Jump to content

A4 2.5 TDI или BMW 2.5 TDS


Recommended Posts

напротив ако можех да си позволя да карам само на безнин бих го направил но не мога аз лично съм впечатлен от адр с газов инжекцион от разхода който дава тая кола ако можех да сипвам 95 щях да зема 1.8т а в момента да караш дизел пак си е скъпия както и да го погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

напротив ако можех да си позволя да карам само на безнин бих го направил но не мога аз лично съм впечатлен от адр с газов инжекцион от разхода който дава тая кола ако можех да сипвам 95 щях да зема 1.8т а в момента да караш дизел пак си е скъпия както и да го погледнеш

Освен ако нямаш познати аграри - с тия нови трактори , подобриха и нафтата :hilezh: Сега сериозно - миналото лято беше добре - 1,80 бензина и 1,15 газта - нямаше никакъв смисъл да буташ газ инжекция за 2000 бона, но сега при 0,98 газ и 2,20 бензин ....

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПС: като каза , че мойто дръгел - ти какво караш :hilezh:
13 годишна дизелова бангия струваща 7000-8000 лева с
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е изключително тъпо някой да робува на дадена марка.. или даден модел или даден тип двигатели .. Като ти харесва ОК.. ама като нямаш средства да си позволиш това което искаш .. защо трябва да се натискаш да е АУДИ или БМВ.. Тук виждам ,че създателя на темата е против бензин.. защо ? Защото е карал само дизели.. Страх те е от новото ли ? хм.. 1.8Т върви повече, по-безшумен е , по-икономичен (ако се сложи газов инжекцион) , по-пъргав.. от 2те ТДИ-та които предлагат марките.. а вие продължавате да си блъскате главата ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ..

Карал съм доста бензинки колега и чесно да ти кажа грам удоволствие не намирам в кола на която за да усетиш ускорение тр да чака6 да качи над 3500-4000 оборота това 1.,2. всичките ми приятели които са карали бензин (а те не са малко) и са минали на дизел (говоря за читава кола а не някоя морга на колела) са ми казвали че вече само дизел ще карат.Нямам против бензиновите маниаци,но нека да те попитам колко ти харчи твоята бензинка в задръствания и колко харчи моя "стар" дизел,ако тр да си говорим честно може да е по-муден дизела не го отричам (макар че комънреилите не са никак мудни)но мога да карам със същата скорост с която ти,да затмина същия брой коли колкото ти и пак да стигна по-рано от теб поради простата причина че ще спреш да презареждаш по някое време,а аз ще мога да продължа да карам без презареждане просто защото имам достатъчно да покрия с няколко стотин км повече от теб.Мислех че като фенове на ауди ще оцените това което те постигат в развитието на дизеловите мотори,но явно бъркам.Това колко нм има 1.8т... това са празни приказки,признавам че е добър двигател,признавам че има ряз и всичко,но пак е далеч от това което може дизеловия двигател!И това не е само мое мнение,погледни в нета и виж статистиката колко процента се качва покупката на дизеловите агрегати,това са хора които преди това са карали бензин!По улиците от 10 6-7 аудита са дизел + че ауди пуснаха и 12 цилиндров дизел с какъвто другите марки не могат да се похвалят и да не забравяме колко победи имат на леманс със дизелов агрегат.

Не виждам смисъл в целия спор колкото хора толкова различни мнения и няма лошо в това, но на мен въпроса ми беше дали си засужава 2.5 тди или 325 тдс и понеже бяха оплюти и двете затова ще гледам за други дизелови мотори на ауди и ще отложа покупката докато посъбера още някоя хиледарка.Идеята ми беше да разбера дали ще се рентира да дам кинти за някоя от двете и виждам че мнозинството смята че са щайги,щом е така ще продължа да събирам и да гледам и да се съветвам с аудиторията тук,но бензина не ми допада и 1.8т няма да е,а колкото до 2.4 който предложи колегата преди ден-два четох тема тук (но сега не ми се занимава да я търся), в която повечето бяха твърдо против този вариант(но тогава ставаше въпрос за а6 ц5 куатро).А и аз не съм чувал нищо положително за този мотор(ако не броим какво съм чел в ауто билд).

Редактирано от BeHappy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твойта работа е мисията невъзможна!Такъв дизел какъвто ти искаш, просто не ти е изобщо в бюджета!Дори двойно пари да имаш, пак ще ти е много трудно да си намериш хубава кола, щото ти каза че не искаш 131 коня 1.9, а то ми изниква като единствен вариант!

"Това колко нм има 1.8т... това са празни приказки,признавам че е добър двигател,признавам че има ряз и всичко,но пак е далеч от това което може дизеловия двигател!"

От тия глупости, виждам че никога не си карал 1.8Т и си приказваш абсолютно наизуст!Тоя мотор няма нищо общо с атмосферка и тягата му идва много по рано, което го прави страхотно приятен за каране, да не говорим за дълъг път, където изпреварванията са удоволствие!Дизела има предимство само и единствено в разхода, което с едно ГИ се елиминира!Погледни реално на нещата и пробвай някой Тръц преди да си правиш генерални заключения!Не съм против дизела, но просто с твойте изисквания нема как да ги натаманиш нещата!

"Нямам против бензиновите маниаци,но нека да те попитам колко ти харчи твоята бензинка в задръствания и колко харчи моя "стар" дизел"

Понеже и аз има "стар" дизел, веднага ще ти отговоря, аз съм от Варна, но съм карал доста време и 2те коли в София.Та стария дизел гори 9х2.2=19.80лв, а Тръца 12х1.00=12лв!!!Ако за тебе 8 лева са нищо, ОК, карай дизел и дивей!

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т - 150кс - 210НМ , 180кс - 235 НМ

2.5TDS - 270NM

2.5 TDI V6 - 310 NM

Пределно ми е ясно какво са еднакви нютони на дизел и бензин , само че в случая просто не са еднакви , не че тръца не бяга повече от ТДС и ТДИто , но мотора , който наистина е със равна тяга на дизелите е 2,7 би-турбо , та там малко по-различно :flipoff:

Добре ги знаеш нещата , няма спор а коментарите за гъзарията турбо+чип+газ няма и нужда да ми го проясняваш , не съм толкова извисен да го осъзная , тея неща :flipoff:

Както винаги извърташ нещата. Какво значи равна тяга като по каталог 1.8т е по бърз от 2.5тди ? Къде отиде да сравняваш 2.7битурбо. Не знам каква гъзария има в това да караш стар смотан кенеф на безброй километри на бензин - нито върви ама за сметка на това арчи. И аз не го разбирам това.

Освен ако нямаш познати аграри - с тия нови трактори , подобриха и нафтата :rolleyes: Сега сериозно - миналото лято беше добре - 1,80 бензина и 1,15 газта - нямаше никакъв смисъл да буташ газ инжекция за 2000 бона, но сега при 0,98 газ и 2,20 бензин ....

Оф наистина си доста зле. Миналото лято газта беше 73 стинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм доста бензинки колега и чесно да ти кажа грам удоволствие не намирам в кола на която за да усетиш ускорение тр да чака6 да качи над 3500-4000 оборота това 1.,2. всичките ми приятели които са карали бензин (а те не са малко) и са минали на дизел (говоря за читава кола а не някоя морга на колела) са ми казвали че вече само дизел ще карат.Нямам против бензиновите маниаци,но нека да те попитам колко ти харчи твоята бензинка в задръствания и колко харчи моя "стар" дизел,ако тр да си говорим честно може да е по-муден дизела не го отричам (макар че комънреилите не са никак мудни)но мога да карам със същата скорост с която ти,да затмина същия брой коли колкото ти и пак да стигна по-рано от теб поради простата причина че ще спреш да презареждаш по някое време,а аз ще мога да продължа да карам без презареждане просто защото имам достатъчно да покрия с няколко стотин км повече от теб.Мислех че като фенове на ауди ще оцените това което те постигат в развитието на дизеловите мотори,но явно бъркам.Това колко нм има 1.8т... това са празни приказки,признавам че е добър двигател,признавам че има ряз и всичко,но пак е далеч от това което може дизеловия двигател!И това не е само мое мнение,погледни в нета и виж статистиката колко процента се качва покупката на дизеловите агрегати,това са хора които преди това са карали бензин!По улиците от 10 6-7 аудита са дизел + че ауди пуснаха и 12 цилиндров дизел с какъвто другите марки не могат да се похвалят и да не забравяме колко победи имат на леманс със дизелов агрегат.

Не виждам смисъл в целия спор колкото хора толкова различни мнения и няма лошо в това, но на мен въпроса ми беше дали си засужава 2.5 тди или 325 тдс и понеже бяха оплюти и двете затова ще гледам за други дизелови мотори на ауди и ще отложа покупката докато посъбера още някоя хиледарка.Идеята ми беше да разбера дали ще се рентира да дам кинти за някоя от двете и виждам че мнозинството смята че са щайги,щом е така ще продължа да събирам и да гледам и да се съветвам с аудиторията тук,но бензина не ми допада и 1.8т няма да е,а колкото до 2.4 който предложи колегата преди ден-два четох тема тук (но сега не ми се занимава да я търся), в която повечето бяха твърдо против този вариант(но тогава ставаше въпрос за а6 ц5 куатро).А и аз не съм чувал нищо положително за този мотор(ако не броим какво съм чел в ауто билд).

Офф пак говорите на изуст - бензина много харчел , хайде ще хвърля бомбата :

Както занете , карам Ц5 2.4 бензин - пътувам София-Кнежа почти всяка седмица . По маршрута Бъкстон-околовръстното-ботевградско и там по магистралата , всеки път си ходя с 30 лева бензин и ОСТАВА . Зареждам на светнала лампа за бензина и снощи като се прибрах не беше светнала още . Това са 170-175 км със 12 литра умрял 95 на Лукойл ! Минава се през 10ина села и градове , та не е само извънградско , под 120 не съм падал .Който не вярва , да идва да го повозя . Ама трябва и да знаеш как да си караш колата !

Карал съм доста бензинки колега и чесно да ти кажа грам удоволствие не намирам в кола на която за да усетиш ускорение тр да чака6 да качи над 3500-4000 оборота

Ами точно там е удоволствието колега - като започне да ти реве колата , да дърпа и да реве още повече , не да се задъхва на 4000 оборота.Ако забелязваш машините за удоволствие - мотори , спортни коли са със високообортни мотори , точно за да дават кеф.

В България всички са на дизел и газ , защото нямаме пари за съжаление , не защото сме луди фенове на ТДИ !

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф наистина си доста зле. Миналото лято газта беше 73 стинки.

Да бъдем по-точни , август мина 1.00 лева ама не ми се впуска в безсмислени дискусии ...

Карал съм доста бензинки колега и чесно да ти кажа грам удоволствие не намирам в кола на която за да усетиш ускорение тр да чака6 да качи над 3500-4000 оборота

извинявам , се ча пак го поствам , но пика на тягата при тръца е на 1750 оборота , а на атмосферните бензиновите 6таци е на около 3000 , като имаш 90% от тягата при 2500 оборота , 6таците след 2000та година имаш 90% от тягата на 2000 оборота :flipoff:

а колкото до 2.4 който предложи колегата преди ден-два четох тема тук (но сега не ми се занимава да я търся), в която повечето бяха твърдо против този вариант(но тогава ставаше въпрос за а6 ц5 куатро).А и аз не съм чувал нищо положително за този мотор(ако не броим какво съм чел в ауто билд).

ами колега , говорим за Б5 и ръчка , до колкото разбрах , а темата е за Ц5 куатро автомат - да ти прави впечатление , че другата кола е става по-тежка със 200-250 кг и автоматик - автомата действа най-добре във кола със голяма тяга , а 2.4 я няма в излишък . Ускорението на Ц5 2.4 куатро автомат до 100 е 11,3 (9,1-9,2 на предно с ръчка) а на Б5 2.4 ръчка е 8,1 , което е огромна разлика .

ПС: ако някой се лови за тези цифри да ги съпоставя с конкуренцията - времената до 100 не са много добри , заради дългите 1ва и 2ра (120-125) , на 523и например 2ра свършва на 90-95 и за това времената са по-добри , но това е друга тема .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тия глупости, виждам че никога не си карал 1.8Т и си приказваш абсолютно наизуст!Тоя мотор няма нищо общо с атмосферка и тягата му идва много по рано, което го прави страхотно приятен за каране, да не говорим за дълъг път, където изпреварванията са удоволствие!Дизела има предимство само и единствено в разхода, което с едно ГИ се елиминира!Погледни реално на нещата и пробвай някой Тръц преди да си правиш генерални заключения!Не съм против дизела, но просто с твойте изисквания нема как да ги натаманиш нещата!

Понеже и аз има "стар" дизел, веднага ще ти отговоря, аз съм от Варна, но съм карал доста време и 2те коли в София.Та стария дизел гори 9х2.2=19.80лв, а Тръца 12х1.00=12лв!!!Ако за тебе 8 лева са нищо, ОК, карай дизел и дивей!

Колега аз не говоря глупости,а това което знам от приятели,които имат доста повече опит от мен с коли и с доста повече коли от мен.1.8Т не съм карал,но приятел с такава ми се оплаква и той ми пълни главата с "гениалните заключения" и не е доволен от 1.8т.Колкото до разхода 8 кинта не са толкова фрапиращи плюс че колата не я карам толкова редовно защото в София има доста идиоти и всяко каране из града ме вкарва пред нервни кризи и буиства и гледам да избягвам карането из града само при нужда или ако мързела надделее,аз я ползвам главно за извънградско и най-вече до вилата ми която се намира на 2-3 км след тунела траянова врата посока Пловдив и от София до там и обратно до пред нас съм го засичал 180км ми излезе цялото 7-8 литра с нормално каране 120 км/ч , ако взимах кола за градско каране щях да се примиря и да си взема бензиново ауди и да му сложа ГИ.

Колега, твойта работа е мисията невъзможна!Такъв дизел какъвто ти искаш, просто не ти е изобщо в бюджета!Дори двойно пари да имаш, пак ще ти е много трудно да си намериш хубава кола, щото ти каза че не искаш 131 коня 1.9, а то ми изниква като единствен вариант!

Не съм казал че не искам,а просто че не виждам смисъл да я взимам защото имам една такава и не виждам логика от 2 еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам , се ча пак го поствам , но пика на тягата при тръца е на 1750 оборота , а на атмосферните бензиновите 6таци е на около 3000 , като имаш 90% от тягата при 2500 оборота , 6таците след 2000та година имаш 90% от тягата на 2000 оборота :flipoff:

Колега мн задълба с тези обороти....

кола с какъв мотор караш?

а6 ц5 1.9 тди 115 кн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и казваш харчи 3,8 - 4,4 л / 100 км ли?

Не бе - връща нафтата и на 180 км пълни резервоара със 8 литра нафта :flipoff:

а това което знам от приятели,които имат доста повече опит от мен с коли и с доста повече коли от мен.1.8Т не съм карал,но приятел с такава ми се оплаква

мисля , че тези 2та поста на автора на темата ме отказаха да пиша повече ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и казваш харчи 3,8 - 4,4 л / 100 км ли?

Това е като на всеки наклон съм изключвал от скорост и по инерция,а точно на влизане в София на около 15-20 км има голям наклон, на който по инерция можеш почти до кръстовището преди Горубляне, където е завоя за Панчарево да стигнеш ако няма движение да те кара да убиваш инерцията.

Друг пример, който мога да дам макар че не беше мн икономично, на 8 декември имахме празник и отидохме с гаджето и един приятел с неговата до Банско, като на тръгване анулирах километража да видя колко ще навъртя, защото това ми беше първото извънградско каране с книжка(3 години и половина карах без книжка)и от нас до Банско(като там из банско навсякъде с колата)после до Гоце Делчев пак Банско и София като на връщане карах по магистралата край Благоевград със 140-160, цялото 600 км плюс минус 10км за 75 кинта.

Редактирано от BeHappy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не говоря глупости,а това което знам от приятели,които имат доста повече опит от мен с коли и с доста повече коли от мен.1.8Т не съм карал,но приятел с такава ми се оплаква и той ми пълни главата с "гениалните заключения" и не е доволен от 1.8т.Колкото до разхода 8 кинта не са толкова фрапиращи плюс че колата не я карам толкова редовно защото в София има доста идиоти и всяко каране из града ме вкарва пред нервни кризи и буиства и гледам да избягвам карането из града само при нужда или ако мързела надделее,аз я ползвам главно за извънградско и най-вече до вилата ми която се намира на 2-3 км след тунела траянова врата посока Пловдив и от София до там и обратно до пред нас съм го засичал 180км ми излезе цялото 7-8 литра с нормално каране 120 км/ч , ако взимах кола за градско каране щях да се примиря и да си взема бензиново ауди и да му сложа ГИ.

Значи колега, продължаваш да ме поразяваш с логика, не се обиждай, ама за мене е безумие да си купуваш дизелова кола, която няма да караш често!Хората такива коли си купуват по 300-400 коня и си ги карат уикенда, а колите дето се карат, са икономичните(били те дизел, газ или малък бензин)!Отделно, ме изумява факта че 8 лв не са фрапиращи, при положение че пазариш кола за 6000 лв, а не за 60 000 и искаш да не гори много!Все повече се убеждавам, че тоз твоя приятел ти е напълнил главата с небивалици и ако покараш малко някой читав Тръц, тотално ще си измениш представите за горивата, да не говорим ако е с хубав ГИ!Пак ти казвам не отричам дизела, ни най малко(макар че откакто сложихме ГИ на А3та, некак си не се виждам вече в дизелова кола), но просто ти хем искаш да е здрава, хем да не гори много, хем да е поне 150 коня, хем да не е повече от 6-7000 лв, еми няма как да стане тва!Аз ти казах че даже и с двойно пари пак ще ти е трудно да си намериш кола, кво остава сега?!Послушай колегите и или събери пари и си купи неква хубава печка, или просто се преориентирай към Тръц или някой подобен бенз със ГИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжелявам , че карам на бензин , знам че е тъпо , че не искам да си чупя "дръгела" ама има и такива хора , все пак ;)

Не си само ти :hilezh: Две коли имам, и двете по - малко според мен от 14/100 градско не падат. Кой каквото ще да ми разправя. То при мен не е проблем, защото общо взето до работа и обратно ми е пътя през седмицата с едната кола, т.е. към 10 км. са това на ден. Събота и неделя не е така натоварено и около 150 ина км. правя с другата, която през тези два дена градското е съвсем друга бира. Извъградско едната я засекох точно както е по книга - 7.2/100. Другата около 8 /100 пряко сили извън града по магистрален път.

А колите са си наред, просто тези модели си харчат :unsure: И въпреки всичко не давам и дума да стане за газ или метан на този етап, не че нещо :D За дизел какво да кажа, нямам против, но не ме влече, никога не съм търсил такава кола, но не значи, че някога няма да си взема. Въпроса е, че ако е дизел искам да е възможно най-нова и от престижна марка, а това малко трудно в тази криза :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...