vassil.velichkov Публикувано 9 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 http://www.prospeed.bg/galery.phpИмам и два часа видео. Ще се качва утре на един сървър на любезният Росен Коларов от Data.bg, за да може да се гледа от всякъде. Мисля да го кодирам в DivX 6.0, защото е най-качествен и икономичен формат. Моля, да не ми се сърдите, ама ще трябва май да си сваляте последната версия на кодека...Ще пратя линкове с още снимки и с видеото - снимах и едно маняшко drift състезание на D1 лигата - то по-скоро беше демо на един специален плац, ама как вдига адреналина!!! Още имам изгоряла гума между зъбите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 аз рядко се изказвам ама тоя път не издържах... толкова зверове накуп до сега не бях виждал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 яката работа, браво на васко и ники Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Радост за очите и душата!Използвам възможността да поздравя Ники Златков и той да си припомни кога е управлявал Ауди 80 с десен волан и "ХХ" номера/1994 г./!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 10 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Има качени още 50 снимки...Сега се разправям и с видеото, което все не ми харесва или като обем или като качество...Мамка му, защо нямат всички по 10 мегабита, та да го кача направо в DV формат и да не се скапва качеството... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Аз имам оферта за 7mbit ADSL - да се upgrade-на докато е време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Това не те ли вкара поне малко в размисли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 10 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Аз много отдавна съм се вкарал в тези размисли - още преди 3 години, като бях на Test Drive в HMS във Фрайбург - още тогава бяха спретнали ТТ с (тогава) новия 3.2 VR6, но с две сладки турбинки Тогава беше Concept V6 500 и беше 560 коня с KKK турбини:http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime.php?kategorieid=1#Сега са го докарали до 690 със Garrett GT2860RS...http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime....kategorieid=13#И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS...←Кое е това Ur-Quattro ?? Някакъв нов вътрешен проект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Я погледни Wizi Wiziev каква препратка е дал- за Ur http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8032 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Ur-Quattro е измислен израз от тъпите германци за всички първи quattro-та. Така поне аз съм разбрал до момента... Не съм прочел да става дума за конкретен модел. Даже бих казал, че колата на gsb е Ur-Quattro, както разбира се и бившата на колегата М.ur директно преведено е "пра" и се използва точно както в българсия за пра дядо, пра баба, така и в немския по същия начин.Ако греша, моля да ме поправят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 10 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Я погледни Wizi Wiziev каква препратка е дал- за Ur http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=8032←А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Ur-Quattro е измислен израз от тъпите германци за всички първи quattro-та. Така поне аз съм разбрал до момента... Не съм прочел да става дума за конкретен модел. Даже бих казал, че колата на gsb е Ur-Quattro, както разбира се и бившата на колегата М.ur директно преведено е "пра" и се използва точно както в българсия за пра дядо, пра баба, така и в немския по същия начин.Ако греша, моля да ме поправят!←За който не го марзи да 4ете ето ТУКза който малко го мързиFirst the answer to the most common question: What does "ur" mean? Well, it's the name of the first city built by man, in Mesopotamia (present day Iraq) and it's used frequently in German to mean "original". Back when it was launched, the quattro was the quattro and that was that - but since then so many Audis have used the system and been called "quattros" that afficionados have taken to calling the original car the "ur-quattro". Germans often refer to them as "uris". Audi stealership parts departments are very fond of asking: "Yes, but what sort of a quattro - an Audi 80, 90, 100?". "NO!," you scream at them," a real quattro!"за който съвсем го мързиUrQuattro - това е само един конкретен модел, а имено Audi Coupe Quattro, но с ТУРБО! мотор и с раздувки по калниците.Налага се да има UrQuattro, защото 1985 година от Ауди решават да предложат и евтина алтернатива на шампионския автомобил - това е колата с койато някой от вас са ме виждали - Audi Quattro, но с атмосферен двигател и без раздувки по калниците.. всъщност само задното гърне и симпатичния надпис Quattro на багажника и на задното стъкло, както и склонността и да се изправя като моторетка и да се телепортира първитв няколко метра при старт от място я отличават от масовото Audi Coupe GT. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 Колко много неща се научават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pioneer Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 (Редактирано) А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано...←Васко.. грешиш!Ur Quattro e немска измищльотина и си е наименование то4но на ДЪЛГАТА база.. на първите Quattro!късата база дори не е внасяна официално в щатите, тя се появява години по-късно и си е известна точно като SportQuattro.. от нея са произведени 2хх бройки и е адски рядко срещана.. двигателя е 5 цилиндров, 20 клапанов, НО с АЛУМИНИЕВ блок (първото АУДИ с алуминиев блок) и 306HP.ето това е UrQuattroтова е от по-касните модели UrQuattro с 20v моторето го тук и SportQuattro.. добра цена държи, а? не се сдържах да ви покажа една картинка която според мен неможе да се коментира.. савършенство отвсякъде Редактирано 11 Ноември 2005 от M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 "На франкфуртското автомобилно изложение през Септември 1983 Ауди представя Audi Sport quattro. "Късият" както често с удоволствие е наричан, бил изпълнен с високи технологий. Двойка валове с по 4 клапана на цилиндър доставяли 225кВ/306 коня. С това Sport quattro бил първият толкова мощен немски автомобил в серийно производство.Инжинерите успели в шпагата между един абсолютно спортен автомобил и един автомобил за ежедневието, който може спокойно да се движи в натоварено движение из града."Произведени са ТОЧНО 220 парчета. Цената е била 203'850DM, което го прави също така и най-скъпият немски автомобил до това време. Произвеждан е от 1983 до 1985.Сори за пред последната снимка, не намерих време да я обърна след като я качих на компа от фото апарата и после вече беше ъплодната..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 куче ти отскочи да го снимаш ли бре ?а кой ще ти учи уроците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 Т'ва го снимах преди няколко седмици когато бях на футболен мач и в стадиона имаше магазин на Ауди. Вътре седяха това зверче и някаква нова безлична RS4... Ето я и темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 аз понеже не чета футболните теми и затова съм го пропущил събитието определено рс4-ка седан ми изглежда като кур без ташаци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 има невероятни коли на това изложение евала на vassil.velichkov за снимките скоро о4акваме и видео ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 12 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Адашче виж сега.Знаеш че американките нещо според мен са ....... Я си разрови архива и виж повечко ТТ или Купе или ...абе нещо с 4-ри кръга отпред тия не са ли правили???←Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 12 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии.... ←Абе аз май забравих да пратя линк за видеото:http://hosting.data.bg/bmw/prospeed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 13 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2005 Т'ва го снимах преди няколко седмици когато бях на футболен мач и в стадиона имаше магазин на Ауди. Вътре седяха това зверче и някаква нова безлична RS4... Ето я и темата.←Wiziiiii колко охрана има това магазин4е.. направо немога да спя сега.. ако се промакна в това звер4е.. и само да му пипна скоростния лост и немогат ма настигнат след това ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване