akulata Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 В грешка си.1.8Е е DZ пълна механична инжекция 112 конски сили.1.8S може да е карбуратор или моно,но и JN,който също е пълна механичка инжекция,но е 90 конски сили.Аз моя двигател не го занм , а и не правя разлика от другите . Аудито ми е от зимата на 88-ма . 1.8 90 коня , пълна инжекция ??Значи си JN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LegendKiller Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Извинявайте тогава Иначе Аз съм с карбуратор 1.8 90кончета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LegendKiller Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Двигателят ми е с идентификация NE, ама имам чуството, че АГУ-то я е развалил до известна степен. Така си мисля защото не върви много ама пък си издържа натоварване ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sick_fuck Публикувано 9 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2010 що нема нечовешкия RU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 да бе бате мое ли да нема ПМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 12 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 Щото това е орязана бета-версия на анкетата... А и съм сигурен, че питате защо няма RU и PM именно във частта какъв двигател искате да имате! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 12 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2010 мойта 80-ка е с м43б16 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 аз съм със SF от 2003 и съм доволен.взех го от един приятел дето се хварли с неговата.иначе колата я взех 2000г с 1.6RN,и тои не беше зле но му стопих буталото на 3 цил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Audi Coupe 2.0 20V NM quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tomi4160 Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 сега съм като вълк единак....само аз ли имам РН мотор....май досега не видях друг такъв, ама съм си много доволен , незнам колко коня е ...колкото и да е бил вече не е толкова, ама пък е страшно икономичен , и дори да няма много силици носи на изстискване. :hilezh: не искам да си го сменям засега , но ако го сменям ще е за някакво куатро без значение какъв мотор е..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 абт- наказателяБ4 седан 1992 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wesley84 Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Май тука е мястото да се похваля до преди 3 дена карах авант ада1.6, но днес капарирах авант 2.0 мисля че е 16в , куатро дано не сам збъркал с тази механика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamikatzeto Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Със 1.8 NE съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 2.0 20V NM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gotingogo Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 абт- наказателяБ4 седан 1992 годинаНапълно съм съгласен - приятели с по 130-140 кончета немой ме стнигнат (опеляци, пежаци и пр.) А едни дори седнал да разправя, че ми е бил пилен двигателя, маховика и тем подобни глупости - просто немога да ги убедя, че марката е важна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Интересно какви са тези опели и пежа по 130-140 конски сили,които не могат дори да те стигнат.Просто ми е интересно.Иначе марката и качеството също са от значение.+ това АБТ-то е много корав и здрав мотор.В Ямбол имаме 3-4 колеги с такива мотори и всичките са предоволни от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Искам да попитам за кода на един двигател на Голф 2 синхро. Значи двигателя е 1.8 пълна електрическа инжекция (90 к.с.) много от нещата са сходни да не кажа еднакви със тези на АБК. Някой ако знае кода нека да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 АБК-то се води Digifant,a на синхрото единственият такъв е 1Р,но той е 98 коня,а GX & GU са по 90!Та 1Р е кода на мотора ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 Мерси много колега значи имаме 100 коньов Голф на хоризонта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkata001 Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 АВК-доволен след бласкане малко поскарцва,но добре се държи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wesley84 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 аз много се радвам че засега 16 кл.-вото куатро не ми е правило парчета само на бенз сам . Като разход, не е за тези които държат да да посещават рядко колонката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lupi33 Публикувано 12 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2011 от мен един JN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lich Публикувано 12 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2011 И аз съм с JN и съм много доволен .. поне засега :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 аз много се радвам че засега 16 кл.-вото куатро не ми е правило парчета само на бенз сам . Като разход, не е за тези които държат да да посещават рядко колонката.стискай палци да не почне ,че тогава става интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 За мен АБТ-то си остава наи доброто за Б4 та макар и малко слаб.Лека подръжка и лесен за обслужване,не е капризен за газафикация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване