

Цък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен питането ми е най-вече защото искам да сложа масло 0W40 или 5W50, но никъде не намирам такова с 505.01 одобрение.....всички са с 505.00 само, като говорим за качествени продукти с изцяло синтетичен характер. Тва за разкъсването на масления слой ми се вижда доста странно що се отнася до масло 5W30, което при високи температури си става на водица и въпреки това са му дали 505.01....

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам други с този мотор с какво масло си карат колата,аз лично и слагам само оригинално 5W40 Special + 505 01,събира 3.6-3.7л.Ще е добре ако някой сподели мнение какво слага на неговата помпа-дюза.

Аз съм със същия мотор AVF и му слагам само 5W30 ;507 00 от Порше БГ.За 15 000 км. доливам 100-150 ml.

Редактирано от ARTUR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде тръгна пак тема колко масло "яде" мотора...такава тема има отделно. Интересно ми е за центровката някой да пише! Това с вашите коли дето не "близват" масло ги знаеме. Само си помислете , че да не харчи масло означава, че то си седи в картера и не маже въобще, т.е харчите алуминий(от цилиндри и бутала). Та не е зле да има все пак някъв разход на масло, не е много опасно :hilezh:! Иначе по спецификация е дадено, че се допуска разход :

Макс. 0.8 л/1000 км, в зависимости от стиля вождения. Което е 10л. на 13-15к км :bia:.

Редактирано от Ivanu6ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Макс. 0.8 л/1000 км, в зависимости от стиля вождения. Което е 10л. на 13-15к км :hilezh:.

Бе че има някои недоразумения на VAG групата дето го докарват тоя разход на масло е така, ма все си мисля че разумните граници са далеч по надолу....при мен са около 1л на 10к :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е дадено като горна граница все пак, която ако се премине е задължителен ремонта. Ето за рускоговорящите:

Макс. 0.8 л/1000 км, в зависимости от стиля вождения.

Расход масла двигателем может быть определён только после прохождения длинной дистанции. В период обкатки он может превышать приведённое значение. Частое движение с высокими оборотами двигателя ведёт к увеличению расхода масла.

Това е за А4Б6(2000-2004г.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм почитател на оригиналните неща,в оригиналните им опаковки.Може и по-скъпо да е ,не ми пречи ,важното е,че съм малко по-сигурен в качеството .

Иииименно!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно, :) , за темата.Модела е актуален и със сигурност доста хора ще я следят с интерес.

Последните пъти на моята(AVB) и слагах Fuchs Titan 5W40 и бях много доволен...двигателя мъркаше.На 10-11к изгаряше около половин литър, което ми се струва нормално.В момента съм с ново масло,марка ERG(италЯнско)...по спецификация е за П.Д., но нещо не съм очарован.Някой друг има ли впечатления от ERG ? За разхода още немога да кажа тъй като съм минал 2-3 хил. км.

Утре съм запазил час при Мишо за моята кукла, та да видим обстойно какво е положението.Дано и аз да имам повод да се похваля с добри резултати :steinigung: Ще пиша подробности по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...