Jump to content

Кой с какъв двигател е на автомобила си


integrale45

Recommended Posts

В грешка си.1.8Е е DZ пълна механична инжекция 112 конски сили.1.8S може да е карбуратор или моно,но и JN,който също е пълна механичка инжекция,но е 90 конски сили.

Аз моя двигател не го занм , а и не правя разлика от другите :hilezh: . Аудито ми е от зимата на 88-ма . 1.8 90 коня , пълна инжекция ??

Значи си JN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 244
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Двигателят ми е с идентификация NE, ама имам чуството, че АГУ-то я е развалил до известна степен. Така си мисля защото не върви много ама пък си издържа натоварване ! :steinigung::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Щото това е орязана бета-версия на анкетата... :)

А и съм сигурен, че питате защо няма RU и PM именно във частта какъв двигател искате да имате! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

аз съм със SF от 2003 и съм доволен.взех го от един приятел дето се хварли с неговата.иначе колата я взех 2000г с 1.6RN,и тои не беше зле но му стопих буталото на 3 цил :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
:hilezh: сега съм като вълк единак....само аз ли имам РН мотор....май досега не видях друг такъв, ама съм си много доволен , незнам колко коня е ...колкото и да е бил вече не е толкова, ама пък е страшно икономичен , и дори да няма много силици носи на изстискване. :hilezh: :hilezh: не искам да си го сменям засега , но ако го сменям ще е за някакво куатро без значение какъв мотор е..... :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май тука е мястото да се похваля :2gunsfiring_v1:

до преди 3 дена карах авант ада1.6, но днес капарирах авант 2.0 мисля че е 16в , куатро :lol: дано не сам збъркал с тази механика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
абт- наказателя

Б4 седан 1992 година

Напълно съм съгласен - приятели с по 130-140 кончета немой ме стнигнат (опеляци, пежаци и пр.) ;)

А едни дори седнал да разправя, че ми е бил пилен двигателя, маховика и тем подобни глупости - просто немога да ги убедя, че марката е важна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно какви са тези опели и пежа по 130-140 конски сили,които не могат дори да те стигнат.Просто ми е интересно.Иначе марката и качеството също са от значение.

+ това АБТ-то е много корав и здрав мотор.В Ямбол имаме 3-4 колеги с такива мотори и всичките са предоволни от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам за кода на един двигател на Голф 2 синхро. Значи двигателя е 1.8 пълна електрическа инжекция (90 к.с.) много от нещата са сходни да не кажа еднакви със тези на АБК. Някой ако знае кода нека да сподели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз много се радвам че засега 16 кл.-вото куатро не ми е правило парчета само на бенз сам . Като разход, не е за тези които държат да да посещават рядко колонката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

аз много се радвам че засега 16 кл.-вото куатро не ми е правило парчета само на бенз сам . Като разход, не е за тези които държат да да посещават рядко колонката.

стискай палци да не почне ,че тогава става интересно :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен АБТ-то си остава наи доброто за Б4 та макар и малко слаб.Лека подръжка и лесен за обслужване,не е капризен за газафикация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...