Jump to content

След 140км/ч спира да върви


plesho1912

Recommended Posts

Здравейте,след 140км/ч турбото изключва.на авариен режим ли минава?като е изгася и запаля на ново върви,но пак до 140км.С почистване на турбината дали ще се оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Възможно е да е запушен катализатор.

Но е добре да идеш да я видят на компютър, защото не си написал много ясно, но доколкото разбирам като стигне 140 спира да върви добре, но вече и при ниски скорости, което едва ли е катализатор.

Ако е катализатор забавя при някаква скорост или баир, но при по-малко натоварване няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след 140км/ч турбото изключва.на авариен режим ли минава?като е изгася и запаля на ново върви,но пак до 140км.С почистване на турбината дали ще се оправи?

Това предполагам става на 5-а скорост.А на 4-та пробвал ли си,пак ли изключва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че за къде бързаш 140 ти е екстра :) са по въпроса вероятно караш или колата е карана предимно градско и турбината ти се е поспекла тва в случай чи си с АФн щот не става ясно. Има голяма вероятност и да е от един вакумен клапан нека ти го попроверят в сервиз около 150-180 лв е нов и обикновенно е от него може да се наложи да ти почистят турбината :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е AHF.точния проблем е следния:след като стигне 140 и губи мощност.Става тромава.На 4-та скорост не съм пробвал дали го прави.Но до 140км/ч при яко ръчкане не го прави.И след като стане това се едно карам чист дизел-турбото го няма изобшто.гася двигателя,паля и няма проблем.Като е испъна след определената скорост пак го прави.може ли да е от клапана за вакума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ти го казва optimist-а за AFN, с пълна сила важи и за твоя мотор-AHF. Освен, че турбината може да е поспекла (лопатките), с някой от клапаните, вариантите са повече. Имаш един клапан, който е закачен на самото турбо, той директно управлява геометриятана турбото и той може да се е прецакал. Имаш и друг клапан - N75, който пък управлява споменатия клапан и той също може да не е в ред.

Колата ти влиза в авариен режим и за това спира да върви. Ама ти преди да разбереш каква е причината, не се опитвай да я оправиш с яка ръчка, да не се наложи да търсиш турбина. Аварийния режим може да идва освен от ниско налягане на турбото, също и от прекалено високо налягане - пикове, причинени от неизправен N75. Лошото е, че компютъра вкарва колата в авариен режим след като колата е работила не по-малко от 6 сек. при такъв пик, което, повторено няколко пъти, може да раздроби турбото (все пак - стара кола).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е AHF.точния проблем е следния:след като стигне 140 и губи мощност.Става тромава.На 4-та скорост не съм пробвал дали го прави.Но до 140км/ч при яко ръчкане не го прави.И след като стане това се едно карам чист дизел-турбото го няма изобшто.гася двигателя,паля и няма проблем.Като е испъна след определената скорост пак го прави.може ли да е от клапана за вакума?

Провери лостчето на турбината дали се движи свободно...моята като е гледаха беше започнала да се зацапва,изкарах я малко на магистралата,ама то с това време през последните седмици...

Вчера ми направи този номер да забие на 3-а скорост при 4000оборота.При каране с подаване и връщане на газта около 10на км след това не ми заби...

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре недей да пробваш...

... преди да разбереш каква е причината, не се опитвай да я оправиш с яка ръчка, да не се наложи да търсиш турбина. ..
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да правя?като го направи пак да е закарам на диагностика ли?Ако не е в авариен режим може ли да се разбере от каде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта е следния - закачвате го на VAG-COM и правите лог файл, задължително в движение (освен 13-ти канал) с пълна газ на 3 и 4-та предавка в диапазона 1800 ~ 4000 оборота. Така ше се ориентираш колко ти надува турбото и т.н. Но всичко това трябва да го направи човек, който се занимава с това и може да разчете лог-файла.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, направете логове с вагком в движение на пълна газ. Там ще се види, кога и защо забива. Отделно може направо да ти е набило грешка за повреден Н75 в енджин модула.

Ето как се прави лог - http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic...?f=27&t=301

Ето как се преминава на по-евтиния Н75 - http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic...?f=16&t=746

Турбината се гледа на 11-ти канал

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам същият случай. На 140 спира турбото, след това влиза в авариен режим и работи като чист дизел. Колата е Ауди А3 1.9ТДИ 110кс. Какво стана колега, оправи ли проблема и как???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишете ме и мен. Колата ми е А4 b5 1.9 ТDI AFN... 140 и умира коня :flipoff: Предстои ми подмяна на вакуум маркучите, че това е най-евтиното с което мога да мина, пък току-виж станало. Който може да прави снимки на операцията, ще е от полза :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същият случай. На 140 спира турбото, след това влиза в авариен режим и работи като чист дизел. Колата е Ауди А3 1.9ТДИ 110кс. Какво стана колега, оправи ли проблема и как???

На мен ми звучи като неизправен N75, защото при мен беше абсолютно същата драма и се оказа от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен забиваше на 4-та предавка на 3000об. По съвет на Жоро суходолски я карах половин час на магистрала между 3500 и 4000 об. и вече две години няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Нов съм и имам същия проблем.Прочетох доста мнения по темата и мисля че проблема отива към клапан Н75.Въпроса ми е следния;този клапан и (клапана на турбото)едно и също ли е? А4 1.9tdi-110к.Къде точно се намира този Н75.Ще съм ви благодарен за повече информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че е един и същ за всички модели 1.9TDI...

При мен се намираше закачен на коша зад двигателя и представлява сравнително малко цилиндрично пластмасово "нещо", в което влизат 3 броя вакуумни тръбички - две от едната, една от другата му страна. Има и букса с няколко жички, която също се включва в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,"Wizi".Закачих колата на wag com и показа грешка 00575.И по точно,датчика за налягането в турбината,който се намира на мъркуча свързващ интерколера и колектора.Цена на оригинален 190лв.Повишава се налягането в турбината и колата минава на(до болка известен) авариен режим.Най лесно е:steinigung:на 3та след 3500 оборота),след което няма мощност на която и да е скорост.И се налага да я рестартирам.Като сложа нов датчик ще пиша за резултата.Дано е положителен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...