Jump to content

A8 2004 - 4.2i или 6.0


Recommended Posts

Колеги, привет. Видях най - различни теми и мнения за 4.2i, както и най различни сравнения, но май много малко хора са карали звяра (сиреч W12). Все пак искам да науча колкото се може повече информация и най вече от хора които са карали тези машини. Само докато пиша W12 ми се потят ръчичките........ звучи невероятна класика или не точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.0 мноу ясно нали знаеш no replacement for displacement :flehan:

Само като му чуя гласчето и се разтапям :hilezh:

ПС: Сори за спама аз не съм имал личен досег нито един от моторите :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6.0 мноу ясно нали знаеш no replacement for displacement :flehan:

Само като му чуя гласчето и се разтапям :hilezh:

ПС: Сори за спама аз не съм имал личен досег нито един от моторите :flehan:

То и аз така. Особено ако е студен бил двигателя и го запалят гледам и не вярвам на ушите си - мърка на 1200 оборота няма и 4 минути и заспива на 750. Но казват скъп бил за подръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм щастливец и карах и понякога карам W12.

Уникална машина !!!

Лично аз очаквах по-добри доускорения,както на С8 примерно,но W12 все пък е кола,която е предназначена за много удобно и сигурно пътуване и самите настройки на мотора и разгръщането са по-плавни. Впечатляващ е старта,доста по-сериозен от на 4.2.Другата сила на W12 e високата скорост,не се усеща кога прави 200+км/ч. и ги подминава с лекота.

Звука на мотора мисля,че не е нужно да го коментирам :hilezh:

С няколко думи-W12 е върхов мотор на върховия клас на най-добрата марка. :flehan:

Скоро ще пускам W12ката в продажба защото се търси джип,тоест и бартери с възможни.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С няколко думи-W12 е върхов мотор на върховия клас на най-добрата марка. :flehan:

Най-добрата марка е Мерцедес, там е V12 Bi turbo мотора и верно няма аналогия с нищо :hilezh:

По темата:

Аз лично винаги бих избрал 4,2. Динамиката е почти еднаква, V8-ака е класика, а тва W12 по думите на майстор, който прави само такива коли е страшно безмислен мотор :flehan: Естествено и 2 та двигателя са невероятни и нищо не може да се сравни с усещането да караш голям мотор, бил той и атмосферен. Аз имах BMW 740i E38 и беше като наркотик! Радиото не ми се пускаше... Така, че колега каквото и да решиш ще е правилно, но аз все пак бих взел 4,2....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет. Видях най - различни теми и мнения за 4.2i, както и най различни сравнения, но май много малко хора са карали звяра (сиреч W12). Все пак искам да науча колкото се може повече информация и най вече от хора които са карали тези машини. Само докато пиша W12 ми се потят ръчичките........ звучи невероятна класика или не точно.

Транспортьора ли те вдъхнови ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Транспортьора ли те вдъхнови ?

Не пич. Звука на моторчето. Просто ........

Най-добрата марка е Мерцедес, там е V12 Bi turbo мотора и верно няма аналогия с нищо B)

По темата:

Аз лично винаги бих избрал 4,2. Динамиката е почти еднаква, V8-ака е класика, а тва W12 по думите на майстор, който прави само такива коли е страшно безмислен мотор :D Естествено и 2 та двигателя са невероятни и нищо не може да се сравни с усещането да караш голям мотор, бил той и атмосферен. Аз имах BMW 740i E38 и беше като наркотик! Радиото не ми се пускаше... Така, че колега каквото и да решиш ще е правилно, но аз все пак бих взел 4,2....

А знаеш ли колко е разликата при подръжката? В смисъл за предвидените разходи - масло ........ и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там в действителност е 4.2, не е W12 B)

Не знаех , то звука така или иначе не се чува много добре . Ти от къде знаеш - да не би когато е снимана двойката W12 още да не е бил излязъл :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там в действителност е 4.2, не е W12 :D

Адаш, би ли изказал мнение какво мислиш ти по въпроса 4,2 или W12 :D

Просто съм сигурен, че имаш поглед и то задълбочен между 2-та автомобила и би ми било интересно мнението ти...

Аз съм карал само 4.2 за съжаление :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз не съм карал А8 6.0 - ама това е единствената 12-цилиндрова лимузина с 4х4 :D - то затова е W12 a не V12

иначе един съсед тука известно време паркираше една W12(от по-новите) ама сега гледам бръмчи с R8 ....може би 4,2 все пак е по-добър :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз не съм карал А8 6.0 - ама това е единствената 12-цилиндрова лимузина с 4х4 :D - то затова е W12 a не V12

иначе един съсед тука известно време паркираше една W12(от по-новите) ама сега гледам бръмчи с R8 ....може би 4,2 все пак е по-добър :D

Цъ, не си прав...

