oldtimer Публикувано 15 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Грешката е моя от 9А са скоростите не от КР по инерция тоя КР ми е само в тиквата, иначе Голфовете с широката броня не беха ли с хидравлика на съединителя сигурно верно некъф голфаджииски мит.... и с размера не съм запознат отблизо.... Редактирано 15 Февруари 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 ...иска да засилва атмосферен АБФ мога да му кажа какво да не прави...Tе вариантите за засилване на атмосверни мотори са кажи-речи еднакви при повечето от тоя клас/поколение,но я сподели твойто инфо конкретно за ABF,кое да,кое не!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Има един местен слънчасал тип от Тутракан май беше, дето сътвори Трабантка с ABF, валове, дросели от мотор, тромпети и мегасмърт и бая големи шпаги вади за драга за тая година пък да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Никъде не се споменава, че е заимстван като идея от някой Форд Косуърт..... че е на косуърт... това е ясно. Редактирано 15 Февруари 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Еми при положение, че единствения Косуърт през 88-ма (когато пускат ХЕ-то) е бил Сиерата, от къде другаде може да е заимстван според тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Има един местен слънчасал тип от Тутракан май беше, дето сътвори Трабантка с ABF, валове, дросели от мотор, тромпети и мегасмърт и бая големи шпаги вади за драга за тая година пък да видим Ами на него миналата година за Сливен нещо му се прецака мотора май го окотиха малко след като го слобиха, мотора му е АБФ, дори с един прятел му търсехме бутала от АБФ по София, че нещо беше закъсал, мотора който беше взел вътре не бил в добро здраве, Сиромаха се пише по-форумите. По спомен взе на Владо от Пловдив с турбо АБФ-фа буталата.Продадох му преди две години колектор 4-1 ибейски за траба, абе мераклия е стискам му палци тая година, ако има драг, човека прави с не много голям бюджет от нищо нещо сам, поне мерак има дано му се получат нещата. Редактирано 15 Февруари 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 (Редактирано) Няма да пускам линкЦитат:"""""""""Трабант 1.8 16v кр-15.48 на 3-ти кръг на Божура.Обещаните сликове не дойдоха а от подготовката на колата направо се срамувам. :oops: Да бия 400км и да се излагам-няма да се повтори! Сега се целя да докосна 13-ката пак зависи от гумите. """""""""""И още едно"""""""Сливен 25 май-14.32,повече със сила отколкото със силен старт-трудно се озаптява боксуването на 1-ва """""""Има и един колега където в чужд форум се пише "1bar" ама негови цитати няма да пускам, че ще вземе да изпаднеме в депресия Редактирано 15 Февруари 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка Точно тази фраза трябва да събира хората в този подфорум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка Съгласен... и аз също...Ама повечето си мечтаят или направо добарват нЕкоя турбо колиба,плескат по-голямо турбо,кулер,дюзи,ремап и айдеее три цифри коне нагоре Виж,ония с атмосверните са малко по-друга бира,щото събират като пчелички по малко от тук-там и получават крайния резултат,който не е чак толко впечатляващ,но за сметка на това е по-сладко след това постигнатото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Прощавай за любопиството, но какво е техническото обяснение за това?Някъде съм чел, че 5 клапанната глава (за 1.8Т става дума) има по-малко "dead zones" и прави по-малко детонации.Отделно 1.8 с 5 клапана има по-голям "flow capacity" в сравнение с 4 клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване