Jump to content

Ауди А6 2.5 TDI 95г.


Миркоо

Recommended Posts

Колеги, да Ви попитам от какво може да пуши черно(много семпло,почти е невидим дима) и мирише на нафта когато е студена? След като загрее, до 3 хил. оборота не пуши, след това според зависи от това колко ще я настъпа пуши по силно, но ако задържа оборотите изчиства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 138
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, да Ви попитам от какво може да пуши черно(много семпло,почти е невидим дима) и мирише на нафта когато е студена? След като загрее, до 3 хил. оборота не пуши, след това според зависи от това колко ще я настъпа пуши по силно, но ако задържа оборотите изчиства.

Щом си върви нормално , да не ти пука . Нищо и няма на колата , карай си с кеф и не се задълбочавай толкова . Петнайсет годишен дизел , неизвестно на колко хиляди километра е нормално да изпушва от време на време . Много ясно , че ще ти замирисва и на нафта . Моята да не мислиш , че мирише на теменужки :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли да ни я покажеш дай накоя снимка да я видим и ние <_<

нямам против, но колицата ми е в сервиз за обслужване. Като си я взема при мен, ще направя снимки и ще ги кача... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

От никъде не мога да разбера, колко масло побира скоростната кутия, затова реших Вас да попитам...? И ако някой може да ми каже числото на маслото което трябва да налея ще съм много благодарен... :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

От никъде не мога да разбера, колко масло побира скоростната кутия, затова реших Вас да попитам...? И ако някой може да ми каже числото на маслото което трябва да налея ще съм много благодарен... :birthday:

2.4л 75W-90 пълна синтетика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Имам един проблем- след смяната на дисковете и накладките(предни и задни) и след смяната на спирачната помпа, педала продължава да пропада. Подобрението след смяната на спирачната помпа се изразява в това че колата в момента спира, макар и педала да пропада, но лично мен т'ва ме тревожи :) Майстора ми спомена че се съмнява в ABS апарата, който се намира при двигатела, и по точно се съмнява в някаква си пружина която се намирала вътре...

Някой случайно да има нещо в предвид и какво точно да направя за да разбера от какво точно идва проблема...? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти нещо прочети понеже и аз съм се заел с подобна дейност

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1245957

Ами...

Благодаря за линка, но нищо не разбрах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси АБС тук по старата европа за това ги изхвърлат аудитата ,твоиа например струва 1500 евро,тук никои нема да ги даде,а с пропаднал педал е абсурд да минес преглед .И като не минес преглед в срока които ти дават си длъжен да я карас в моргата.При мен беше същиа проблем смених всичко но докат не смених АБС не са оправи касмет че намерих работест втора употреба .Явно за това я продаваха .ПАЗЕТЕ СА от ауди с пропадаст педал освен ако има откаде да земете АБС втора употреба .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...

Благодаря за линка, но нищо не разбрах :D

Колега онзи ден лсед ремонт на задните спирачни апарати обезвъздуших системата и се получи същия проблем(колата спирше перфектно но педала пропадаше)След упорито обезвъздушаване няколко пъти всичко си стана както беше и педала се оправи вече не пропада така че провери да нямаш въздух в системата преди да търсиш АБС.Успех!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега онзи ден лсед ремонт на задните спирачни апарати обезвъздуших системата и се получи същия проблем(колата спирше перфектно но педала пропадаше)След упорито обезвъздушаване няколко пъти всичко си стана както беше и педала се оправи вече не пропада така че провери да нямаш въздух в системата преди да търсиш АБС.Успех!!!!!

Благодаря за инфото. Ще пробвам пак, а да те попитам, ти как обезвъздуши системата? Моля за подробно инфо.... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо задно дясно после задно ляво предно дясно и предно ляво накрая.

Офффф, опитах няколко питъ по този метод, но нищо не се получава. След това опитах и с машина под налягане, и пак нищо. Не ми се иска да сменям "ABS", а и откъде да знам че "ABS", който ще купя дали ще работиии..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега при мен се получи :) .А ти пробва ли да обезвъздушиш и самия АБС от там където влизат 4-те тръбички?

Честно да ти кажа, не съм, а и незнам как се прави... Моля за повече инфо...

Ако ми беше наблизо щях да ти дам помпа на АБС за да се разбере дали е от нея

Благодаря за толерантността колега... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми беше наблизо щях да ти дам помпа на АБС за да се разбере дали е от нея

според мен проблема може би е в клапаните на вакуум помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше от клапаните на вакуумпомпата щеше да е твърд педала, а не да пропада.

Имаше някаква тема, че трябвало да се вади бушона на АБС, за да не се получели проблеми после.

Ти прави ли го това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше от клапаните на вакуумпомпата щеше да е твърд педала, а не да пропада.

Имаше някаква тема, че трябвало да се вади бушона на АБС, за да не се получели проблеми после.

Ти прави ли го това?

Темата съм прочел, но това се случи след ремонта и за съжаление незнаех че трябва да извадя бушонаааа. Сега проблема немога да го отстраня и се чудя какво да правя и по лошото е че незнам какво да правя.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш нещо разбери дали и за тази кола трябва да се вади бушона.

В темата не помня за каква кола ставаше дума. Имам чувството, че беше за по-нова.

Някой беше писал, че за наште е достатъчно да да не завърташ ключа.

Най-общо дали на наште може да влезе въздух в АБС и после да прави тия номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш нещо разбери дали и за тази кола трябва да се вади бушона.

В темата не помня за каква кола ставаше дума. Имам чувството, че беше за по-нова. става въпрос за Ауди А6/100 1995 г.

Някой беше писал, че за наште е достатъчно да да не завърташ ключа. смисъл...?

Най-общо дали на наште може да влезе въздух в АБС и после да прави тия номера. а как да го разбера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не даваш на контакт - завъртане на ключа.

Като съм писал разбери имам впредвид разпитвай.

Питай VBI и Иво Динков примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...