Погледни разположението на цилиндрите W12 е заради това:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз не съм карал А8 6.0 - ама това е единствената 12-цилиндрова лимузина с 4х4 :D - то затова е W12 a не V12

иначе един съсед тука известно време паркираше една W12(от по-новите) ама сега гледам бръмчи с R8 ....може би 4,2 все пак е по-добър :D

W12 е защото е грубо казано два VR6 двигателя . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цъ, не си прав...

Погледни разположението на цилиндрите W12 е заради това:

хехех да знам - но бях чул, че разположението на цилиндрите е такова за да има място за ск.кутия, торсен и т.н.

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех , то звука така или иначе не се чува много добре . Ти от къде знаеш - да не би когато е снимана двойката W12 още да не е бил излязъл :respekt:

По ауспусите е познал.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като прегледах коментарите май 4.2i е по - търсения мотор, по - достъпен. Но W12 се оказва произведение на изкуството Audi. Или с други думи уникат.

Някой знае ли сайт, в който човек да може да сравнява или да са сравнени тези два мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като прегледах коментарите май 4.2i е по - търсения мотор, по - достъпен. Но W12 се оказва произведение на изкуството Audi. Или с други думи уникат.

Някой знае ли сайт, в който човек да може да сравнява или да са сравнени тези два мотора?

Е какво сравнение искаш - единия бяга много повече и гори много повече - какво толкова има да се чудиш . Виж ако се сравнят W12 и S8 , там вече има повече допирни точки ... Ако се говори за произведение на изкуството V10 5.2 FSI е нещо такова . VR технологията , не е ли разработка на VW ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в тази тема има графиките на мощността при двата мотора http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=21281

Може да ти помогне при избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, би ли изказал мнение какво мислиш ти по въпроса 4,2 или W12 :lol:

Просто съм сигурен, че имаш поглед и то задълбочен между 2-та автомобила и би ми било интересно мнението ти...

Аз съм карал само 4.2 за съжаление ;)

По въпроса с Transporter - да, по ауспусите се вижда на няколко места как е 4.2. Любим предмет ми е откриването на грешки или по-скоро автомобилни грешки във филмите. Една българска продукция ме каниха преди време да изгледам суровите материали и им намерих доста пропуски, които изчистиха.

По въпроса с 4.2 vs. W12, аз също съм на мнение, че правилното сравнение по-скорор е S8 vs. W12. От към динамика, ценова категория, усещане, поддръжка ...

4.2 е много приятен мотор, балансиран от гледна точка на динамика и разходи. Доволно "стар" откъм присъствие в гамата на А8 и разбира се надежден, въпреки разликите в последното поколение. Хубав мотор.

W12 вече започваме да протягаме език за черешката на тортата. Страхотен мотор. Изключително уравновесен. Плавно, но същевременно бързо разгръщащ силата си като усещане. Има доволно много сила. Намирам W12 по-скоро за long-distance cruiser. Мерихме преди време едно Bentley Conti Flying Spur с A8L W12 и за мое учудване резултата бе в ползва на FS?!

"Моята" кола от гамата на А8 е S8. Уникален звук! При смяната на предавките (в ръчен режим) се чува едно гърлено припаткване от гърнетата, което просто може да те накара да се хилиш като 5 годишен каращ топ лимузина. Заради притъпеното усещане за динамика, породено от лукса и размерите на колата не мога да я сравня с предишното поколение S8 с ръчна кутия - онова е откачена кола! Подчертавам ръчна кутия, защото при автоматика нещата не се случват по същия начин. Все пак S8 е много, много приятен автомобил. Lambo базата на двигателя дава чудесно усещане. Макар този двигател в Gallardo е просто подвижна еротика и там е истинския му връх. Във всяко едно Audi, в което е вграждан е култивиран и уравновесен. В Gallardo е просто уникално изживяване. За информация - първите версии на Gallardo са с конвенционални крушки на стоповете (с жичка), след това преминават към LED технология. Причината? Сменяш ли предавки на Gallardo и стрелката на оборотите е в горната част на скалата от ауспусите излизат залпове огън и често гърмежи. От вибрциите жичките се прекъсват и крушките горят. Кеф а?

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...