Двигателист Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Споделете впечатления – каква е правилната температура на охлаждащата течност през редуктор-изпарителя при която трябва да се преминава на захранване с пропан-бутан. Темата е само за ГИ, защото те работят с надналягане и са по-чувствителни към ниската температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Мисля, че газаджийте стандартно нагласят около 30С на изпарителя. Аз лично пожелах да ми вдигнат температурата на 45 което отговаря на около 60С на двигателя понеже зимата не ми харесваше как работи двигателя след преминаването на газ. Сега като се постопли смятам да отида пак да свалят t на 30С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai bokov Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 при мен е настроен зимата на 50c лятото минава на 38 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 При мен го оставиха на 40 С и съм доволен. Лятото прехвърля доста по бързо, зимата е с известно закъснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 40 градуса по Целзийдостатъчни са муако не са, да се е... в ... да не казвам къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 На 30 градуса е достатъчно да минава на газ. Докато не загрее хубаво до 90гр. просто не е желателно да се "ръчка много". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 20 Март 2010 Доклад Share Публикувано 20 Март 2010 Моята е на минимум - 20 (с Ловато съм) Никви грижи - на 500-ния метър е на газ... вече при под -2 някъде имаше проблеми - замръзваше изпарителя, но не е такъв проблем това, както при обикновената уредба - просто минаваш на бензин докато се размрази изпарителя и пак на газ...На клиентите настройвам на 30... като се позацапат инжекторите почва да се лигави студена, като са чисти и калибрирани - няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Извинявам се, че използвам темата ви но искам да попитам: Има ли възможност аз съм с Sequent 24 BRC - 4 цилиндъра без турбо да пали на Гас. Днеска ми изгърмя бензиновата помпа извън града и както се сещате няма палене Много разправий бяха а колко лесно щеше да бъде ако можеше да запали на ГАС и да си я закарам до сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Моята на 50 градуса минава на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване