nicoldy Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 (Редактирано) Здравейте,Тези дни ми се наложи да попрочета за пружините вграждани за различните двигатели.Гледах предимно във vagcat.com. Опитах да систематизирам нещата в следните файлове predni_pruzini_prevedeno.txt/източник/ и zadni_pruzini_prevedeno.TXT/източник/ .Гледам, че в предните пружини няма разлика при авант и седан. Доколкото разбрах няма и разлика във външния вид на пружините. Имало разлика в твърдостта на различните пружини.Тук идват няколко питания:Колата ми е Б4 Авант ТДИ (1Z) 94'. Какъв ефект би се получил при:- монтиране на стандартни амортисьори на по-ниски пружини (преди -6 намотки и задни 8 намотки, при стандартни такива 7 и 10, ако съм броил правилно );- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-тежка кола;- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-лека кола;Благодаря предварително на отзовалите се!Поздрави! Редактирано 30 Януари 2010 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 31 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2010 Аз съм седан и съм си купил пружини отзад за Авант, но още е студено и не ми се занимава да ги сменям. Идеята ми е да се изправи малко колата отзад, че имам 50 л. газова бутилка, като сложа и малко багаж и един пасажер отзад и тя е клекнала горката . Отпред съм с носачи и пружини от 2.8, ако мислиш да слагаш такива и селенови втулки ще ти трябват, но такива носачи са си цифра. Тук идеята ми беше че 2.8 е по-тежък от АБК и може да имам по-малко проблеми. Шарнира си пасва идеално. Незнам дали ти помагам, нека и другите колеги да изкажат мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 31 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2010 10x!Иначе да внеса малко яснота относно питането си, че като гледам май съм пропуснал същината.При описаните варианти се чудя какво ще бъде:- стойката на колата;- каква ще бъде промяната във возията като цяло и поведението на колата в завои;- живота на амортисьора. Всъщност има ли значение при газовите амортисьори дали се монтират на по-дълги или по-къси пружини? По приложените таблици гледам, че ACE двигателите ги споменават само със спортно окачване. В един каталог на боге гледам, че едни и същи амортисьори стават за 1Z и за ACE. Ако съм разбрал правилно, то значи няма да имам проблем с монтажа на такива и на по-къси пружини и стандартни и всъщност дали ще го направя зависи от търсения ефект?И обобщено - ако искам по-висока кола, по-мека возия и по-голяма неустойчивост при завои слагам пружини от по-тежки коли и обратното?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 - монтиране на стандартни амортисьори на по-ниски пружини (преди -6 намотки и задни 8 намотки, при стандартни такива 7 и 10, ако съм броил правилно );- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-тежка кола;- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-лека кола;Благодаря предварително на отзовалите се!Поздрави!без да претендирам за разбирач,според мен на по-ниски пружини амортисьорите ще се натоварват повече = по-къс живот ако пък сложиш пружини от по-лека кола ще ти тежи купето и ще разбиеш и амортисьорите и окачването затова най-добре слагай пружини от по-тежка колааз сложих на мойто АЦЕ пружини от S2 и се вдигна с 2-3 см - но пък вози още по-твърдо... предполагам заради по-яките пружини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 без да претендирам за разбирач,според мен на по-ниски пружини амортисьорите ще се натоварват повече = по-къс живот ако пък сложиш пружини от по-лека кола ще ти тежи купето и ще разбиеш и амортисьорите и окачването затова най-добре слагай пружини от по-тежка колааз сложих на мойто АЦЕ пружини от S2 и се вдигна с 2-3 см - но пък вози още по-твърдо... предполагам заради по-яките пружини Благодаря, колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walery Публикувано 19 Март 2010 Доклад Share Публикувано 19 Март 2010 Здравейте,Тези дни ми се наложи да попрочета за пружините вграждани за различните двигатели.Гледах предимно във vagcat.com. Опитах да систематизирам нещата в следните файлове predni_pruzini_prevedeno.txt/източник/ и zadni_pruzini_prevedeno.TXT/източник/ .Гледам, че в предните пружини няма разлика при авант и седан. Доколкото разбрах няма и разлика във външния вид на пружините. Имало разлика в твърдостта на различните пружини.Тук идват няколко питания:Колата ми е Б4 Авант ТДИ (1Z) 94'. Какъв ефект би се получил при:- монтиране на стандартни амортисьори на по-ниски пружини (преди -6 намотки и задни 8 намотки, при стандартни такива 7 и 10, ако съм броил правилно );- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-тежка кола;- монтиране на стандартни амортисьори на стандартни пружини от по-лека кола;Благодаря предварително на отзовалите се!Здравейте!Колата си я получих миналото лято от Германия със спортно окачване(преправено там) за мое най голямо съжаление! Сменяни са пружините, сега са зелени на Waitec, дори гаранционните карти бяха в колата!Дали са сменяни амортисьорите обаче си няма понятие. Между другото единия преден вече потече и трябва да го сменям( комплект естествено) и не съм наясно, дали амортисьорите са различни при стандартни и спортни пружини. Доколкото съдя от външния вид на окачването, пружините очевадно са нови, но амортисьорите нямат вид на сменяни. Колата е b4 avant, 1.9 tdi с климатик.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 19 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2010 Колега, внимавай с цитатите и използването на бутона "ОТГОВОР". Докат разбера къде почва твоят пост се озорих.Та на въпроса. При мен нещата стояха по следния начин: предните амортисьори си бяха оригиналните. Задните мисля - също. Може и това да е била причина за скапването им. А може и да не е. Докато се чудех какво да правя с моите амортисьори пападнах на следните мнения:- предните амортисьори са еднакви при стандартното и спортното окачване, задните - не;- нямало проблем ако се вземат двойнодействащи газови амортисьори и се сложат на спортно окачване;- има си спортни амортисьори за спортните пружини и те трябва да се ползват... Не знам дали има неверни твърдения в гореизброените. В крайна сметка реших да си върна височината на колата и сложих стандартните пружини със стандартни амортисьори.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Аз съм седан и съм си купил пружини отзад за Авант, но още е студено и не ми се занимава да ги сменям. Идеята ми е да се изправи малко колата отзад, че имам 50 л. газова бутилка, като сложа и малко багаж и един пасажер отзад и тя е клекнала горката . Отпред съм с носачи и пружини от 2.8, ако мислиш да слагаш такива и селенови втулки ще ти трябват, но такива носачи са си цифра. Тук идеята ми беше че 2.8 е по-тежък от АБК и може да имам по-малко проблеми. Шарнира си пасва идеално. Незнам дали ти помагам, нека и другите колеги да изкажат мнение Да кажем, че заводски си излизат по-здрави носачите на 2.8 , спрямо 2.0....ама като им смениш втулките после с БГ ментакос....къде е файдата от упражнението с цел повече живот на детайла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Доста полезна тема ,но пак ми остана нещо неясно .На АБТ-то съм с предни от ТДИ и следователно имам 5 пръста разстояние между гумата и калника ,отзад съм също с такива каквито ги дават за ТДИ но поради разликата в двигателя отпред е много висока а отзад е 3-4 см по ниска какви пружини биха ми повдигнали колата отзад ,от авант със сигурност но каква разцветка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part/u/0/mod/54/kat/114/year/1993/grp/5/idcnt/2/subgrp/9103 А защо не смениш предните.Колкото е по високо окачването толкова е по нестабилна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part/u/0/mod/54/kat/114/year/1993/grp/5/idcnt/2/subgrp/9103 А защо не смениш предните.Колкото е по високо окачването толкова е по нестабилна.не стабилността не ме притеснява аз карам предимно градско и съм в квартал в който всяко излизане от вкъщи ми коства 3-4 км. гадни павета . Та искам да я направя като голфовете Крос Кънтри :hilezh: Искам да е по-височка и да ми вози по-хубаво . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Подложи нещо на пружините .На джетата едно време подложих лагери № 307 от долу на пружините и се дигна доста и не пречеше на возията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Някой може ли да покаже подложки или да каже от къде да се сдобия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 Някой може ли да покаже подложки или да каже от къде да се сдобия ?http://www.amavto.com/objects.php?from=15&cid=59 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Днес купих 2 тампона от тези които се слагат между намотките да пробвам с идеята да стане без сваляне на пружините ,но явно не става номера .Та като ще свалям кой вариант е добрия да подложа отдолу или между намотките да пъхам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Имам питане относно задните пружини ,видях че в ибей има пружини каквито търся ,но въпроса ми е от авант 2,6/2,8 ще станат ли на моето седанче абт ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Здравейте, разбрах че ауди 80 Авант има с 90кг по голям максимален товар от седана. Въпроса ми има ли друга разлика в окачването освен по силните задни прожини? И ако сменя задните прожини на седан със задни от авант, това означава ли че максимално допустимия товар на колата ще бъде като на Авант модела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 аве налагами се да пренеса 500 килограма царевица с б4 авант ще е проблем ли да я кача на един път +3 ма човека по 100 кила ?или да не се пробвам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 според мен не се пробвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 е пренесох ги точно 496 кила ,нямаше проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 здравейте някой слагал ли е предни амортисьори с пружините комплект от В3 на В4 стават ли на болтовете на главините. питам защото имам останал от В3-та комплект амортисьори с жълти пружини, да не ги махам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване